Parken ohne Service (25 EUR pro Tag), Parkservice (25 EUR pro Tag)

Bewertungen von La Mandarine

5 out of 5
La Mandarine
Route de Tahiti, Saint-Tropez, Var

Bewertungen

8,2

Sehr gut

32 von insgesamt 60 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
12 von insgesamt 60 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
6 von insgesamt 60 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
5 von insgesamt 60 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
5 von insgesamt 60 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,2/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

7,8/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2018

10/10 – Hervorragend

Andrew

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely hotel just far enough away from the bustle of downtown Saint Tropez, but close enough to walk there in 5 minutes.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Mark

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023

2/10 – Ungenügend

Ron

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
This hotel is in no way a 5 star. I am a frequent traveler. At best it should get a 3 star hotel. Way over priced. Photos do not represent reality.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

4/10 – Schlecht

Hector

Aufenthalt von 5 Nächten im August 2023

4/10 – Schlecht

Milvio

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The electricity went out around the area of my room for a period of 5 hours and woke up in sweltering heat because the AC is not very strong. The bed i was sleeping in (mattress) was that of a 1-2 star hotel; extremely horrible and uncomfortable. Did not enjoy my stay there at all.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

veronica

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
El hotel es un encanto, el personal fue muy amable y profesional siempre! Ayudándome siempre al cliente a solucionar todo Lo recomiendo ampliamente!! La alberca está espectacular!! Me encanto todo!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

6/10 – Okay

Emi

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
In general the staff were lovely, breakfast very nice, lovely location a short walk (or shuttle ride) from the main plaza. Unfortunately the condition of the rooms was a bit of a let down, for a hotel who claims to offer ´luxury´. Webpage needs to be reviewed, as there were no free bicycles as advertised, nor laundry facilities. Couldn´t even get an iron for a few days, as they were all in use by other guests. A good 4 star hotel, but I wouldnt call it 5 star.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023

4/10 – Schlecht

Bryan

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Overpriced considering the very old rooms. No great views. Staff was great however. 10min walk to downtown. Not recommended.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Victor Das Neves am 9. Juli 2023
Dear Expedia user,Thank you for taking the time to share this detailed review with us. I am sorry to learn of your disappointment with your room, and the service at Hôtel La Mandarine, Saint-Tropez, Please accept my most sincere apologies. Your feedback has been forwarded to our Restaurant Manager so that he can ensure that our teams pursue all their efforts placed in the high quality of service.Our goal is to always satisfy our customers.I hope that we will have the pleasure of welcoming you again very soon in order to show you that your experience was an exception and not the rule.Very sincerely,Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Sylvie

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Arlen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Probably the best hotel I’ve stayed. The vibes are amazing French villa style. The pool area is so beautiful and relaxing. The staff are all welcoming and most speak English pretty well. Highly recommend for anyone visiting at Tropez. Walking distance to the shops and markets but they also offer shuttle service if you need it. Thank you for a wonderful time
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023

2/10 – Ungenügend

Dionalyn

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Harriet

Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022

6/10 – Okay

Pierre-Alain

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Séjour décevant
Nous y avons séjourné 3 nuits. Mis à part, la terrasse du restaurant, très jolie et le petit-déjeuner bien varié, l'hôtel n'a absolument rien d'un 5 étoiles. Lorsque nous sommes arrivés, nous avons de suite informé la Réception que l'écoulement du bidet ne fonctionnait pas. 3 jours plus tard nous étions au même stade malgré nos fréquents rappels. Après avoir dîné en ville, nous avons appelé la navette de l'hôtel qui devait arriver dans les 15 mn, 25 mn après nous avons rappelé...elle était en route...pour arriver finalement après 45 mn... Inadmissible ! La salle pour déposer les bagages est pire que l'entreposage dans les aéroports, entassés les uns sur les autres. Attention à vos valises et sacs de qualité ! Le directeur de l'hôtel a été avisé par nos soins. Somme toute un hôtel 3 étoiles à un prix qui ne lui correspond pas du tout. Un rapport qualité-prix très décevant. A éviter !
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022

8/10 – Gut

Maria

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
We really enjoyed the location of this property. Very close to the town and port, shopping and restaurants.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von Ali - Concierge am 30. Aug. 2022
Dear Maria,Thank you for this comment.La Mandarine staff hope to see you again.

