Außenbereich

Bewertungen von Milford Hall Hotel

4 out of 5
Milford Hall Hotel
206 Castle Street, Salisbury, England

Bewertungen

8,2

Sehr gut

198 von insgesamt 520 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
198 von insgesamt 520 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
77 von insgesamt 520 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
37 von insgesamt 520 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
10 von insgesamt 520 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

7,2/10

Ausstattung

7,8/10

Zustand der Unterkunft

7,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Thomas

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Jon GM am 28. Aug. 2023
Top rating, thanks so much!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gepflegtes Hotel, Hotelzimmer angenehm groß
Zentral gelegenes Hotel als Aufenthaltsort zur Besichtigung von Salisbury, Stone Hendge, Bournmouth.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Schönes Hotel in Stadtnähe
Der Fußweg ins Stadtzentrum beträgt ca. 10 Minuten.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2018

6/10 – Okay

Marc

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Lage super, leider etwas unsauber.
Das Hotel war soweit eigentlich ganz schön und gemütlich. Die Lage war sehr gut. Leider wurde mir beim Check-in das bereits bezahlte Zimmer nochmal komplett berechnet. Nachdem es mir aufgefallen ist, wurde mir der Betrag jedoch zurückerstattet. Das Zimmer ist eigentlich gut ausgestattet, jedoch leider etwas unsauber. Wir waren mit einem Baby dort und leider hatte unser kleiner Ständig irgendwelche Krümel oder anderen Müll/Dreck im Mund. Der Wasserkocher den wir für die Babynahrung (Pulvermilch, etc.) benötigten war total versaut (Schmutz, Rost, Stückchen, braunes Wasser) und war auch nicht im Ansatz noch sauber zu bekommen. Das war schon grenzwertig. Das Frühstück hingegen war sehr gut, aber auch sehr teuer. Der Service im Restaurant bzw. beim Frühstück war sehr freundlichen und zuvorkommend.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2018

8/10 – Gut

Wolfgang, Passau, Bayern

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gut gelegenes Hotel
Das Hotel ist etwa 10 Fußminuten vom Zentrum gelegen und bietet einen großen hoteleigenen Parkplatz. Das Zimmer war ausreichend gut eingerichtet mit einem großen Badezimmer. Die Sauberkeit war gut bis sehr gut. Wir haben ein Frühstück hinzugebucht, welches grundsätzlich gut war, das Buffet war aber nicht überaus reichhaltig. Die Qualität war auch durchschnittlich. Hervorzuheben ist aber die Freundlichkeit des Personals, hiervon wiederum Radmilla an der Rezeption, die sehr hilfsbereit und eben freundlich war. Danke! Wir hatten auf unserer Südenglandrundreise auch einige ganz gegenteilige Erfahrungen, weshalb ein derart positiver Eindruck umso mehr in Erinnerung bleibt.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2018

8/10 – Gut

sevdorf, freiburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nahe bei der Stadt
Das erste Frühstück war k.o. Tisch wegen einer Riesen Reisegruppe. Ansonsten soweit zufrieden, fußläufig zur Stadt.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2017

6/10 – Okay

Georg, Gladbeck

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Etwas in die Jahre gekommens Mittelklasse Hotel
Standardzimmer sind sauber aber schon etwas abgenutzt. Daher sollte man bei den Zimmern lieber in der höheren Kategorie buchen. Das Bild im Web zeigt leider nur das alte hübsche Gebäude und nicht den Standardkomplex dahinter. Frühstück ist typisch englisch aber OK. Die Lage des Hotels ist allerdings sehr gut. Zentrale Lage zur Innenstadt (Kathedrale ca. 8-10 Min zu Fuß) und Ausflüge nach Stonehenge sind auch sehr gut zu planen & organisieren.

