7 Bars/Lounges, 2 Poolbars, 2 Strandbars, Bar im Pool

Bewertungen von Calista Luxury Resort - All Inclusive

5 out of 5
Calista Luxury Resort - All Inclusive
Tasliburun Mevkii 19805, Serik, Antalya

Bewertungen

9,2

Wunderbar

147 von insgesamt 198 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
30 von insgesamt 198 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
11 von insgesamt 198 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
4 von insgesamt 198 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
6 von insgesamt 198 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

9,4/10

Personal & Service

9,6/10

Ausstattung

9,4/10

Zustand der Unterkunft

9,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Andreas

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wie immer super hier. Für alle was dabei
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von CRM Manager am 1. Apr. 2024
Sehr Geerther Herr Andreas,vielen herzlichen Dank für die ausführliche Bewertung auf Expedia.com.Wir haben uns sehr darüber gefreut dass Sie sich bei uns wohlgefühlt und erholt haben.Positive Bewertungen gibt uns Positive Energie um Immer am Diesen Stand zu Bleiben.!Wir wünschen Ihnen noch eine schöne Zeit und hoffen Sie bald wieder bei uns begrüssen zu dürfen…Mit Freundlich Grüßen,Customer Relationship DepartmentCalista Luxury Resort

6/10 – Okay

Franz von

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Es war eine Betonwüste. Nicht alles war geöffnet. Verschwendung von Essen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von CRM Manager am 21. Jan. 2024
Dear Franz Von Rigal,First of all we would like to thank you that you have taken the time to write a review for our hotel. We are very sad to hear that there were things throughout your stay that did not meet your expectations. During the winter season the most of outdoor restaurants and bars are closed. Because of the bad weather conditions and hotel occupancy the service is not avaliable. However, be kindly noted that the Turсa restaurant which is located outside is open 24/7. Also you may visit the Сalista cafe, Тhe main restaurant Bellum, Vitamin bar, Jazz bar, Cool bar in winter and enjoy various drinks in Black bar.If you would like to give us another chance, we will be very happy to welcome you again at our hotel. In case you have any questions and requests for your future holiday plans please do not hesitate to contact us.With our best regards,Calista Luxury ResortCustomer Relationship Managementcrm@calista.com.tr

10/10 – Hervorragend

Denis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Wir waren angenehm positiv überrascht und wollen mit Sicherheit noch mal wieder kommen. 😊👍
Aufenthalt von 8 Nächten im Mai 2023
Antwort von CRM Manager am 29. Mai 2023
Lieber Herr Denis,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Meinung zu Ihrem Aufenthalt bei uns mitzuteilen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Calista Luxury ResortCustomer Relationship Managementcrm@calista.com.tr

10/10 – Hervorragend

Jasmin

Aufenthalt von 4 Nächten im April 2022
Antwort von Customer Relationship Management am 1. Mai 2022
Dear Jasmin, Thank you for the five-star rating of Calista Luxury Resort. We hope to welcome you back again in the near future. Best regards, Customer Relationship Management Calista Luxury Resort

10/10 – Hervorragend

Zekjir

Aufenthalt von 7 Nächten im April 2022

10/10 – Hervorragend

Elif

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
100% Empfehlenswert
Alles war mehr als perfekt. Super Hotel mit super freundlichen und aufmerksamen Service. Ich komme bestimmt wieder.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fabelhaftes kinderfreundliches Hotel. Würde dieses Hotel jederzeit weiterempfehlen. Sehr gute Infrastruktur (Kinderunterhaltung,SPA, Lobby (fantastisch).
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019
Antwort von CRM CALİSTA am 9. Jan. 2020
Lieber Gast, wir freuen uns, dass Sie einen schönen Aufenthalt in unserem Haus genießen konnten! Wir freuen uns darauf, Sie ein weiteres Mal im Hotel Calista Luxury Resort begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen Grüßen Customer Relationship Management

