3 Bars/Lounges

Bewertungen von Golden Tulip Shanghai Rainbow

5 out of 5
Golden Tulip Shanghai Rainbow
No. 2000 Yan An Rd West, Chang Ning District, Shanghai, Shanghai

Bewertungen

8,4

Sehr gut

89 von insgesamt 229 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
103 von insgesamt 229 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
32 von insgesamt 229 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
2 von insgesamt 229 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 229 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,2/10

Personal & Service

8,4/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

8,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2019
Antwort von MarCom am 21. Nov. 2019
Thank you for this review of Golden Tulip Shanghai Rainbow.We sincerely look forward to welcoming you back.

2/10 – Ungenügend

DONGGEN

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von MARCOM am 6. Juli 2021
Thank you for your review. Your feedback is important to us so if you could tell us more about your experience we could make sure to improve and serve you well. We hope to welcome you again in the future.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
大変満足。朝食のメニューがもう少し多ければなお満足。
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2021
Antwort von MARCOM am 6. Juli 2021
この度はご宿泊していただき誠にありがとうございます。当ホテルは虹橋開発区の中心に位置し、周辺へのアクセスはとても便利です。また買い物や飲食の施設も揃っております。またのお越しをお待ちしております。

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
チェックアウトが便利
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021
Antwort von MARCOM am 6. Juli 2021
評価していただき誠にありがとうございます。今後も是非当ホテルをご利用ください。お客様のご健康をお祈りしております。

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2021
Antwort von MARCOM am 23. Apr. 2021
Thank you very much for your feedback . We look forward to welcoming you again! Playtime. Anytime.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von Marcom am 19. Feb. 2020
Thank you very much for sharing your experience,We look forward to see you again the future !

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von MarCom am 19. Feb. 2020
Thank you very much for sharing your experience,We look forward to see you again the future !

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good
Location is good, but no subway station nearby.
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2020
Antwort von MarCom am 20. Jan. 2020
Dear Anonymous, Thank you for your feedback. Our hotel is in the Hongqiao Development zone, close to the inner express way and Yan'an road express way. Subway lines No 2/3/4/10 are around a 10 minutes’ walk from the hotel. We look forward to welcoming you again. PLAYTIME. ANYTIME.

10/10 – Hervorragend

changhyeon

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von MarCom am 10. Jan. 2020
Thank you very much for sharing your experience,We look forward to see you again the future !

10/10 – Hervorragend

KEN1, 三重県

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
返金不可の予約を日程を間違えて予約してしまったが、状況を説明したらすんなりと返金に応じてくれた。しかも、ホテル側から返金処理をしてくれた!
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von MarCom am 19. Feb. 2020
評価していただき誠にありがとうございます。今後も是非当ホテルをご利用ください。お客様のご健康をお祈りしております。

8/10 – Gut

Insoo

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
가성비 최고입니다.
처음 이용했는데 다른 후기들 처럼 깨끗하고 청결했습니다. 특히 저는 피트니스와 수영장을 이용했는데 관리가 잘 되어 매일 운동하고 수영하며 지냈습니다. 다음에도 또 이용할 것 같아요~
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2019
Antwort von MarCom am 30. Dez. 2019
Dear Guest, Thank you very much for your valuable feedback about your stay in our hotel. We are delighted reading that our gym&swimming pool made the difference. We appreciate even more your feedback on where our team can do better. We look forward to welcoming you again! Playtime. Anytime.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
安排老闆及客人住已超過20次以上, 從沒表示過不滿, 應該很滿意
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von 虹桥郁锦香宾馆公关部 am 10. Feb. 2020
尊敬的客人,您好!感谢您选择上海虹桥郁锦香宾馆,并给予我们如此高的评价。我们会继续努力,为您 和您的客人提供更好的入住体验。真诚地期待您的再次光临!

10/10 – Hervorragend

Xueyuan

Aufenthalt von 4 Nächten im November 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
酒店位置不错,酒店卫生一般
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von MarCom am 19. Dez. 2019
感谢您的入住,我们地处虹桥开发区的中心地带,周边交通便利,配套设施完善,吃喝玩乐一应俱全,期待您的再次入住!您所反馈的入住感受将是我们继续改进服务细节和完善设施配套的宝贵意见。

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von MarCom am 18. Dez. 2019
Thank you very much for sharing your experience,We look forward to serving you better in your future stay with us!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von MarCom am 18. Dez. 2019
Thank you very much for sharing your experience,We look forward to serving you better in your future stay with us!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
部屋もきれい、対応も良く、満足です
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von MarCom am 18. Dez. 2019
Thank you very much for sharing your experience,We look forward to serving you better in your future stay with us!