4/10 – Schlecht

Tephan, München

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schwache Leistung
Vor 20 Jahren vielleicht noch akzeptabel, heute nicht mehr. Wie immer das Hauptproblem in England: Sanitär. Kein warmes Wasser, Wasserdruck nicht ausreichend und ein lautes Gluckern die ganze Nacht.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service

6/10 – Okay

Laurie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Room wasn’t great
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von CS am 24. Apr. 2024
Dear Laurie,thank you for choosing our hotel and let me apologise that you have not enjoyed your room.Many thanksChristian

8/10 – Gut

John

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von CS am 10. Apr. 2024
Dear John,thank you for staying with us and we are looking forward to welcoming you again soon.Kind regardsChristian

10/10 – Hervorragend

paul

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Stayed here many times before, even though they are renovating at the moment the service and staff were superb as always
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von CS am 1. Apr. 2024
Dear paul,thank you for your great feedback and hopefully we will be welcoming you again soon.Best regardsChristian

6/10 – Okay

Thomas

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Place is under refurbishment so unfair to give an assessment. Only disappointing thing was that we were not informed that there was no bar or restaurant before we arrived, so had to go elsewhere for dining,very annoying and inconvenient.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von CS am 1. Apr. 2024
Dear Thomas,thank you for choosing our hotel for your stay in Salisbury.Hopefully we will be welcoming you again after the refurbishment has been completed.Kind regardsChristian

10/10 – Hervorragend

Janice Caroline

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
We had a lovely stay here= the staff and breakfast was excellent! The lower starts are only because the hotel is undergoing a refurb and so a lot of facilities weren't available and the outside didn't look the best due to plant/barriers etc. This will be temporary and I think will be great when all done! We were warned of the refurb atthe time of booking. Would definitely rebook!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von CS am 29. Feb. 2024
Dear Janice Caroline,thank you for choosing our hotel for your stay here in Salisbury and hopefully we will be welcoming you after the refurbishment has been completed sometime in May 2024.

6/10 – Okay

S.E

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Property is under going renovation - it’s a little shabby. It was clean, staff helpful, but noise outside room and from room above.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von CS am 21. Feb. 2024
Dear S.E,thank you for for staying with us and we hopefully we will be welcoming you after the refurbishment has been completed.Kind regardsChristian

8/10 – Gut

Frank

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Parking was an extra £9 hidden cost - a lot of repairs going on in the hotel - night porter Frank a true gent -
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von CS am 13. Feb. 2024
Dear Frank,thankyou for staying with us and we are looking forward to welcoming you again soon.Best regardsChristian

2/10 – Ungenügend

dewi

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von CS am 1. Apr. 2024
Dear dewi,I am sorry to learn that you have not enjoyed your time here with us. I hope that you have been able to speak to one of our managers on duty.Kind regardsChristian

10/10 – Hervorragend

Kershaw

Mit dem Partner gereist
Great place to stay, £9 parking really? Place is going thru referb which did not distract from stay but not mentioned on website.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von CS am 31. Jan. 2024
Dear Kershaw,thank you for your kind comments and hopefully we will be welcoming you again once the refurbishment has been completed.Many thanks

8/10 – Gut

Nikki

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von CS am 29. Jan. 2024
Dear Nikki,Thank you for choosing our hotel for your visit to Salisbury. We are looking forward to welcoming you again soon.Kind regardsChristian

6/10 – Okay

Ian

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von CS am 29. Jan. 2024
Dear Ian,thank you for your visit and looking forward to welcoming you again soon.Kind regardsChristian

8/10 – Gut

Michaela

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel in good position, friendly staff but the room was freezing! I was so cold I had to sleep in the bath robe provided
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von CS am 30. Jan. 2024
Dear Michaela,thank you for staying with us and we could have provided you with an additional heater if we would have known. Please let me apologise for the issue.Kind regardsChristian

10/10 – Hervorragend

Lindy

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A lovely hotel, staff excellent. A really friendly welcoming place to stay.
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von CS am 29. Jan. 2024
Dear Lindy,than you for staying with us and hopefully we will be welcoming you again soon.Best regardsChristian

10/10 – Hervorragend

Jemma

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Easy to find, lovely clean room, quiet and very helpful staff
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von cs am 8. Jan. 2024
Dear Jemma,thank you for choosing our hotel for your stay here and we are looking forward to welcoming you again soon.Best regardsChristian

