Außenpool

Bewertungen von Mercure Rome Leonardo da Vinci Airport

4 out of 5
Mercure Rome Leonardo da Vinci Airport
Via Portuense 2470, Fiumicino-Rome, Fiumicino, RM

Bewertungen

7,4

Gut

291 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
332 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
194 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
114 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
74 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,6/10

Sauberkeit

8,0/10

Personal & Service

7,2/10

Ausstattung

7,0/10

Zustand der Unterkunft

7,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Bernd

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Mario

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

6/10 – Okay

Kurtulus

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

8/10 – Gut

Noriyuki

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Das Hotel ist alt und damit nicht der höchste Zustand.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2023

4/10 – Schlecht

rasim

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
es ist eher motel als hotel. dreckige bettlacken
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2022
Antwort von The Management am 30. Dez. 2022
Dear GuestI would like to thank you for taking the time to share your feedback concerning your stay at Mercure Rome Leonardo Da Vinci Airport.We are sorry to read your negative comment and for leaving you a bad memory of the stay.Everyday we are committed to satisfy our guests and we sincerely apologize for not having succeeded with you in this circumstance.We hope that you will give us one more opportunity to better serve you in near futureBest regardsThe Management

6/10 – Okay

Ratko

Geschäftlich gereist
Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von The Management am 11. Jan. 2023
Dear Guest,I would like to thank you for taking the time to share your feedback concerning your stay at Mercure Rome Leonardo Da Vinci Airport.We are sorry to read your negative comment and for leaving you a bad memory of the stay.Everyday we are committed to satisfy our guests and we sincerely apologize for not having succeeded with you in this circumstance.We hope that you will give us one more opportunity to better serve you in near futureBest regardsThe Management

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Woudn't book this again
Starting with the room which felt like a sauna and the airconditioning which made crazy loud noises in my room so I asked to change. So they sent a technician who reduced the fans speed so it made less noises but didn't cool down a little bit and I didn't get another room. The next morning I found the soap of the previous guest left in the shower and the towel felt like falling apart and has lint. In the end they didn't even ask how my stay was so I decided to leave this review.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von The Management am 11. Jan. 2023
Dear Guest,I would like to thank you for taking the time to share your feedback concerning your stay at Mercure Rome Leonardo Da Vinci Airport.We are sorry to read your negative comment and for leaving you a bad memory of the stay.Everyday we are committed to satisfy our guests and we sincerely apologize for not having succeeded with you in this circumstance.We hope that you will give us one more opportunity to better serve you in near futureBest regardsThe Management

8/10 – Gut

Markus

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nothing to complain Everything was ok
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolles Frühstück, toller Pool, tolle Lage!
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2020

8/10 – Gut

Karl, Nürnberg

Gut: Sauberkeit
Die Wassertemperatur in der Dusche konnte nicht geregelt werden. Das Wasser war extrem heiß. Die Leitungen in der Wand machen nervige Geräusche, die Nachts sehr stören.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020

8/10 – Gut

Colombe, Bodensee

Mit einer Gruppe gereist
Das Hotel ist nahe ans Meer, Flughafen und schöne laden und locale in der nähe. Die kann auch zu Fuß erreichen. Das Früschtücksbuffet jeden morgen ist wunderbar. Manche Personnal sin nett,manche nicht hilfreich. Wenn wir am morgen hilfe brauchen oder ein fragen haben,die Frühdienst an der rezeption waren sehr nett und wir bekommen sofort antwort umd gut orientiert. Am Nachmittag passiert nix wenn wir ein Probleme haben, man wartet. Passiert nix. Das Zimmer am Anfang was wir bekommwn war nicht hygienische, schlecht luft, verkalket Bad und Wasserkoch... Aber an den nächsten morgen der Nette rezeptionist haben uns ins superiors Zimmer sofort gewechselt. Was auch schön ist das Fitness Raum und Bibliotek
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2020

6/10 – Okay

Paula

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
It was ok!
The Service is great but the Rooms are old! I travel every week and for years I haven´t see a hotel which does not offer shampoo and soap forthe customers! I also booked the hotel transfer from the airport and I was for over one hour looking for it. I never found it. I had to take a taxi to the hotel. Very unorganized!
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von The Management am 22. Dez. 2019
Dear Mrs Paula, thank you very much for choosing our hotel and for having spent your time writing your review. Your feedback is precious for us because it helps us to know where we have to take action and how to do it. Our reception and bell boy are at disposal of our guests 24 hours in order to listen to their request, so they would have been grateful to give you the amenities needed. We would remember you that the shuttle from the airport do not need reservation. We hope to welcome you back soon in our hotel. Best regards, The Management

8/10 – Gut

Frank

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Generally fine and good choice
Whole hotel a little bit old but clean and very friendly and helpful personell. Wide choice at breakfast, but hot food was cold every morning. Room was ok. Location nice with good restaurants around and an on time shuttle service (6€ per trip+person) to/from airport (little hard to find at airport).Free fast WIFI everywhere.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von The Management am 9. Nov. 2019
Dear guest, we thank you very much for choosing to stay in our hotel and for your precious feedback. We do strongly apologize for having failed in delivering high service standards during your stay. We try to offer to our guests a very nice moment to remember once they leave our hotel but in this case we have totally failed. We hope that you will give us one more opportunity to better serve you in next future. Hoping to welcome you back soon in our hotel, we give you best regards. The Management

