Fassade der Unterkunft – Abend/Nacht

Bewertungen von Platino Hotel & Casino

3 out of 5
Platino Hotel & Casino
Av. Estrella Sadhala, frente a PUCMM, Plaza Platinium, Santiago de los Caballeros

Bewertungen

8,0

Sehr gut

416 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
318 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
149 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
67 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
50 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

7,8/10

Ausstattung

7,8/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Patrick H.

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022
Antwort von management am 16. März 2022
Dear Valued Guest: Thank you for taking the time to share your feedback. Guest Services Platino Hotel & Casino

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Uriges schönes Hotel, keine Kritik.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2021
Antwort von management am 20. Apr. 2021
Sehr geehrter geschätzter Gast: Vielen Dank, dass Sie Ihre Bewertung geteilt haben. We look forward to having you stay with us again in the future. Guest Services Platino Hotel & Casino

6/10 – Okay

Rudolf

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von Management am 15. Jan. 2019
Dear Valued Guest: We would like to thank you for taking your time to share your feedback with us. We will continue to work hard and keep improving ourselves. We do hope you enjoyed your stay in Santiago. Guest Services Platino Hotel & Casino

10/10 – Hervorragend

Disneyra

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This property is located in a very convenient spot. Very clean.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Ruth

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property is great but I wish it had a pool.. but every thing was great I love the breakfast and restaurant menu was excellent great prices for the food
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Alexander

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lovely
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Francisco

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Location
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Reinaldo

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Un servicio excelente y el personal es muy amable
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Joaquin, Providence

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice place ,friendly, clean
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Clifton

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff, good, drinks and casino. Also not too far from the Monument
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Luis

Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Isaac

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very friendly staff and love staying here
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Thelma

Aufenthalt von 14 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Albert, McDonough

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
This was a comfortable quiet hotel. I enjoyed my sleep on their comfortable bed.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von management am 3. Mai 2024
Hi Albert,Thank you for your review on Expedia! We're delighted to hear that you found Hotel Platino comfortable and quiet, and that you enjoyed a good night's sleep on our comfortable bed. We appreciate your feedback and hope to welcome you back again in the future for another comfortable stay.Best regards, Hotel Platino.

10/10 – Hervorragend

John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Reasonable price for topnotch hotel.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von management am 3. Mai 2024
Hi John,Thank you for your review on Expedia! We're glad to hear that you found Hotel Platino to be a top-notch hotel at a reasonable price. We strive to provide excellent value for our guests, and we're pleased to know that you enjoyed your stay with us. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Best regards, Hotel Platino.

8/10 – Gut

monfiston

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Was good
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von management am 26. März 2024
Dear Valued Guest:Thank you so much for taking the time to share your review. Guest ServicesPlatino Hotel & Casino

8/10 – Gut

Rosanny

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Muy bueno,tranquilo,seguro,personal muy amable,un poquito caro porque necesita un poco de remodelación pero para mi muy cómodo y tranquilo
Antwort von management am 3. Mai 2024
Hola Rosanny,¡Gracias por tu reseña en Expedia! Nos alegra saber que tu estadía en Hotel Platino fue muy buena, tranquila y segura, y que encontraste a nuestro personal muy amable. Agradecemos tus comentarios sobre el precio y la necesidad de remodelación; tomaremos en cuenta tus sugerencias para mejorar nuestras instalaciones. Nos complace saber que encontraste tu estancia cómoda y tranquila a pesar de ello. Esperamos poder darte la bienvenida nuevamente en el futuro.Saludos cordiales, Hotel Platino.

10/10 – Hervorragend

Edderson

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was a overalll nice EXPERIENCE
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von management am 26. März 2024
Dear Valued Guest:We appreciate you taking the time to share your feedback. What an amazing review, thank you so much.Guest ServicesPlatino Hotel & Casino

10/10 – Hervorragend

Catalina

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The place is well situated. The area is overall safe. Check-in was kind of slow they only have one person at the front desk and he had several people waiting to check-in as well. In the beginning I was annoyed with service since I had a reservation already paid and wanted to shower and change clothes. Eventually he made it to me and the process was quick . They asked for a $10 deposit for the fridge (drinks and chips). After that he asked someone to take our bags to the room. The room was very spacious, the internet service was great (very important when you traveling with children), very clean overall. There is not much to do in the hotel however one of the best part of it was a restaurant open 24 hours walking distance. It was about 5 minutes walk and was very safe. The check out process was okay. They sent someone to check the room to make sure we didn't use anything from the fridge. The hotel is 15 minutes away from the airport as well (Uber service about $15) .Highly recommended to people seeking a night or two in town.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von management am 3. Mai 2024
Hi Catalina,Thank you for sharing your experience on Expedia. We are glad to know that you found the location of Hotel Platino convenient and that you felt safe in the area. We apologize for any inconvenience you experienced during check-in due to the wait and request for a refrigerator deposit. We appreciate your comments about the spaciousness of the room, the cleanliness and the good internet service, especially important when traveling with children.We are pleased to know that you found the nearby restaurant an advantage and that you enjoyed your stay overall. We will take into account your suggestions to improve our services and we hope to have the opportunity to welcome you again in the future.Best regards, Hotel Platino.

