3 Außenpools

Bewertungen von Be Live Experience Hamaca Garden

3 out of 5
Be Live Experience Hamaca Garden
Calle Duarte #1-A, Esq. Caracol, Boca Chica, Santo Domingo

Bewertungen

5,4
165 von insgesamt 999 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
158 von insgesamt 999 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
165 von insgesamt 999 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
152 von insgesamt 999 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
359 von insgesamt 999 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

5,6/10

Sauberkeit

6,2/10

Personal & Service

5,6/10

Ausstattung

5,0/10

Zustand der Unterkunft

6,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

wander

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Sara Zuin, Room Division Manager. am 26. Jan. 2020
Muchas gracias por dejarnos su puntuación! Saludos cordiales! Thank you very much for leave us your score! Best regards!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Sara Zuin, Room Division Manager. am 1. Nov. 2019
Muchas gracias por dejarnos su puntuacion! Saludos cordiales.

2/10 – Ungenügend

Kurt

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ferien in einer Ruine.
Die gesamte Hotelanlage ist in einem desolaten Zustand. In den nächsten Jahren zerfällt das Hotel vermutlich von selbst. Jeglicher Service, falls vorhanden, ist eine Zumutung. Schade um jede weitere Zeile.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2019
Antwort von Sara Zuin, Room Division Manager. am 14. März 2019
Leider haben wir Ihre Erwartungen nicht erfüllt. Wir haben für dieses Jahr Renovierungsarbeiten am gesamten Gebäude geplant. Beste Grüße.

4/10 – Schlecht

Peter, Tönisvorst

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mittelmäßiges Hotel mit guter Küche
Miserable, renovierungsbedürftige Zimmer. Küche war gut. Der hoteleigene Strand war gut und sicher.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2018
Antwort von Sara Zuin, Room Division Manager. am 5. Mai 2018
Wir bedauern, die Unannehmlichkeiten zu lesen. Wir arbeiten Tag für Tag daran, uns weiter zu verbessern Mit freundlichen Grüßen.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Gute Lage, Essen und Getränke gut. Ausstattung und Sauberkeit der Zimmer schlecht.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2018
Antwort von Sara Zuin, Room Division Manager. am 17. Apr. 2018
Wir möchten Ihnen danken, dass Sie Ihren Kommentar hinterlassen haben. Wir warten bald auf dich Mit freundlichen Grüßen,

2/10 – Ungenügend

Miguel

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
No me noticaron la eliminacion del "all inclusive".
Antwort von La Gerencia de Be Live Experience Hamaca am 2. Feb. 2023
Estimado huésped,Valoramos el tiempo invertido en escribirnos y el habernos elegido como su destino de vacaciones.Al momento de reservar puede observar en la pagina web las opciones de hospedaje disponible: alojamiento y desayuno y solo alojamiento.Lamentamos cualquier mal entendido que esto pudiera haber causado.Saludos cordiales,

4/10 – Schlecht

Ivan

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
High prices, Low standards
The service is terrible. Everything is extremely slow with no enthusiasm. However they include hefty service charge into prices, without delivery the corresponding level of service. I would not recommend to stay there.
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Be Live Experience Hamaca Management am 25. Okt. 2022
Dear guest,We appreciate the time you took to write to us.We are sorry to hear that your stay did not meet your expectations. We are always open to listening to our guests in order to offer an increasingly improved experience.We hope you will give us a second opportunity to stay in our facilities.Best regards,t

6/10 – Okay

Cristian

Aufenthalt von 9 Nächten im Oktober 2022

8/10 – Gut

Tamara

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022

2/10 – Ungenügend

monique

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The hotel was terrible no air conditioning. Could not take a proper shower . Hotel is very out dated. Had to change rooms multiple times horrible experience
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2022
Antwort von Be Live Experience Hamaca Management am 26. Sept. 2022
Dear guest,We are sorry to hear that your vacation with us did not meet your expectations.The experience of our guests is of the utmost importance, so we will take note of all your observations and pass it on to the corresponding departments to take corrective measures.We hope you will give us a second chance to stay with us.Kind regards,

