Privatstrand, Cabañas (gegen Gebühr), Liegestühle, Sonnenschirme

Bewertungen von Sirene Belek Hotel - All Inclusive

5 out of 5
Sirene Belek Hotel - All Inclusive
Belek Turizm Merkezi Yeni Mah., Uckumtepesi Cad, No18 Kadriye, Serik, Antalya

Bewertungen

8,8

Hervorragend

47 von insgesamt 86 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
28 von insgesamt 86 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
5 von insgesamt 86 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
3 von insgesamt 86 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 86 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,4/10

Ausstattung

8,6/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

verena

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Das Personal ist sehr freundlich. Die Zimmer gut aufgeräumt und nicht zu klein. Ich kann es weiterempfehlen
Aufenthalt von 10 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Sirene Belek Hotel am 26. Okt. 2023
Lieber Gast,Vielen Dank für Ihr Feedback. Wir freuen uns, dass Sie mit unserem Service und dem Hotel zufrieden waren. Es ist schön zu wissen, dass Sie unsere Unterkunft weiterempfehlen.Ihre Zufriedenheit liegt uns am Herzen und wir freuen uns darauf, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Beste grüßeSirene Belek Hotel

10/10 – Hervorragend

Meryem

Aufenthalt von 9 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Sirene Belek Hotel am 4. Nov. 2023
Dear Ms. Meryem,Thank you for high rating of the our hotel.We will be happy to see you next time in our hotel.Best regards,Sirene Belek Hotel

10/10 – Hervorragend

Hourieh-Soheila

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wunderbare personal, saubere anlage, hervorragende Auswahl von speisen (24 Stunden am Tag)…..
Aufenthalt von 12 Nächten im August 2023
Antwort von Sirene Belek Hotel am 21. Aug. 2023
Sehr geehrte Frau Lavassani,Vielen herzlichen Dank für Ihr Feedback zu Ihrem Aufenthalt in unserem Hotel. Es freut uns außerordentlich zu hören, dass Sie eine wunderbare Erfahrung bei uns hatten.Unser Team legt großen Wert darauf, außergewöhnlichen Service zu bieten, und Ihre lobenden Worte über unser Personal sind für uns sehr motivierend. Sauberkeit und Komfort für unsere Gäste sind für uns von höchster Bedeutung, und es erfüllt uns mit Freude zu hören, dass Sie unsere Anlage als sauber und gepflegt empfunden haben.Mit herzlichen Grüßen,Sirene Belek Hotel

10/10 – Hervorragend

Elena

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
Sehr gut.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2023
Antwort von Sirene Belek Hotel am 31. Juli 2023
Sehr geehrter Frau Elena,Vielen Dank für Ihre hervorragende Bewertung! Ihre positive Rückmeldung ist für uns eine Bestätigung, dass wir auf dem richtigen Weg sind. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und stehen Ihnen bei Ihrem nächsten Besuch gerne wieder zur Verfügung. Mit Besten grüßen,Sirene Belek Hotel

8/10 – Gut

Detlef

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Gutes Preis-Leistungsverhältnis
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Sirene Belek Hotel am 27. Juli 2023
Sehr geehrter Herr Buchholz,Vielen Dank für Ihre hervorragende Bewertung! Ihre positive Rückmeldung ist für uns eine Bestätigung, dass wir auf dem richtigen Weg sind. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und stehen Ihnen bei Ihrem nächsten Besuch gerne wieder zur Verfügung. Mit Besten grüßen,Sirene Belek Hotel

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel mit aufmerksamem Personal
Das Hotel ist toll, es hat mehrere Pools und eine sehr schöne Poolbar. Das Personal ist sehr aufmerksam. Vor allem Mustafa von der Poolbar hat sich sehr grosse Mühe gegeben alle Wünsche von den Augen abzulesen. Sowohl das Essen und die Getränke sind auf einem sehr hohen Standard und es hat sehr viel Auswahl. Die Zimmer sind geräumig und sauber.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2023
Antwort von Sirene Belek Hotel am 26. Mai 2023
Liebe Gaste ,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Urlaubserfahrungen zu teilen. Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, eine informative Bewertung zu verfassen, die für zukünftige Gäste bei der Auswahl eines Hotels hilfreich sein wird.Es ist großartig zu wissen, dass das Personal, insbesondere Mustafa von der Poolbar, sehr aufmerksam war und sich darum bemüht hat, alle Ihre Wünsche zu erfüllen.Wir hoffen sehr, dass Sie uns bei Ihrer Ankunft wieder begeistern werden.Mit besten Grüßen,Sirene Belek Hotel