10/10 – Hervorragend

khaled

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing hotel and wonderful staff Classic with a young look and feel
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von Ali - Concierge am 30. Aug. 2022
Dear Khaled,Thank you for your comment, we hope that you enjoyed your stay.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Jad

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is truly a beautiful hotel. The staff is incredibly friendly and helpful, they go out of their way to make sure you are getting the 5 star quality and service you are paying for. The concierge, Ali, was incredibly helpful during our stay, assisting us with recommendations and helping with reservations at the restaurants in town. Don't kid yourself, this hotel isn't brand new or modern, but it is incredibly charming and what you would hope a luxury stay in the french riviera would be. The chauffeur service is very helpful as taxis and Ubers are hard to come by in the city, their pool is gorgeous and secluded, and you'll be surrounded by mature trees and perfectly maintained grounds. The location is great as it is close to both the port, the city and the popular beaches. Highly recommend this hotel to anyone looking to stay in Saint Tropez. It is not cheap, but you walk away feeling like you got your moneys worth staying at a true 5 star hotel.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
Antwort von Ali - Concierge am 30. Aug. 2022
Dear Jad,Thank you for all the kind things that you said on the hotel.It was a pleasure to have you for your stay.Best regards,

8/10 – Gut

Anastasia

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Property needs renovations. AC doesn’t cover duplex room, had to buy a fan to stay cool. Mosquitoes in the room and property as well is not treated for mosquitoes. Breakfast is excellent as well as location. Nice and welcoming staff
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2022
Antwort von Ali - Concierge am 30. Aug. 2022
Dear Anastasia,We are very sorry to hear that you had some problem with the AC. It is unfortunately perfectly normal that some mosquitoes are here due to the weather and the area.Thank you for your comment.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Anna

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
wonderful hotel and amazing staff, can't recommend this place enough
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von Ali - Concierge am 30. Aug. 2022
Dear Anna,Thank you for your comment, the Mandarine team appreciate it a lot!Best regards,

8/10 – Gut

Sylvie

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von Ali - Concierge am 30. Aug. 2022
Dear Sylvie,Thank you for your comment, the Mandarine team appreciate it a lot!Best regards,

10/10 – Hervorragend

Alberto, San Juan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent location. Amazing property.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von Ali - Concierge am 30. Aug. 2022
Dear Alberto,Thank you for your comment, the Mandarine team appreciate it a lot! Best regards

10/10 – Hervorragend

Nüzhet

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Ali - Concierge am 30. Aug. 2022
Dear Nuzhet,Thank you for your comment, the Mandarine team appreciate it a lot!Best regards,

8/10 – Gut

Richard

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021

8/10 – Gut

Gerard

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Bon emplacement mais propreté laisse à désirer
Emplacement super. Bon service général. Service propreté catastrophique que ce soit dans les chambres ou dans les parties communes de l’hôtel (une abeille est restée au sol pendant 4 jours ce qui signifie que personne ne passe l’aspirateur). Les chambres entre un départ et une arrivée sont faites en 30minutes (le service minimum est fait, draps et serviette changés uniquement). L’hôtel mériterait une rénovation car il commence à être vétuste.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021

8/10 – Gut

Sandra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2021

10/10 – Hervorragend

Jernej, Santa Monica

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We liked staying at this property. It is a 10 min walk from downtown Saint Tropez. The receptionist spoke good english. The room had a beautiful garden, the breakfast was very good and we also liked their pool.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021

4/10 – Schlecht

Jean Christophe

Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lovely hotel with very friendly staff and a lovely atmosphere. Rooms (and bathrooms) were a tiny bit dated, but the whole hotel had a lovely French charm. Breakfast, and dinner was great, and the terrace on the courtyard along with the pool a real highlight. I would absolutely stay again.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021

