Tennisplatz

Bewertungen von Hotel Brisas Santa Lucia - All Inclusive

3.5 out of 5
Hotel Brisas Santa Lucia - All Inclusive
Avenida Turística, Santa Lucia

Bewertungen

6,6
6 von insgesamt 16 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
1 von insgesamt 16 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
4 von insgesamt 16 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
1 von insgesamt 16 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 von insgesamt 16 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6,4/10

Sauberkeit

7,4/10

Personal & Service

5,2/10

Ausstattung

6,0/10

Zustand der Unterkunft

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Luis Angel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020

10/10 – Hervorragend

maria de los angeles

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Pésimo
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019

2/10 – Ungenügend

Joe, Cincinnati, OH

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The conditions of the property are very bad, the food is not very variable and the drinking water is not purified, my wife and son returned with an infection due to the poor state of the water
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I really won't recommend this location ton spent time with your family and enjoy your vacations.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We were at 5 rooms. Check-in was a total chaos due to a concert for locals that first night . Staff doing my check is seemed to be overwhelmed and all of sudden stopped my check-in " to have a quick lunch". Rooms are dated, A/c was good , two of my rooms smelled like mold and cigarette. No bell boy to carry all our luggage ( they did not allow us to use the carts ourselves). Food is disappointing , staff doesn't wear gloves at the carving station or when cutting fruits in the morning. Juices are made out of powdered drinks despite the fact that some fruits were on display way beyond ripe ( No blenders were seen at the bars either ). Snack bar by the beach only offered fries ( better the second days ) and burgers ( tasteless and bland as they turned out to be frozen) . There is NO such a service that works overnight . The only restaurant open was the " buffet " out of 3 other restaurants that are advertised . You could see flies over the food, the pasta station was a joke ( overcooked pasta with watered down canned pasta sauce ) . The " Grill station " had limited offers during the three nights we stayed. Some of the "HOT " items were actually COLD all the way . There were mosquitos at night and sunrise, so bring your insect repellent The beach was gorgeous, absolutely amazing sandy beach with patches of seaweed , but the water was so clear that you see your toes and the bottom of the sea. Plenty of loungers and shade !! Another positive was the Coffee Bar!!
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Redelijk resort maar de badkamers laten qua netheid te wensen over. Achterstallig onderhoud. Restaurants zijn niet altijd open.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Pool was amazing, awesome staff and fine sand on the beach!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019
Antwort von Customer service am 29. Mai 2019
thank you very much to take part of your time tu publicate your wonderfuls opinions, we are happy to please your expectations, We would feel very honored if you decided to return to our hotel Best regards

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Not clean smell really bad disgusting place to stay
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
Antwort von Customer Service Manager am 29. Mai 2019
Thank you very much for devoting part of your time in publishing your comments, we apologize for the deficiencies that you found in our hotel, these comments will help us to analyze these deficiencies and strive to eradicate situations that displease our customers because they are our reason for working

10/10 – Hervorragend

Isneibys

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Muy rico divino especial
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019

8/10 – Gut

CLAUDIA

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
We had a good time in this hotel but the rooms wasn’t cleaned. The air conditioner had problems. Everything else was good
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018

10/10 – Hervorragend

Mercy, California

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff was very friendly. Reynaldo, was especially accomadating, when we requested a room with special access for my aunt. The DJ by the pool was very nice. When my aunt requested a few songs from her era, he delivered and my aunt and I danced to Beny More! I had not seen my aunt since 1971, when I left Cuba as a child. Thank you Brisas!
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018

2/10 – Ungenügend

Yusimir, Miami

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The night show was ok,and the customer service terrible
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2018