8/10 – Gut

Frank

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Golf-Hotel
War bereits zum 2. Mal Gast in diesem Hotel. Es hat ein ausgezeichnetes Preis-Leistungs-Verhältnis. Schöne, geräumige und saubere Zimmer. Gute Küche in a-la-carte Restaurants und grosses Angebot am Buffet. Dort sind jedoch die Speisen zu oft lauwarm und trocken, weil zu viel vorbereitet wurde. Unverständlich, dass frische Fruchtsäfte extra bezahlt werden müssen und das im zehntgrössten Orangen-Produktionsland der Welt!!!! Würde lieber jeden Tag 2 € mehr bezahlen, damit auch dies inbegriffen ist. Mitarbeiter sind übrigens durchwegs freundlich und hilfsbereit.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2022
Antwort von Guest Relation Manager am 17. Mai 2022
Sehr geehrter Frank, Wir bedanken uns für Ihren Aufenthalt im Sirene Belek Hotel und das Sie Ihre Eindrücke mit uns teilen. Wir bedanken uns rechtherzlich für Ihre Bewertungen, da Sie uns eine Gelegenheit bieten, unsere Dienstleistungen zu verbessern. Ihre Wünsche bezüglich Essen und Orangensaft wurden an die Hotelleitung weitergeleitet und werden berücksichtigt. Wir legen großen Wert auf Ihre Meinung und hoffen dass sie uns in Zukunft noch einmal besuchen werden. Mit freundlichen Grüßen Sirene Belek Hotel

8/10 – Gut

Frank

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Preis-Leistungs-Verhältnis stimmt
Die Anlage kann sicher als sehr hübsch bezeichnet werden. Es gibt viele sehr gepflegte, direkt beim Hotel gelegene Sportanlagen (Golf 2x18 Loch, Sand-Tennisplätze, Fussballplätze mit Rasen, olympisches Schwimmbecken 8 Bahnen usw.) Und auch der Strand mit Pier, Sonnenliegen und -schirmen sind stets sauber und gepflegt. Das Hotel selber lässt nur wenig Wünsche offen. Die Zimmer sind grosszügig, sauber und es fehlt an nichts. Es gibt aber schon Unterhaltsarbeiten, die teilweise anstehen. An den Restaurants gibt es ebenfalls nichts auszusetzen. Positiv zu erwähnen gilt die Tatsache, dass die Speisen im Buffet-Restaurant meistens warm sind weil sie frisch zubereitet werden und nicht wie in einigen anderen Hotels in dieser Umgebung nur noch lauwarm sind, weil sie in zu grosser Menge lange im Voraus gekocht wurden. Unverständlich ist jedoch, dass die drei Spezialitäten-Restaurants nur 2-3 Mal pro Woche geöffnet sind. Geärgert hat mich die Tatsache, dass frischer Orangensaft und bis auf eine Biermarke alles mit 2 €uro verrechnet wurden. Hier wird am falschen Ort gespart!!! Dafür können die Mitarbeiter als überaus freundlich bezeichnet werden und auch die Unterhaltungs-Shows am Abend sind echt toll.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2020
Antwort von Sirene Belek Hotel am 15. Okt. 2020
Sehr geehrter Frank , Wir sind dankbar für Ihr Kommentar über Sirene Belek Hotel. Wir freuen uns sehr, dass Sie im Allgemeinen mit dem Rest in unserem Hotel zufrieden waren. Ihre Anmerkung wurde an unserem Management weitergeleitet. Ihre Meinungen und Verbesserungsvorschläge lassen uns immer nur verbessern. Wir hoffen dass sie uns in Zukunft noch einmal besuchen werden. Mit freundlichen Grüßen, Sirene Belek Hotel

