Bar (in der Unterkunft)

Bewertungen von Hotel Patilla

2 out of 5
Hotel Patilla
Calle Elche, 29, Santa Pola, Alicante

Bewertungen

7,4

Gut

22 von insgesamt 117 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
44 von insgesamt 117 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
39 von insgesamt 117 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
7 von insgesamt 117 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
5 von insgesamt 117 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,0/10

Sauberkeit

7,6/10

Personal & Service

7,8/10

Ausstattung

7,0/10

Zustand der Unterkunft

Bewertungen

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Unfreundliches Personal , wenig Gastfreundschaft , belanglos
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Für den Preis absolut empfehlenswert. Freundliches Personal, alles schnell und reibungslos.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Patricia am 19. Aug. 2019
Vielen Dank!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Hotel nahe Hafen
Die Zimmer waren klein, aber sauber. Im Hotel sind fast nur Spanier. Das Frühstück war nicht zu empfehlen. Das Restaurant dagegen ist sehr gut.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Allesdik in orde Zeer goed uitgebreid ontbijtbuffet
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020

8/10 – Gut

Neil, Las Pocicas, Spain

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Close to town centre, restaurants, shopping etc. Clean a d quiet,
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020

8/10 – Gut

Linda

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Value for money.
Restaurant was closed so breakfast was in the cafe downstairs, the choice was awful and the staff where not pleasant, but for the money this hotel is great value.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019

8/10 – Gut

Vilma

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel
Basic hotel but very clean. Staff is very friendly and welcoming. Very conveniently located just in the heart of Santa Polla. All the amenities are just in 5 mins walking distance from the hotel. I only have 2 recommendations for hotel Patilla- make the walls more soundproof and get some English channels on tv. Everything else was fantastic.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
El personal atento y agradable. Pero el baño no me gusto nada, daba sensacion de suciedad
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
For the price charged did not expect a decent breakfast, but it was self-service including eggs bacon, juices, cold meats, as much tea/coffee and toast as you wanted. Good start to the day. No rushing you out of your room on check out day. Great central location for a winter break.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019

4/10 – Schlecht

Måns

Aufenthalt von 5 Nächten im November 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Muy bien ubicado. Huele mucho a humedad y a viejo pero las camas son muy comodas. Estaria bien una pequeña reforma.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Patricia am 6. Nov. 2019
Muchas gracias por su valoración.

8/10 – Gut

Claudio

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Patricia am 6. Nov. 2019
Muchas gracias por su valoración.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Patricia am 6. Nov. 2019
Muchas gracias por su valoración.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Mycket bra läge. Närhet till hamnen, restauranger och affärer.
Aufenthalt von 11 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Patricia am 21. Nov. 2019
Tack så mycket för din feedback.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
It’s positive in the centre of Santa Pila is great. Proximity of transport is good. Menu is rather limited, especially for a vegetarian Restaurant staff are extremely helpful and kind. Front desk staff appear rather indifferent
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Patricia am 6. Nov. 2019
Thank you very much for your comments.

8/10 – Gut

Jacqueline

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice stay
Can not moan about this hotel it was in a great area and most of staff were friendly except for the odd couple .
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2019
Antwort von Patricia am 10. Okt. 2019
Thank you very much for your comment.

2/10 – Ungenügend

Vilius

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Poor nutrition. (breakfast) The air conditioner in the room releases condensation which drips fast on the floor. There was no charge for renting a safe. The last day demanded payment of 30 €.
Aufenthalt von 10 Nächten im September 2019
Antwort von Patricia am 10. Okt. 2019
Thank you for your comment. We are very sorry about your experience and we hope you could give us another opportunity, so we can solve all of this.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Relación calidad precio y su restaurante. El pulpo exquisito los camareros muy profesionales.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Patricia am 2. Okt. 2019
Muchas gracias, estamos encantados de que su estancia haya sido así de buena.

10/10 – Hervorragend

DAVID

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great Spanish old style Hotel right in the middle of Santa Pola, festival on as well, right past the door, well done Patilla and staff, lovely stay we will be back.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Patricia am 22. Sept. 2019
Thank you very much, we are glad you liked it! See you soon!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Mycket lyhört! Saknades uppmaning om tystnad efter ett visst klockslag, vilket ordnades efter påpekande. Bra o trevlig personal. Frukost ok. Hundar är tillåtna, vilket bör uppmärksammas om man lider av allergi.
Aufenthalt von 9 Nächten im September 2019
Antwort von Patricia am 2. Okt. 2019
Muchas gracias por su opinión y puntuación.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Patricia am 22. Sept. 2019
Muchas gracias por su puntuación.

