Außenbereich

Bewertungen von Radisson San Jose-Costa Rica

4 out of 5
Radisson San Jose-Costa Rica
Calle Central y Tercera Av. 15, Calle Blancos, San Francisco, San Jose

Bewertungen

8,6

Hervorragend

534 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
268 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
115 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
43 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
41 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,2/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

David

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Auf den ersten Blick ist dieses Hotel sehr schön. Das Personal ist sehr freundlich und die Poolanlage groß. Allerdings ist alles etwas veraltet. Die Zimmer sind elegant gehalten und großzügig geschnitten. Tolles Hotel...zentral gelegen mit gutem Essen und freundlichem Service.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022
Antwort von Meryen U am 10. Juni 2022
Thank you for taking the time sharing your review. We really work as hard as we can to make our great guests, such as yourself, feel welcomed, appreciated and as comfortable as possible. Your feedback will serve as a key tool for us, so we can continually improve our services. We appreciate your assessment and it will be an honor if you consider as again in the future.

6/10 – Okay

Ernst

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Eine große enteuschung für ein Radisson Hotel!
Das Hotel ist in einem sehr unsauberen zustand.Zb. In der Empfangshalle stehen große Polster oder Leder Gruppen zum sitzen, schauen sie sich einfach mal die Ecken an bei der Sitzgruppe, Staub Dreck , der lag schon vor Corona dort! Weiter stehen sie sich das Frühstücksbüffet mal genau an, man findet hier keine Spiegeleier, nur Industrie Marmelade, für frische Marmelade reicht das Personal nicht, schade! Wier haben am ersten Tag Frühstück im Hotel bezogen, Tee und ein ziemlich ungenießbarer Café gab es, Meine Partnerin wollte einen zweiten Tee, dann geschaut das unfassbare, der Kellner nahm einfach den ersten Teebeutel (der schon gebraucht war ) und hat in in die Tasse mit heißem Wasser gesetzt. Hier steht die Devise Sparen steht über allem! Liebe Radisson Gruppe schaut euch einfach mal euer Personal an, Das Frühstückspersonal nicht das Baar Personal, Da wären einige Änderungen im Betzug zu Hygiene und anstand angebracht. Von diesem Hotel bin ich enttäuscht!!!!!
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2022
Antwort von Meryen U am 14. Feb. 2022
Thank you for taking the time to write a review. We always desire for our valued guest's experience to be exceptional and we apologize for any inconvenience this may have caused you. Your feedback is highly appreciated as it helps us facilitate all the necessary improvements to provide an outstanding service. We hope for another opportunity to make a more favorable impression in the future.

10/10 – Hervorragend

Fridolin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ideal für 1 Nacht
Für eine Nacht ideal, um anderntags entweder zum nahegelegenen Flughafen zu gelangen oder in der Nähe ein Auto zu mieten.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von Meryen U am 10. Jan. 2022
Thank you for taking the time sharing your review. We appreciate your assessment and it will be an honor if you consider as again in the future.

10/10 – Hervorragend

Knut

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von Meryen U am 7. Dez. 2021
Thank you for taking the time sharing your review. We appreciate your assessment and it will be an honor if you consider as again in the future.

2/10 – Ungenügend

Ronny Alberto

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mir wurde das Zimmer 2036 zugewiesen. Dieses Zimmer hatte zu viel Feuchtigkeit, der Geruch von der Feuchtigkeit war schrecklich. Das Bett war das schlechteste, das ich je in meinem Leben gesehen habe. Unmöglich, dieses Hotel zu empfehlen. Sie führen Reparaturen durch, vielleicht wird es mit der Zeit besser werden.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2021
Antwort von Meryen U am 10. März 2021
Thank you so much for sharing your comments, but also for taking the time to share your experience. We really work as hard as we can to make our great guests, such as yourself, feel welcomed, appreciated and as comfortable as possible. We would like to apologize for the inconveniences you experienced during your stay with us. Your feedback will serve as a key tool for us, so we can continually improve our services. We appreciate your opinions and it will be an honor if you consider as again in the future

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zentral
Sehr gut
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Meryen Urena am 5. Feb. 2020
Thank you for taking the time sharing your review. We appreciate your assessment and it will be an honor if you consider as again in the future.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Leider hat dieses Hotel seine besten Tage hinter sich. Das Bad z. B. müsste komplett renoviert werden. Hatte mit dem Namen mehr erwartet. Schade...
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
Antwort von MeryenU am 19. Dez. 2019
Thank you so much for sharing your comments, but also for taking the time to share your experience. We apologize for all inconveniences you experienced during your stay with us. Your feedback will serve as a key tool for us, so we can continually improve our services. We appreciate your assessment and it will be an honor if you consider as again in the future.