2/10 – Ungenügend

Ute

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Schöne Strandlage allein reicht nicht
Das Personal schaute durch einen hindurch, waren sehr unmotiviert und standen oft beim Reden zusammen, ohne sich um die Gäste zu kümmern. Leider war auch der ständige Begleiter Handy beim Personal wichtiger, als das Wohl der Gäste. Also Service in einem 5 Sterne Hotel sieht anders aus. Auf der Terrasse liefen die Katzen über die Tische, ohne das das Personal irgendwelche Reaktionen zeigte. Der Anteil russischer Gäste, die leider unschöne Sitten am Tisch und im Umgang mit Lebensmitteln haben, ist sehr hoch. Das Angebot der Speisen war groß, leider waren sie geschmacklich ziemlich gleich. Auch die Sauberkeit ließ im Speisesaal zu wünschen übrig, z.B. klebte der Boden vor dem Büffet, auf den Boden gefallene Dinge, sei es Besteck oder Essen, blieben lieben. Auch die Kleidung vom Personal war teilweise fleckig.

4/10 – Schlecht

alt

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Alt u unfreundliches Personal
Personal nicht erfreut Kunden zu bewirten Sweat war groß Reinigungspersonal putzt nur bis 16 Uhr die Zimmer!!!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
sehr freundliches und hilfsbereites Personal
Das Hotel hat schon dadurch gewonnen, da es solches Personal hat

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Ana Maria

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice overall
Nice hotel, by the beach. The best part of this hotel is the "Patiserie" that is open 24 hours with snacks, cakes, drinks and extremely nice and accommodating staff, always smiling and polite. Good gym with lots of equipment. Overpriced prices at the spa. Lots of groups of older men, due to the hotel proximity to a golf course, but not an issue. The seafood restaurant overpriced, with good food, but there is a variety of fish at the regular buffet for breakfast, lunch and dinner.
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023
Antwort von Sirene Belek Hotel am 21. Nov. 2023
Dear Guest (Ana Maria),Thank you for sharing your review of our hotel. We are glad that you enjoyed the seaside location and the 24-hour patisserie with a variety of snacks, cakes and drinks. We are glad that the hospitality of our staff left you with a pleasant impression.We are happy that you found our gym well equipped. Your comments regarding spa prices have been noted. As for our ala carte restaurants, according to the concept of our hotel, the cost is 20 euros per person and the menu includes at least 5 types of dishes, as well as good quality alcoholic and non-alcoholic drinks. Our regular buffet offers a variety of fish options throughout the day. We appreciate your detailed feedback and hope to welcome you again.Best Regards,Sirene Belek Hotel

10/10 – Hervorragend

BRUNO

Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Sirene Belek Hotel am 18. Nov. 2023
Dear Guest,Thank you for high rating of the our hotel.We will be happy to see you next time in our hotel.Best regards,Sirene Belek Hotel

8/10 – Gut

Maxim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Sirene Belek Hotel am 21. Okt. 2023
Dear Mr. Maxim,Thank you for high rating of the our hotel.We will be happy to see you next time in our hotel.Best regards,Sirene Belek Hotel

10/10 – Hervorragend

Lutfiye

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Sirene Belek Hotel am 13. Okt. 2023
Dear Ms. Lütfiye,Thank you for high rating of the our hotel.We will be happy to see you next time in our hotel.Best regards,Sirene Belek Hotel

10/10 – Hervorragend

Helle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super dejligt ophold
Meget venligt og smilende personale overalt. Flot og lækker buffet til både morgen, frokost og aften.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 12. Okt. 2023
Dear Helle,Thank you very much for taking the time to provide such a great feedback and sharing your experience with us. We are pleased to hear that you were very satisfied with the hotel and in particular with our staff and food. Your feedback about your stay helps follow travelers to get an impression of our hotel. That's why we would like to once again thank you for your comment. It would be a pleasure for us to welcome you back again.Best regardsSirene Belek Hotel