10/10 – Hervorragend

carol

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von CS am 12. Jan. 2024
Dear Carol,thank you for the 5 out of 5 score and hopefully we will be welcoming you again soon

8/10 – Gut

Mike

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von CS am 20. Dez. 2023
Dear Mike,thank you for choosing our hotel and we are looking forward to welcoming you again soon.Kind regardsChristian

10/10 – Hervorragend

Samantha

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A little tired in areas but our room was lovely and the old part of the house beautiful.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von cs am 14. Dez. 2023
Dear Samanthathank you for staying with us and I am pleased to inform you that we are upgrading all bedrooms and public areas in early 2024. Hopefully see you after the completion of the refurbishment again,Best regardsChristian

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Rooms and hotel in process of being updated. Good stay though and be nice to see upgrades when done.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von cs am 14. Dez. 2023
Dear Reviewerour hotel will look amazing once it is all done up. See you then.Best regardsChristian

4/10 – Schlecht

thomas

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tired hotel in need of TLC
The pros -Duty manager gave us a 30% refund and a bottle of red wine. -Supportive staff. -TV in room had all the apps you’d imagine on a modern LED TV. We ended up watching Netflix ;). Breakfast was cheap and of a good standard. The cons -The hotel is quite dated. -Heater is on a timer, so when we checked in, it was a cold and damp room. -wall mounted temporary electrical heater sounded like a jet taking off and made the walls vibrate when on. -Hot water for bath and shower wasn’t really a thing. But hot enough in the sink. I felt that the price charged for the room isn’t realistic. It felt very much like a budget motel although photos would have you believe otherwise. It was cold and damp. So much so that I went to the front desk and made a complaint. The duty manager came to my room after 5 min and offered a refund and a bottle of wine which was very kind and appreciated! Manager explained that the rooms were being upgraded. I just felt a tad cheated as I booked this hotel due to its proximity to Salisbury town and based on the photographs. This is either a hotels.con issue or honesty of the hotels as this has happened a few times now. Would I stay at this hotel again - no, however, if the rooms were upgraded then I would based on the staff and proximity.
The temporary heater
Bathroom floor
View from room 204
Missing toilet roll bar, the little things
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von CS am 5. Dez. 2023
Dear thomas,thank you for staying with us and I am sorry to learn that you have not fully enjoyed your stay here with us. We are currently renovating rooms and in 2024 all public areas will be done.Kind regardsChristian

4/10 – Schlecht

Emma

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The location was brilliant for the town. We had no toilet roll in the rooms. The staff seemed immature and didnt really know how to handle the hotel - ie quoted wrong prices for breakfast and were asked 3 times to bring milk to room and they still forgot. We had a baby (they knew, as cot requested) but they put us on the top floor with no lift and nowhere to store buggy. The hairdryer almost caught fire and there was a large party in the hotel until the early hours with DJ music playing. I would not recommend this hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von CS am 5. Dez. 2023
Dear Emma,thank you for staying with us and the valued feedback, which I shared with the team.Best regardsChristian

10/10 – Hervorragend

Adi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von cs am 5. Dez. 2023
Dear Adi,thank you for your great score. We are looking forward to welcoming you again soon.Best regardsChristian

4/10 – Schlecht

Joanne

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von CS am 20. Dez. 2023
Dear Joanne,thank you for staying with us and hopefully we will be welcoming you again soon.Best regardsChristian

6/10 – Okay

Carl

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von cs am 28. Nov. 2023
Dear Carl,thank you for staying with us and we are looking forward to welcoming you again.Best regardsChristian

10/10 – Hervorragend

Kenneth

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
excellent service, lovely breakfast, nothing was to much trouble, recommend it to anyone. Ken& Marge.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von cs am 28. Nov. 2023
Dear Kenneth,thank you for your great feedback which was a pleasure sharing with the team.We are looking forward to welcoming you again soon.Best regardsChristian

6/10 – Okay

Terence, Warminster

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von cs am 28. Nov. 2023
Dear Terence,thank you for staying with us, we are looking forward to welcoming you again soon.Kind regardsChristian

10/10 – Hervorragend

Ivan Gonzalez del

Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von CS am 5. Dez. 2023
Dear Ivan,thank you for choosing our hotel for your stay here in Salisbury. We are looking forward to welcoming you again soon.Best regardsChristian

8/10 – Gut

Simon

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Jon GM am 19. Nov. 2023
Great rating, thanks Simon!

