2 Innenpools

Bewertungen von St. Mellion Estate

4 out of 5
St. Mellion Estate
St Mellion, Nr. Plymouth, Saltash, England

Bewertungen

8,4

Sehr gut

335 von insgesamt 759 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
282 von insgesamt 759 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
87 von insgesamt 759 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
34 von insgesamt 759 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
21 von insgesamt 759 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

8,6/10

Zustand der Unterkunft

7,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Frederic

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schöne Cottages
Schöne Ferienhäuser für einen fairen Preis. Die Ferienhäuser sind mit allem ausgestattet, was man braucht. Die Wasserpumpe, die bei jeder Nutzung von Wasser in dem Haus anspringt, ist leider sehr laut.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von A Jarrod - Guest Relations Manager am 17. Mai 2023
Thank you for your review of the cottages. I have requested maintenance to see if they can do anything with the water pumpWe are glad you enjoyed your time with us and would love to welcome you back.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Preis-Leistung sehr gut
Großes Zimmer. Gutes Schwimmbad. -Matratze Zustellbett nicht gut
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2018
Antwort von Serena am 13. Sept. 2018
Thank you for leaving a review on Expedia. We appreciate the feedback and will take on board your comments regarding the rollaway bed. We hope to welcome you back to the Resort again soon.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Großartiges Preis/Leistungsverhältnis mit großem Wellnessbereich und großem Schwimmbecken. Ein Kühlschrank am Zimmer wäre wünschenswert gewesen.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2018

10/10 – Hervorragend

Ralph, Franken

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ruhiges Hotel mit freundlichem Personal
Als Golf-Hotel konzipiert - aber auch für "normale" Leute gut geeignet. Frühstück und Restaurant ausgezeichnet und jeden Preis wert. Die Badelandschaft mit 3 verschiedenen Becken und Dampfbad/Sauna und Whirlpool ist super!
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2018
Antwort von Serena am 13. Juni 2018
Dear Ralph, thank you for your 5 out of 5 review of us here. I have shared your comments with the team and we hope to welcome you back to St Mellion International Resort again soon.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gut für Kurzaufenthalt
Modernes Hotel, komfortable Zimmer, sauber. Flair teilweise etwas lieblos z.b die hotelgänge. Wir hatten ein Zimmer ganz am Ende des hotels. Das war etwas weit zu gehen und etwas verwinkelt. Sehr gute Massage und grosszügiges bad im zimmer. Für einen längeren Spaaufenthalt wäre es mir zu farblos mit wenig Charme.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2018
Antwort von Serena Stevens am 11. Apr. 2018
Thank you for providing a review for St Mellion International Resort. We appreciate feedback to further improve our product and service. We hope to welcome you back again soon.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top Hotel für Cornwall-Besichtigungen
tolles Hotel, saubere und moderne Zimmer, schöne Lage in der Natur, guter Standort für "Tintagel Castle" und "Dartmoor Nationalpark"

10/10 – Hervorragend

Duevel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Golfhotel mitten auf dem Land
Waren nur 1 Nacht im Hotel war mal eine Alternative zu englischen Pubs

6/10 – Okay

Christiane, Velbert, Deutschland

Gut: Personal & Service
Als Urlaubshotel mit Atmosphäre durchgefallen
Das Hotel ist bereits älter, wurde jedoch vor ca. 5 Jahren komplett renoviert. Ausstattung ist in Ordnung, auch Optik. Kritikpunkte: - langweiliges Frühstück, in 2 Wochen keine einzige Variante - Zimmereinrichtung riecht extrem muffig, wahrscheinlich alter Teppich unter aktuellem Teppich? Mobiliar (Bett) riecht auch muffig - Klimanlage extrem laut, auch wenn sie ausgestellt ist - starke Schallübertragung aus anderen Zimmern über Lüftung - Laute Schritte aus Zimmer über mir - kein Schreibtischstuhl im Zimmer vorhanden (Premiumzimmer!) - vorhandene Sessel optisch nett, aber total unbequem - Hotel hat keinen gemütlichen Bereich für Aufenthalt bei Regenwetter oder abends - Wellnessbereich von Schwimmbadbereich nicht getrennt, man muß mit Badeanzug in die Sauna gehen, kein Ruhebereich, keine Gemütlichkeit, keine Atmosphäre - Fitnessbereich mit extrem starker Lüftung und viel zu kalter Klimaanlage, habe mir eine Augenentzündung geholt - Fitness- und Wellnessbereich sehr kühl und unpersönlich eingerichtet - Empfangsbereich und Lobby ohne Flair, Innenarchitektur wurde hier vernachlässigt, keine oder nur kaum Deko, es fehlen Pflanzen, Bilder und Nettes - Überhaupt ist das Hotel sehr auf Business ausgerichtet und auf Golf, keine Gemütlichkeit, keine Wärme, keine Atmosphäre, weder von außen noch von innen. - Für Urlaub bei schlechtem Wetter nicht empfehlenswert - Service und Freundlichkeit dagegen Super, erstklassig! Fazit: keine Weiterempfehlung, kein Wiederholungsurlaub geplant

10/10 – Hervorragend

Ronald, Aargau, Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Topp Golfhotel und Spa
Hallo, ja dieses Hotel liegt wohl auf dem Lande, 19Meilen nördlich von Plymouth. Aber es belohnt einem, es können Spaziergänge entlang der Golfanlage getätigt werden. Die Spa-Anlage ist topp und die Leute sind sehr nett. Einfach, wenn etwas passieren sollte, so kann dieser angebliche Bademeister einem nicht helfen, da er lediglich ein Gehilfe/ Student ist. Aber sonst, empfehle ich dieses Hotel sehr gerne weiter. Das Zimmer war sehr geräumig, hatte sehr viel Platz, um unser Gepäck zu verstauen, die Parkplatzsicht ist nicht schlimm, so sieht man, dass sich englands Pensionäre noch zu beschäftigen wissen. :-) Auch die Bar und das Restaurant, tolle Atmosphäre, gefällt mir sehr gut. Das nächste Mal werde ich auch als Golfspieler kommen, denn diese Anlage beinhaltet auch Fasane, es ist unbeschreiblich schön. Bis zum nächsten Mal!

10/10 – Hervorragend

Roman, Wünnewil

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
wunderschönes ruhiges Hotel
sehr schöne Zimmer, guter Fitness-Bereich, leider läuft überall die Klimaanlage

8/10 – Gut

amanda

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von A Jarrod - Guest Relations Manager am 25. Mai 2024
Dear AmandaThank your for the score of your stay. We would love to welcome you back again soon.

10/10 – Hervorragend

Simon

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We loved the stay the staff where very kind although the room could of had a clean as bathroom was not the cleanest but the food 5 star
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von A Jarrod - Guest Relations Manager am 11. Mai 2024
Dear SimonThank you for your review. We are sorry that the bathroom did not meet the usual high standards and have increased the cleaning checks. Despite this we are delighted you enjoyed your stay and would love to welcome you back again soon.

4/10 – Schlecht

Sue

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Tired and starting to appear shabby, overpriced, Duty Manager and staff not interested. Rooms need refurbished.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von A Jarrod - Guest Relations Manager am 1. Mai 2024
Dear SueWe are sorry your stay was not all it could have been.

8/10 – Gut

Ajay

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Lovely grounds (I don't play golf); decent room and food. Room wasn't particularly clean upon arrival, and car park is very far from reception, and has very few space
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von A Jarrod - Guest Relations Manager am 22. Apr. 2024
Dear AjayWe apologise for the issues with the room standards. We do have multiple car parks available, unfortunately thee spaces are available on a first come, first serve basis and they can get busy. But the main car park is only a short (30 second stroll) from reception.

8/10 – Gut

Shaun

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Good location for family visit
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von A Jarrod - Guest Relations Manager am 22. Apr. 2024
Dear ShaunThank you for the score of your stay.

8/10 – Gut

Shaun

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Convenient for my family visit. Rooms are looking a little tired.
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2024
Antwort von A Jarrod - Guest Relations Manager am 14. Apr. 2024
Dear ShaunThank you for your score & review. We are currently undergoing a review of the rooms for upgrade and have been undertaking works to date in various areas of the business, such as leisure. We hope we can welcome you back again soon.

10/10 – Hervorragend

Charlotte

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We always have a lovely stay and enjoy visiting. More food options in the restaurant would be great.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von regards A Jarrod am 10. Apr. 2024
Dear CharlotteThank you for your score. We are always looking at new menu items updating the existing food offerings.

10/10 – Hervorragend

susan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property could do with a little update looking a bit tired in rooms
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von A Jarrod - Guest Relations Manager am 1. Apr. 2024
Dear SusanThank you for the 5* score. We hope we can welcome you back again soon.

10/10 – Hervorragend

Jenny

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Great for a weekend break
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von A Jarrod - Guest Relations Manager am 1. Apr. 2024
Dear JennyThank you for the 5* score. We hope we can welcome you back again soon.

