Sonnenterrasse

Bewertungen von Hotel Medena

3.5 out of 5
Hotel Medena
Hrvatskih Zrtava 185, Seget

Bewertungen

7,2

Gut

5 von insgesamt 32 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
14 von insgesamt 32 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 von insgesamt 32 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
5 von insgesamt 32 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
0 von insgesamt 32 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,8/10

Sauberkeit

7,0/10

Personal & Service

6,6/10

Ausstattung

7,0/10

Zustand der Unterkunft

6,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Uwe

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sauberkeit, in den öffentlichen Bereichen, Restaurant, lässt zu wünschen übrig. Nicht schön! Sehr laut und Zuviel Menschen auf wenig Platz! Ich kenne es anders!
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023

6/10 – Okay

Adin

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2023

8/10 – Gut

Regula

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Nähe zu Meer und Pool positiv Klimatisierung nicht ausreichend auch im modernen Zimmer (nicht unter 28°C im zweiten Familienzimmer)
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023

6/10 – Okay

Andreas

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Zimmer war nicht gesaugt Frühstück sehr schlecht
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2022

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
In Zukunft wird das Hotel vermieden
Rezeption- und Servicemitarbeiter sehr unfreundlich.. Frühstück miserabel! Zimmer sind in Ordnung aber die Hotelanlage ist in die Jahre gekommen. Check in & out dauert zu lange
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022

6/10 – Okay

June Marianne

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Ferie med datteren
Dette var en blandet opplevelse. Noe bra og noe dårlig. Fantastisk utsikt fra balkongen, og god kaffe/muffins på frokosten. Flott strand. Men lite service vennlig resepsjon, utrolig dyrt, kort åpningstid på butikk i nærheten. Virker ikke som om de ønsker at gjestene skal komme tilbake.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023

8/10 – Gut

Vladimir

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Izba 1. kategórie bola fajn, prerobená, odporúčam, výhľad na more, funkčná chladnička, aj kávovar.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022

8/10 – Gut

Samir

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 8 Nächten im August 2022

4/10 – Schlecht

Bendte

Aufenthalt von 8 Nächten im Juli 2022

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel medena
Renhold av hotellet var skuffende. Det var møkkete gulv på rom, veranda virket ikke som var vasket i hele år. Forferdelig møkkete. Sønnen min mistet en bil under seng, den ble værende der, ingen orket hente den frem. Det ble fremstilt som et renovert hotell, men dolokket på doen vår var ødelagt, det satt ikke fast, vann spruter opp av doen når man trakk opp og ned på gulv. Dorullholder hang og slang på veggen. Renhold av doer ved bassengområdet var skikkelig møkkete. Virket ikke som de ble rengjort hver dag. Skuffende at man ikke kunne sitte ute å spise frokost. Kun en kjempe stor frokostsal innendørs, med dårlig rengjøring av bord. Bord ble ikke vasket mellom hver bordsetting, og stolene var skikkelig grisete. Bassengområdet var fint og nytt, men vannet i bassenget var helt grått og ekkelt. Vi badet ikke der de siste dagene da det ble verre og verre for hver dag.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Kamila

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Polecamy jak najbardziej. Piekna okolica, cisza, spokoj.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022

4/10 – Schlecht

Jan

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022

8/10 – Gut

Kresten V.

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

6/10 – Okay

Leah

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

8/10 – Gut

Maja

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2022

8/10 – Gut

Melisa

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

4/10 – Schlecht

thierry

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
all inclusive = ici arnarque
l hotel en rénovation ressemble plus à un hall de gare ou d hopital, froid et impersonnel la chambre familiale est concenable. le canapé-lit n est pas prevu pour 2 ados mais pour 2 jeunes enfants la deception a ete.la restauration, une pure arnaque... la nourriture est lamentable, tiree vers le bas pour une rentabilité maximale... une honte
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020

6/10 – Okay

Henric

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Välj annat boende.
Vi hade bokat ett superior family room. Rummet var väldigt litet och det kändes väldigt trång att bo i för 4 personer i de 11 nätter vi var där. Städarna skötte sitt jobb mindre bra och i slutet av vistelsen hade vi en myrinvasion i rummet. Ac:n var värdelös och det tog flera dagar att få ner temperaturen i rummet till en acceptabel nivå (ca 23 grader.) De första dagarna var temperaturen runt 26 grader i rummet vilket är alldeles för varmt när man varit i solen hela dagen. Frukosten var tyvärr ytterst medioker och den enorma slamriga och överbefolkade matsalen var väldigt otrevlig att vara i. Vi älskade området nere vid stranden där det fanns mycket att göra och många bra restauranger. Poolen var överbfolkad och för att ha en chans att få plats måste du vara där tidigt och paxa platser.. mitt tips är: betala för stolar på stranden istället. Värt varenda kuna! Åk gärna till området men jag hade valt annat boende. Helt klart inte värt de 19500 kr vi betalade. Halva priset hade känts mer rimligt.
Aufenthalt von 11 Nächten im Juli 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Chloe

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great location, clean spacious rooms
Excellent location, 10 minute drive from Split airport, we hired a car at the hotel and drove to the beautiful Krka national park which took an hour. Rooms were newly refurbished and very spacious. We were half board, dinner was excellent plenty of choice. My only negative would be that some of the staff were rude. The pool bar staff were very friendly though. We had 2 children under 5 with us, they loved the childrens splash area.
Aufenthalt von 9 Nächten im Juni 2019

