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Bewertungen von Be Live Experience Hamaca Beach

Be Live Experience Hamaca Beach
DUARTE, ESQ.CARACOL,, BOCA CHICA, BOC

Bewertungen

5,2
156 von insgesamt 1010 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
157 von insgesamt 1010 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
163 von insgesamt 1010 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
142 von insgesamt 1010 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
392 von insgesamt 1010 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

5,6/10

Sauberkeit

6,0/10

Personal & Service

5,2/10

Ausstattung

5,0/10

Zustand der Unterkunft

5,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Marta

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Teil der Zimmer braucht Umbau und Modernisierung.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2021

8/10 – Gut

Tobias

Aufenthalt von 8 Nächten im September 2021

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Schlechter Service, und schlechte Qualität beim Essen. Buffet war immer halb leer. Schmutzige Tische. Recesion unorganisiert.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021

8/10 – Gut

DaSie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Die Strandlage und die Großzügigkeit der Zimmer und Anlage haben mir sehr gut gefallen. Insbesondere der ruhige Innenhof mit Garten lud zum längeren Verweilen ein. Das Meer war sauber und lud zum "schnorcheln" ein. Durch das vorgelagerte Riff gibt es nur ganz kleine Wellen, dafür ein paar Fische, Krebse und Seeigel zu sehen. Von Urlaubern hinterlassener Müll wurde täglich entfernt. Die Auswahl an Speisen war sehr vielfältig und ausreichend. Es wurde regelmäßig nachgeliefert. Man merkt der Anlage und der Zimmerausstattung an, dass diese schon älter sind. Kostenloses W-Lan war 1h pro Tag in der Lobby verfügbar, jedoch mit sehr langsamer Geschwindigkeit. Freundlichkeit und Servicebereitschaft des Personals glich manchmal einem Glücksspiel. Die Minibar wurde sporadisch aufgefüllt. Wer nicht nur Urlaub im Hotel machen möchte, der kann entlang dem Sandstrand von Boca Chica spazieren oder in die Stadt gehen. Ärgerlich war jedoch das Verhalten einiger Hotelgäste. Bereits ab 5 Uhr morgens wurden dutzende Liegen und Schirme mit Handtüchern okkuppiert. Teilweise bewachten ein- bis zwei Personen (Hotelgäste!) bis zu 30 Liegen. Die eigentlichen Nutzer kamen nie vor 10 Uhr an den Strand. Da es so unmöglich war einen Tag im Schatten am Strand zu verbringen, gingen wir v.a. früh ab 7 Uhr schwimmen und relaxten tagsüber im schattigen Innenhof oder machten Ausflüge. Auch die Partywütigkeit (runde Geburtstage, Junggesellenabschiede,...) einzelner Gästegruppen kostete so manche Nacht.
Aufenthalt von 14 Nächten im Februar 2020

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Es war okay aber ich muss nicht nochmal kommen
Es war okay. Das Essen war qualitativ nicht besonders gut, aber es gab eine große Auswahl. Am Strand müsste man lange eine Liege suchen, da fast alle belegt waren. Die Sauberkeit war in Ordnung. Die Möbel im Zimmer waren etwas abgenutzt, jedoch war das Zimmer sehr groß.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Sara Zuin, Room Division Manager. am 1. Dez. 2019
Vielen Dank für Ihren Kommentar. Beste Grüße.

10/10 – Hervorragend

Martindale

Gut: Zustand der Unterkunft
Great
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023

10/10 – Hervorragend

Stephania

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Love the drinks and great clean beach water

4/10 – Schlecht

Lordana

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 10 Nächten im Juni 2023

4/10 – Schlecht

geun ho

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 19 Nächten im Juni 2023

4/10 – Schlecht

Delia

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023

4/10 – Schlecht

Adrian R

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

2/10 – Ungenügend

william

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
NONE
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023

6/10 – Okay

Damiana

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service
Unfortunately, I did not enjoy my stay at this property. The room smelled very musty and moldy, and after we showered, there was water all over the floor. There is no Wi-Fi in the room just in the lobby and the pool area. The staff were pleasant, and the breakfast food was nice. Sadly, wouldn’t return.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Be Live Experience Hamaca Management am 1. Juli 2023
Dear guest,Let us apologize for not exceeding your expectations in some aspects of your stay with us. All your comments have been shared with the head departments involved. Certainly, our guests’ feedback are the best tool we can use to improve our services, and you can be self-confident we will be taking corrective measures to prevent any future occurrence.With that been said, it would be a pleasure for us to welcome you back during a future visit.Kind regards,

8/10 – Gut

Mark A.