6/10 – Okay

Raheila

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The resort was very secluded as in you were literally stuck at the resort and were unable to go out as it was in the remote area of Belek. We ended up hiring a car to get out as there was very limited activities to do on site. The kids group wouldnt take my child as he was too young. The activities there were not great. The water slides shut at 5pm- which was annoying.
Aufenthalt von 8 Nächten im September 2023
Antwort von Sirene Belek Hotel am 9. Okt. 2023
Dear Raheila,Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at our resort.Unfortunately, not all hotels in the Belek area are within walking distance. All our guests use a taxi, private car or bus.In terms of daytime activities, we offer a wide range of events to keep our guests engaged. These include activities like yoga, stretching exercises, volleyball, water biking, darts, water polo, Korean exercises, and boccia. Additionally, we provide an array of children's activities during the day such as kite flying, face painting, postcard making, mini disco, cinema, pizza making, ringo, and dough making. For children under 4 years of age there is a baby room where children can stay in the presence of their parents. In our hotel, as in all others, children without parents are accepted into the mini-club only from 4 years old.The hotel has certain hours for aquapark. Our aquapark is open between 10:00-12:00 and 14:00-17:00.We hope to welcome you back and exceed your expectations on your next visit.Best Regards,Sirene Belek Hotel

4/10 – Schlecht

Ya?mur

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Overall, very disappointed and would not recommend. Noise: This hotel feels like a kids summer camp. During the day, there is an over whelming amount of screaming kids and at night an over whelming amount of drunk screaming adults. Music blasting everywhere. No lines are encouraged, its a free for all at the buffet and at the bars. Literally, there is no time in the day where you can enjoy a minute of silence. Room: Asked for a king size bed, instead received a twin that's put together by a make shift pillow. Very uncomfortable. Supposed to have a sea view room, there was no sea view unless you completely turned your head to one side to get a glimpse. Very misleading. Food/Drinks: Average buffet food. Low quality cheeses, cold cuts etc. 24/7 patisserie is serving day old stale items. Ala carte is a rip off with low quality and small portions. Tried the sea food restaurant, you are better off going to a proper restaurant in Antalya for dinner. Consistency of drinks at the bar are all over the place. Everything is watered down, including the alcohol. Staff: Hotel is under staffed. It's impossible to get the attention of a waiter when you sit down. They all circle around big groups. Also not many use deodorant. Towel service: Towels by the seaside are not replenished regularly. Sometimes it takes them 30 mins to bring a new batch. Transportation: Asked for a transfer back to the airport and got quoted 90 euros! Ended up booking one online for 30.
Aufenthalt von 10 Nächten im September 2023
Antwort von Sirene Belek Hotel am 8. Okt. 2023
Dear Ms. Akbulut,We appreciate you taking the time to provide detailed feedback regarding your recent experience at our hotel. expectations, and we value your feedback as it highlights areas for improvement.We offer our guests various shows or live music programs every evening. Our Olympic pool and pier provide a quieter environment in terms of noise during the day, with fewer children present, resulting in a more peaceful atmosphere. Regarding the rooms, since it is the high season and our hotel is fully booked, the rooms with the bed type you requested could not be offered to you. However, if you had notified us of these requests before coming to our hotel, we would have been happy to accommodate your preferences based on availability.Our breakfast buffet is our most extensive meal. As an example of our cheese variety, we offer 16 types of cheese, including three imported, local, and distinguished cheeses. Additionally, we provide a wide range of dishes for lunch and dinner, encompassing meats, fish, and chicken. Comments on social media websites affirm the deliciousness of the food, highlighting its variety and quality.Regarding transfers, our hotel provides a transfer service. For our guests seeking a more comfortable and spacious transfer, we offer private vehicles at slightly higher prices. However, if they prefer not to use our transfer service, taxis are also available, and we assist our guests in organizing their transportation.Your remarks about the inconsistent drink temperatures and service at the bars will be addressed with our team to ensure a higher level of service. We take your comments about staffing and service seriously.We wish you had shared with us all the issues you didn't like during your stay at our hotel. This would have given us the opportunity to address each concern and utilize all available resources to ensure your satisfaction and leave a positive impression. Your satisfaction, as our valued guest, is more important to us than anything else.We would be very happy to welcome you and your family back to our hotel to provide you with an even better holiday experience. We wish you a great day.Best regards, Sirene Belek Hotel