10/10 – Hervorragend

Lilia Josefina Olvera

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Ramses Cerdas - Supervisor de Servicio al Cliente am 27. Mai 2024
Estimada Lilia,Le agradecemos el tiempo invertido en hacernos saber su opinión.Nos complace saber que su estadía fue excelente y cumplimos sus expectativas, esperamos volver a contar con su visita pronto.¡Gracias por ser nuestra huésped!

10/10 – Hervorragend

Guillermo Arturo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
me encanto su ubicación y su agencia para contratar tours
Antwort von Ramses Cerdas - Supervisor de Servicio al Cliente am 20. Mai 2024
Estimada Guillermo,Muchas gracias por sus comentarios, nos alegra mucho saber que disfrutó de su estadía con nosotros y nuestra conveniente ubicación en el centro de la ciudad le encantó, así como nuestro servicio de concierge para sus actividades turisticas en el país.Esperamos volver a contar con su visita pronto.

8/10 – Gut

Anna maria, Miami

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
it was nice but the area is niy safe to walk around at night time alone
Aufenthalt von 10 Nächten im Mai 2024
Antwort von Ramses Cerdas - Customer Service Supervisor am 16. Mai 2024
Dear Anna,We are glad to know that you had a great stay, we work hard to make our guest feel safe in our hotel, I hope in the future our area will make feel the same way.

6/10 – Okay

Robert

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Ramses Cerdas - Customer Service Supervisor am 16. Mai 2024
Dear Robert, Thanks for your review and your visit, we hope to have a second chance to bring you a better experience.

4/10 – Schlecht

Chugani

Fotos were nice
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Ramses Cerdas - Customer Service Supervisor am 13. Mai 2024
Dear Chugani,We really sorry if we do not exceed your expectations, we want to know more about your stay and hope we can have a second chance to change your mind

10/10 – Hervorragend

Ramzi Anis

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Good customer service
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2024
Antwort von Ramses Cerdas - Customer Service Supervisor am 8. Mai 2024
Dear Ramzi,Thanks for your review, always will be a pleasure be your hotel in San José.

10/10 – Hervorragend

angelica, Lake Worth

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I loved the staff and the hotel. I wish they would have healthier breakfast options is all.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Ramses Cerdas - Customer Service Supervisor am 8. Mai 2024
Dear Angelica,Thanks for you incredible comments and the feedback, We are really happy to know that our amazing staff make you felt comfortable.

2/10 – Ungenügend

Gary

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Ramses Cerdas - Customer Service Supervisor am 27. Mai 2024
Dear Gary,We really sorry if we can not exceed your expectations, please let us know what we can do better.Hope to have a second chance to bring you the stay that you deserve

10/10 – Hervorragend

David

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I enjoyed my stay. Good sized room and shower.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Ramses Cerdas - Customer Service Supervisor am 13. Mai 2024
Dear David,Thank you so much for your feedback, we are glad to know that you have a great stay, hope to see you soon.

10/10 – Hervorragend

Ronald

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Always a great place to stay!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Ramses Cerdas - Customer Service Supervisor am 25. Apr. 2024
Dear Ronald,Thank you so much, too many years of be your hotel in San José, we really aprecciate the loyalty and always will be apleasure to have you as a guest, please let us know if is something that we can change to make your stay better

8/10 – Gut

Mark

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Ramses Cerdas - Customer Service Supervisor am 13. Mai 2024
Dear Mark,Thanks for your feedback, we are glad to know that yo have a great stay with us.