8/10 – Gut

Yoely

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von management am 26. März 2024
Dear Valued Guest:It is awesome to have read your review. Guest ServicesPlatino Hotel & Casino

10/10 – Hervorragend

GERMAN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good place to stay,very nice,clean,quiet and roamy room!! I’ll be back again!! Thanks!!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

6/10 – Okay

Luis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

6/10 – Okay

Danelie

Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was conveniently located near shopping and airport
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Enrique

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von management am 26. März 2024
Dear Valued Guest:What an amazing review, thank you so much.Guest ServicesPlatino Hotel & Casino

10/10 – Hervorragend

santiago

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von management am 26. März 2024
Dear Valued Guest:Thank you so much for your amazing review.Guest ServicesPlatino Hotel & Casino

8/10 – Gut

Janny A

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Pretty good hotel
Aufenthalt von 9 Nächten im Februar 2024
Antwort von management am 26. März 2024
Dear Valued Guest:What an amazing review, thank you so much. We hope to welcome you back soon.Guest ServicesPlatino Hotel & Casino

6/10 – Okay

Christopher

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff were friendly, restaurant on property was good. Area around the property was busy and noisy. The casino played loud music starting at 10:30pm through the night which made sleeping difficult. Would ask for room away from casino area if possible.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Wilmar

Hola mi nombre es Wilmar Ríos quiero reservar con ustedes para el día 7 de marzo al 9 de marzo y no me deja mi correo electrónico es Wriosm@hotmail.con Gracias

10/10 – Hervorragend

Lourdes

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy buen servicio
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

6/10 – Okay

Edna

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff was great. The room was good. And close to most .
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Rafael L

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von management am 26. März 2024
Dear Valued Guest:What an amazing review, thank you so much.Guest ServicesPlatino Hotel & Casino

8/10 – Gut

Manuel

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Todo estás bien..pueden visitar ese lugar
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

4/10 – Schlecht

Jean

Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
2 star hotel with serious need of remodeling. Old building and poor staff communication.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von management am 26. März 2024
Dear Jean:We sincerely appreciate you taking the time to leave us your opinion. We are very sorry to hear that your experience did not meet your expectations. We are saddened to hear that you found our hotel in need of renovation and that you experienced communication problems with our staff.Please accept our sincerest apologies for any inconvenience you experienced during your stay. Please rest assured that we take your feedback very seriously and will pass it on to the relevant team to address and rectify the issues mentioned.We would love the opportunity to regain your trust in us. If you decide to return, please feel free to contact us directly so we can ensure your next stay is exceptional.Kind regards,Lowel Leon General Manager Platino Hotel & Casino

2/10 – Ungenügend

giuseppe

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Solo la posizione è eccellente
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von management am 26. März 2024
Estimado Giuseppe:Gracias por compartir tus comentarios con nosotros. Nos alegra saber que encontraste nuestra ubicación excelente.Lamentamos saber que tu experiencia general no cumplió con tus expectativas. Tu satisfacción es nuestra principal prioridad, y lamentamos cualquier deficiencia que hayas encontrado durante tu estancia.Queremos que sepas que tomamos tus comentarios en serio y los utilizaremos para mejorar nuestros servicios para futuros huéspedes.Esperamos tener la oportunidad de darte la bienvenida nuevamente y brindarte una experiencia más placentera.Saludos cordiales,Servicio de Atención al Cliente Platino Hotel & Casino

10/10 – Hervorragend

Roberto

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Easy check in, staff is very friendly, rooms are well cleaned.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von management am 26. März 2024
Dear Roberto:Thank you so much for taking the time to leave us such a wonderful review! We are very happy to know that you had a pleasant experience with us.We are pleased to know that you found our check-in process easy and that our staff provided friendly service. It's also great to know that you were satisfied with the cleanliness of our rooms.Your kind words truly motivate us to continue providing exceptional service to all of our guests.We look forward to welcoming you back to Platino Hotel & Casino in the near future!Kind regards,Platino Hotel & Casino Customer Service

