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Bewertungen von Savoy Hotel Rotterdam

4 out of 5
Savoy Hotel Rotterdam
Hoogstraat 81, Rotterdam

Bewertungen

9,0

Wunderbar

117 von insgesamt 212 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
73 von insgesamt 212 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
15 von insgesamt 212 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
4 von insgesamt 212 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 212 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Niels

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Juliane

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr freundliches und zuvorkommendes Personal, gutes Frühstücksangebot, Zimmer sauber und ruhig
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Olaf General Manager am 3. Mai 2024
Dear Juliane,Thank you for staying with us, great to read you enjoyed it all so much!We hope you visit us soon again.Warm regards,OlafGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Jochen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gerne wieder. Sehr nettes Hotel. Sehr zentral.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Olaf General Manager am 3. Mai 2024
Dear Jochen,Great to read you had a lovely stay with us. Hope to welcome you back soon!Warm regards,Olaf General Manager

8/10 – Gut

Alban

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
There was a poop stain on my Towel it was absolutely disgusting. For compensation I got free breakfast.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Hidatsa Martiszoon am 16. Feb. 2024
Dear Alban, My apologies that there was a issue during your stay. Although I'm happy to read that the issue was handled quickly, this is not the standard we aim for. I will definitely discuss this with our housekeeping staff.We hope to see you again in the future, so we can show we how we usually do it here in Rotterdam!Kindest regards, Hidatsa Martiszoon Guest Service Supervisor

6/10 – Okay

Thomas

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Personal war freundlich aber nicht sehr engagiert, Tische beim Frühstück wurden nicht abgeräumt und sauber gemacht etc. Sauberkeit ließ doch zu wünschen übrig. Ansonsten gute Lage alles fussläufig zu erreichen.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Rosemarie am 4. Okt. 2023
Dear Thomas,Thank you for visiting our hotel and for your feedback. We're glad you found our staff friendly and enjoyed our location. We're sorry for the cleanliness issues. This is definitely not the standard we aim for. We'll definitely discuss this with our team. We hope you will consider staying with us again in the near future.Best regards,Rosemarie Duty Manager

10/10 – Hervorragend

Victoria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Celina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023

8/10 – Gut

Kirsten

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very comfortable beds. Clean bathroom.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Rosemarie am 12. Sept. 2023
Beste Kirsten,Thank you for staying with us and leaving a review. We are glad to hear that overall your experience was positive and that you enjoyed our very comfy beds. We will strive to deliver great experiences consistently! We hope to welcome you again!Best regards,Rosemarie Duty Manager

8/10 – Gut

Silvia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hatte einen angenehmen Aufenthalt. Hotel lag schön zentral, Zimmer war sauber mit einem guten Bett ausgestattet. Personal ist sehr freundlich. Komme gerne wieder.
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2023
Antwort von Rosemarie am 30. Aug. 2023
Dear Silvia, Thank you for leaving this lovely review after your stay with us. I am very glad that you fully enjoyed the location of the hotel and the facilities. I will make sure to pass on your compliments about the staff, they will love to hear this! We hope to welcome you again!Best regards,Rosemarie Duty Manager

10/10 – Hervorragend

Özge

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023

8/10 – Gut

Kathrin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

8/10 – Gut

Ilka

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Olaf Vieth | General Manager am 13. Juni 2023
Dear Ilka,Thank you for your visit to our hotel and ofcourse for leaving this pleasant review. We hope to welcome you again!Best regards,

4/10 – Schlecht

Michael

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Die Lage ist super. Aber in unserem Zimmer hat es gestunken, was auch nicht mit Duftspray weg ging. Man hat es auch nachts gerochen und auch noch einen Tag später an den Klamotten. Es gibt nur eine große Bettdecke für zwei Personen, was für Reisen mit Baby nicht möglich ist- einzelnes Bettzeug gab es wohl nicht. Babybett wurde auch nicht angeboten- obwohl das Baby angemeldet war. Wirklich sauber war es auch nicht- mit krabbelndem Baby schaut man ja doch etwas genauer hin, so dass wir unser Baby nur aufs Bett setzen wollten.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

10/10 – Hervorragend

Alexander

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Es war nicht mein erster Aufenthalt im Savoy. Ich komme immer sehr gerne hier her. Sehr nettes Service,
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2020

8/10 – Gut

Monika

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2020
Antwort von Zerrin am 1. Juni 2020
Beste Monica, Hartelijk dank voor jouw verblijf bij ons. Wij stellen jouw feedback op prijs! Wij hopen je weer te mogen ontvangen in ons hotel!