6/10 – Okay

Linda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Ramses Cerdas - Customer Service Supervisor am 23. Apr. 2024
Dear Outlaw,We really sorry, if your stay was not what you expected, it will be a pleasure if you tell us more about what we need to do better.

10/10 – Hervorragend

Francesco Rafael

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great staff , great hotel!
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Ramses Cerdas - Customer Service Supervisor am 22. Apr. 2024
Dear Rafael, We really appreciate your comments, our staff work hard to bring you the best service possible. Thanks for being our guest! And hope to see you soon and make more experiences together.

2/10 – Ungenügend

James

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Ramses Cerdas - Customer Service Supervisor am 8. Mai 2024
Dear James,We really sorry if your experience was not what you expected, your opinion is important for us, please let us know what we can do better.

8/10 – Gut

JIMMY

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Buen lugar para quedarse. Desayuno flojito
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Ramses Cerdas - Supervisor de Servicio al Cliente am 18. Apr. 2024
Estimado Jimmy,Gracias por sus comentarios, nos alegra saber que disfrutó su estadía y esperamos nos tome en cuenta como su próximo lugar de hospedaje en San José y ojalá podamos tener más información de como mejorar nuestro desayuno, nuestro fin es brindar el mejor servicio posible y que nuestros huéspedes tengan una estadía excelente.

8/10 – Gut

ANA LUCIA

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Todo el staff muy amable. Buen desayuno buffet y cuartos amplios. Los alrededores si están peligrosos yo me sentí insegura en muchas ocasiones caminando
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Ramses Cerdas - Supervisor de Servicio al Cliente am 18. Apr. 2024
Estimada Ana Lucia,Gracias por haber sido nuestro huésped durante su estadía en Costa Rica, nuestro equipo se encarga de dejar una buena imagen de lo que para nosotros significa un servicio de alta calidad, nos alegra saber que disfrutó de nuestro maravilloso desayuno.Es una pena que nuestra ciudad le haya provocado inseguridad durante sus caminatas, nuestro gobierno local está trabajando en cambiar esa imagen y sensación de nuestros habitantes y visitantes, así como nosotros estamos comprometidos en aportar a esa causa.Esperamos su próxima visita a Costa Rica y San José la perciba de manera distinta.

10/10 – Hervorragend

Ismael Gonzalez

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Ramses Cerdas - Supervisor de Servicio al Cliente am 18. Apr. 2024
Estimado Ismael,Gracias por habernos elegido como su hotel en San José, nos alegra saber que se llevó una buena impresión de los servicios que ofrecemos, esperamos que nos acompañe nuevamente y ser su lugar de confianza.

6/10 – Okay

Stephanie

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
No recibí mi beneficio de VIP, consulté en recepción por el crédito de $10 ofrecido cuando realicé mi reserva y me dijeron no lo tenían señalado por parte de expedia
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Ramses Cerdas - Supervisor de Servicio al Cliente am 18. Apr. 2024
Estimada Stephanie,Lamentamos mucho que no haya recibido sus beneficios de forma efectiva, vamos a investigar lo sucedido.Apreciamos su visita y lo valoramos como miembro VIP, esperamos poder contar con su presencia en un futuro para corregir este detalle.

8/10 – Gut

martine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Ramses Cerdas - Customer Service Supervisor am 18. Apr. 2024
Dear Martine,Thank you for your review, for us is important to know what our guests thinks about their stay, see you soon!

8/10 – Gut

Scott

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Ramses Cerdas - Customer Service Supervisor am 29. Apr. 2024
Dear Scott,Thank you for your review, we can see you have a great stay, hope to see you in the future to make it even better.Thanks for be our guest!

10/10 – Hervorragend

Jose

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Ramses Cerdas - Customer Service Supervisor am 23. Apr. 2024
Dear Jose,Thanks for be our guest, we are glad to know that you enjoyed your stay.Hope to see you soon!

10/10 – Hervorragend

Tanisha

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very quiet and relaxing hotel. The room was super clean and spacious .
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Ramses Cerdas - Customer Service Supervisor am 18. Apr. 2024
Dear Tanisha,Thank you so much for your review, our staff work very hard to make your room shine for you, hope to see you soon and give you an excellent stay.