8/10 – Gut

Juan Gabriel

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022

10/10 – Hervorragend

Laura

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
absolutly loved everything about it. I just think they need to do maintnance nights or early morning not when everybody is around
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Be Live Experience Hamaca Management am 17. Sept. 2022
Dear guest,Thank you for taking some of your time to write to us.We are glad to know that you were able to enjoy your stay, our mission is that those who visit us live a memorable experience.Your observation is well received and will be taken into account, we are always open to listen to our guests.We hope to see you soon.Best regards,

2/10 – Ungenügend

Yomeris

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Mal no tenía aire acondicionado La comida fatal
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von La Gerencia de Be Live Experience Hamaca am 13. Sept. 2022
Estimada huésped,Valoramos el tiempo invertido en escribirnos.Sus observaciones en relación a nuestra oferta gastronómica y servicio en general, serán comunicadas a los departamentos correspondientes para tomar las acciones de lugar.Que viva una gran experiencia, es parte de nuestra misión.Será un honor volver a servirle.Saludos cordiales,

10/10 – Hervorragend

Rolando

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
GOOD PLACE, STAFF IN GREAT
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022
Antwort von Be Live Experience Hamaca Management am 14. Sept. 2022
Dear guest,Thank you for taking some of your time to write to us.We are glad to know that you felt comfortable with the attention received from our team of collaborators.We invite you to continue choosing us as your vacation destination.Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Salih

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Everything was very good
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von Be Live Experience Hamaca Management am 14. Sept. 2022
Dear guest,Thank you for taking some of your time to write to us.We are glad to know that you were able to enjoy your stay, our mission is that those who visit us live a memorable experience.We invite you to continue choosing us as your vacation destination.Kind regards,

4/10 – Schlecht

Lucrecia

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hotel room not ready for customers. Toilet and sink not working. Asked to fixed but the problem continue. Food mostly the same, same protein again and again- mostly chicken and pork.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2022
Antwort von Be Live Experience Hamaca Management am 14. Sept. 2022
Dear guest,Your opinion is very important to us, we are always constantly improving, for this reason the aspects mentioned for you will be taken into account.We hope to have you once again in our facilities to offer you an unforgettable experience as you deserve.Best regards,

4/10 – Schlecht

Ferrara

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Struttura fatiscente. Molte cose rotte o non funzionanti nella camera.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von La gestione dell'amaca Be Live Experience am 14. Sept. 2022
Caro ospite,Ti ringraziamo per aver dedicato un po' del tuo tempo per condividere i dettagli del tuo soggiorno.Siamo spiacenti che tu abbia riscontrato situazioni atipiche del nostro marchio di servizio, la tua recensione non è sicuramente l'impressione che vogliamo lasciare i nostri stimati ospiti.Ti preghiamo di accettare le nostre sincere scuse per qualsiasi incidente causato dalla nostra parte.Ci auguriamo di avere un'altra opportunità per darti il benvenuto per offrirti il trattamento che meriti.Distinti saluti,

10/10 – Hervorragend

Yesenia

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Todo vien
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
Antwort von La Gerencia de Be Live Experience Hamaca am 14. Sept. 2022
Estimada huésped,Nos place saber que pudimos llenar todas sus expectativas y que disfruto a plenitud su estadía.Le externamos la invitación a seguir eligiéndonos como su destino de vacaciones.Saludos cordiales,

2/10 – Ungenügend

Ronald

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Carlos

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2022

10/10 – Hervorragend

Soranyis

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Que no tienen servicio a la habitación
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
Antwort von La Gerencia de Be Live Experience Hamaca am 30. Aug. 2022
Estimado huésped,Apreciamos la valoración otorgada a nuestro hotel.Sus observaciones son de gran importancia para nosotros, pues nos muestras las áreas en las que debemos poner mayor esfuerzo, para mantener una evolución constante de nuestros servicios.Será un honor volver a recibirle.Saludos cordiales,