10/10 – Hervorragend

Detlef

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ein wirklich ehrliches 5 Sterne Hotel
Wir waren zu Viert vom 02.-09 November in Belek Hotel Calista Luxury Resort! Wir sind viel in dieser Jahreszeit in guten 5 Sterne Hotels an der türkischen Rivera, wobei das Calista alles was wir an guten Hotels, wie z.B. das Rixos, übertraf. Große Zimmer, super Buffets alles an etwaigen kulinarischen Dingen wurde aufgetragen, In dieser Woche haben wir niemals etwas zweimal gegessen. Der Innenpool war groß genug, die Aussenpools waren riesig. Die Getränke waren hoher Qualität, auch die alkoholischen Getränke.Fitnessraum groß, mit allen Geräten, die Massagen nicht ganz billig, dafür aber professional. Gerne kommen wir wieder.
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2019
Antwort von CRM Abteilung am 5. Dez. 2019
Lieber Detlef, vielen herzlichen Dank für die nette Bewertung. Es freut uns sehr, dass Sie Ihr Urlaub hier in Calista genossen haben und zufrieden waren. Wir hoffen Sie bald wieder unter unserem Gästen begrüssen zu dürfen. Mit freundlichen Grüssen

8/10 – Gut

Selahattin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von Customer Relationship Management am 6. Okt. 2019
Dear Guest, Thank you very much for your high scoring! Best Regards

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Optimales ökologisches Preis Leistungsverhaeltnis
Der Aufenthalt war sehr angenehm, das Personal sehr freundlich. Was mich ein bisschen gestört hatte, waren die versteckten Kosten von A la Carte Restaurants Reservierung 10 Euro, sollte bei Hotels.com Homepage erwaehnt werden und mindestens ein A la Restaurant sollte reservierungkostenfrei sein. Sonst ist es optimales Hotel für Erholung oder Buisness Meeting. Ich konnte früher Einchecken ohne Aufpreis, Flasche Rotwein als Begrüssungsgeschenk. Sauberer Strand super Aussicht
Antwort von CRM dept am 5. Juli 2017
Liebe Gast, “Ich habe soeben ihre Bewertung gelesen. Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, ihre Erfahrung mit unserem Hotel online zu teilen. Es bedeutet für unsere Team sehr viel!”. Wir haben uns sehr gefreut dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben. In dem Hotelsbed Seite steht eigentlich dass unsere a la Carte Restaurants nur mit Reservierung möglich ist und dachten dass die Servicekosten verständlich ist. Aber wir haben umgehend die nötigen Änderungen durchgeführt und jetzt steht es deutlicher. . Wir würden Sie bald gerne wieder bei uns begrüßen!” Customer Relationship Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel
Alles war super, super freundliches Personal. Ich würde das Hotel empfählen.
Lieber Gaste, vielen Dank für Ihre Bewertung. Es freut uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns im Ganzen und Grossen gefallen hat und Sie Ihren Badeurlaub genossen haben. Wir hoffen Sie bald wieder bei uns begrüssen zu dürfen und verbleiben mit freundlichen Grüssen, Calista Luxury Resort Customer Relationship Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Stimmt eigentlich alles
War 1 Woche dort und werde bestimmt wieder dort hin gehen

10/10 – Hervorragend

Argoman

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Luxushotel
Exzellent ausgestattetes Hotel. Keine Beanstandungen. Gäste vorwiegend aus dem Ostblock. Shows und Partys dahingehend gelagert, was jedoch an einem selbst liegt, daran teil zu nehmen. Während unseres Aufenthaltes gab es immer die Möglichkeit eine Liege zu bekommen, ohne, für uns Deutsche üblich, diese schon morgens um 7 Uhr mit einem Handtuch zu reservieren. Große Poollandschaft bot immer sehr viel Platz zum Schwimmen.

10/10 – Hervorragend

Florian, Frankfurt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Entspannter Urlaub
Sehr schöne, große Zimmer und sehr gepflegte Hotelanlage. Hochwertiger, deutschsprachiger Tennistrainer!! Gutes Preis-/Leistungsverhältnis. Großzügige Allinclusiveauslegung. SPA auch sehr zu empfehlen. Zuvorkommendes Gästebetreungsteam.