10/10 – Hervorragend

Nisin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
とても過ごしやすかったです。
Aufenthalt von 8 Nächten im November 2019
Antwort von MarCom am 16. Dez. 2019
この度は上海虹橋郁錦香賓館を御利用くださり、誠にありがとうございます。当ホテルに高い評価を賜り光栄でございます。私共ではより良いサービスをお客様に御提供出来ます様努めて参ります。又の御来館をお待ち申しております。

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von MarCom am 9. Dez. 2019
Thank you very much for sharing your experience,We look forward to serving you better in your future stay with us!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von MarCom am 6. Dez. 2019
Thank you very much for this magnificent review of Golden Tulip Shanghai Rainbow.And satisfied with this stay,we sincerely look forward to welcoming you back.

10/10 – Hervorragend

SASAKI

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von MarCom am 5. Dez. 2019
Thank you very much for sharing your experience,We look forward to see you again the future !

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von MarCom am 2. Dez. 2019
Thank you very much for sharing your experience,We look forward to see you again the future ! Please let us know if there is any service, which we can improve on by completing the Guest Questionnaire and returning back to us.

8/10 – Gut

Y.S, 日本

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
ヘアドライヤーが小型で使い難いが、 それ以外は快適に過ごせました。
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2019
Antwort von MarCom am 2. Dez. 2019
評価していただき誠にありがとうございます。今後も是非当ホテルをご利用ください。お客様のご健康をお祈りしております。

8/10 – Gut

T

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Like the nice garden where we can drink coffee or eat outside with a little lac and waterfall. Didn't like that the receptionist show us the smoking area at the entrance without telling us that we can smoke in the garden
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2019
Antwort von MarCom am 26. Nov. 2019
Dear Guest, Thank you very much for your valuable feedback about your stay in our hotel. We are delighted reading that our garden made the difference. We appreciate even more your feedback on where our team can do better. We look forward to welcoming you again! Playtime. Anytime.

10/10 – Hervorragend

Kitak

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice place. Recommended!
James Liu helped me so kindly and it was great pleasure to stay here. THANK You!
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von MarCom am 20. Nov. 2019
Thank you for your feedback! We are delighted reading that you liked our staff and enjoyed your stay with us. We can’t wait to welcoming you again for another round of PLAYTIME. ANYTIME.

10/10 – Hervorragend

Tony, Los Angeles

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The check-in staff named Yi Yang was very helpful. It was during the second China International Import Expo period, so lots of people trying to check in. Mr. Yang was able to take care of customers very efficiently, and provided useful security tips. Very courteous! Surprisingly, the hotel provided light breakfast options on executive dinning floor. Other than that, it was a decent convevient hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von MarCom am 27. Nov. 2019
Dear Tony, Thank you for sharing your experience with us. We are delighted reading that our staff made the difference and that you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you again. Playtime. Anytime!

8/10 – Gut

Matt, Kobe Japan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
リニューアル工事が終了してとても良くなった。 スタッフも新設で良い印象、仕事で使うが立地も良く今後も使用して行く。
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von MarCom am 22. Nov. 2019
評価していただき誠にありがとうございます。今後も是非当ホテルをご利用ください。お客様のご健康をお祈りしております。

10/10 – Hervorragend

TADAKAZU

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von MarCom am 22. Nov. 2019
評価していただき誠にありがとうございます。今後も是非当ホテルをご利用ください。お客様のご健康をお祈りしております。

10/10 – Hervorragend

TADAKAZU

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von MarCom am 22. Nov. 2019
評価していただき誠にありがとうございます。今後も是非当ホテルをご利用ください。お客様のご健康をお祈りしております。

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
清潔感ありロケーションも素晴らしい
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019
Antwort von MarCom am 6. Nov. 2019
Thank you for giving us a full score and for taking the time to share your feedback with us. Meanwhile, we will continue to work hard to provide you with a better stay.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
内装はきれいで良いですが、朝食の種類は少ないです。
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von MarCom am 1. Nov. 2019
Thank you for taking the time to share your feedback with us.