6/10 – Okay

Alejandro

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Average experience
All and all, the hotel is not bad. It's just average, the food was meh, the pool was kind of dirty. I had no hot water for my entire stay and no water at all at one point. They offered me a free alacarte brakfast witha sea view but it wasnt free, before even having any coffe of water , they wanted me to sit down a listed to a insanely aggressive vacation club sales pitch. I don't think I'm ever going back to a belive hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Be Live Experience Hamaca Management am 30. Aug. 2022
Dear guest,We value the score given to our hotel and we hope you will give us another opportunity to improve it.Your observations are well received, We are constantly evolving so that each experience offered exceeds the previous one.Kind regards,

6/10 – Okay

Claudia

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was an average experience, I like it they try to theme up the buffet menus, but the food was kind of tasteless. I was offered a free a la carte breakfast, apparently included in the reservation, but it also came with me most aggresive sales pitch i've seen.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Be Live Experience Hamaca Management am 29. Aug. 2022
Dear guest,Thank you for choosing us as your vacation destination.The comments made to our gastronomic offer are well received, as we are always open to continuous improvements.We look forward to a second opportunity to improve your recent experience.Kind regards,

2/10 – Ungenügend

Otto

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Worst hotel
Aufenthalt von 8 Nächten im August 2022
Antwort von Be Live Experience Hamaca Management am 30. Aug. 2022
Dear guest,We appreciate the time you took to write to us.We are sorry to hear that your stay did not meet your expectations. We are always open to listening to our guests in order to offer an increasingly improved experience.We hope you will give us a second opportunity to stay in our facilities.Best regards,

2/10 – Ungenügend

raymond

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
None i.didn't like the area.the room.was not nice the bed not good it's was nightmare in my life.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
Antwort von Be Live Experience Hamaca Management am 29. Aug. 2022
Dear guest,We are sorry to hear that your vacation with us did not meet your expectations.The experience of our guests is of the utmost importance, so we will take note of all your observations and pass it on to the corresponding departments to take corrective measures.We hope you will give us a second chance to stay with us.Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Evelyn

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good service and atmosphere
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Be Live Experience Hamaca Management am 27. Aug. 2022
Dear guest,Thank you for taking some of your time to write to us.We are glad to know that you felt comfortable with the attention received from our team of collaborators.We hope to have you once again in our facilities to offer you an unforgettable experience as you deserve.Best regards,

2/10 – Ungenügend

timothy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The staff was great
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
Antwort von Be Live Experience Hamaca Management am 25. Aug. 2022
Dear guest,We value the score given to our hotel and we hope you will give us another opportunity to improve it.Your observations are well received, We are constantly evolving so that each experience offered exceeds the previous one.Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Marie kattlyne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2022

8/10 – Gut

Claude

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was good
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2022
Antwort von Be Live Experience Hamaca Management am 23. Aug. 2022
Dear guest,Thank you for taking some of your time to write to us.We are glad to know that you were able to enjoy your stay, our mission is that those who visit us live a memorable experience.We invite you to continue choosing us as your vacation destination.Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Mayi

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Me gustó creo que vuelvo a repetirlo, solo pie si que deben dar un mantenimiento de pintura y pequeños arreglos y estaría perfecta
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von La Gerencia de Be Live Experience Hamaca am 23. Aug. 2022
Estimada huésped,Gracias por tomar parte de su tiempo para escribirnos.La experiencia de nuestros clientes es de vital importancia, por lo que sin dudas estaremos tomando en cuenta cada una de sus observaciones.Esperamos contar una vez más con su presencia en nuestras instalaciones.Saludos cordiales,