10/10 – Hervorragend

bassem

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von CRM Manager am 27. Dez. 2023
Dear Guest, First of all, we would like to thank you for taking the time to evaluate us. Your opinions and evaluations are very valuable to us. As the Calista Team, the satisfaction of our guests is extremely important to us and we are always ready to do whatever is necessary for this. Unfortunately there is no any your requests or comments have been entered into the system during your stay. In order to provide better quality service to all our guests, we would be happy if you share the details of your scoring with us via WhatsApp. We hope that we will see you in Calista again, like many repeat guests coming and always choosing us for their stay.Customer Relationship ManagementCalista Luxury Resort

10/10 – Hervorragend

Daria

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing stay. This is our second time here and we will definitely be booking again next year!
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023
Antwort von CRM Manager am 9. Okt. 2023
Dear Daria,Thank you so much for taking your valuable time and sharing your precious feedback. With you we develop ourselves and become more stronger. Our team is so proud to read your comment, it motivates us. We know, future visitors of the hotel will find your comments most useful. We all look forward to welcoming you back to Calista Luxury Resort on many future occasions soon.Sincerely, Calista Luxury ResortCustomer Relationship Managementcrm@calista.com.tr

10/10 – Hervorragend

CEREN

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great experience
Overall, it was a great experience. The staff was exceptionally friendly and accommodating. The hotel maintained a high level of cleanliness, and the food exceeded our expectations in terms of both taste and quality. Given our high expectations prior to our visit, we were not disappointed in the least. Additionally, other restaurants, apart from the open buffet, were also great, though there is room for improvement in the Italian à la carte restaurant. The night entertainment was also fun, and we had a great time. I recommend this hotel and look forward to returning in the future!
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von CRM Manager am 19. Sept. 2023
Dear Mrs Ceren,Thank you so much for taking your valuable time and sharing your precious feedback. With you we develop ourselves and become more stronger. Our team is so proud to read your comment, it motivates us. We know, future visitors of the hotel will find your comments most useful. We all look forward to welcoming you back to Calista Luxury Resort on many future occasions soon.Sincerely, Calista Luxury ResortCustomer Relationship Management

10/10 – Hervorragend

Ercin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel rooms and foods are fantastic Also service is wonderful
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von CRM Manager am 1. Sept. 2023
Dear Ercin Baykal,Thank you so much for taking your valuable time and sharing your precious feedback. With you we develop ourselves and become more stronger. Our team is so proud to read your comment, it motivates us. We know, future visitors of the hotel will find your comments most useful. We all look forward to welcoming you back to Calista Luxury Resort on many future occasions soon.Sincerely, Calista Luxury ResortCustomer Relationship Management

8/10 – Gut

Halil

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von CRM Manager am 29. Aug. 2023
Dear Guest, The Calista Team wants to thank you very much for your high scoring! We hope to welcome you soon again here.Sincerely, Calista Luxury ResortCustomer Relationship Management

10/10 – Hervorragend

N

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
This Hotel is just Amazing… there was nothing I could fault.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023
Antwort von CRM Manager am 31. Juli 2023
Dear Mrs Nejla Altas, The Calista Team wants to thank you very much for your high scoring and kind feedback! We hope to welcome you soon again here.Sincerely, Calista Luxury ResortCustomer Relationship Management

10/10 – Hervorragend

Andrew

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Calista is a fantastic resort. From the moment we arrived to departure the service and staff were great, ensuring every request and need was catered to. Our room was large abd spacious and everywhere was exceptionally clean. Food and drink was high quality, premium brands and the sushi restaurant was awesome. Buffet restaurant was one of the best I’ve been to. Lastly the resort entertainment was really good, very impressive production in the evenings and good daytime agenda. Thanks to the Calista team, we hope to be back.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2023
Antwort von CRM Manager am 19. Juli 2023
Dear Mr Andrew,Thank you so much for taking your valuable time and sharing your precious feedback. With you we develop ourselves and become more stronger. Our team is so proud to read your comment, it motivates us. We know, future visitors of the hotel will find your comments most useful. We all look forward to welcoming you back to Calista Luxury Resort on many future occasions soon.Sincerely, Calista Luxury ResortCustomer Relationship Management