8/10 – Gut

Joslyn

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Ramses Cerdas - Customer Service Supervisor am 18. Apr. 2024
Dear Joslyn,Thanks for be our guest, hope your visit to Costa Rica and our hotel was what you expected.See you soon.

8/10 – Gut

collette

Mit der Familie gereist
Infrastructure needs some TLC. Facility also needs to provide other amenities such as massage, yoga, etc.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Ramses Cerdas - Customer Service Supervisor am 18. Apr. 2024
Dear Collette,Thanks for your comments, we are actually working in upgrades to the building, hope to see you in the future and you can share your new experience.

8/10 – Gut

Joan

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Ramses Cerdas - Supervisor de Servicio al Cliente am 18. Apr. 2024
Estimado Joan,Muchas gracias por su visita, nos alegra saber que tuvo una buena experiencia en nuestro hotel, esperamos volver a contar con su presencia en un futuro.

10/10 – Hervorragend

Alexandre

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I really liked the environment lots of food option. The tour agency had lot of option for visiting
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Ramses Cerdas - Customer Service Supervisor am 18. Apr. 2024
Dear Alexandre,It is wonderful that you loved our property, we are committed to bringing your the best service and experiences in the City, hope you come back to our lovely country

6/10 – Okay

JC

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The property seemed old and in need of maintenance.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Ramses Cerdas - Customer Service Supervisor am 18. Apr. 2024
Dear Rodriguez,Thanks for the feedback, we are actually working in some upgrades to bring a better service to all our guest, hope to see you in the future and changes your mine about the property.

10/10 – Hervorragend

heying

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel restaurant service was very slow. The wait is 45 minutes to over an hour wait after making the order.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Ramses Cerdas - Customer Service Supervisor am 18. Apr. 2024
Dear Heying,Really sorry the time that we make you wait for be attend and your food be served, this usually does not happend, but always is great look for what can we improve, we will absoluty see this situation.Thanks for be our guest and really happy that even with this situation you have a wonderful stay

10/10 – Hervorragend

josephine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
todo perfecto
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Ramses Cerdas - Supervisor de Servicio al Cliente am 18. Apr. 2024
Estimada Josephine,Muchas gracias por su comentario, nos alegra saber que tuvo una estadía perfecta, trabajamos diariamente para que todos nuestros huéspedes se retiren con una buena experiencia, gracias por confiar en nosotros.

10/10 – Hervorragend

Rein

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Dirty streets around the property
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Ramses Cerdas - Customer Service Supervisor am 18. Apr. 2024
Dear Rein, Thank you so much for your review, some situations are out of hands some times, but we are working to avoid this kind of situation that can make our guests feel uncomfortable.

10/10 – Hervorragend

Dennis

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Would have preferred closer proximity to downtown. Preferably walking distance to city center
Aufenthalt von 14 Nächten im Februar 2024
Antwort von Ramses Cerdas - Customer Service Supervisor am 18. Apr. 2024
Dear Dennis,Thanks for your comments, may we are not a walking distance, but for sure we always will do our best to be the hotel that you deserve with the best service possible and makeing you feel like home.

8/10 – Gut

Pamela

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Inside the hotel was good. We felt safe and the staff was super friendly. To go on excursions was inconvenient. Most of the activities we wanted to do were an hour away.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Ramses Cerdas - Customer Service Supervisor am 18. Apr. 2024
Dear Pamela,Thanks for your review, we are glad to know that you liked our property and our service.Hope for your next stay will be more thing to do in the city, we are in the heart of the country, so we are an excellent options if you want to do a round trip in Costa Rica, our concierge can you help you with the best information about what to do.Thanks for be our guest.

8/10 – Gut

arthur

Mit dem Partner gereist
Very nice property
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Ramses Cerdas - Customer Service Supervisor am 18. Apr. 2024
Dear Arthur,Thank you so much for your comment, we are glad to know that you enjoyed your stay.

8/10 – Gut

rodney

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Ramses Cerdas - Customer Service Supervisor am 18. Apr. 2024
Dear Rodney,Thanks for stayed with us and your review, we work hard to make your stay and incredible experience.

