Außenpool, Liegestühle

Bewertungen von Bahia Principe Grand Samana - Adults Only

4.5 out of 5
Bahia Principe Grand Samana - Adults Only
carretera Samana, Las Galeras, s/n, Los Cacaos, Samaná

Bewertungen

9,2

Wunderbar

288 von insgesamt 391 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
67 von insgesamt 391 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
17 von insgesamt 391 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
7 von insgesamt 391 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
12 von insgesamt 391 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,6/10

Sauberkeit

9,4/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

9,4/10

Zustand der Unterkunft

9,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Roland

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Food was sometimes not kept hot enough. Staff very nice and attentive. House keeping sometimes not that attentive. All over nice hotel. Beach a bit small but for people who wabt to explore the country perfect.
Aufenthalt von 15 Nächten im Februar 2024
Antwort von Guest Relations Bahia Principe Grand Cayacoa am 28. Feb. 2024
Dear Mr. Roland We appreciate that you have chosen us as your vacation destination, as well as your comments and impressions about the pleasant experience you had during your stay in our hotel. Likewise, we offer our sincere apologies for any inconvenience you may have experienced during your stay.Thank you for visiting us

10/10 – Hervorragend

Serkan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Thank you for the fantastic time
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2024
Antwort von Annie Rijo am 8. Feb. 2024
Dear Mr. Serkan Thank you for sharing the review of your stay with us, comments like yours are what motivate us to continue providing the quality service that characterizes us. We hope to have the opportunity to welcome you again. Kind regards

10/10 – Hervorragend

Kai

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Richard

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 10 Nächten im März 2023

8/10 – Gut

Guido

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Schönes Zuckerbäckerhotel mit Potential
Das Hotel liegt etwa 8 km ausserhalb von Samana, idealerweise verfügt man über ein Auto. Der Trakt 4000 liegt nahe an der Strasse, die Zimmer leiden deshalb unter Strassenlärm. Das Essen war am ersten Abend phantastisch mit leckerem Meeresfrüchte-Vorspeisenbuffet. Am zweiten Abend fehlte das Vorspeisen-Buffet, die Hauptgerichte waren wie gleiche wie am Vortag. Auch am dritten und vierten Tag war das Essen nicht mehr sehr unterschiedlich, aber auf gutem Niveau. Die Unterhaltung war am ersten Abend gut, danach gab's nur noch Billig-Vergnügungen. Es ist ja immer zum Brüllen, wenn 100 kg schwere Brians aus Kanada neben einem schlanken Animateur Limbo tanzen müssen... Dann nur Karaoke. Die Buchungen zu Sehenswürdigkeiten sind total überteuert. Marcus verkaufte uns ein Haitiense Naturpark-Tour für 110 USD p.P., um sie dann am späten Abend wieder abzusagen. In Samana buchten wir gleiche Tour kurzfristig für 55 USD. Die Rincon-Tour für 40 USD p.P. ist enttäuschend, viel Geld, um einen verdreckten Strand zu sehen. Der Parkservice klappt sehr gut, auch ist das Personal freundlich und teilweise auch engagiert.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023
Antwort von Annie Rijo am 16. Feb. 2023
Lieber KundeWir freuen uns, dass Sie uns als Ihr Urlaubsziel gewählt haben, sowie Ihre Kommentare und Eindrücke über die angenehme Erfahrung, die Sie während Ihres Aufenthalts in unserem Hotel gemacht haben. Ebenso entschuldigen wir uns aufrichtig für etwaige Unannehmlichkeiten während Ihres Aufenthalts.Wir freuen uns, Sie wieder in unserem kleinen Paradies begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüße,

10/10 – Hervorragend

Felix

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolles Hotel! Strohhalm fehlt bei den Cocktails. Super Zimmer. Cola leider immer ohne Kohlensäure.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Yodalys Antúnez am 17. Okt. 2022
Liebe Gast,vielen Dank für die nette Worte. Ihre Zufriedenheit motiviert uns unseren Service weiter zu verbessern. Es verbleibt mit den besten Wünschen an Sie, das gesamte Team vom Bahia Principe Luxury Samana.Wir hoffen das Vergnügen zu haben, Sie bald wieder in Zukunft im Bahia Principe Luxury Samana begrüssen zu dürfen.

8/10 – Gut

Hildegard

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Leistung entsprachen nicht dem Angebot!
Viel Personal was zum Teil uns herum stand. Ärgerlich war dass abends immer nur ein Restaurant auf war obwohl drei angekündigt waren. wir waren dort eine Woche und es war jeden Abend das gleiche. Reservierungen haben auch nicht geklappt!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022
Antwort von Yodalys Antúnez am 5. Mai 2022
Liebe Gast, vielen Dank für die nette Worte. Ihre Zufriedenheit motiviert uns unseren Service weiter zu verbessern. Sollten Sie erneut ihren Urlaub auf Samana verbringen wollen würde es uns freuen wenn ihre Wahl wieder auf das Bahía Príncipe Luxury Samana fallen würde. Im Namen des Personals des Bahía Príncipe Luxury Samana möchten wir uns für die Unannehmlichkeiten entschuldigen, die Ihnen in unserem Hotel entstanden sind. Nochmals vielen Dank und liebe Grüssen von uns allen aus dem Hotel Bahia Principe Luxury Samana.

10/10 – Hervorragend

Miriam

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Rundum zufrieden
Aufenthalt von 8 Nächten im März 2022
Antwort von Yodalys Antúnez am 20. März 2022
Dear guest, Thank very much for your comment. We hope to see soon in our little paradise. Best regards from Samana.

6/10 – Okay

Christian

Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2022

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
5 tägiger Aufenthalt mit Mietauto
Wir, älteres Ehepaar, waren zum ersten Mal in diesem Hotel und würden jederzeit wiederkommen. Vor allem in den à la carte Restaurants war das Essen hervorragend. Aber auch das Buffet war gut. Habe auf unseren Reisen rund um den Erdball noch selten so freundliches und aufmerksames Personal angetroffen. Und das auf allen Hierarchie-Ebenen. Unser Zimmer, Suite mit Meerblick, war sehr geräumig, sauber und die Betten sehr komfortabel. Lage ist super. Dafür, dass die Samana Halbinsel die Gegend mit den meisten Regentagen auf der Dom.Rep ist, kann das Hotel nichts dafür. Kann dieses Hotel nur weiterempfehlen.
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2022
Antwort von Yodalys Antúnez am 18. Feb. 2022
Liebe Gast, vielen Dank für die nette Worte. Ihre Zufriedenheit motiviert uns unseren Service weiter zu verbessern. Sollten Sie erneut ihren Urlaub auf Samana verbringen wollen würde es uns freuen wenn ihre Wahl wieder auf das Bahía Príncipe Luxury Samana fallen würde. Nochmals vielen Dank und liebe Grüssen von uns allen aus dem Hotel Bahia Principe Luxury Samana.

10/10 – Hervorragend

Wolfgang

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wir haben unseren Aufenthalt verlaengert
Das erste Mal in diesem Hotel. Nun eines unserer Favoriten im Land
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022
Antwort von Yodalys Antúnez am 29. Jan. 2022
Liebe Gast, vielen Dank für die nette Worte. Ihre Zufriedenheit motiviert uns unseren Service weiter zu verbessern. Sollten Sie erneut ihren Urlaub auf Samana verbringen wollen würde es uns freuen wenn ihre Wahl wieder auf das Bahía Príncipe Luxury Samana fallen würde. Nochmals vielen Dank und liebe Grüssen von uns allen aus dem Hotel Bahia Principe Luxury Samana.

10/10 – Hervorragend

dawn

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Enjoyed our stay
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Herbert

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Quiet, spotless, well maintained property with friendly multi-lingual service. No clubs or nearby shopping, if that's what youre looking for. If you want some easy peace on a pivate beach, at a property overlooking the ocean, this is for you. Excellently appointed rooms. Get the all inclusive, easy and minimal price change, for the convenience. Drinks werent very stong, even by weak resort standards, but service and quality were excellent. Nightly entiertainment in the lobby lounge, fun, but also localized, so you can go elsewhere on the property for quiet, if you prefer. Overnight room service all covered in the all inclusive, and a spa with good prices. Would definately revist.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Maria Yvelise

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My husband & I stayed 3 days . We absolutely love this property, excellent service in all areas.The only thing we didn't enjoyed was the juices,they were mot natural.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Ana, Washington

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
I didn't like the food 😕
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Guest Relations Bahia Principe Grand Samana am 27. Mai 2024
Dear Ms. Sanchez Thank you for choosing Bahia Principe Grand Samana as your vacation destination, as well as for sharing the review of your stay with us, we will be transmitting your comments to our chef, so that the necessary measures are taken to ensure that we maintain and offer the level of service that is expected of us.We hope to have the opportunity to welcome you again at Bahia Principe Grand Samana. Kind regards Annie Rijo

10/10 – Hervorragend

Dorka

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Service was excellent, very friendly staff, very clean. Very good food. Over all no complaints. My husband and i had a wonderful time amd we are already planning to come back
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024
Antwort von Guest Relations Bahia Principe Grand Samana am 27. Mai 2024
Dear Mrs. Fernandez We appreciate that you have chosen us as your vacation destination, as well as your comments and impressions about the pleasant experience you had during your stay in our hotel. It is a great pleasure for us to know that our quality and service exceeded your expectations. We hope to have the opportunity to welcome you again at Bahia Principe Grand Samana. Kind regards Annie Rijo

6/10 – Okay

leniz nunez

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Sonia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We love everything ! The food was great and customer service was phenomenal
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Guest Relations Bahia Principe Grand Samana am 8. Mai 2024
Dear Mrs. TaverasThank you very much for sharing your review of your recent stay at Bahia Principe Grand Samana. Comments like yours are what motivate us to continue providing that phenomenal service, we are glad to know that our employees have contributed to make your stay even more memorable. We hope to have the opportunity to welcome you again at Bahia Principe Grand Samana. Kind regards Annie Rijo

10/10 – Hervorragend

Matthew L

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Stay away from the cheeseburgers. . .but other than that the food was the best I've had at any resort. Fish, chicken, pork, so many choices of sides and the bread and desserts were amazing. Staff 10/10 the private beach was 10/10 and having no children anywhere was AMAZING. Other than a LOUD obnoxious bus load ( group) of people. This place was incredible.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Guest Relations Bahia Principe Grand Samana am 8. Mai 2024
Dear Sir. SpiersWe appreciate that you have chosen us as your vacation destination, as well as your comments and impressions about the pleasant experience you had during your stay at our hotel. Likewise, we offer our sincere apologies for any inconvenience you may have experienced during your stay.On the other hand, we would like to inform you that we have forwarded your comment to our kitchen department, so that they are taking the necessary measures to ensure a quality service.Sincerely Annie Rijo

10/10 – Hervorragend

Rosanna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything is fine, friendly staff, food delicious
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Guest Relations Bahia Principe Grand Samana am 8. Mai 2024
Dear Mrs.DifeauxThank you for sharing your review of your recent stay at Bahia Principe Grand Samana, We are pleased to know that we have exceeded your expectations with a quality service, both in attentions and services as well as in our cuisine, we are glad to have made your stay memorable. We hope to have the opportunity to assist you again. Sincerely Annie Rijo

4/10 – Schlecht

Cynthia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Muy aburrido
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Relations Bahia Principe Grand Samana am 2. Mai 2024
Estimada Sra. Nuñez Agradecemos haya compartido la reseña de su reciente estancia en Bahia Principe Grand Samaná. Nos gustaría informarle que estaremos transmitiendo su comentario a los departamentos correspondientes, para ser valorados y garantizar le mejora en los servicios que ofrecemos Afectuosos saludos Annie Rijo

10/10 – Hervorragend

Jeannette

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
If you are looking for a good resort with beach next to it and sleep with the waives sound, good food, beautiful people (staff) , good service you should stay here
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Relations Bahia Principe Grand Samana am 29. Apr. 2024
Dear Mrs. Castillo We sincerely appreciate your enthusiastic recommendation of our resort. We are glad to hear that you enjoyed the experience of sleeping to the soothing sound of the waves and that you found our food, staff and service to your liking.We are honored to receive such praise and will continually strive to maintain the high standards you expect. We are always here to provide you with another amazing stay whenever you decide to return.Thank you for choosing Bahia Principe Grand Samana and for sharing your positive experience.Kind regards, Annie Rijo

8/10 – Gut

Arthur

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property is tiered and set in the rock with beautiful mountain and ocean views, well maintained. Reminds me of Amalfi Coast in Italy. The staff was amazing, specially Fernando the bar tender, Ariel the supervisor of the food and beverages, as well as, front desk staff, bellmen, etc. All very friendly, helpfull and hotel is well maintained and clean
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Relations Bahia Principe Grand Samana am 29. Apr. 2024
Dear Mr. Meltser We appreciate you choosing us as your vacation destination. We are pleased to hear that you enjoyed our breathtaking mountain and ocean views, as well as the well-kept and clean feel of our resort, reminiscent of the Amalfi Coast in Italy.We are honored to receive compliments on our staff, especially Fernando the bar tender, Ariel the food and beverage supervisor, as well as our entire front desk and bellhop team. We pride ourselves on providing friendly and helpful service to our guests, and we will pass on your compliments to all the team members mentioned.We look forward to having the pleasure of welcoming you back in the future for another memorable stay at our resort.Kind regards Annie Rijo

10/10 – Hervorragend

Carolanne

Aufenthalt von 8 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Ana M.