10/10 – Hervorragend

Nylin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The resort is clean, staff are so friendly and helpful. This made our stay even more relaxing, would recommend to anyone and we will definitely be staying there again! Thank you to all at St Mellion International Resort
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von regards A Jarrod am 21. März 2024
Dear NylinThank you for the wonderful review. We hope to see you again soon.

8/10 – Gut

Andrew

Gut: Ausstattung
Nothing in particular
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von A Jarrod - Guest Relations Manager am 24. Feb. 2024
Dear Andrew Thank you for your score of your recent stay. We hope we can welcome you back again soon.Regards

6/10 – Okay

ANDREW

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Rooms large clean and comfortable but dated and worn, badly in need of refurbishment. Floors creaky and noisy. TV old and not smart. I am sure if they were refurbished and updated they would be as good as they once were.
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von A Jarrod - Guest Relations Manager am 24. Feb. 2024
Dear Andrew We are looking into refurbishments currently and take all guests suggestions on board. We hope we can welcome you back again soon.

10/10 – Hervorragend

Jasmine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing would go again
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von A Jarrod - Guest Relations Manager am 22. Feb. 2024
Dear JasmineThank you for the wonderful review. We would love to welcome you back again soon.

8/10 – Gut

Charlott

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We stayed for Valentine’s Day and the staff were incredibly helpful and polite. We were told after our stay that there should have been robes in our room however, we did not have them and we had a small issue with our evening meal which was resolved promptly and professionally. When it came to breakfast, there was loads to choose from including a cooked buffet, pancakes, cereal, etc. However, I recommend getting there before 9:30am as there was not a lot left. All in all, our stay at St Mellion was very good.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von A Jarrod - Guest Relations Manager am 22. Feb. 2024
Dear CharlotteThank you for your review.We are sorry that the robes were not present for your stay, we do hope this did not affect your stay too greatly and would love to welcome you back again soon.

10/10 – Hervorragend

Ian

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Never have we been disappointed at any of our many stays here.Friendly and efficient staff. Lovely location.excellent if you have an electric cac as six fast chargers.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von A Jarrod - Guest Relations Manager am 22. Feb. 2024
Dear IanThank you for your wonderful review.We hope to welcome you back again soon.

10/10 – Hervorragend

Gordon

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von A Jarrod - Guest Relations Manager am 22. Feb. 2024
Dear GordonThank you for the wonderful score.

10/10 – Hervorragend

Peter

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
I liked everything about it
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von A Jarrod - Guest Relations Manager am 22. Feb. 2024
Dear Peter Thank you for the wonderful score.

10/10 – Hervorragend

Gary

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von A Jarrod - Guest Relations Manager am 21. März 2024
Dear GaryThank you for the great score.

8/10 – Gut

Cecil

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von A Jarrod - Guest Relations Manager am 21. März 2024
Dear Cecil Thank you for our score.We hope you enjoyed your time with us.

2/10 – Ungenügend

Guy

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von A Jarrod - Guest Relations Manager am 24. Feb. 2024
Dear GaryWe would love to know how we could have improved your stay and made a better impression on you.

8/10 – Gut

Sarah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von A Jarrod - Guest Relations Manager am 22. Feb. 2024
Dear SarahThank you for the score of your stay.

10/10 – Hervorragend

Greg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von A Jarrod - Guest Relations Manager am 22. Feb. 2024
Dear GregThank you for the wonderful score of your stay.We hope to welcome you back again soon.

6/10 – Okay

Alison

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Quite a mixed experience.
There was one great receptionist during our stay (evening lady). However some of the others ranged from nonchalant to rude. Surprisingly hotel receptionists "dont book guest taxis", were rude to my friends at check-in and not very helpful on various other matters. The luggage room smelt. Saturday breakfast service was lacking: cutlery, food, service. Yes we did get there 15min before end of service, as did a lot of other guests, but theyd run out of food a long time before this and werent proactive in helping all the guests get a decent breakfast during service time. Hotel room showers didnt maintain temperature and occasionally and randonly scolded you. We booked into the Sunday carvery and again, service was lacking. Lack of staff mostly; we had to wait over 30mins before we could get the carvery food even though we had booked, as the chef wasnt available. Seemed guests were an inconvenience. However, swimming pool/spa was very nixe and great showers. Carvery food was lovely once we got it. Beds were comfortable, although room would have benefitted from a fridge.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von A Jarrod - Guest Relations Manager am 22. Jan. 2024
Dear AlisonUnfortunately the situation with the taxis is beyond the hotels control. Being in a rural location it is a longer journey for taxi drivers and based on previous wasted journeys they have now instructed that they will only speak directly with the guest and in many cases require payment upfront. Staff cannot argue against this i am afraid. In terms of the luggage room, indeed there is a smell currently. It has in the last few days been refurbished and the smell of paint is yet to dissipate.