6/10 – Okay

Elodie

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von Patricia am 22. Sept. 2019
Muchas gracias por su puntuación.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel muy bien. Céntrico y cerca de todo. Solo le faltaría una piscina.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Patricia am 22. Sept. 2019
Muchas gracias por su comentario. ¡Ojalá tuviéramos piscina!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy bien las habitaciones y el aire acondicionado perfecto..
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Patricia am 2. Okt. 2019
Muchas gracias por su comentario.

10/10 – Hervorragend

Jacqui

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very basic but clean hotel, would stay again
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Patricia am 20. Aug. 2019
Thank you very much for your comment. We are glad you were comfortable. :)

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Patricia am 19. Aug. 2019
¡Muchas gracias!

8/10 – Gut

Fride

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Helt greit hotell; grei beliggenhet, grei frokost, hyggelig betjening.. Litt støy fra gaten utenfor. Bedre enn forventet av et 2 stjerners hotell :)
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Patricia am 21. Aug. 2019
Tusen takk for kommentaren din. :)

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Limpieza y mantenimienti bueno. Personal de recepcion o especialmente amable.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Patricia am 19. Aug. 2019
Muchas gracias por su comentario.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Really lovely Hotel , spotlessly clean , lots of breakfast choice, staff that were friendly and approachable. Pretty decoration it’s perfect to come back to after a day at the beach ,air conditioned room,felt very safe. Doors are manned by the reception..Santa Pola is a delight (almost don’t want everyone to know :)) Great location and a charming Restaurant. The Hotel is really easy to find from the bus station ,it’s five minutes to the Marina where you see the fishermen and all the boats to Tarbarca Island. You have beaches both sides and it’s lined with cafes and restaurants. Thank you Expedia 😀
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2019
Antwort von Patricia. am 24. Juli 2019
Thank you very much for your comments. We apreciate it and hope you come back.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location good restaurant ,short walk to all of Santa Pola,s facilities .
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von Patricia. am 24. Juli 2019
Thank you for your comments.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von Patricia am 17. Aug. 2019
Muchas gracias.

8/10 – Gut

Pedro

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von Patricia am 17. Aug. 2019
Muchas gracias.

10/10 – Hervorragend

Nigel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was what it says on the tin.Cheap but clean and staff excellent. Good brekie set us uo for the day. Previous comment have said noisy obviously still dreaming. Centre of town near castle and Square yet mins from the beach. Didnt eat dinner but it was well filled with spanish eating so say no more. Patilla we will happily return........
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von Patricia. am 5. Juni 2019
Thank you very much for your comments.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I letti singoli in realtà erano ad una piazza e mezza quindi estremamente confortevoli; personale cordiale e buon servizio di ristorazione. Ottimo rapporto qualità/prezzo.
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2019
Antwort von Patricia. am 7. Juni 2019
Grazie mille!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Nos decepciono la reacción del personal al quejarnos de que en nuestra habitación no iba el aire acondicionado, hacia un calor sofocante y no hicieron nada hasta el día siguiente, que fue ya después de mucho insistir, cuando nos dieron el mando del aire acondicionado...
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von Departamento de recepción. am 24. Mai 2019
Sentimos mucho su mala experiencia y agradecemos la sinceridad. Las críticas constructivas son oportunidades para mejorar nuestro servicio y calidad. Esperamos que nos de otra oportunidad y, aunque no fuera posible, continuamos agradecidos por su comentario. No será en vano. Un saludo.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Me gusta la tranqiilidad y el trato personal. Comodidad en las habitaciones.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von Departamento recepción. am 24. Mai 2019
Muchas gracias por su comentario. Nos alegra que se encuentre cómodo.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
de service aan het onthaal was slecht op 2 mensen na en het ontbijt was zeer slecht voor de kamers en netheid daar is niks op aantemerkenvoor ons hoeft dit hotel zeker niet meer er zijn nog 2 andere hotels in santapola die wij al hebben gedaan en die veel beter zijn
Aufenthalt von 9 Nächten im April 2019
Antwort von Patricia am 27. Mai 2019
We are sorry that your stay has been uncomfortable. We are always trying to change for the better. Thank you for your comments. Best regards.