6/10 – Okay

Loida

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024

2/10 – Ungenügend

Carlos, Navarre

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Este Hotel no se lo recomiendo a NADIE ,,es horrible el lugar , habitaciones sucias , con mucha peste ,, el colchon de mi habitacion tenia que tener inseptos porque se me llenaron los pies y piernas de picadas y picazon , edificio y habitaciones super viejos, la comida en el restaurant no sirve , super mala .. No recomiendo este Hotel a Nadie ,,viajo todas las semanas a diferentes paises , cuando visito Santiago de los Caballeros (RD) siempre uso el Hodelpa Hotel que es excelente Hotel , en este viaje el Hodelpa estaba Full ,no tenia habitaciones disponibles y tuve que usar este Hotel Platino y Realmente no lo recomiendo a Nadie,,Creanme ..Carlos Vives
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von management am 26. März 2024
Estimado Carlos:Lamentamos profundamente escuchar sobre tu experiencia en nuestro hotel. Nos entristece saber que tu estancia no estuvo a la altura de tus expectativas y que encontraste varios aspectos insatisfactorios.Queremos que sepas que tomamos tus comentarios muy en serio y que nos disculpamos sinceramente por los inconvenientes que experimentaste. La satisfacción de nuestros huéspedes es nuestra máxima prioridad, y es decepcionante escuchar que no cumplimos con tus necesidades durante tu visita.Nos gustaría abordar tus preocupaciones de manera directa y resolver cualquier problema que hayas experimentado. Por favor, contáctanos directamente para que podamos entender mejor tus preocupaciones y trabajar para mejorar la calidad de nuestro servicio.Esperamos tener la oportunidad de recuperar tu confianza y ofrecerte una experiencia mucho más positiva en el futuro.Atentamente,Lowel Leon Gerente General Platino Hotel & Casino

10/10 – Hervorragend

Belkis

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Everything was good but the casino is wack
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von management am 26. März 2024
Dear Belkis:We sincerely appreciate your kind words and your time to leave us a review. We are glad to know that your overall experience was good.We are very sorry to hear that the casino did not meet your expectations. We value your feedback and will pass it on to the relevant team so we can improve and offer you an even better experience in the future.We hope to have you back soon and provide you with a complete and satisfactory experience at Platino Hotel & Casino.Kind regards,Platino Hotel & Casino Customer Service

6/10 – Okay

Roger

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Good for the price
This hotel is very old. However the rooms are large, the AC cranks, you have a mingridge and safe and there was no issue with hot water. The girl at the front desk was extremely pleasant. The breakfast in the morning was very good. There is not much in walking distance from it. There is one restaurant close by and it was very good. The only issue I had was with an overzealous security guard. The NFL playoffs were on. I did not want to leave my room to eat and miss the game. I ordered UberEATS. Not only didn't the security guard allow the delivery to my room he denied him access to the lobby. The delivery driver had my name and room number. I had to get changed, leave my game and walk outside. I can't imagine if it was raining. The security guard claimed no one told him s delivery was coming. So before you order a pizza or something makes sure you search the property and track down this guard. Complete incompetence.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von management am 26. März 2024
ANSWER:Dear Roger:We appreciate your feedback and the time you took to share your experience with us. We are pleased to know that you found our hotel to offer good value for the price.We sincerely regret any inconvenience you experienced during your stay. We value your comments about the age of the hotel and will take your comments into account for future improvements.We are glad to know that you appreciated the spaciousness of the rooms, the operation of the air conditioning, as well as the presence of a refrigerator and safe in the rooms. We also appreciate your praise for our front desk and breakfast staff.However, we are very sorry to hear about the incident with our security guard. We understand how frustrating this must have been for you and offer our sincerest apologies for any inconvenience caused. We will take steps to address this situation and ensure it does not occur again in the future.We hope to have the opportunity to welcome you again and provide you with a much more satisfactory experience in the future.Kind regards,Platino Hotel & Casino Customer Service

10/10 – Hervorragend

jose ramon

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Exelente ubicación todo cerca
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von management am 26. März 2024
Estimado José Ramón:¡Gracias por tu reseña y por elegir nuestro hotel! Nos alegra mucho saber que disfrutaste de nuestra excelente ubicación y que encontraste todo lo que necesitabas cerca.Esperamos que hayas tenido una estancia cómoda y placentera con nosotros. No dudes en volver en cualquier momento, estaremos encantados de recibirte nuevamente y brindarte otra experiencia excepcional.¡Saludos cordiales!Servicio de Atención al Cliente Platino Hotel & Casino

10/10 – Hervorragend

Miguel

Mit der Familie gereist
Very good service and friendly staff quiet stay good restaurant service
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024

4/10 – Schlecht

Jocelin

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Place needs to be updated, too expensive for the type of hotel plus they over charged me. They charged me more money than what it was
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Contigo

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was one of the best places I have ever stayed at. I strongly recommend it
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

Willie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Mayerling, New York

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I had a wonderful night in the hotel, clean, the staff was very attentive Yulissa the frint dest receptionist was very kind and help me with a special request. The restaurant persinal was wonderful too. Overall I recommend this place if you ever want to spend fww days.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Corry

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Katy

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

Katia

Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

victor, allentown

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I like team service it was profesional in front desk and restaurant staff too
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

Domingo

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hicieron un cargo adicional a la tarjeta por RD $ 500 por uso del minibar, previo a la entrega de la habitación. Supuestamente sera reembolsable.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024