8/10 – Gut

Gabriel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019
Antwort von MarCom am 24. Okt. 2019
Thank you very much for this review of Golden Tulip Shanghai Rainbow.We sincerely look forward to welcoming you back. Playtime. Anytime.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

朝食が素晴らしいホテルです
古北に近く、日本人には便利な立地です。なにより朝食が非常に素晴らしいです。
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2019
Antwort von Marcom am 23. Okt. 2019
Thank you very much for this magnificent review of Golden Tulip Shanghai Rainbow. We are most grateful for your appreciation of our breakfast. The hotel will launch a variety of preferential treatment regularly, we sincerely look forward to welcoming you back to our hotel.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von MARCOM Dept am 18. Okt. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. I wish you had a better experience, as we work hard to deliver an exceptional guest experience and it is apparent that, in this case, we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.

10/10 – Hervorragend

YEONJU

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
청결해요
직원분들도 친절하시고 청결해서 일단 너무 만족스럽고 청소도 굉장히 깔끔하게 해주십니다 근데 아침에 넘 일찍오셔서 가끔 당황..할때도잇었지만 그래도 위치도 홍차오 공항이랑 가깝고 역도 걸어서 10분정도 거리에 있어 좋았습니다~
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019
Antwort von MARCOM Dept. am 14. Okt. 2019
First of all, thank you very much for choosing our hotel and leaving your valuable comments. We are located in Hongqiao area with convenient transportation. To provide every guest with great enjoyment is the goal of our staff. We are looking forward to seeing you again.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
歯ブラシはあった方が良い
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Golden Tulip Shanghai Rainbow am 8. Okt. 2019
この度は虹橋郁錦香賓館ご利用いただき誠にありがとうございます。 ご宿泊期間中お客様にご不快な思いをさせてしまった事、お詫び申し上げます。 お客様の貴重なご意見のもとご満足いただけるサービスに徹し、スタッフ一同、サービスの向上に誠心誠意、さらに努力してまいりたいと思っております。ぜひまた今後とも虹橋郁錦香賓館を今まで同様ご愛顧下さいますよう、どうぞ宜しくお願い申し上げます。

10/10 – Hervorragend

NAOKI, 東京

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
部屋はコンパクトでキレイです。
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Golden Tulip Shanghai Rainbow am 8. Okt. 2019
この度は上海虹橋郁錦香賓館を御利用くださり、誠にありがとうございます。当ホテルに高い評価を賜り光栄でございます。私共ではより良いサービスをお客様に御提供出来ます様努めて参ります。又の御来館をお待ち申しております。

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
チェックインの時、電話中で5分ほど待たされた。
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Golden Tulip Shanghai Rainbow am 8. Okt. 2019
この度は虹橋郁錦香賓館ご利用いただき誠にありがとうございます。 お客様の貴重なご意見のもとご満足いただけるサービスに徹し、スタッフ一同、サービスの向上に誠心誠意、さらに努力してまいりたいと思っております。ぜひまた今後とも虹橋郁錦香賓館を今まで同様ご愛顧下さいますよう、どうぞ宜しくお願い申し上げます。

10/10 – Hervorragend

Takeshi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
出張使用
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Golden Tulip Shanghai Rainbow am 2. Okt. 2019
この度は上海虹橋郁錦香賓館を御利用くださり、誠にありがとうございます。当ホテルのサービスに高い評価を賜り光栄でございます。又の御来館をお待ち申しております。

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Golden Tulip Shanghai Rainbow am 2. Okt. 2019
尊敬的客人,您好!感谢您选择入住上海虹桥郁锦香宾馆,并满意此次入住,期待您的再次光临!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Golden Tulip Shanghai Rainbow am 2. Okt. 2019
尊敬的客人,您好!感谢您选择上海虹桥郁锦香宾馆,并满意此次入住。酒店定期都会推出各种优惠礼遇,真诚地期待您的再次光临!