10/10 – Hervorragend

Jamie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff was great. They accommodated us nicely. Even gave us a room upgrade!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Ramses Cerdas - Customer Service Supervisor am 18. Apr. 2024
Dear Jamie,For us always will be our priority to make our guest feel comfortable, thanks for trust in our service to make you feel like home in a warmful space

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Stay in San Jose Radisson
A large open hotel with big rooms, good breakfast buffet wonderful and helpful staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Ramses Cerdas - Customer Service Supervisor am 18. Apr. 2024
Dear Michael, See this review make us proud of our job, every person that looks for lodgind deserves a excellent service to feel like home, thanks for be our guest and share your experience.

10/10 – Hervorragend

Walker

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Ramses Cerdas - Customer Service Supervisor am 18. Apr. 2024
Dear Walker, We really appreciate be your stay hotel in San José, thank you for the opportunity of be your lodging place in Costa Rica, we are glad to know that you have a wonderful stay.

10/10 – Hervorragend

Narda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Ramses Cerdas - Customer Service Supervisor am 18. Apr. 2024
Dear Narda,Thanks for your review, hope to see you soon, it will be a pleasure to attend you

10/10 – Hervorragend

Notaria 54

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amplios espacios y silenciosos espacios!
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Ramses Cerdas - Supervisor de Servicio al Cliente am 18. Apr. 2024
Estimado sr Valarezo,Muchas gracias por sus comentarios, nuestras increibles instalaciones están hechas para que cada huésped se sienta comodo, desde el bar con su música dando un ambiente más energetico hasta nuestras salas de estar perfectas para las personas que les gusta el silencio y tranquilidad.Gracias por haber sido nuestro huésped, esperamos contar con su presencia pronto.

10/10 – Hervorragend

Mike

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel was above my expectations.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Ramses Cerdas - Customer Service Supervisor am 18. Apr. 2024
Dear Mike,It is wonderful read this kind of reviews, thank you for share it. We do our best for our guest always giving the kind of service that you deserve, thanks for be our guest and hope to see you in the future.

10/10 – Hervorragend

manuel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place great staff Great athsmlsfere Friendly
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Ramses Cerdas - Customer Service Supervisor am 18. Apr. 2024
Dear Manuel,Really appreciate your comments, we work hard to bring you an excellent service and make you feel like home, our staff is here to help you in anything that you need.

8/10 – Gut

Jonathan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice attentive Staff. Spacious rooms . Sprawling resort. Not your Massive hotel chain resort , but it was great. Like staying in a 1980's style central American hotel. Now if only they soundproofed hotel bedroom DOORS and a corridor rolling carpet ,it would be excellent.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Ramses Cerdas - Customer Service Supervisor am 18. Apr. 2024
Dear Jonathan,Thank you so much for your feedback and comments, our property have a lot experience and it is well conserved for all the effort our staff we are happy that you aprecciate that, we take note of your excellent tips.Hope to see you in the future to make more experiences together.

4/10 – Schlecht

Nancy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Anything that could go wrong went wrong…
I was very disappointed. The reason I booked this hotel was because of the sauna and it was not working. The food in the restaurant was extremely overpriced, and not very good. I went to take a shower since I couldn’t go in the sauna and when I stepped out to get the shampoo, the floor was flooded with water and I slipped and hurt my knee and back pulled. My iPad was dead so I decided to watch TV and the volume in the tv was completely staticky so I couldn’t watch TV neither. I received a $10 complementary on food and it wasn’t deducted from my bill. All in all, I had a horrible experience and it was my birthday and everything went wrong. We couldn’t even get the window to close……. I wish I would’ve got my money…. The staff was very friendly and kind, the public bathroom were very clean at all times, the waitress and waiters were very professional.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Ramses Cerdas - Customer Service Supervisor am 18. Apr. 2024
Dear Nancy,Our apologies about your stay, this is not the service that we want to bring to our guest, and I hope you are ok, we are really interested to know if you let us know about all this situation, we always try to the care of our guest, and we always do when they let us know.We work to bring you the best experience possible, even more if it is your birthday.Really sorry for all the situations lived.