10/10 – Hervorragend

Anna

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beautiful bohemia rooms
We had a great stay at Sirene Belek hotels. We got Bohemia two story suite and it was perfect for our family size. The king bed upstairs was very comfortable, two beds downstairs were pretty firm but no one complained. We did appreciate two level air conditioning as we like it cold but we could keep downstairs warmer. Service was good overall, but some days later in the evening buffet restaurant service was lacking and pretty crowded. The Bohemia restaurant service was always good and drinks were much better then at other bars. One thing that was bothersome is amount of smokers at the main restaurant. Would definitely appreciate if they didn’t allow to smoke on the patio in the restaurant where people are having dinner. In my opinion Bohemia rooms are worth it because of their separate restaurant that is full service so you don’t have to fight the crowds at the buffet. Hotel grounds were beautiful. We enjoyed our stay and wouldn’t mind coming back there again.
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2023
Antwort von Sirene Belek Hotel am 8. Okt. 2023
Dear Ms. Anna,Thank you for taking the time to share your experience at Sirene Belek Hotel. We are delighted to hear that you had a great stay and enjoyed our Bohemia two-story suite, finding it perfect for your family size. We appreciate your positive comments on the overall service, especially at Bohemia restaurant and bars. We are constantly working to improve our services, and your feedback about the buffet restaurant service in the evening will certainly help us address any areas for enhancement.Your concern about smoking in the main restaurant is noted, and we will certainly review our policies to ensure a comfortable dining experience for all guests.We're thrilled you enjoyed the beautiful hotel grounds and the convenience of Bohemia rooms with their separate restaurant. It's our aim to provide an enjoyable and hassle-free experience for our guests.Thank you for considering a return visit; we would be honored to welcome you back for another memorable stay.Best regards,Sirene Belek Hotel

8/10 – Gut

Eman

Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Sirene Belek Hotel am 27. Okt. 2023
Dear Eman,Thank you for high rating of the our hotel.We will be happy to see you next time in our hotel.Best regards,Sirene Belek Hotel

10/10 – Hervorragend

SERKAN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 7. Okt. 2023
Dear Mr. Serkan,We are grateful for taking the time to share your recent experience. We feel very satisfied hearing that we could make your holidays pleasant and memorable. It would be a pleasure for us to welcome you back again.Kind regards,Sirene Belek Hotel

10/10 – Hervorragend

Julien

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 5. Okt. 2023
Dear Julien,We are grateful for taking the time to share your recent experience. We feel very satisfied hearing that we could make your holidays pleasant and memorable. It would be a pleasure for us to welcome you back again.Kind regards,Sirene Belek Hotel

8/10 – Gut

ismail

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Sirene Belek Hotel am 25. Sept. 2023
Dear Mr. İsmail,Thank you for high rating of the our hotel.We will be happy to see you next time in our hotel.Best regards,Sirene Belek Hotel

10/10 – Hervorragend

Ibrahim

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Sirene Belek Hotel am 21. Sept. 2023
Dear Mr. İbrahim,Thank you for high rating of the our hotel.We will be happy to see you next time in our hotel.Best regards,Sirene Belek Hotel

10/10 – Hervorragend

Damien

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place to stay. Cannot fault any area of this hotel.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Sirene Belek Hotel am 18. Sept. 2023
Dear Damien,Thank you very much for taking the time to provide such a great feedback and sharing your experience. It is a delight to read that we were able to make your holiday truly enjoyable. Great to know that you loved us. Your feedback about your stay helps follow travelers to get an impression of our hotel. It would be a pleasure to welcome you again. Best regards, Sirene Belek Hotel