10/10 – Hervorragend

Jongkwan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Nicoline Montanus am 3. Feb. 2020
Dear Jongkwan, Thank you for your review. We are very happy to read that you have enjoyed your stay in our renovetd hotel. Hopefully we will see you again in Savoy hotel Rotterdam. With warm regards, Nicoline Montanus General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Laut !!! Man könnte. Nicht schlafen !! Das Bett unbequem!! Man hat uns nicht erklärt dass man einparken für 18 Euro und nicht mehr rausfahren darf!! Alte benutzte Kondome unter dem Bett !! Unhygienisch
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Simone van der Veen am 19. Aug. 2019
Dear Mr/Mrs, Thank you for your review. I am very sorry to read that your expectations did not match up with the reality. Please know that I will discuss your feedback with the team as I take this very seriously. Unfortunately I do not have you personal details in my system but I would like to get in contact with you. Could please sent an email to reception.savoy@edenhotels.nl so this will not happen again? Hopefully I will hear from you. With warm regards, Simone van der Veen General Manager

10/10 – Hervorragend

Ruth

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A lovely, comfortable stay in a cozy room with fun vintage touches. Well priced, as well.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Beryl

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room is spacious, especially the bathroom, very clean. The location is perfect, the Rotterdam central station is nearby, so very easy to travel around. Cube house and the market are nearby, there are many choices for food and shopping
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Olaf General Manager am 23. Mai 2024
Dear Beryl,Thank you very much for your stay and raving review! We're elated to read you enjoyed it all so much.We can't wait to welcome you back soon!Warm regards,OlafGeneral Manager

8/10 – Gut

Helen

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
This location is conveniently located to the local market and restaurants.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Olaf General Manager am 15. Mai 2024
Dear Helen,Thank you very much for your stay. Great to read you managed to enjoy our lovely city so much from the Savoy hotel. Hope you visit us again soon!Warm regards,OlafGeneral Manager

8/10 – Gut

Donald

Mit der Familie gereist
Centraal gelegen voor de verkenning van Rotterdam.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Olaf General Manager am 15. Mai 2024
Beste Donald,Ontzettend bedankt voor je verblijf, super om te lezen dat je zo hebt genoten van ons hotel en de mooie stad.We hopen je snel weer te mogen verwelkomen!Warme groet,OlafGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Armando, miami

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very safe and quiet area.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Olaf General Manager am 13. Mai 2024
Dear Armando,Thank you very much for staying with us, excellent to read you enjoyed our perfect location in the city.We hope you visit us soon again!Warm regards,OlafGeneral Manager

8/10 – Gut

Harald

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Super aardig personeel, nette kamer
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Olaf General Manager am 6. Mai 2024
Beste Harald,Ontzettend bedankt voor je verblijf bij ons! Ik heb je complimenten doorgegeven aan het team.We hopen je snel weer te mogen verwelkomen.Warme groet,OlafGeneral Manager

8/10 – Gut

Menuska

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Olaf General Manager am 16. Mai 2024
Dear Menuska,Thank you very much for your stay, we hope to welcome you back soon!Warm regards,OlafGeneral Manager

6/10 – Okay

Natalie

Gut: Personal & Service und Ausstattung
Nice hotel but the big let down was the accessibility for wheelchair users. Also could pay a bit more attention to detail when it comes to cleaning as a few cobwebs around on the ceiling and under the bed not hoovered. Staff was fantastic both day and night. If access wasn’t an issue I would definitely stay there again.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Olaf General Manager am 3. Mai 2024
Dear Natalie,Thank you very much for your stay with us, and for taking the time to share your feedback. I'm sorry to read that the hotel's access had an understandable impact on your overall experience.Our hotel was built in the 60s and as it is considered a heritage site we are limited with the adjustments we are allowed to make to the building. I will definitely take your feedback as I see we can do a better job at communicating this on our website.I'm glad to read though that the team was able to help you as best they could!Wish you all the best,OlafGeneral Manager