10/10 – Hervorragend

Richard

Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2023
Antwort von CRM Manager am 14. Juli 2023
Dear Mr Richard, The Calista Team wants to thank you very much for your high scoring! We hope to welcome you soon again here.Sincerely, Calista Luxury ResortCustomer Relationship Management

10/10 – Hervorragend

Yuvraj

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had an amazing experience at the resort.. Wonderful service. Everything was taken care of even before there was a need to request for something. Special call out to the Kids club who ensured that my daughter was taken care of the whole time with engaging experiences
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023
Antwort von CRM Manager am 13. Apr. 2023
Dear Guest,Thank you so much for taking your valuable time and sharing your precious feedback. With you we develop ourselves and become more stronger. Our team is so proud to read your comment, it motivates us. We know, future visitors of the hotel will find your comments most useful. We all look forward to welcoming you back to Calista Luxury Resort on many future occasions soon.Sincerely, Calista Luxury ResortCustomer Relationship Management

10/10 – Hervorragend

Abdulaziz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Luxury
A wonderful hotel .. and the rooms are clean and beautiful .. At first we took a room and we did not like the view, and they were very cooperative and gave us a room with the most beautiful view .. The variety of food is nice
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von CRM Manager am 25. März 2023
Dear Guest,Thank you so much for taking your valuable time and sharing your precious feedback. With you we develop ourselves and become more stronger. Our team is so proud to read your comment, it motivates us. We know, future visitors of the hotel will find your comments most useful. We all look forward to welcoming you back to Calista Luxury Resort on many future occasions soon.Sincerely, Calista Luxury ResortCustomer Relationship Managementcrm@calista.com.tr

10/10 – Hervorragend

Richard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 9 Nächten im Februar 2023
Antwort von CRM Manager am 18. Feb. 2023
Dear Guest, The Calista Team wants to thank you very much for your high scoring! We hope to welcome you soon again in Calista Luxury Resort.Best Regards,Customer Relationship Management

2/10 – Ungenügend

Christian

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023
Antwort von CRM Manager am 8. März 2023
Dear Guest,Thank you for your rating. Since our purpose is 100% guest satisfaction, we try to do our best to make all our guests happy. We are very upset that we didn’t meet your expectations. We discussed your dissatisfaction with you at the hotel and did our best to make you happy. But how we see, it wasn't enough for you. Still we hope that despite your impressions about your stay, we will see you in Calista again, like many repeat guests coming and always choosing us for their stay.Sincerely, Calista Luxury ResortCustomer Relationship Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Customer Relationship Management am 21. Dez. 2022
Dear Guest,The Calista Team wants to thank you very much for your high scoring!We hope to welcome you soon again in Calista Luxury ResortBest RegardsCustomer Relationship ManagementCalista Luxury Resort.

10/10 – Hervorragend

Richard

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2022
Antwort von Customer Relationship Management am 25. Nov. 2022
Dear Guest, Thank you very much for your high rating.Kind Regards,CRM ManagerCalista Luxury Resort

10/10 – Hervorragend

Joe

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Customer Relationship Management am 6. Nov. 2022
Dear Guest,The Calista Team wants to thank you very much for your high scoring!We hope to welcome you soon again in Calista Luxury ResortBest RegardsCustomer Relationship Management

10/10 – Hervorragend

Oleg

Aufenthalt von 4 Nächten im September 2022

10/10 – Hervorragend

Mariya

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 10 Nächten im September 2022

8/10 – Gut

Anwar

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great facility & well maintained. However, A/C wasn't working properly even after fixing it.
Aufenthalt von 12 Nächten im August 2022
Antwort von Customer Relationship Management am 3. Sept. 2022
Dear Anwar,Thank you so much for preferring us for your vacation and sharing your comment. Our team works hard to make sure our guests are comfortable and receiving our best service. We shared your observation with responsible department and we will try our best to figured it out. With your feedback we will improve.We're so pleased to see that you enjoyed your overall stay and hope you can come visit us again in the foreseeable future.