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Family vacation of 4. Pleasant time there June 2023. Only negative WiFi kept dropping and wash clothes were not provided in our room. Other than that our time their was good.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Be Live Experience Hamaca Management am 30. Juni 2023
Dear guest,We value the score given to our hotel and we hope you will give us another opportunity to improve it.Your observations are well received, We are constantly evolving so that each experience offered exceeds the previous one.Kind regards,

2/10 – Ungenügend

Elvira

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

2/10 – Ungenügend

SERGIO, OKEECHOBEE

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Air conditioner in room not working and room floor soaked and wet from condensation. Front desk not helpful at all, said they were working on it but never did anything. The whole facility is run down with no upkeep. Have stayed here multiple times but never again. The facility, the staff and the service were all sub oar. Save your money and your disappointment and book somewhere else, The place is the Pitts. Beach is pretty but you can get the same beach in a different Resort. Don't book here you will regret it. I know we do.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023
Antwort von Be Live Experience Hamaca Management am 29. Juni 2023
Dear guest,We appreciate your loyalty over the years and the time you have invested in sharing your experience.We are sorry on this occasion that we did not meet your expectations. We are always open to listening to our guests in order to maintain a constant improvement of our services.We hope to be able to serve you again in the future.Kind regards,

8/10 – Gut

Santiago

Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2023

2/10 – Ungenügend

Audry

Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2023

2/10 – Ungenügend

jerome

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
The night staff are unhelpful
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Be Live Experience Hamaca Management am 27. Juni 2023
Dear guest,We appreciate taking part of your time to share the details of your stay.We regret that you encountered atypical situations of our service brand, your review is definitely not the impression we want to leave our valued guests. Please receive our sincere apologies for any incident caused by us.We hope to have a new opportunity to receive you to offer you the treatment you deserve.Kind regards,

2/10 – Ungenügend

Angel

Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Santiago

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
All was good
Antwort von Be Live Experience Hamaca Management am 21. Juni 2023
Dear guest,We extend our gratitude for your visit and evaluation.We are extremely pleased to note that your vacations have been to your complete satisfaction and that the distinguished service that characterizes our hotel has created a positive effect on your visit.We look forward to welcoming you on a new occasion.Kind regards,

2/10 – Ungenügend

William

Dirty beachs, roaches in my room
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023
Antwort von Be Live Experience Hamaca Management am 20. Juni 2023
Dear guest,We are sorry that our hotel did not meet your expectations. We have noted every issue you had and this information will be passed on to the manager involved for further review as guest satisfaction is our top priority.We hope to have the opportunity to serve you once again in the future.Kind regards,

6/10 – Okay

Edwina

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
On était déçu car c’était en plein travaux On as pas pas eux le service qu’il faut Puis il y’a quelques mois le déjeuné était inclus la c’était 30$ us par jour ….. il y’avait aucun animation… boîte de nuit ect …. Rien cela . On peu meme pas recevoir un invité pour 1 h ou moin … il faut payé . Cette hôtel est plus monétaires…. Juste l’argent qui les intéresse rien d’autre .
Antwort von La Gestion du Hamaca Be Live Experience am 20. Juni 2023
Cher invité,Pour les clients, nous avons la possibilité d'acheter un pass journalier.Depuis novembre 2022 le service "tout compris" n'est plus disponible, nos options d'hébergement sont visibles sur tous nos canaux de réservation.Nous attendons avec impatience une deuxième occasion d'améliorer votre expérience récente.Avec nos meilleures salutations,