10/10 – Hervorragend

JUNICHI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Golden Tulip Shanghai Rainbow am 2. Okt. 2019
尊敬的客人,您好!感谢您选择入住上海虹桥郁锦香宾馆,并满意此次入住,期待您的再次光临!

6/10 – Okay

Pierre

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Bad smell and average-poor wifi
Bad smell in the room and in the corridor. average-poor wifi
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Golden Tulip Shanghai Rainbow am 18. Sept. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. I wish you had a better experience, as we work hard to deliver an exceptional guest experience and it is apparent that, in this case, we fell short. We will pass your comments to the related department to enhance our service quality. We look forward to welcoming you back to our hotel again for another round of Playtime. Anytime.

6/10 – Okay

Pierre

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Bad small & poor wifi
Bad smell in the room and the whole floor. poor wifi
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Golden Tulip Shanghai Rainbow am 17. Sept. 2019
Dear Pierre, Thank you for taking the time to share your feedback. I wish you had a better experience, as we work hard to deliver an exceptional guest experience and it is apparent that, in this case, we fell short. We will pass your comments to the related department to enhance our service quality. We look forward to welcoming you back to our hotel again for another round of Playtime. Anytime.

8/10 – Gut

TAKAYUKI

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
洗濯機、洗浄機付きトイレあり
風呂場の排水の流れが悪く暫く水が溜まっている。中国のホテルは必ず1~2か所問題がある。洗濯機無料サービスはとても助かる。ウォシュレット機能付きトイレも助かる。
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Golden Tulip Shanghai Rainbow am 16. Sept. 2019
この度は虹橋郁錦香賓館ご利用いただき誠にありがとうございます。 ご宿泊期間中お客様にご不快な思いをさせてしまった事、お詫び申し上げます。 お客様の貴重なご意見のもとご満足いただけるサービスに徹し、スタッフ一同、サービスの向上に誠心誠意、さらに努力してまいりたいと思っております。ぜひまた今後とも虹橋郁錦香賓館を今まで同様ご愛顧下さいますよう、どうぞ宜しくお願い申し上げます。

10/10 – Hervorragend

Cathy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wonderful hotel
Loved this hotel, lifts were quick, service wonderful, nothing was too much trouble. Would stay again!
Aufenthalt von 8 Nächten im September 2019
Antwort von Golden Tulip Shanghai Rainbow am 12. Sept. 2019
Dear Cathy, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are most grateful for your appreciation of our service, especially the comfort and facilities. We look forward to welcoming you back to our hotel again for another round of Playtime. Anytime.

8/10 – Gut

tansokuponta, 東京

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
旧虹橋賓館の時から利用してますが、現在のゴールデンチューリップになってからの方が内装が新しく、トイレもウォシュレット付き。朝食も豊富な種類で満足感が高いです。浴槽が部屋からガラスが透けてるので一人ならいざ知らず、ブラインドなどがあると尚良いと思います。館内の全ての人の対応も良く、見違えて良くなっています。
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von Golden Tulip Shanghai Rainbow am 11. Sept. 2019
この度は上海虹橋郁錦香賓館を御利用くださり、誠にありがとうございます。当ホテルに高い評価を賜り光栄でございます。私共ではより良いサービスをお客様に御提供出来ます様努めて参ります。又の御来館をお待ち申しております。

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Golden Tulip Shanghai Rainbow am 10. Sept. 2019
Dear guest, Thank you very much for this magnificent review of Golden Tulip Shanghai Rainbow.And satisfied with this stay,we sincerely look forward to welcoming you back.

8/10 – Gut

TAKAYUKI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
駅から遠いけど次も利用したい
exclusiveで予約したら違う窓口で手続きできました。洗浄器付きトイレ、バスタブ付き。3階に無料洗濯機、乾燥機があるので便利でした。
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2019
Antwort von Golden Tulip Shanghai Rainbow am 10. Sept. 2019
この度は上海虹橋郁錦香賓館を御利用くださり、誠にありがとうございます。当ホテルのサービスに高い評価を賜り光栄でございます。又の御来館をお待ち申しております。

8/10 – Gut

TADASHI

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Golden Tulip Shanghai Rainbow am 10. Sept. 2019
Dear guest, Thank you for giving us a high score and for taking the time to share your feedback with us. We look forward to welcoming you back and enjoy your Playtime. Anytime. once again!