4/10 – Schlecht

FRANKLIN

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Viaje decepcionante
Una hora para el cheking. El servicio es muy lento. Aparte de que el hotel tiene problemas de electricidad, según informaron, y nos exigieron (si queríamos hospedarnos) completar un formulario de descargo si surgía algún problema que atentara la vida de las personas. Fue mi primera visita a este lugar y espero no volver.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von La Gerencia de Be Live Experience Hamaca am 23. Aug. 2022
Estimado huésped,Apreciamos el haber tomado parte de su tiempo para compartir los pormenores de su estadía.Lamentamos que se encontrara con situaciones atípicas de nuestra marca de servicio, su reseña en definitiva no es la impresión que le queremos dejar a nuestros valiosos huéspedes. Reciba nuestras sinceras disculpas por cualquier incidente causado de nuestra parte.Esperamos tener una nueva oportunidad de recibirle para ofrecerle el trato que se merece.Saludos cordiales,

2/10 – Ungenügend

Kendri

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

4/10 – Schlecht

heat

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property was run down. Everything was old and damaged. The bathroom had no door and the ceiling fan was covered with dust. There was limited food that was terrible. Lunch and dinner were the same food. The snack bar by the beach only served rice, beans, hot dogs and burgers. The male staff was always asking women for their phone number and the employees running the activities were always trying to get you to buy things. Very uncomfortable stay ended up leaving early
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2022
Antwort von Be Live Experience Hamaca Management am 15. Aug. 2022
Dear guest, Let us apologize for not exceeding your expectations in some aspects of your stay with us. All your comments have been shared with the head departments involved. Certainly, our guests’ feedback are the best tool we can use to improve our services, and you can be self-confident we will be taking corrective measures to prevent any future occurrence. With that been said, it would be a pleasure for us to welcome you back during a future visit. Kind regards,

8/10 – Gut

Yovanny

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022

6/10 – Okay

Candy

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

8/10 – Gut

Adans Torres

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nesecita de mas actividades, como discoteca mas tiempo y barras mas tiempo abiertas mas atracciones a su alrededor
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2022
Antwort von La Gerencia de Be Live Experience Hamaca am 8. Aug. 2022
Estimado huésped, Extendemos nuestra gratitud por su visita y valoración. Sus observaciones son muy importantes para nosotros y nos muestran los aspectos a los que debemos prestar especial atención con el fin de seguir mejorando nuestros servicios. Será un honor volver a recibirle. Saludos cordiales,

4/10 – Schlecht

Jonathan

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
El personal de servicio al cliente es pésimo Y quieren cobrar demás a las personas simplemente por ser turistas
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2022

2/10 – Ungenügend

Elba

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Inhabitable, Expedía debería sacarlo de las opciones para reservar, no está apto para unas vacaciones
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2022

2/10 – Ungenügend

Gloria

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022

2/10 – Ungenügend

edison

Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2022

2/10 – Ungenügend

Luisa

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I did not like the extra charge to eat there
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Be Live Experience Hamaca Management am 29. Juli 2022
Dear guest, We appreciate the time you have invested in sharing your experience. We are sorry on this occasion that we did not meet your expectations. We are always open to listening to our guests in order to maintain a constant improvement of our services. We inform you that we have different lodging options: room only, bed and breakfast and all-inclusive, in that sense the services to receive are based on what was reserved, if the guest wishes to change the category they must pay the corresponding cost. We hope to be able to serve you again in the future. Kind regards,

2/10 – Ungenügend

Victor

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The beach is beautiful. People are nice. The already old hotel has been poorly maintained. No hot water available for a couple of days. This place needs renovation.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2022
Antwort von Be Live Experience Hamaca Management am 27. Juli 2022
Dear guest, We appreciate the distinction made to our beautiful beach and to the attention received by our team of collaborators . Your observations are well received, We are constantly evolving so that each experience offered exceeds the previous one. Kind regards,