10/10 – Hervorragend

Najlaa

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Séjour agreable
Séjour agréable
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Le personnel de l établissement est très accueillant et extrêmement disponible, un plaisir ! Le site en lui même est un peu loin des 5 étoiles annoncés, c est propre mais tres vieillissant ! Wc et sdb tres loin d un 5*, la pIscine ne dispose ni de sanitaire, ni de vestiaires, un rappel des bonnes manières pour les enfants en bas ages serait aussi un plus ! J adore les enfants, mais ce dimanche nous étions plus à Aqualand que dans espace reposant ! C est dommage car vraiment le personnel est trés trés bien. Proche du centre, pratique, sympa mais pas un 5*
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021

4/10 – Schlecht

Giuseppe, Roma

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Albergo discreto ma molte restrizioni fra spiaggia club e ristoranti
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2020

10/10 – Hervorragend

James

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Liked!
Charming hotel within 10 minutes walk to center of town. Excellent pool situation complete with fantastic food and drink.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2020

10/10 – Hervorragend

Marie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very nice stay and would live to come back!
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2020

8/10 – Gut

DAVID

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
HOTEL JOLIE MAIS CHAMBRE PETITE
Hotel très jolie provinciale, au calme avec une bonne localisation ! Cependant les chambres sont très petites et anciennes sans douche ! nécessite une rénovation !
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2020

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2020

10/10 – Hervorragend

Irma

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Billiant from start to finish
This hotel got it totally right! From the start to Finnish we was made feel like a toyalty! Their staff is attentive and see every move you make. No need to look for winter as they are there for anything you need before you even think of it. Hotel is set in a beautiful grounds, rooms are very clean and spacious , they provide free shuttle service and free car park. Breakfast is amazing all a la card but so yummy! Fresh orange juice was a perfect temperature as well! It’s 5 min drive from centre of st tropez too. Top hotel and lovely staff team! Pool is large enough to have a decent swim and towels are provided to you.
Courtyard where breakfast is served
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2020
Antwort von Valentin am 19. Juli 2020
Dear Mrs Irma, First of all, we would like to thank you very much for your so kind review. We are delighted to read that your stay in La Mandarine***** has been live up to your expectations. All your warm words will be passed on to our staff. We do hope to see you very soon in La Mandarine***** With our best regards, Guest Relation team,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
La piscine est très agréable, même si les parasols et les serviettes ne sont pas assez nombreux Le service est très très bien La déco des chambres est assez désuète
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2020
Antwort von Valentin am 18. Juli 2020
Cher client, Toute l'équipe de La Mandarine***** vous remercie de votre séjour au sein de notre établissement et se réjouit que vous aillez passer un agréable moment parmi nous. Nous vous remercions de votre gentil commentaire qui sera transmis à nos équipes. Nous nous efforçons d'améliorer nos services quotidiennement et toute suggestion est appréciée. Nous espérons vous revoir prochainement à l'hôtel La Mandarine*****. Chaleureusement, La Réception

8/10 – Gut

Christiano

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019

10/10 – Hervorragend

Stacey

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
We did 3 stops in France and this was our favorite. Great hotel, nice size rooms and the service was the best I’ve had. Very convenient to restaurants and they even had a shuttle that took us back and forth to town.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
hotel deve ter sido 5 estrelas....hoje precisa de uma boa reforma.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

10/10 – Hervorragend

Hector

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great st tropez style decor, could use some updates
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019

10/10 – Hervorragend

Erica

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Loved it!
Had a great stay at La Mandarine, lovely pool area and surroundings!
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

10/10 – Hervorragend

Marcia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Marcus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Jaqueline, New York

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful property and grounds with the most amazing staff
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2019

2/10 – Ungenügend

Joelsilverman, Miami

Gut: Ausstattung
Had gaurenteed three day reservation. Had illness and could not show up till last day. Even though I had pre paid entire amount they charged again when I showed up. Making me pay twice for the same room. Unacceptable. Even though I called and told them of my illness they said if you don’t show up on time your reservation is cancelled. Unethical
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019