10/10 – Hervorragend

Linda

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von A Jarrod - Guest Relations Manager am 22. Feb. 2024
Dear LindaThank you for the wonderful score of your stay.We hope to welcome you back again soon.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von A Jarrod - Guest Relations Manager am 21. Jan. 2024
Thank you for your scoring of your stay.

6/10 – Okay

Alex

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
The room looked nice but had issues. One size fits all solid pillows which were too low for 1 and too high with 2. The shower never got hot and after maintenance came, we were told that it is health and safety (although the spa showers were a good temperature). All the floorboards were squeeky. One side light wouldn't point downwards (later fixed by maintenance) and the other turned off and on randomly.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von A Jarrod - Guest Relations Manager am 5. Jan. 2024
Dear AlexWe do offer pillow toppers to alter the feel/heights of the pillows for guests. I have requested maintenance to re-investigate the issues raised during your stay.

4/10 – Schlecht

Kevin

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von A Jarrod - Guest Relations Manager am 31. Dez. 2023
Dear KevinThank you for your score

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Cottage review
Our stay was okay, the cottage was nice good location, however I felt the service was really really poor. The receptionist was very rude and mentioned both cars couldn’t fit on the drive when there was plenty of space for up to 3 cars, also there was no other lodges booked around us which could have accommodated if needed. Even though we were there for 3 nights we didn’t get fresh towels daily only had 2 supplied for a 4 person cottage and no fresh sheets each day if you were in the hotel? Which seemed very odd!. When asking for additional things that should have been in the cottage they said they were short staff and I would have to get it myself … being a frequent visitor to Mellion I’m not sure I would stay again.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von A Jarrod - Guest Relations Manager am 31. Dez. 2023
Dear GuestThe property is advertised with parking for 1 vehicle as you never know what somebody is driving. Additionally we do not allow people to use the neighboring properties drives due to the fact that if guests arrive to find people taking their space it does not make for a good start. As for the towels. We do not replenish towels daily in any of the cottages. These are self catering and have facilities in them for washing items. We will replenish when requested but it is not included in the self catering as standard.

10/10 – Hervorragend

Kevin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von A Jarrod - Guest Relations Manager am 31. Dez. 2023
Dear KevinThank you for your score

6/10 – Okay

Grete

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von A Jarrod - Guest Relations Manager am 31. Dez. 2023
Dear GreteThank you for your score

10/10 – Hervorragend

Chris

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Really nice hotel. Friendly staff and decorated for xmas beautifully. Bit of a trek tinthe room and the lift wasnt working but really enjoyed the pool, sauna and the view was amazing. Would stay here again without hesitation.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von A Jarrod - Guest Relations Manager am 2. Dez. 2023
Dear Chris Thank you kindly for you review. The lift is under repair currently and we hope to have this resolved very soon. It is good to know you enjoyed the facilities and we would love to welcome you back again soon.

10/10 – Hervorragend

Zoe, Sheffield

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

8/10 – Gut

Beverley

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I was given a key initially that didn’t work. The room was a little “tired”. However the breakfast was excellent as was the setting.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von A Jarrod - Guest Relations Manager am 2. Dez. 2023
Dear BeverleyWe apologise for the issue with the room key, but we are delighted you enjoyed the surroundings and the breakfast offering.

2/10 – Ungenügend

Elizabeth

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

s

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023
Antwort von A Jarrod - Guest Relations Manager am 22. Okt. 2023
Thank you kindly for the score following your recent stay with us.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great stay all round
Fantastic stay. The room was clean, the food and bar atmosphere were very good. Everything on site would fall under high-level, would recommend anyone to stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von A Jarrod - Guest Relations Manager am 9. Okt. 2023
Dear GuestThank you for the glowing review. We are delighted you enjoyed your time with us and would love to welcome you back to the resort again soon.

8/10 – Gut

Steve

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von A Jarrod - Guest Relations Manager am 9. Okt. 2023
Thank you for the scoring of your stay. We hope we can welcome you back again soon.

10/10 – Hervorragend

Ady

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von A Jarrod - Guest Relations Manager am 9. Okt. 2023
Thank you for the fantastic score. We hope we can welcome you back again soon.