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The view
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Relations Bahia Principe Grand Samana am 18. Apr. 2024
Dear Ms. Ana M. Thank you for your comment, we are glad to know that the views that our facilities have exceeded your expectations. We hope to have the opportunity to welcome you again in our facilities. Kind regards

10/10 – Hervorragend

PEDRO

Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Yesenia

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Exceptional staff
Antwort von Guest Relations Bahia Principe Grand Samana am 16. Apr. 2024
Dear Ms. Yesenia Thank you for choosing us as your vacation destination, as well as for your comments about how exceptional our staff has been, we are glad that they have been part of making your stay even more memorable. We hope to have the opportunity to welcome you again. Kind regards

6/10 – Okay

BESNIK, Wood Ridge

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Bad service, cheap after all
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Relations Bahia Principe Grand Samana am 11. Apr. 2024
Dear Besnik We appreciate the time you have taken to comment on the review of your stay at our facilities.We regret that we were unable to exceed your expectations, Please be assured that your comments will be passed on to the departments involved so that corrective action can be taken on the points you mention to avoid these types of incidents with future guests.Once again thank you for your input and suggestions. Kind regards

10/10 – Hervorragend

Damaris

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We felt very safe at all times. This was the most relaxing vacation we have ever been on. The staff was over the top accommodating from checkin to daily assistance to meals. Over the top exceptional service. Wendy, Maxwell,Basila and ALL three young women at the front desk. Fernando at the beach bar makes the best mojito I’ve ever had. Beautiful clean beach. We were never unable to find a lounge chair and umbrella. The view cannot be beat and the breeze, I wish I could bottle it. The room was very clean and had everything we needed. The pool and hot tub were immaculate. This is the perfect place to rest and relax! Emmanuel is available beside the front desk to help with excursions in case all the relaxing is just too much for you and the buggy excursion we took was such a good time! The tour guids Adam and Martin were so helpful and we always felt safe as there were 3 sets guides closing off roads for our safety. A perfect trip. We will be back!
Antwort von Guest Relations Bahia Principe Grand Samana am 8. Apr. 2024
We appreciate that you have chosen us as your vacation destination, as well as your comments and impressions about the pleasant experience you had during your stay at our hotel. We are glad to know that we exceeded your expectations and that your stay at Bahia Principe Grand Samana was memorable. It will be a great pleasure for us to welcome you again in our facilities. Best regards

8/10 – Gut

Carol

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Anastasiia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfect hotel for a relaxing getaway - very quiet and peaceful. The swimming pool is great, and the beach is clean and private. An absolutely beautiful place, would be happy to stay there again.
Aufenthalt von 12 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Relations Bahia Principe Grand Samana am 1. Apr. 2024
Dear Mrs. Anastasiia We appreciate that you have chosen us as your vacation destination, we are glad to know that we have exceeded your expectations and that your vacation was relaxing and peaceful. We hope to have the opportunity to welcome you again. Kind regards

10/10 – Hervorragend

RAFAEL

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The view and location of the facility. The friendly staff and the beach. Food was ok. Shame it wasn't all inclusive.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Relations Bahia Principe Grand Samana am 27. März 2024
Dear Mr. Rafael The views and the location of the facilities. The friendly staff and the beach. The food was good. Too bad it was not all inclusive.Thank you for sharing the review of your stay with us, we are glad to know that we have exceeded your expectations, with the beauty of our views, friendly service, good food. On the other hand, we would like to inform you that we have taken into account your suggestion of the all inclusive,We hope to have the opportunity to welcome you again in our facilities.

10/10 – Hervorragend

Basilia

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
If you’re looking for a destination to relax with peace and quiet this is your place. Resort Beautiful. Staff was friendly and nice.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Relations Bahia Principe Grand Samana am 27. März 2024
Dear Mrs. Basilia We are glad to hear that your experience at Bahia Principe Grand Samana was wonderful and peaceful. Thank you for sharing your comments. We are delighted to know that we exceeded your expectations in terms of the beauty of our facilities and the quality, service and friendliness of our staff. We hope to have the opportunity to welcome you again in our facilities. Kind regards

4/10 – Schlecht

STEFANIA

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Poor service, beach was noisy near a highway and unkempt - dirty and few lounge chairs and junk like old kayak’s around the beach. Terrible dining- poor options and quality-got food poisoning. No restaurants or beach bars open.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Relations Bahia Principe Grand Samana am 25. März 2024
Dear Mrs. Stefania In relation to the comments in your review, we offer our sincere apologies for any inconvenience experienced during your stay at our hotel. Please be assured that your comments will be passed on to the departments involved so that corrective action can be taken on the points you mention in order to avoid these types of incidents with future guests.We appreciate your contribution to the continuous improvement of the quality of the services we offer to our guests. Your comments always help us to improve.We hope to have the opportunity to welcome you again. Kind regards

10/10 – Hervorragend

QUIRILUS

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Annabel

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Relations Department am 23. Apr. 2024
Thank you so much for your perfect rating, Annabel! We're thrilled to hear that you had such a wonderful experience. Your feedback means a lot to us. We look forward to welcoming you back again soon!

10/10 – Hervorragend

Rosanny

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Para mi 10 de 10 porque muy limpio la comida muy rica y el personal muy amable un poquito aburrido necesita un poco más de diversión pero todo muy bueno muy relajante
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Relations Bahia Principe Grand Samana am 18. März 2024
Estimada Sra. Rosanny Nos agradecemos que nos hayan escogido como destino para sus vacaciones, así como sus comentarios e impresiones sobre la agradable experiencia que tuvieron durante su estadía en nuestro hotel. De igual manera, le ofrecemos nuestras más sinceras disculpas por cualquier inconveniente presentado durante su estancia.Afectuosos saludos

10/10 – Hervorragend

Ismael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing property and staff. Highly recommend!!!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Relations Bahia Principe Grand Samana am 15. März 2024
Dear Mr. Ismael We appreciate that you have chosen us as your vacation destination, as well as your comments and impressions about the pleasant experience you had during your stay at our hotel. We hope to have the opportunity to welcome you again. Kind regards

8/10 – Gut

Donald

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Rafael

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful pool. Beautiful landscaping and amazing view of Samana bay and whales
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Relations Bahia Principe Grand Samana am 18. März 2024
Dear Mr. Rafael Thank you for sharing your review of your wonderful stay at Bahia Principe Grand Samana, we are glad that we made your stay memorable.We hope to have the opportunity to welcome you again. Best regards

10/10 – Hervorragend

Daniel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel and grounds, lovely seaside location with sheltered private beach. Very friendly staff. Quiet and restful. Spacious room with good sized balcony with sea view.
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Relations Bahia Principe Grand Samana am 9. März 2024
Dear Mr. Daniel We appreciate that you have chosen us as your vacation destination, as well as your comments and impressions about the pleasant experience you had during your stay in our hotel.We hope to have the opportunity to welcome you again. Kind regards

10/10 – Hervorragend

John

Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Mona, PETOSKEY

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice place if you need a quiet no frill vacation. No restaurants, just buffets. Pool area and spa are very nice.
Aufenthalt von 9 Nächten im Februar 2024
Antwort von Annie Rijo am 6. März 2024
Dear Mrs. Mona We appreciate that you have chosen us as your vacation destination, as well as your comments and impressions about the pleasant experience you had during your stay at our hotel. Likewise, we offer our sincere apologies for any inconvenience you may have experienced during your stay.Thank you for visiting us Kind regards

10/10 – Hervorragend

Yuleidy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bien
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Annie Rijo am 6. März 2024
Estimada Sra. Yuleidy Gracias por compartir su reseña con nosotros, nos place saber la haya pasado bien durante su estancia con nosotros. Esperamos tener la oportunidad de recibirles nuevamente Afectuosos saludos