4/10 – Schlecht

Santiago

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is my 5th stay at Hamaca, my last one was over 9 years ago. I went exclusively to accompany my father for his birthday, because absolutely he loves the hot jacuzzi in the garden pool. But expecting that to be working is too much to ask. I could not believe how neglected this place was. They are shutting down the garden side during the week, but if the pool remains open, they should also get the jacuzzi running. The food choices and service were good. Entertainment was good, but it had declined sharply since my last visit. Check in was slow, but any issues after that were rapidly resolved by the front desk. I have been to over a dozen resorts, including Hamaca, but I never had a staff asking for money 💵. I spent the only night fully awake because of a horrible smell in the mattress by the glass door in room 017. I swear something died on that mattress. I am not planning on returning to resort.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Be Live Experience Hamaca Management am 27. Juli 2022
Dear guest, We appreciate your loyalty over the years and the time you have invested in sharing your experience. We are sorry on this occasion that we did not meet your expectations. We are always open to listening to our guests in order to maintain a constant improvement of our services. We hope you give us a second chance, we promise you a renewed experience. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Rolando

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
ok
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2022
Antwort von La Gerencia de Be Live Experience Hamaca am 26. Juli 2022
Estimado huésped, Agradecemos la valoración otorgada a nuestro hotel y esperamos nos brinde una segunda oportunidad para mejorar la experiencia. Será un placer volver a recibirle. Saludos cordiales,

4/10 – Schlecht

Yudira

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Inconformidad con el servicio brindado
No fue muy agradable porque el precio de la reserva era todo incluido y cuando llegue al hotel me digeron que solo fue hospedaje, a parte de eso la limpieza de la habitacion no era fuena
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von La Gerencia de Be Live Experience Hamaca am 25. Juli 2022
Estimada huésped, Su opinión nos importa. Es a bien informarle , que contamos con varias opciones de hospedaje : solo alojamiento, alojamiento y desayuno y el todo incluido. Los servicios a recibir son en base a lo reservado. Lamentamos cualquier mal entendido que esto haya causado. Esperamos en una segunda oportunidad poder cambiar la opinión que se ha llevado de nuestro hotel. Saludos cordiales,

2/10 – Ungenügend

patrick

Verbesserungswürdig: Ausstattung
Hamaca Garden was closed. The theme restaurants were closed. The disco was closed. Hardly any shows. Food taste not good.
Aufenthalt von 14 Nächten im Juli 2022
Antwort von Be Live Experience Hamaca Management am 25. Juli 2022
Dear guest, We appreciate the time you took to write to us. We are sorry to hear that your stay did not meet your expectations. We are always open to listening to our guests in order to offer an increasingly improved experience. We hope you will give us a second opportunity to stay in our facilities. Best regards,

2/10 – Ungenügend

mayra

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
it's not like the show in the pictures, it's a very old building terrible customer services, it's not clean overall terrible
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Be Live Experience Hamaca Management am 22. Juli 2022
Dear guest, We appreciate the time you took to write to us. We are sorry to hear that your stay did not meet your expectations. We are always open to listening to our guests in order to offer an increasingly improved experience. We hope you will give us a second opportunity to stay in our facilities. Best regards,

8/10 – Gut

Marie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I liked everything about iit, and I enjoy it.
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2022
Antwort von Be Live Experience Hamaca Management am 22. Juli 2022
Dear guest, Thank you for choosing us as your vacation destination. We are pleased to know that you fully enjoyed your stay and that we met your expectations. We hope to see you soon. Kind regards,

8/10 – Gut

César, Puntarenas

Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022

2/10 – Ungenügend

Dirsilys

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff truly try very hard to accommodate the client however the condition of the hotel is very poor including the food is very poor quality. I loved the beach is one of the best experiences very kids friendly. It is unfortunate the maintain of the hotel is not care.
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2022
Antwort von Be Live Experience Hamaca Management am 20. Juli 2022
Dear guest, We appreciate the distinction made to our beautiful beach and to the attention received from our team of collaborators. Your observations are well received and will be taken into account, we are always open to listen to our guests. We hope to see you soon. Best regards,