2/10 – Ungenügend

Luis E

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Air conditioning was not working. Moisture smell in the room. Sink was clogged. Bad maintenance. Algae smell everywhere.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Be Live Experience Hamaca Management am 20. Juni 2023
Dear guest,Let us apologize for not exceeding your expectations in some aspects of your stay with us. All your comments have been shared with the head departments involved. Certainly, our guests’ feedback are the best tool we can use to improve our services, and you can be self-confident we will be taking corrective measures to prevent any future occurrence.With that been said, it would be a pleasure for us to welcome you back during a future visit.Kind regards,

6/10 – Okay

John

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Disappointed
the place was run down. giving this place 2 2 stars would be generous
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Be Live Experience Hamaca Management am 20. Juni 2023
Dear guest,We apologize for your negative experience and thank you for taking the time to provide us with feedback. Since it is our priority to ensure that all guests receive an exceptional vacation experience, your feedback can only help us make future improvements.Kind regards,

8/10 – Gut

David

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

6/10 – Okay

Fresnerlie

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
For a deluxe room the toilet was very small and did not match the pictures on the website. Rusty metal accessories, water leak in the walking closet, unworking safety box, there was a hole in the door giving easily access to bugs and geico into the room. But the pool and the service was pleasant.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Be Live Experience Hamaca Management am 12. Juni 2023
Dear guest,Let us apologize for not exceeding your expectations in some aspects of your stay with us. All your comments have been shared with the head departments involved. Certainly, our guests’ feedback are the best tool we can use to improve our services, and you can be self-confident we will be taking corrective measures to prevent any future occurrence.With that been said, it would be a pleasure for us to welcome you back during a future visit.Kind regards,

10/10 – Hervorragend

John

Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023

4/10 – Schlecht

Laine

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 10 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Valeria Alejandra

Aufenthalt von 8 Nächten im Mai 2023

6/10 – Okay

Verónica Lizette

Mit dem Partner gereist
No like
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Be Live Experience Hamaca Management am 7. Juni 2023
Dear guest,We appreciate the time you took to write to us.We are sorry to hear that your stay did not meet your expectations. We are always open to listening to our guests in order to offer an increasingly improved experience.We hope you will give us a second opportunity to stay in our facilities.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Robert Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We read the reviews and had a great time with the proper expectations of what we were getting into. When we were there, the beach was very quiet and this section of beach in front of the hotel is a protected section of beachfront. There was no riffraff or peddlers or anything like that. Plenty of space under the umbrella is for people to sit right in front of the water. The water was crystal clear, and the sand was beautiful, except for one day when the seaweed came during the evening and collected on the beach front. The staff started working to clear it up the next day, and it really didn’t bother us. To be clear, this is not an all inclusive, but It did include an all you can eat breakfast buffet, which was out of this world. The Donnie options along the speech are really second to none. Affordable prices compared to dining out at nice restaurants in the United States and there was great seafood everywhere. Our hotel room was very clean and everything worked properly. The beds were somewhat stiff but that wasn’t too big of a deal. There is an excursion shack out by the beach and we had a nice sunset tour with snorkeling for 35 bucks per person and we went on 4 x 4’s for two hours at $75 per vehicle. We had such a great time. There is limited staff at the front desk, so be prepared to wait a little while and they were under construction for a movie set that they are doing inside the building while we were there but I imagine that is complete now
Antwort von Be Live Experience Hamaca Management am 9. Juni 2023
Dear guest,We appreciate the assessment given to our hotel and taking part of your time to share your experience.Your comment gives us the feeling of having fulfilled our duty, since our mission is that our guests have a memorable stay.We hope you continue to choose us as your vacation destination.Kind regards,

6/10 – Okay

Juan Antonio

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023

2/10 – Ungenügend

JOSE JESUS

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Durty. Not hot water...
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Be Live Experience Hamaca Management am 6. Juni 2023
Dear guest,Thank you for taking part of your time to share your experience.We are sorry we did not meet your expectations. We are always open to listening to our guests, so your comments will undoubtedly be taken into account and transmitted to the corresponding departments to take the necessary measures.We hope you will give us a second chance to stay in our facilities.Kind regards,

2/10 – Ungenügend

Yoaliz

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Valeria Alejandra

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

2/10 – Ungenügend

Anthony

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2023

4/10 – Schlecht

Estefania

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
No food offered.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Be Live Experience Hamaca Management am 1. Juni 2023
Dear guest,We do not offer the all inclusive service, but we do offer the food and beverage service under the concept of payment for consumption.It will be a pleasure to serve you another time.Kind regards,