6/10 – Okay

Bo

Bo Stockholm
Ok place for what you pay for
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von Patricia am 27. Mai 2019
Thank you for your comment.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Voor de prijs alles in orde, behalve het matras. Deze was onaangenaam en veel te zacht.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von Patricia. am 7. Juni 2019
Bedankt voor uw opmerkingen.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
We arrive very late at night and the hotel receptionist was very friendly and helpful. However, this was the only receptionist who was helpful, all the other reception staff we encountered were really unprofessional; they were either outside smoking or talking to someone in the restaurant, many times we found the reception unmanned. When we had a query and approached reception most times we were not acknowledged and we had to wait for the receptionist to lift her head from her computer screen. The hotel itself is rated two star and is basic but the rooms are and public areas are very clean and tidy. The bathrooms are OK and there is always hot water. I have stayed in three star hotels where the rooms weren't as good as this. The walls are thin and there is a lot of noise from adjoining rooms and corridors. The place is well situated for the beach, shops and castle. Breakfast is the usual buffet and not very exciting. The restaurant, however, is another story! I have never been made to feel so unwelcome anywhere in my life. When we tried to order the waiters would turn their back and ignore us or simply walk away! When we did get service it certainly wasn't with a smile! Food and drinks were slammed down on the table in front of us. One evening we ordered a round of drinks at 10.55pm, shortly after 11.00pm we were told the restaurant closes at 11.00 and were asked to leave as they needed to clean the place. They could have told us the closing time before we ordered.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2019
Antwort von Patricia am 27. Mai 2019
Thank you for such a complete comment. We are trying to change for better. Best regards.

8/10 – Gut

Anne, Skåne

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Läget är centralt Frukosten sådär Kan tänka mig att bo där igen
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2019
Antwort von Patricia am 27. Mai 2019
Thank you for your comment.

8/10 – Gut

Linda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Good basic hotel.
Good value for money hotel slap bang in the centre. Was offered the choice of bed in room, double or two singles. Clean and comfortable. Only grouse was walls very thin so some noise from the room next door. Basic choice for breakfast of hot or cold. For a short stay it was perfectly acceptable.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Patricia am 25. Jan. 2019
Thank you very much. We must work everyday to make guests feel comfortable in our hotel.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018

6/10 – Okay

Annasdotter, Göteborg

Great location in a nice part of Santa Pola with restaurants and shops near by. Walking distance to the main bus stoo. It is a nice place to stay at
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2018

8/10 – Gut

Jackie, Altea

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Although it is quite basic, it is clean, functional and close to the Castillo and the town Centre. The staff were very polite and helpful, which the Spanish generally are, even with the often rude english. I was impressed.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018

10/10 – Hervorragend

Mrs Colette A

Good Family Run Hotel
Nice hotel in good location . Good to have fridge in room and individual aircon unit. Bar/restaurant very pleasant and reasonably priced. Nice staff.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2018

6/10 – Okay

Patricia

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Never again
It was ok at the beginning, but had a few problems. 1- We found the rooms need sound insulation! You can hear if the guests next door (or upstair) talk, walk, flush the toilet or have a shower. 2- The cleaning was very basic, just the floor, replenish of toiletries etc, and beds made. But later on we realised that the bed sheets and towels were nlt changed regularly! We stayed for 2 weeks and on the second week we realised that even though we left the towels in the shower to be replaced, they were not! The same with the bed sheets! 3 - Someone from the bar told me.off because my husband sat down in the main cafeteria dronkonf his own milkshake even though he ordered a toasted sandwich. This waiter talked to me instead of to my husband (Im asuming because I speak Spanish and I was translating for mt husband with the staff at the bar) but he got very close to my face and was not discreet at all. So everyone from the cafeteria was looking at me, and I was not even the one drinking the milkshake! 4 - We were not given rhe a/c machine control until we went to reception one day to ask how could we change the settings as it was still quite hot in the room. But the control didn't work. 5- One afternoon there was a strong smell of marihuana on the 1st floor. The receptionist did not seem bothered when I called to let them know. 6- I did not feel the receptionists were taking our concerns and complaints seriously (cafeteria waiter, a/c, marihuana smell, noise, etc) Won't be coming back
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2018

6/10 – Okay

Natalia

hubiese preferido cama de matrimonio a dos camas pequeñas, ya que el viaje lo realicé con mi pareja. el aire acondicionado del hotel dejó de funcionar la misma noche que llegamos, por lo que no se pudo dormir bien.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2018

10/10 – Hervorragend

Johan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Juni 2018

8/10 – Gut

M Carmen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2018