Fassade der Unterkunft – Abend/Nacht

Bewertungen von Crown Crystal Hotel

4.5 out of 5
Crown Crystal Hotel
No. 8 South Laiting Road, Jiuting, Songjiang District, Shanghai

Bewertungen

6,8
1 von insgesamt 17 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
7 von insgesamt 17 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
6 von insgesamt 17 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
3 von insgesamt 17 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
0 von insgesamt 17 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,0/10

Sauberkeit

6,8/10

Personal & Service

6,6/10

Ausstattung

7,0/10

Zustand der Unterkunft

Bewertungen

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
朝食がかなり現地仕様。英語はあまり通じないので翻訳ソフトや筆談必須です。
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019

4/10 – Schlecht

Nobu

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Nothing the desk and the chair for working.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Noisy isolation is bad
It is not free to have shuttle from Hotel to HON QUIAO Airport because the information is free in the Hotel.com. it is noisy in the evening in the hotel. The noisy isolation is bad. The breakfast is bad.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
性價比好
性價比很好的選擇,智能房很有意思,地點也方便
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Una ubicacion cerca del aeropuerto y del local de expo, servicio calido
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018

6/10 – Okay

Chihhao

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018
Antwort von joy am 31. Okt. 2018
Dear guest, thank you for choosing our hotel. I am sorry to have regretted your stay. I hope you can give us your opinions and suggestions. Looking forward to your stay again!

8/10 – Gut

Michelle, 臺灣

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2018
Antwort von joy am 31. Okt. 2018
Dear guest, thank you for choosing our hotel. I am sorry to have regretted your stay. I hope you can give us your opinions and suggestions. Looking forward to your stay again!

4/10 – Schlecht

Michael E

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2018
Antwort von Joy am 1. Juli 2018
Dear guests, thank you for choosing our hotel. I'm sorry to say that we haven't given you the perfect experience. We will make persistent efforts and look forward to your coming again.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2018
Antwort von Joy am 1. Juli 2018
Dear guests, thank you for choosing our hotel. I'm sorry to say that we haven't given you the perfect experience. We will make persistent efforts and look forward to your coming again.

8/10 – Gut

Seung Jun

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Recommend you this hotel for NECC
We have stayed 4nights to attend the exhibition in NECC. This hotel runs a limousine car to get NECC, and it is very helpful and cheap. You should ask hotel manager who can speak English. If they can not speak English, they will use the translator mobile application for you. So nice hotel !
Antwort von Joy am 10. Mai 2018
Dear Mr. Seung Jun, Thank you very much for choosing our hotel and giving us affirmation.We will continue to work hard to provide you with quality service and look forward to your stay again.

8/10 – Gut

FENG PING

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
還不錯
Antwort von Joy am 4. Mai 2018
尊敬的客人, 非常感謝您選擇上海皇冠晶品酒店,我們會繼續努力為您提供優質服務,期待您的再次下榻!

8/10 – Gut

su

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Antwort von Joy am 23. Apr. 2018
Dear guest, thank you very much for choosing Shanghai crown crystal hotel. We will continue our efforts to provide you with excellent service. Looking forward to your stay in Shanghai crown crystal hotel again!

8/10 – Gut

Ahmed

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bien
Bien
Antwort von Joy am 4. Apr. 2018
Thank you for choosing our hotel, we will continue to work hard to provide you with quality service .Look forward to seeing you again.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Will not come back
The hotel is still going a lot of construction. So expect noises in the morning. Beware the Gym does not exist although their website says they have a Gym. Rooms are clean. Services are non-exist. People are yelling on the hallway all the time. Will not stay in the future.
Antwort von Joy am 28. März 2018
Dear guest, I'm sorry our didn't give you a good accommodation experience. Because part of the area is redecorating during this period, the gym is temporarily closed. We will improve on your problem and look forward to your coming again. Thank you.

8/10 – Gut

Carlos

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Habitación correcta
Buen lugar si tienes negocios cerca. Las habitaciones bastante buenas, de acuerdo a lo publicitado. Desayuno oriental, con poca oferta occidental.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2018
Antwort von joy am 19. März 2018
Invitados de honor, gracias por elegir nuestro hotel.Sobre el desayuno podemos mejorar, espero que su visita

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
酒店尚算可以接受!但是坐車極不方便,因為地鉄站很遠,路小又窄又不是水泥路,在很窄的行人道拉箱子!車在旁!坐的士更是無可能,司機嫌塞車,都不會來看看!距離國家展覽中心近但無出租車, 因為司機説基本上全天塞車塞死!不肯去!從展覽中心回去,司機叫價最低150人民幣!要不下車,無奈!
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2017
尊敬的客人,我们很能理解你的期待,但是也请提供相应的照片方便我们准确的找到您指出的问题,希望您能够跟我们联系并说明问题,我们会努力找到您点评的问题,并改正,谢谢!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service
受付でエクスペディアからの変更ナンバーが当方にきておらず、相当時間がかかった。ホテルのせいではなさそう。
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2017