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 5 Nächten im August 2019
Antwort von The Management am 25. Sept. 2019
Dear guest, we thank you very much for choosing to stay in our hotel and for your precious feedback. We do strongly apologize for having failed in delivering high service standards during your stay. We try to offer to our guests a very nice moment to remember once they leave our hotel but in this case we have totally failed. We hope that you will give us one more opportunity to better serve you in next future. Hoping to welcome you back soon in our hotel, we give you best regards. The Management

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von DIREZIONE am 28. Mai 2019
Thank you for your feedback and hope to welcome you soon. Regards

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019

4/10 – Schlecht

Billie

Mit einer Gruppe gereist
Well if you just wants a nights sleep it ok. Very basic . In the room facilities consist of two small paper cups . Close to the airport. Shuttle very good
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Lisa

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Amazing hotel for a relaxing pool day before or after flying. This is not a spot to spend the day walking around and shopping. Nothing around but everything you need is at the hotel. Great pool, restaurant and room. Would return for a stop over to rest and relax. Shuttle to airport is great, book when you check in!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

Tama

Mit dem Partner gereist
Was a great spot to spend our last night in Italy - near the airport and they have an airport shuttle (not free but fairly priced) which was convenient. Wi-fi didn’t work while during our one night stay - hotel remodeling had left a strong chemical smell. Please check out the Asian/Sushi restaurant across the street and about a block away - amazing food!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Terrence

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Joseph, Round Rock

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Not much around hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Rebecca

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
The breakfast was fantastic but the beds were hard
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

toni

Gut: Personal & Service
la disponibilita del late check out
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Stephen

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
When my Expedia reservation was not found in their system the front desk person made a comparably priced reservation for us...and included breakfast! The free airport shuttle was a bonus.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

cynthia

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Emanuele, Atessa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Avevo già soggiornato qui, ottima la posizione e la camera. Personale gentile e disponibile. Per il prezzo pagato mi sarei aspettato qualcosa in più. Purtroppo il flacone per la doccia era vuoto. Molto apprezzato il servizio navetta per l’aeroporto.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Marco

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Struttura comoda solo per una partenza mattutina dall'aereoporto.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Karen

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Information provided by staff regarding shuttle pickup and the no need for reservations was wrong. Furniture in guest room was worn. Conversations by guests in the next door guest can clearly be heard. Convenient location to the airport.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

2/10 – Ungenügend

Marcela

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
We arrived yesterday to check in after a long trip and upon entering the room the bathroom was completely dirty, dried urine next to the toilet bowl, dirty floor, moldy shower walls. They changed our room and it was a little better, but the corners of the shower were very dirty. The reception bathroom is super dirty too. It seems that they clean the bathrooms on top and do not look closely at the bottom or sides and they do not disinfect either.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Marco

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Oswaldo, Canoga Park

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property was very clean and the rooms were comfortable. It was conveniently close to the airport and there is a shuttle that can transport you to and from the airport, but there is a surcharge. The restaurant and bar offered really good food! And the amenities were great! We even sat in a library that they had there! It was very relaxing. We enjoyed our stay very much and we would stay there again.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Jose Miguel

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente ubicación. Buen servicio
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Giuseppe

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Séjour d’une nuit près de l'aéroport. Pratique.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

david

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

alessandra

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Todo muy bien hotel habitaciones amplias personal Muy fino todo
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Robert

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was clean and they made transportation easy
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Douglas, Moses Lake

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great staff, good restaurant, good price
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Derek

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Perfect for an early morning flight. Shuttle costs 6 euro and starts at 5:50AM about every 40 munutes. Clean safe.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Susan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I liked the hotel when I got there, but I had to spend close to an hour at the Rome Airport in cold, wet weather waiting for a shuttle to the hotel. It was unconscionable! I wish I had known shuttles ran so infrequently and I would have taken a cab! I am still shivering!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

6/10 – Okay

Esther

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
En principio el shutle que supuestamente deberia recogerme en el aeropuerto, muy mal indicado, nadie supo explicar donde deberia para, tuve que tomar un taxi compartido, 15€ por persona, la habitacion amplia, pero hay mucho olor a cigarrillo, shutle de vuelta ok, cuesta 6€ muy cerca del aeropuerto solo pase una noche entre vuelos
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

6/10 – Okay

Allison, Fort Bragg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
If you are looking for a place to spend 1 night, I definitely recommend it! They have a shuttle to and from the airport and will call a taxi if you need to leave earlier. The restaurant in house was great and I would eat there again. The only reason I couldn’t do 5 stars was the lack of AC. But I know I like to sleep in cold rooms
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Mary

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
At checkout I had to pay 6 euros for tax I thought that it was included in the payment I made through Travelocity.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Matt

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

4/10 – Schlecht

FRANCISCO, Barcelona

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
No funcionaba el WiFi en la habitacion y las escusas de los empleados eran irrisorias.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

domenico

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Dominique

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Y a-t-il un engagement écologique ?
Pourquoi un hôtel de ce standing ne dispose pas de prises de recharge pour véhicule électrique ? Arrivé de nuit avec un véhicule a 60% de charge impossible de mettre a niveau la batterie. Bref a part ce problème tout était bien
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Daniel

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

JOAO PAULO R ALVES

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024