10/10 – Hervorragend

James

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von JonGM am 19. Nov. 2023
Top score, thanks so much James!

10/10 – Hervorragend

Nancy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great stay in Salisbury
The hotel was clean, comfortable and close to town. Breakfast was delicious. The staff was helpful with all our questions.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von JonGM am 30. Okt. 2023
Delighted with your rating and review, thanks so much.

4/10 – Schlecht

David

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Jon GM am 30. Okt. 2023
Thanks for the rating David, glad you generally enjoyed your stay

8/10 – Gut

Gary

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von JonGM am 30. Okt. 2023
Thanks for the great rating Gary!

8/10 – Gut

??????

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Jon GM am 24. Okt. 2023
Thanks for your rating!

10/10 – Hervorragend

Alberto

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Jon GM am 22. Okt. 2023
Thanks so much for the top rating!

2/10 – Ungenügend

Ryan

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The only room they had available for us smelled like mildew, had peeling wallpaper, potentially dirty sheets, and mold in the shower. After I asked for another room, the receptionist told us they had another room that normally reserved for staff sleeping quarters, but the window didn't close. So at 12:30 AM (after we arrived around 11:30 PM), he and I are in that room attempting to get the window closed enough to latch. We managed to latch it, so my wife and I could just go to sleep. In the morning, maintenance knocked on our door at 8 AM. Evidently not getting the message that the room had been booked with a paying guest. They were doing construction while we were there and I'm willing to forgive that mess, but we will never go back. I asked the receptionists upon check out about the bill, hoping they might knock a few pounds off for our trouble and they told me I didn't owe any additional money for staying in the "suite." Gee, thanks. I certainly hope I wouldn't be charged for fixing your broken window. The manager was supposed to call me and follow up but I haven't heard a peep.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Jon GM am 22. Okt. 2023
I'm sorry to read that you didn't enjoy your stay with us and that your original room was not up to standard, likewise maintenance issues in the other room that your were accommodated. We don't have staff sleeping quarters, so I'm unsure as to where you were actually allocated. I've not been advised of your feedback, perhaps you would email me at the Hotel, detailing who you spoke to, and I will investigate further.

10/10 – Hervorragend

Mark

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wonderful time
I had a great stay and it was a perfect base to explore from.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Jon GM am 22. Okt. 2023
Excellent review, thank you so much.

6/10 – Okay

Gareth

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Gym closed
Booked hotel due to advertised Gym and spa facilities. Both gym/spa are closed EVERY evening between 6pm-9pm, so no good for anyone working. Very disappointing.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Jon GM am 22. Okt. 2023
Thanks for your feedback Gareth, we do advise clients of opening hours with confirmation emails, I'll check those are actioning correctly.

8/10 – Gut

Samantha

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Breakfast was a shambles, lukewarm hot buffet breakfast, what was there, uncleared tables, and i was asked to move whilst eating because they needed to get in the cupboard.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Jon GM am 22. Okt. 2023
Thanks for your feedback, I'm sorry we didn't meet with expectation on this occasion.

8/10 – Gut

Sarah

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Very welcoming staff but hotel definately looking very tired ie carpets xnd walls Room was a good size very clean and nice comfy bed so slept very well
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Jon GM am 22. Okt. 2023
Thank you for your review, refurbishment underway.

8/10 – Gut

Glenda

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Limited contact with staff but thosevi did speak to were helpful and friendly
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Jon GM am 22. Okt. 2023
Thank you for your review