10/10 – Hervorragend

Annmary

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great, big renovated rooms with fabulous sea view!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019

6/10 – Okay

Lukas

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2018
Antwort von Hotel Medena Team am 23. Okt. 2018
Dear Lukas, Thank you for your review. It was our pleasure to have you as our guest. Please be informed that we are working on upgrading the quality of our capacities and services, in order to provide our guests more pleasant stay. We hope to have the opportunity to welcome you back. Hotel Medena Team

8/10 – Gut

madison

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super hôtel Bien situé, mer et activé juste à côté ! Cependant je ne vous conseille pas d’en prendre le buffet de l’hôtel. Il y a un super restaurant en face au bord de la mer ( le medina) je vous le conseille des plat pas cher et très savoureux !!!!!!!
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2018
Antwort von Hotel Medena am 24. Okt. 2018
Dear Madam / Sir, Thank you for your feedback and for taking time to share your experience. We are pleased to know that you enjoyed your stay. Please be informed that we are working on upgrading the quality of our capacities and services, in order to provide our guests more pleasant stay. We hope to have the opportunity to welcome you back ! Hotel Medena Team

8/10 – Gut

Zack, London

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good family hotel with lots of facilities
My wife and I stayed for 10 days. At first we were allocated a poor room - we had booked a sea view and they tried to get us take one without. We stood our ground and they found a much better room with a side on sea view.
Aufenthalt von 10 Nächten im August 2018
Antwort von Hotel Medena am 26. Nov. 2018
Dear Zack, Thank you for kind words, we appreciate your feedback and are happy to hear that you enjoyed your stay. We are truly sorry for the misunderstanding regarding booked room, therefore, please accept our sincere apologies. Looking forward to welcome you back. Hotel Medena Team

8/10 – Gut

Pablo

Good value for the money. Breakfast is poor.
We had a good stay in Trogir at the Medena Hotel. Renewed interiors, good concierge service. Dining was ok, not huge variety. Breakfast was boring after 3rd day so I'd recommend be prepare for eggs an sausage. In terms of lunch I must recommend the bar that's next to the beach for the burgers and salads. Very reasonably priced too for a hotel next to the beach. My only qualm was that the hotel restaurant for dinner closed a little too early each evening.
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2018
Antwort von Hotel Medena am 26. Nov. 2018
Dear Pablo, Thank you for taking the time to write your review. We are really pleased to read that you enjoyed your stay. The opinion of our guests is very important to us as it gives us the chance to see what we are doing right and what has to be improved. Your comments are valued, and will be used to consider improvements in the future. We look forward to your next stay! Hotel Medena Team

8/10 – Gut

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2018
Antwort von Hotel Medena am 26. Nov. 2018
Dear Thomas, Thank you very much for your rating! We look forward to welcome you back again soon! Hotel Medena Team

8/10 – Gut

Jeffrey

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great for families
Above expectations. Will definitely use again when next in Seget. The reception area and restaurant a bit on the 80’s feel but the rest of the hotel is modernised. Food - breakfast and dinner was good for the superior option.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2018
Antwort von Hotel Medena am 26. Nov. 2018
Dear Jeffrey, Thank you for kind words, we truly appreciate your feedback and are happy to hear that you enjoyed your stay. We look forward to having you back again soon! Hotel Medena Team

10/10 – Hervorragend

Terese

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2018
Antwort von Hotel Medena am 26. Nov. 2018
Dear Terese, Thank you very much for your kind rating! We look forward to your next stay! Hotel Medena Team

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2018
Antwort von Hotel Medena am 26. Nov. 2018
Dear Madam / Sir, Thank you very much for your kind rating! Looking forward to welcome you again soon! Hotel Medena Team

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hyggelig betjening. Personalet på frokosten slet litt med å fylle på kaffe, kopper, glass, mat etc. Ligger litt unna bysentrum, men taxibåtene til Trogir går stort sett hele tiden.
Aufenthalt von 9 Nächten im Juli 2018
Antwort von Hotel Medena am 26. Nov. 2018
Dear Madam / Sir, Thank you for your feedback and for taking time to share your positive experience. We are pleased to hear that you enjoyed your stay. We look forward to your next stay! Hotel Medena Team

10/10 – Hervorragend

PHILIP

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Superb
Very friendly and efficient staff especially at reception. Our room was spotless and well equipped. It was so comfortable with s fantastic sea view. Great location with excellent facilities.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2018
Antwort von Hotel Medena am 25. Okt. 2018
Dear Philip, Thank you for kind words, we truly appreciate your feedback and are happy to hear that you enjoyed your stay. It is always a great pleasure to hear that the customer is satisfied. We look forward to your next stay! Hotel Medena Team

6/10 – Okay

Khurram, Dubai, UAE

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Property is quite old and gives a feeling of and old hospital ward. Rooms are spacious and clean and staff is friendly. This property is 40 minutes from split and expedia stated that it was 5 miles from split when I was looking for a hotel. I am more disappointed from expedia than the property.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2018
Antwort von Hotel Medena am 25. Okt. 2018
Dear Khurram, Thank you for choosing our hotel and for sharing your feedback, the opinion of our guests is very important to us. We are glad to hear that you were satisfied with the room and that you have been pleased with our friendly staff, but feel sorry that we didn´t fulfilled your expectations. We would like to inform you that ˝Split Airport˝ is 4,8 miles far away from hotel, not City of Split, as it is stated on Expedia. Please accept our sincere apologies for any inconvenience. We hope to have the opportunity to welcome you back. Hotel Medena Team