Außenpool (je nach Saison geöffnet), Sonnenschirme, Liegestühle

Bewertungen von Casanova - Family Apartments Residence

3 out of 5
Casanova - Family Apartments Residence
Strada Provinciale 146 di Chianciano, Località Casanova 6/c, San Quirico d'Orcia

Bewertungen

7,8

Gut

3 von insgesamt 10 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
5 von insgesamt 10 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
1 von insgesamt 10 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
0 von insgesamt 10 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 10 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,4/10

Sauberkeit

7,0/10

Ausstattung

7,0/10

Zustand der Unterkunft

6,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

John

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Plus... Location, cleanliness, helpfulness of staff, great pool area, lovely looking lobby, nice areas for small groups, good parking and within easy walking distance of San Quirico d'Orcia Minus... Dogs barking next door all night, poor WiFi connection in the end room where I was. Two single beds put together meant a ridge down the middle! Expensive breakfast (15€) for what it was.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Majken

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
10 dage i ferielejlighed uden rengøring, og ikke meget service venligt personale. Man kunne godt føle sig lidt til besvær når man henvendte sig til hotelpersonalet. Beliggenheden er der ikke noget at sætte en finger på.
Aufenthalt von 10 Nächten im Juli 2023
Antwort von Graziella am 17. Aug. 2023
We are sorry that you do not have good memories of our structure, having booked an apartment for self catering residence use, it is normal that you have not received cleaning, which instead you would have had every day by choosing room accommodation.The apartment solution is chosen by families who wish to manage their stay independently, in any case, as you were staying more than 7 days you received a change of linenWe are sorry for the staff, perhaps the difficulty in understanding the language made you think that they weren't friendly.Best Regards

10/10 – Hervorragend

Bjørn Rune Berg

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2023
Antwort von Graziella am 17. Aug. 2023
Thank you!

8/10 – Gut

ENZO, San Cesareo

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Alex

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Had a great stay, restaurant was great, staff were lovely and very helpful, will be using again.
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2022

10/10 – Hervorragend

Gitte

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Vidunderligt sted
Vidunderligt sted midt i indbegrebet af Toscana. Fantastisk udsigt over landskabet og små middelalderbyer på bakketoppene.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2022
Antwort von Graziella am 3. Aug. 2022
Thank you!! We are delighted that you had a pleasant stay and look forward to welcoming you again!

2/10 – Ungenügend

Laurent, Colomiers

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Accueil horrible, personnel exécrable et arnaque à la chambre supplémentaire. Nous ne choisirons plus jamais cet hôtel à l'avenir.
Aufenthalt von 8 Nächten im Mai 2022

8/10 – Gut

Birgitte

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2021

8/10 – Gut

Matteo

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Position très confortable
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2020
Antwort von Fausto-Reception am 14. Aug. 2020
Grazie! La aspettiamo nuovamente al Casanova Cordiali saluti

8/10 – Gut

Mikael Bondo

Mit der Familie gereist
Gut: Komfort des Zimmers
Facilities were fine. Nice pool Area which se really enjoyed. Minus: Air-con did not work Well. Service and communication was bad. Staff did not Seem to care about guests needs.
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2020
Antwort von Sabrina am 29. Juli 2020
Dear Mr. Mikael Bondo, Thank you very much for your review, we are very sorry that the air conditioning did not work as expected and we are sorry that you did not communicate it to the reception in order to help you. We are very happy that you enjoyed the swimming pool, perhaps on arrival we were not very clear about using the swimming cap, for the Covid-19 guidelines swimming without it is no longer allowed. We are also sorry that your friend has not been able to enter the swimming pool, but our swimming pool is not open to the external public but is reserved for hotel guests only Looking forward to welcoming you back to Casanova, we send our best regards.