2/10 – Ungenügend

Angel

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff was not helpful. Room was literally wet from floor to wall. Smell of mildew & mold was on lamps and sinks. I complained to the front desk and they asked if I didn’t notice when I first got the room. I said I thought it was freshly mopped and waiting for it to dry. Didn’t offer another room to us or anything.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Be Live Experience Hamaca Management am 31. Mai 2023
Dear guest,We appreciate taking part of your time to share the details of your stay.We regret that you encountered atypical situations of our service brand, your review is definitely not the impression we want to leave our valued guests.Please receive our sincere apologies for any incident caused by us.We hope to have a new opportunity to receive you to offer you the treatment you deserve.Kind regards,

8/10 – Gut

Simplemente Mabel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ambiente tranquilo y acogedor. Personal muy amable. Gracias.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von La Gerencia de Be Live Experience Hamaca am 31. Mai 2023
Estimada huésped,Gracias por habernos elegido como su destino de vacaciones.Nos place saber que nuestras instalaciones y servicios estuvieron a la altura de sus expectativas. Valoramos en gran manera la distinción hecha a nuestro equipo de colaboradores, pilares esenciales para brindar una experiencia con calidad.Será un placer volver a recibirle.Saludos cordiales,

4/10 – Schlecht

Laine

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Property is a bit shabby - There is no in room internet which was waaaay inconvenient. The in room phones didn't work, nor did the fan. AC was barely adequate, but my friends room was freezing - no way to regulate. The beach bar food was abysmal. and only one other restaurant on property for dinner - it was OK. My room was nice, the pools were good, ocean front nice - big seaweed issue thru-out caribe
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2023
Antwort von Be Live Experience Hamaca Management am 31. Mai 2023
Dear guest,Let us apologize for not exceeding your expectations in some aspects of your stay with us. All your comments have been shared with the head departments involved. Certainly, our guests’ feedback are the best tool we can use to improve our services, and you can be self-confident we will be taking corrective measures to prevent any future occurrence.With that been said, it would be a pleasure for us to welcome you back during a future visit.Kind regards,

6/10 – Okay

Anyelina

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Claumy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Muy buenas atenciones sobre todo del personal de recepcion, Zuleyda nos atendio muy bien, nos explico todo perfectamente. Excelente trato de su parte.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von La Gerencia de Be Live Experience Hamaca am 31. Mai 2023
Estimada huésped,Queremos agradecerle por su preferencia al seleccionar nuestra propiedad para sus vacaciones.Apreciamos el reconocimiento al maravilloso trabajo de nuestro staff, quienes con su genuina amabilidad y dedicación en sus funciones hacen que huéspedes como usted se lleven un bello recuerdo de sus vacaciones. Será un placer volver a servirle.Saludos cordiales,

4/10 – Schlecht

Ronald

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Unhelpful staff
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2023
Antwort von Be Live Experience Hamaca Management am 31. Mai 2023
Dear guest,We are sorry we did not meet your expectations. We are always open to listening to our guests, so your comments will undoubtedly be taken into account and transmitted to the corresponding departments to take the necessary measures.We hope you will give us a second chance to stay in our facilities.Kind regards,

4/10 – Schlecht

Ronald

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff not at all helpful
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2023
Antwort von Be Live Experience Hamaca Management am 31. Mai 2023
Dear guest,We appreciate the time you took to write to us.We are sorry to hear that your stay did not meet your expectations. We are always open to listening to our guests in order to offer an increasingly improved experience.We hope you will give us a second opportunity to stay in our facilities.Best regards,

2/10 – Ungenügend

Anthony

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Be Live Experience Hamaca Management am 31. Mai 2023
Dear guest,We are sorry we did not meet your expectations. We are always open to listening to our guests, so your comments will undoubtedly be taken into account and transmitted to the corresponding departments to take the necessary measures.We hope you will give us a second chance to stay in our facilities.Kind regards,

6/10 – Okay

Eridania

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

6/10 – Okay

FERNANDO

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Ofred

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

2/10 – Ungenügend

Angel

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023