6/10 – Okay

Layla

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
This is definitely not a 5 star hotel. Service is erratic, arbitrary and poor depending on each staff rather than on a hotel standard. There are so many improvements needed that its hard to complete this review but key negatives are: -Lack of restaurants and food options: all restaurants except one are closed including the sunset bar -No TV: all TVs have static and dont work -Fridge in room broken -The gym sucks and is stuffy and in a windowless small room -Staff are super loud even at 6:30am before breakfast you can hear them all shouting at one another (not really 5 star behaviour) - Service is generally poor with some staff simply lying so as not to go our of their way. -The sunset bar is closed and beach bar as well which means you have to walk all the way off the beach up to hotel to get yourself a drink and at sunset when its beautiful you also have go find yourself a drink all the way up at the reception (which means you may miss the sunset) -The music - both background music in restaurants and "live" karoakee style music in evening is terrible particularly considering you are in Latin America -If you are not a drinker: alcoholic beverages and non alcoholic beverages cost the same which is ludicrous. To add to all this my underwear was stolen from my room. While I made a complaint to manager, she never even gave me any news back or any comments. On the upside: this is a very beautiful property with stunning views over Samana Bay and you may even see whales
Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2024
Antwort von Guest Relations Bahia Principe Grand Samana am 2. März 2024
Dear Mrs. First of all, we would like to thank you for taking the time to share your review of your stay at the Bahia Principe Grand Samana hotel.In relation to your comments, we offer our sincerest apologies for any inconvenience experienced during your stay at our hotel. Please be assured that your comments will be passed on to the departments involved so that corrective action can be taken on the points you mention to avoid these types of incidents with future guests.We appreciate your contribution to the continuous improvement of the quality of the services we offer to our guests. Your comments always help us to improve.

10/10 – Hervorragend

carlos

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful property. Wonderful friendly staff. Room was clean and beautiful view. Overall great experience.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Annie Rijo am 1. März 2024
Dear Mr. Carlos We appreciate that you have chosen us as your vacation destination, as well as your comments and impressions about the pleasant experience you had during your stay at our hotel. We are glad to have exceeded your expectations. We hope to have the opportunity to assist you again at Bahia Principe Grand Samana. Best regards

2/10 – Ungenügend

Scarlett

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Algunos empleados horrible y expedía me vendió un paquete y en el hotel me salió otra cosa y tuve que pagar más dinero la experiencia fue horrible
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Guest Relations Bahia Principe Grand Samana am 29. Feb. 2024
Estimada Sra. Scarlett Lamentamos sinceramente cualquier confusión o inconveniente que haya experimentado durante su estadía en nuestro hotel. Nuestro objetivo es brindarle una experiencia excepcional, y estamos decepcionados de que no hayamos cumplido con sus expectativas en esta ocasión. Por favor, siéntase libre de comunicarse con nosotros directamente para que podamos abordar sus inquietudes y hacer todo lo posible para rectificar la situación.Afectuosos saludos

8/10 – Gut

Pamela

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The parking is located off site and the walk to the parking lot is dangerous, no sidewalk and poorly lit.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Guest Relations Bahia Principe Grand Cayacoa am 28. Feb. 2024
Dear Mrs. Pamela Thank you for sharing the review of your stay with us. Regarding your suggestions, we would like to inform you that we have forwarded your comments to the heads of the departments involved. In this way, we will be able to take the necessary measures to meet the expectations of our guests.Please receive our sincere apologies for any inconvenience you may have experienced. Kind regards,

6/10 – Okay

Diosdado Soto

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
A lot of potential, but they need to invest in training, charge more and return to all inclusive concept
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Guest Relations Bahia Principe Grand Cayacoa am 28. Feb. 2024
Dear Mr. Soto Thank you for choosing us as your vacation destination Regarding your suggestions, we would like to inform you that we have forwarded your comments to the heads of the departments involved. In this way, we will be able to take the necessary measures to meet the expectations of our guests.Thank you for visiting us

8/10 – Gut

Gilles

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Difficile de se faire comprendre: le personnel parle surtout espagnol et baragouine l'anglais, ce qui a causé plusieurs erreurs sur les services et la facturation. Pas de menu à la carte et de service aux chambre. Dans les : propreté impeccable, site de rêve en bord de mer, plage très agréable. Ne mérite pas son titre d'hôtel 5 étoiles: tout au plus 4 et même 3 1/2...
Aufenthalt von 9 Nächten im Februar 2024
Antwort von Guest Relations Bahia Principe Grand Samana am 21. Feb. 2024
Cher Monsieur Gilles Nous apprécions le fait que vous nous ayez choisis comme destination de vacances, ainsi que vos commentaires et impressions sur l'expérience agréable que vous avez vécue lors de votre séjour dans notre hôtel. De même, nous vous présentons nos sincères excuses pour les désagréments que vous avez subis pendant votre séjour.Nous nous réjouissons de vous accueillir à nouveau. Nous vous prions d'agréer, Madame, Monsieur, l'expression de nos salutations distinguées.