2/10 – Ungenügend

Muzeyyen

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Kamers vol en geen alternatief
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Olaf General Manager am 3. Mai 2024
Beste Muzeyyen,Zoals aangegeven bij aankomst sta je op de blacklist vanwege het roken in de kamer tijdens je vorige verblijf. Wij vinden het dan ook erg jammer deze feedback zo terug te lezen.OlafGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Joan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy bien ubicado en la zona centro
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Olaf General Manager am 3. Mai 2024
Dear Joan,Thank you for staying with us and great to read that you enjoyed our hotel and it's lovely location within Rotterdam.Hope you visit us soon again!Warm regards,Olaf General Manager

8/10 – Gut

Karin

Mit dem Partner gereist
Het was maar 1 nacht, maar het was super. Alles netjes, mooie kamer, goed ontbijt. In 1 woord TOP.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Olaf General Manager am 3. Mai 2024
Beste Karin,Wat fijn dat alles zo top was! We hopen je snel weer een vergelijkbare ervaring te geven.Warme groet,Olaf General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Olaf General Manager am 3. Mai 2024
Dear Guest,Thank you for staying with us, great to see you enjoyed it. We hope you visit us again soon.Warm regards,Olaf General Manager

10/10 – Hervorragend

Geoffrey, charleroi

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Tout était parfait. Très bel hotel et parfaitement situé.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Olaf General Manager am 3. Mai 2024
Dear Geoffrey,Merci Beaucoup! Great to read that you had such a pleasant stay, and were able to enjoy our beautiful city.Hope we can welcome you back soon!Warm regards,OlafGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Renato a

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Hidatsa Martiszoon am 16. Feb. 2024
Dear Renato a, Wow, a 10! What an amazing compliment! Thank you for leaving us such a wonderful score!We look forward to welcoming you again in our hotel.Kindest regards, Hidatsa Martiszoon Guest Service Supervisor

10/10 – Hervorragend

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Hidatsa Martiszoon am 16. Feb. 2024
Dear Robert, WOW, 10 out of 10! Thank you for your this amazing score!This is what we do it for.We look forward to welcoming you again soon. Kindest regards, Hidatsa Martiszoon Guest Service Supervisor

6/10 – Okay

Barton

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Not the best
Check in didn't give me a room number, key card didn't work, lifts were out of order on arrival. Reception charged me twice for the room.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Hidatsa Martiszoon am 16. Feb. 2024
Dear Barton, Thank you for sharing your feedback.We regret to read that your stay was not as expected, allow us to express our sincerest apologies. We believe that we can learn for this feedback and use it to improve. We have send you an email to your private email with further instructions for your next stay if you choose to stay with us.We hope you consider staying with us on your next trip to Rotterdam. Kindest regards, Hidatsa Martiszoon Guest Service Supervisor

10/10 – Hervorragend

Peter

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Hidatsa Martiszoon am 16. Feb. 2024
Dear Peter, We want to thank you for taking the time to leave a review! WOW, a 5 out of 5 score!We look forward to welcoming you back to our hotel during your next trip to Rotterdam.Kindest regards, Hidatsa Martiszoon Guest Service Supervisor

10/10 – Hervorragend

Joao

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Hidatsa Martiszoon am 16. Feb. 2024
Dear Joao, Thank you for you leaving such an amazing score!We are happy to see you had an great stay with us. We look forward to welcoming you again!Kindest regards, Hidatsa Martiszoon Guest Service Supervisor

8/10 – Gut

Danuta

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Hidatsa Martiszoon am 16. Feb. 2024
Dear Danuta, Thank you for your positive score!We strive to deliver great experiences consistently!We are looking forward to welcoming you again!Kindest regards, Hidatsa Martiszoon Guest Service Supervisor

10/10 – Hervorragend

James

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Extremely nice hotel near the train station & fine food. Spacious room & bathroom with luxurious amenities and comfortable bed.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Delencia | Duty Manager am 22. Jan. 2024
Dear James,Thank you for leaving a positive review and a nice rating.We are glad you enjoyed your stay with us and everything met your expectations.We look forward in welcoming you again soon!Warm regards,Delencia Duty Manager