10/10 – Hervorragend

Marwan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2022
Antwort von Customer Relationship Management am 30. Aug. 2022
Dear Mr.Marwan, Of the name of Calista Luxury Resort team we would like to thank you for choosing us and for your feedback. We were pleased to host you and your family and will be happy to see you in the nearest future again. Thank you for your time that you have spent for this comment. With our best wishes.

6/10 – Okay

EKATERINA, JAMISON

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
wonderful property but management sucks and stuff is extremely rude
Aufenthalt von 10 Nächten im Juli 2022
Antwort von Customer Relationship Management am 26. Juli 2022
Dear Ekaterina, first of all we would like to thank you for the feedback that you left on Expedia.com From your comment we understood that you was unsatisfied with some of services and we would like to change your oppinion. We have a profeccional team and around thousand employees. Our main intention is to make our guests feel luxury and comfortable. We tried to contact you within your holiday and figure the out the situation, but couldn't get a back coupling. We would be happy if you give us next chance to show you Calista in a way it is. Because the huge team of Calista is open to level up and give a better services. Please don't hesitate to contact us. With our best regards and a hope to see you again in Calista.

10/10 – Hervorragend

Riaz

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice hotel friendly staff with food options all day from 6-2am
Aufenthalt von 6 Nächten im Juni 2022
Antwort von Customer Relationship Management am 17. Juni 2022
Dear Riaz, Thank you very much for your kind comment! We are pleased that you had a nice vacation. We are looking forward to welcoming you back to Calista Luxury Resort in the near future. Best Regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2022
Antwort von Customer Relationship Management am 17. Juni 2022
Dear Guest, The Calista Team wants to thank you very much for your high scoring! We hope to welcome you soon again in Calista Luxury Resort Best Regards

10/10 – Hervorragend

Baktygul

Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2022
Antwort von Customer Relationship Management am 30. Mai 2022
Dear Baktygul, Thank you very much for your scorring! We are pleased that you had a nice vacation. We are looking forward to welcoming you back to Calista Luxury Resort in the near future. Best Regards Customer Relationship Management

10/10 – Hervorragend

Hakan

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von Burçak Tekin am 15. Apr. 2022
Değerli Misafirimiz, otelimiz hakkında yapmış olduğunuz değerlendirme puanı için teşekkür ederiz.! Sizi tekrar Calista Luxury Resort ailesi olarak ağırlamaktan mutluluk duyarız! Saygılar, Customer Relationship Management Calista Luxury Resort

8/10 – Gut

Siyyid

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2022

10/10 – Hervorragend

Orçun

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2022
Antwort von Customer Relationship Management am 3. Feb. 2022
Değerli Misafirimiz Orçun Bey, Otelimiz hakkında yapmış olduğunuz değerlendirme puanı için teşekkür ederiz! Sizi tekrar Calista Luxury Resort ailesi olarak ağırlamaktan mutluluk duyarız! Saygılarımızla

10/10 – Hervorragend

Sadia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing!!!
This place was the most beautiful place I ever stayed in and I’ve stayed in over a hundred 5 star hotels (it’s a hobby of mine). From the technology, service, cleanliness, beauty, all the way to the beautiful fragrance of the resort was perfect. The food was delicious. There’s not a thing I could say that needs improvement.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Customer Relationship Management am 20. Jan. 2022
Dear Guest, Thank you so much for the wonderful feedback. We are so pleased to hear that we exceeded your expectations for a fabulous stay. Thank you very much for the wonderful feedback regarding our resort, it really means the world to us! We truly appreciate you taking the time to post this fantastic review and our entire team will be looking forward to your next visit. Kindest regars, Calista Luxury Resort Customer Relationship Management

10/10 – Hervorragend

Mohanad

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von Customer Relationship Management am 6. Dez. 2021
Dear Mr/Mrs. Mohanad, Thank you for the 10/10 rating of Calista Luxury Resort. We hope to welcome you back again in the near future. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Arkan

Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2021
Antwort von Calista Luxury Resort am 17. Sept. 2021
Dear guest, thank you for your interest shown towards Calista Luxury Resort. Many thanks for the appreciation of our hotel. We are always glad to see you as our guests. Yours faithfully,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very luxurious hotel cleanliness ,food,service ,entertainment,pools everything is amazing ,the waiters and the stuff are friendly ,i recommend everyone to vist ,ican said it is a 7 star hotel
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2021
Antwort von Customer Relationship Management am 30. Juli 2021
Dear Guest, The Calista Team wants to thank you for your excellent review. We are happy that you enjoyed your holidays with us and hope to welcome you soon again in our hotel. Best Regards

10/10 – Hervorragend

Natalia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Январская Calista
Отель хороший, цена немного завышена. Гест релейшен изначально дал номер с видом на сад, хотя у меня был бесплатный апгрей и январь не сезон в отеле. Далее отдых был комфортный, предоставили один бесплатный ужин в a la carte ресторане. Когда утопили айфон, дали ведерко с рисом подсушить. Персонал отзывчивый и внимательный.
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2021
Antwort von Customer Relationship Management am 4. Feb. 2021
Здравствуйте, уважаемый гость Благодарим вас за отзыв о Calista Luxury Resort. Мы стараемся предоставлять все необходимое для вашего приятного и комфортного отдыха. Приятно, что вы провели замечательное время в нашем отеле. Надеемся на скорую встречу в Calista.

10/10 – Hervorragend

Elena

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 8 Nächten im Dezember 2020
Antwort von Burçak am 19. Jan. 2021
Dear Elena, Thank you very much for your stay, it is highly appreciated. Thank you very much for your high scoring! Best Regards Customer Relationship Management

4/10 – Schlecht

AysMar, NJ

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Absolutely didn’t meet our expectations, the price per room has been raised tremendously (due to COVID and all the actually decent hotel are booked), but the service and overall quality has nothing to do with luxury and worth a 3 star hotel level tops. Miserable management staff at the reception that just yells and defends their hotel and does nothing to help a customer, from check in to requesting a cabana we received a horrible experience. Overall hotel staff has no experience, barely understands English or Russian, we always received wrong orders. Hotel is over booked right now, forget social distancing- buffet is a joke, small room with guests climbing on top of each other to get eggs and cheese for 15 mins. Food and liquor quality is a cheap cruise or airplane food level. Room cleaning staff is overwhelmed, goes in and out of rooms in 5 mins, doesn’t vacuum floor, forget about disinfecting anything. Hotel in itself has very basic amenities for Belek area, Only positive side was the miniclub and miniclub entertainment personnel. Overall, do not overpay for this hotel-not worth it , we are def not coming back here.
Aufenthalt von 11 Nächten im September 2020
Antwort von CRM Department am 6. Okt. 2020
Thank you for choosing our hotel for your vacation and reviewing your experience with us. We are very sorry to learn that the service didn't meet your expectations. Your detailed observations are appreciated and your feedback has been reviewed and shared with the team. We sincerely apologise for your disappointment and we hope that you will consider returning to Calista Luxury Resort in the future, when we will do our very best to make amends and hopefully create better memories. Best Regards

10/10 – Hervorragend

Riad

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2020
Antwort von Customer Relationship Management am 6. Okt. 2020
Dear Guest, Thank you very much for your scoring of your stay, it is highly appreciated. Our professional team always happy to meet & exceed your expectations. We are glad that you had a wonderful holiday with us! Best Regards

6/10 – Okay

Hamad

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
تقييم منصف
وصلنا في وقت متاخر قليلاً ولايوجد ترحيب من الفندق وكذلك تم تاخير دخولنا والسبب ان السستم متعطل ، الغرف عادية جداً وتعتبر قديمة ، نظام الفندق يعتبر ممتاز من حيث الاكل فهو يوفر وجبات مجانية في كل وقت افطار/ غداء/ عشاء ، اللوبي للفندق جيد جداً ، التجربة كانت متوسطة الى مرتفعه نوعا ما ولكن كنت اتمنى افضل من ذلك بحكم السعر للغرفه
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Customer Relationship Management am 28. Aug. 2020
Dear Guest, Thank you very much for your high scoring! Best Regards