10/10 – Hervorragend

Zeynep

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Sirene Belek Hotel am 16. Sept. 2023
Değerli Zeynep Hanım,Otelimize verdiğiniz yüksek puan için teşekkür ederiz.Bir dahaki sefere sizi otelimizde görmekten mutluluk duyacağız.Saygılarımızla,Sirene Belek Hotel

10/10 – Hervorragend

Viktor

Aufenthalt von 9 Nächten im September 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 5. Okt. 2023
Dear Viktor,We are grateful for taking the time to share your recent experience. We feel very satisfied hearing that we could make your holidays pleasant and memorable. It would be a pleasure for us to welcome you back again.Kind regards,Sirene Belek Hotel

8/10 – Gut

Danila

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ottimo hotel con cucina variata. Camere pulite e spaziose. Fuori dalla struttura c’è una fermata del bus per andare nelle città vicine
Aufenthalt von 8 Nächten im August 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 12. Sept. 2023
Caro Signor Danila,Grazie mille per il suo gentile commento sul nostro hotel. Siamo lieti di sapere che abbia apprezzato la varietà della nostra cucina, le camere pulite e spaziose, e la comoda posizione dell'hotel con la fermata del bus nelle vicinanze per raggiungere le città limitrofe.Siamo costantemente impegnati nel garantire un servizio eccellente e un'esperienza indimenticabile ai nostri ospiti, e il suo feedback positivo ci incoraggia a continuare su questa strada.Speriamo di avere l'opportunità di accoglierla nuovamente nel nostro hotel in futuro. Grazie ancora per la sua gentile recensione.Sirene Belek Hotel

10/10 – Hervorragend

daniel

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2023
Antwort von Sirene Belek Hotel am 8. Sept. 2023
Dear Mr. Daniel,Thank you for high rating of the our hotel.We will be happy to see you next time in our hotel.Best regards,Sirene Belek Hotel

10/10 – Hervorragend

Yusuf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Amazing
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Sirene Belek Hotel am 7. Sept. 2023
Dear Mr. Yusuf,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are pleased to hear that you had a pleasant experience during your stay at our resort and found it to be worth the money.At Sirene Belek Hotel, we strive to provide our guests with a memorable and enjoyable experience, and your positive feedback reaffirms our commitment to this goal.We look forward to serving you again soon.Best Regards,Sirene Belek Hotel

10/10 – Hervorragend

Tolga

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
loved it
nice suite; accessible amenities; food is fair; require more international cuisine; french for example; it is tranquil and very eco friendly ; loved it ; my girls liked it a lot ; beach is superb
main pool at night
villas inside view at night
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Sirene Belek Hotel am 7. Sept. 2023
Dear Mr. Tolga,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are pleased to hear that you had a pleasant experience during your stay at our resort and found it to be worth the money.At Sirene Belek Hotel, we strive to provide our guests with a memorable and enjoyable experience, and your positive feedback reaffirms our commitment to this goal.We look forward to serving you again soon.Best Regards,Sirene Belek Hotel

10/10 – Hervorragend

Iyas

Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Sirene Belek Hotel am 26. Sept. 2023
Dear Guest,Thank you for high rating of the our hotel.We will be happy to see you next time in our hotel.Best regards,Sirene Belek Hotel

10/10 – Hervorragend

David

Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Sirene Belek Hotel am 21. Sept. 2023
Dear Mr. David,Thank you for high rating of the our hotel.We will be happy to see you next time in our hotel.Best regards,Sirene Belek Hotel

10/10 – Hervorragend

Abdal hussain

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice resort. Worth the money.
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2023
Antwort von Sirene Belek Hotel am 27. Aug. 2023
Dear Mr. Abdal,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are pleased to hear that you had a pleasant experience during your stay at our resort and found it to be worth the money.At Sirene Belek Hotel, we strive to provide our guests with a memorable and enjoyable experience, and your positive feedback reaffirms our commitment to this goal.We look forward to serving you again soon.Best Regards,Sirene Belek Hotel

10/10 – Hervorragend

Fehmi Mert

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great stay
Every details was considered for visitors' comfort. We had a great 5 day stay. Food was amazing!
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Sirene Belek Hotel am 21. Aug. 2023
Dear Mr. Fehmi,Thank you so much for taking the time to share your thoughts on your recent 5-day stay at our hotel. We are thrilled to hear that you had such a positive experience and that every detail contributed to your comfort.Providing exceptional service and ensuring our guests' comfort is our top priority, and we are delighted that you felt well taken care of during your stay. It's wonderful to know that you found our food to be amazing. Our culinary team takes great pride in delivering a memorable dining experience, and your appreciation means a lot to us.Best Regards,Sirene Belek Hotel

8/10 – Gut

ahmad

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I’m good
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2023
Antwort von Sirene Belek Hotel am 3. Aug. 2023
Dear Ahmad,Thank you very much for taking the time to provide such a great feedback and sharing your experience. It is a delight to read that we were able to make your holiday truly enjoyable. Great to know that you loved us. Your feedback about your stay helps follow travelers to get an impression of our hotel. It would be a pleasure to welcome you again. Best regards, Sirene Belek Hotel

10/10 – Hervorragend

Jamol

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
we liked everything wonderful well we rested.
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2023
Antwort von Sirene Belek Hotel am 31. Juli 2023
Dear Jamol,Thank you very much for taking the time to provide such a great feedback and sharing your experience. It is a delight to read that we were able to make your holiday truly enjoyable. Great to know that you loved us. Your feedback about your stay helps follow travelers to get an impression of our hotel. It would be a pleasure to welcome you again. Best regards, Sirene Belek Hotel

8/10 – Gut

Stefan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beetje verouderd hotel, anders wel in orde. Geen transfer van en naar het hotel.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2023
Antwort von Sirene Belek Hotel am 30. Juli 2023
Dear Stefan, Thank you very much for taking the time to give your feedback and share your experience.Our hotel has a transfer service. As in every hotel, our transfers are paid. If you request, we organize your transfer. Your opinion about the hotel has been conveyed to the hotel management and necessary actions will be taken. We will be happy to see you next time in our hotel.Best regards,Sirene Belek Hotel

8/10 – Gut

Elif

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gūzel bir tatil
Herşey çok güzeldi çalışanlar çok ilgili güleryūzlü. Havuzu denizi çok gzl. Animasyon biraz daha uzun olabilir. Tek hoşlanmadıgım bişey var havuzdayken veya denizde havluları senşlongtan hemen topluyolar çıkıyorum havuzdan ve yine yok kaldırmışlar rahatsız olduĝum tek şeydi. Onun haricinde herşey için teşekkürler.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Sirene Belek Hotel am 30. Juli 2023
Sayın Elif Hanım,Öncelikle bizleri tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. Otelimizde siz değerli misafirlerimizi otelimizde ağırlamaktan memnuniyet duyduğumuzu belirtmek isteriz. Genel olarak tatilinizin güzel geçmesine sevindik. Şezlonglardaki havlular ile ilgili olarak otelimizin dolu olduğu için ve tüm misafirlerimizin şezlong bulma konusunda şikayet almamak adına belli bir süre misafirlerimiz şezlong da olmazsa ayrıca herhangi bir eşyanız şezlongda olmadığı taktirde boş sanılıp ve havluların toplandığının bilgisini vermek isteriz. Gelecek konaklamanızda siz değerli misafirlerimizi otelimizde görmekten mutluluk duyacağız.Saygılarımızla,Sirene Belek Hotel

2/10 – Ungenügend

muzaffer

Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 24. Juli 2023
Sayın Muzaffer Bey,Öncelikle bizleri tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.Puanlarınız ile birlikte kısa bir yorum paylaşmış olsaydınız otel yönetimimiz için eksik veya beğenmediğiniz noktaları anlayabilmesi ve gerekli düzeltmeler yapması daha kolay ve faydalı olurdu.Sizleri tekrar aramızda görmek dileği ile.Saygılarımızla,Sirene Belek Hotel

10/10 – Hervorragend

Georgy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 9 Nächten im Juni 2023
Antwort von Sirene Belek Hotel am 14. Juli 2023
Dear Mr. Georgy,Thank you for high rating of the our hotel.We will be happy to see you next time in our hotel.Best regards,Sirene Belek Hotel

4/10 – Schlecht

Rami

Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 12. Juli 2023
Dear Mr.Rami,Thank you for high rating of the our hotel.We will be happy to see you next time in our hotel.Best regards,Sirene Belek Hotel

10/10 – Hervorragend

Oren

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
One of the best hotel in antalya
Aufenthalt von 6 Nächten im Juni 2023
Antwort von Sirene Belek Hotel am 4. Juli 2023
Dear Oren,Thank you very much for taking the time to provide such a great feedback and sharing your experience. It is a delight to read that we were able to make your holiday truly enjoyable. Great to know that you loved us. Your feedback about your stay helps follow travelers to get an impression of our hotel. It would be a pleasure to welcome you again. Best regards, Sirene Belek Hotel

10/10 – Hervorragend

abdelkader

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything was good , almost excellent. Only one thing should be more secured the kids club by taking the name of the children and their room number. Thank you for this magnificent holiday
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2023
Antwort von Sirene Belek Hotel am 12. Juni 2023
Dear Abdelkader,Thank you very much for taking the time to provide such a great feedback and sharing your experience on Expedia.It is a delight to read that we were able to make your holiday truly enjoyable. Great to know that you loved us and level of our service. Your feedback about your stay helps follow travelers to get an impression of our hotel.It would be a pleasure to welcome you again.Best regards,Sirene Belek Hotel

10/10 – Hervorragend

jamal

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
over satisfied with the service guys
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2023
Antwort von Sirene Belek Hotel am 6. Juni 2023
Dear Mr. Jamal,Thank you very much for taking the time to provide such a great feedback and sharing your experience. It is a delight to read that we were able to make your holiday truly enjoyable. Great to know that you loved us. Your feedback about your stay helps follow travelers to get an impression of our hotel. It would be a pleasure to welcome you again. Best regards, Sirene Belek Hotel

6/10 – Okay

hakan

Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022
Antwort von Guest Relation Manager am 5. Okt. 2022
Dear Mr. HAkan,Thank you for rating our hotel. Unfortunately, it is not clear from your review why exactly 6 points. We would be grateful if you wrote your wishes and suggestions.We hope to see you again in our hotel.Best regardsSirene Belek Hotel

10/10 – Hervorragend

Juan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very good food quality, despite the need to check AC in some rooms the service was great . The Spa service is great , people at the SPA deserves special mention , super well done
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022
Antwort von Guest Relation Manager am 2. Okt. 2022
Dear Juan,We are grateful for taking the time to share your recent experience. We feel very satisfied hearing that we could make your holidays pleasant and memorable. Its always super nice to hear how our staff was friendly and helpful. They are what brings our guest coming back and we all would love to see you again at Sirene Belek Hotel next time you're in Antalya city. With kind wishes,Sirene Belek Hotel

8/10 – Gut

Irina

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2022
Antwort von Guest Relation Manager am 28. Aug. 2022
Dear Ms. Irina, Thank you for high rating of our hotel. Best regards Sirene Belek Hotel

10/10 – Hervorragend

Phil

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A gem of a hotel.
This hotel is amazing and probably doesn’t sell itself well enough. Very heavily populated with middle aged men on golfing holidays but the pools, bars, restaurants, beach and rooms are what you would expect. The additional events are just a bonus. Archery, Pilates, rifle range, Darts, sea aerobics, volleyball and nightly entertainment brings the complex together, the team are excellent.
Aufenthalt von 9 Nächten im November 2021
Antwort von Guest Relation Manager am 4. Dez. 2021
Dear Mr. Phil, Thank you very much for taking the time to provide such a great feedback and sharing your experience. It is a delight to read that we were able to make your holiday truly enjoyable. Great to know that you loved our facilities and activity program. Your feedback about your stay helps follow travelers to get an impression of our hotel. It would be a pleasure to welcome you again. Best regards, Sirene Belek Hotel