8/10 – Gut

Carla

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Hidatsa Martiszoon am 16. Feb. 2024
Dear Carla, Thank you so much for the positive and good score. We strive to make it a 5 out of 5, on your next stay!We look forward to welcoming you again!Kindest regards, Hidatsa Martiszoon Guest Service Supervisor

10/10 – Hervorragend

Anusheh

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Hidatsa Martiszoon am 16. Feb. 2024
Dear Anusheh, Thank you for the prefect score of 5!We look forward to welcoming you again. Kindest regards, Hidatsa Martiszoon Guest Service Supervisor

8/10 – Gut

Luc

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great location and very efficient
Conveniently located and with a modern vibe.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Delencia | Duty Manager am 3. Jan. 2024
Dear Luc,Thank you for leaving a beautiful score and a positive feedback.We are glad to hear that you had a pleasant stay with us, and that you find our location great combined with a modern vibe.We hope to welcome you again in the future!Warm regards,Delencia Duty Manager

10/10 – Hervorragend

Lana

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Logeren hier altijd als we in Rotterdam zijn! Op wandelafstand van de winkelstraat, goede restaurants, bars en ontbijtkoeken in de buurt. Geen gratis parking van het hotel zelf maar wel korting als je in de ondergrondse garage tegenover parkeert. Enorm vriendelijk personeel, ruime en nette kamers.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

Baris

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Centraal gelegen. Hartje centrum. Alles op loopafstand
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Delencia | Duty Manager am 26. Dez. 2023
Beste Baris,Hartelijk dank voor uw feedback! We zijn verheugd te horen dat u de centrale ligging van ons hotel in het stadscentrum op prijs stelt. We hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen!Warme groet,Delencia Duty Manager

10/10 – Hervorragend

Arjan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Hidatsa Martiszoon am 16. Feb. 2024
Dear Arjan, Wow, a full 5 star score! We are very proud that we were able to contribute to your wonderful time in Rotterdam. We look forward to welcoming you again!Kindest regards, Hidatsa Martiszoon Guest Service Supervisor

10/10 – Hervorragend

MIGUEL

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfect location. Close to everything. Amazing staff.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Delencia am 21. Dez. 2023
Dear Miguel,Thank you for sharing your experience with us and your compliment regarding our location and our staff! We truly appreciate your amazing feedback.We look forward to welcoming you again in the future!Warm regards,Delencia Duty Manager

8/10 – Gut

Daniel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very goid
Very good. No problems at all. Good location for what we had planned
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Hidatsa Martiszoon am 29. Nov. 2023
Dear Daniel, Thank you for this positive review!We are happy to hear that you had a great stay without any problems, also that the location of our beautiful hotel has corresponded with your plans.We look forward to welcoming you again in the future.Kindest regards, Hidatsa Martiszoon Guest Service Supervisor

8/10 – Gut

peter

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Goede kamers, goed ontbijt. Prima hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Delencia am 13. Nov. 2023
Beste Peter,Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij waarderen het enorm. We kijken ernaar uit om uw opnieuw te mogen verwelkomen!Met vriendelijke groet,Delencia Duty Manager

10/10 – Hervorragend

Marina

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles tiptop in orde. Hip hotel 😀
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Delencia am 13. Nov. 2023
Beste Marina,Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!Met vriendelijke groet,Delencia Duty Manager

8/10 – Gut

Yann

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

8/10 – Gut

job, dakota

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
i needed something last minute in the area the savoy was best option in my case price was ok, rooms very small, elevator very small and apparently bar/lounge area closes very early it could have been nice to have had a drink around 9pm without having to leave the property
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Delencia am 13. Nov. 2023
Dear Job,Thanks a lot for writing this review. With your input we can improve ourselves. We apologize that your experience did not fully meet your expectations. Regarding the early closure of our bar/lounge area, we want to clarify that it is open until 23:00 PM to ensure our guests have the opportunity to enjoy a relaxing drink on the property. We regret if this was not communicated clearly during your stay.We would be delighted to welcome you again, ensuring a more enjoyable experience that aligns with your expectations.Best regards,Delencia Duty Manager