No. 8 South Laiting Road, Jiuting, Songjiang District, Shanghai
Bewertungen
6,8
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1 von insgesamt 17 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
1
7 von insgesamt 17 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
7
6 von insgesamt 17 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
6
3 von insgesamt 17 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
3
0 von insgesamt 17 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
0
7,0/10
Sauberkeit
6,8/10
Personal & Service
6,6/10
Ausstattung
7,0/10
Zustand der Unterkunft
Bewertungen
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
17. Okt. 2019
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
朝食がかなり現地仕様。英語はあまり通じないので翻訳ソフトや筆談必須です。
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
4/10 – Schlecht
Nobu
Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
29. Apr. 2019
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Nothing the desk and the chair for working.
Nobu
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
18. Apr. 2019
Noisy isolation is bad
It is not free to have shuttle from Hotel to HON QUIAO Airport because the information is free in the Hotel.com.
it is noisy in the evening in the hotel.
The noisy isolation is bad.
The breakfast is bad.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
11. Dez. 2018
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
性價比好
性價比很好的選擇,智能房很有意思,地點也方便
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
10. Dez. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Una ubicacion cerca del aeropuerto y del local de expo, servicio calido
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
6/10 – Okay
Chihhao
19. Okt. 2018
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Chihhao
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018
Antwort von joy am 31. Okt. 2018
Dear guest, thank you for choosing our hotel. I am sorry to have regretted your stay. I hope you can give us your opinions and suggestions. Looking forward to your stay again!
8/10 – Gut
Michelle, 臺灣
18. Okt. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Michelle
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2018
Antwort von joy am 31. Okt. 2018
Dear guest, thank you for choosing our hotel. I am sorry to have regretted your stay. I hope you can give us your opinions and suggestions. Looking forward to your stay again!
4/10 – Schlecht
Michael E
18. Juni 2018
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Michael E
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2018
Antwort von Joy am 1. Juli 2018
Dear guests, thank you for choosing our hotel. I'm sorry to say that we haven't given you the perfect experience. We will make persistent efforts and look forward to your coming again.
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
12. Juni 2018
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2018
Antwort von Joy am 1. Juli 2018
Dear guests, thank you for choosing our hotel. I'm sorry to say that we haven't given you the perfect experience. We will make persistent efforts and look forward to your coming again.
8/10 – Gut
Seung Jun
2. Mai 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Recommend you this hotel for NECC
We have stayed 4nights to attend the exhibition in NECC. This hotel runs a limousine car to get NECC, and it is very helpful and cheap. You should ask hotel manager who can speak English. If they can not speak English, they will use the translator mobile application for you. So nice hotel !
Seung Jun
Antwort von Joy am 10. Mai 2018
Dear Mr. Seung Jun,
Thank you very much for choosing our hotel and giving us affirmation.We will continue to work hard to provide you with quality service and look forward to your stay again.
8/10 – Gut
FENG PING
27. Apr. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
還不錯
FENG PING
Antwort von Joy am 4. Mai 2018
尊敬的客人,
非常感謝您選擇上海皇冠晶品酒店,我們會繼續努力為您提供優質服務,期待您的再次下榻!
8/10 – Gut
su
21. Apr. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
su
Antwort von Joy am 23. Apr. 2018
Dear guest,
thank you very much for choosing Shanghai crown crystal hotel. We will continue our efforts to provide you with excellent service. Looking forward to your stay in Shanghai crown crystal hotel again!
8/10 – Gut
Ahmed
2. Apr. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bien
Bien
Ahmed
Antwort von Joy am 4. Apr. 2018
Thank you for choosing our hotel, we will continue to work hard to provide you with quality service .Look forward to seeing you again.
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
25. März 2018
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Will not come back
The hotel is still going a lot of construction. So expect noises in the morning. Beware the Gym does not exist although their website says they have a Gym. Rooms are clean. Services are non-exist. People are yelling on the hallway all the time. Will not stay in the future.
Verifizierter Reisender
Antwort von Joy am 28. März 2018
Dear guest,
I'm sorry our didn't give you a good accommodation experience. Because part of the area is redecorating during this period, the gym is temporarily closed. We will improve on your problem and look forward to your coming again.
Thank you.
8/10 – Gut
Carlos
10. März 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Habitación correcta
Buen lugar si tienes negocios cerca.
Las habitaciones bastante buenas, de acuerdo a lo publicitado. Desayuno oriental, con poca oferta occidental.
Carlos
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2018
Antwort von joy am 19. März 2018
Invitados de honor, gracias por elegir nuestro hotel.Sobre el desayuno podemos mejorar, espero que su visita
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
10. Dez. 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers