Ave Princesa Isabel 263 Copacabana, Rio de Janeiro, RJ
Bewertungen
8,4
Sehr gut
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10 – Hervorragend
457
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357
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98
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4 – Schlecht
46
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2 – Ungenügend
43
8,6/10
Sauberkeit
8,8/10
Personal & Service
7,8/10
Ausstattung
8,2/10
Zustand der Unterkunft
8,0/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Cynthia
22. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Cynthia
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Francisco am 2. Jan. 2024
Prezada Sra. CynthiaAgradecemos o contato. O feedback dos nossos hóspedes é sempre muito importante para aprimoramos nossos serviços e atendimento. É gratificante saber que atendemos suas expectativas tornando sua estada em nosso hotel muito agradável. Utilizaremos seus comentários em nossos processos contínuos de melhorias. Esperamos ansiosos sua próxima visita. Cordialmente,Gerência de Recepção.
6/10 – Okay
Daniel Michel
22. Nov. 2022
Daniel Michel
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2022
Antwort von Gerência de Hospedagem am 14. März 2023
Caro hóspede,Agradecemos pela preferência e pelas notas de avaliação. O feedback dos nossos hóspedes é sempre muito importante para aprimoramos nossos serviços e atendimento.Assim como nos demais hotéis da Rede, a nossa unidade preza sempre pela satisfação dos nossos hóspedes, gostaríamos muito de ter a oportunidade de recebê-lo novamente oferecendo o conhecido e tradicional padrão de qualidade da nossa Rede. Cordialmente,
8/10 – Gut
Jürgen
18. Nov. 2022
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Gut mit zwei Einschränkungen.
Schlechter Service am Empfang, nur zwei Personen, zuständig für Check-out und Check-in zur gleichen Zeit!
Das zweite Negativ Erlebnis war der schlechte Zustand des Fitness Bereichs!
Ansonsten ist das Hotel gut und auch der Service ist im gut bis sehr gut. Besonders der Service für die Zimmer ist sehr gut!
Jürgen
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2022
8/10 – Gut
Khaled
8. Sept. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Khaled
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Gerência de Hospedagem am 1. Nov. 2022
Prezado hóspede,Agradecemos pelo contato. O feedback dos nossos hóspedes é sempre muito importante para aprimoramos nossos serviços e atendimento. Assim como nos demais hotéis, a nossa unidade preza pela satisfação dos nossos hóspedes.Gostaríamos muito de agradecer pela oportunidade de hospedá-lo demostrando o padrão de qualidade da nossa Rede que é tão elogiado no mercado. Agradecemos pela preferência e estamos à disposição.Atenciosamente,
6/10 – Okay
Wolfgang
22. März 2020
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Internetprobleme
Wolfgang
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2020
Antwort von Hospitality manager am 14. Apr. 2020
Dear Wolfgang,
Thank you for taking the time to share your comments on your recent stay at Windsor Plaza Hotel. I am glad we could meet your expectations and that you had a great time with us! We have already taken note of your comments about the internet. Unfortunately we did not have the opportunity to check during the stay. We checked later, but nothing unusual was found.
We have been delighted to have you here with us, and we are looking forward to welcoming you again.
Kind regards,
Julierme Barbosa
6/10 – Okay
Wolfgang
21. März 2020
wegen Coronavirus habe ich täglich um eine Nacht verlängert in Erwartung einer vorzeitigen Rückflugmöglichkeit nach Deutschland. Da nimmt man schon mal in Kauf, dass es an einem Tag kein warmes Wasser gab, Bauarbeiterläm hörbar war und der verprochene Blick auf die Stadt ein Blick auf die gegenüberliegende Fassade war.
Wolfgang
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
15. März 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Die Dachterrasse ist echt toll! Das Personal war durchweg freundlich und auch eine abhanden gekommene Zimmerkarte war kein Problem.
Komischerweise war das Restaurant abends kaum besucht. Da fühlte man sich durch das Personal schon ein wenig beobachtet, weil sie nichts zu tun hatten.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2020
Antwort von Hospitality Manager am 14. Apr. 2020
Dear guest,
Thank you for your fantastic feedback about the Windsor Plaza Hotel. Our goal is to provide every guest an outstanding experience through our passionate team, and we love knowing we exceeded your expectations - we appreciate your generous comments. We hope you will choose us every time your travels bring you to Rio de Janeiro!
Kind regards,
Julierme Barbosa
6/10 – Okay
Christian
29. Feb. 2020
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Christian
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2020
Antwort von Hospitality manager am 14. März 2020
Dear guest,
Thank you for taking the time to share your comments on your recent stay at Windsor Plaza Hotel. I am glad we could meet your expectations and that you had a great time with us!
We have been delighted to have you here with us, and we are looking forward to welcoming you again.
Kind regards,
Julierme Barbosa
8/10 – Gut
Cybele
Mit der Familie gereist
20. Feb. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Praktisches und Zentrales Hotel an der Copa...
Cybele
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2020
Antwort von Hospitality Manager am 27. Feb. 2020
Dear Cybele,
Thank you for sharing some of your experience at the Windsor Plaza.
We are very pleased to know that you enjoyed you stay with us! We pride ourselves in delivering exceptional guest service and I am glad that we could meet your expectations.
We hope to have the chance to greet you again the next time you travel in Rio de Janeiro city.
Kind regards,
Julierme Barbosa
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
30. Nov. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nicht weit zur Copacabana. Großes, ansprechendes Zimmer (Superior). Gutes Frühstücks-Buffet.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2019
Antwort von Hospitality manager am 30. Nov. 2019
Dear guest,
We would like to thank you for choosing Windsor Plaza and for sharing your impressions.
Your kind words about our acomodations, breakfast and location bring us great joy! They make us proud and willing to seek our efforts to provide the service that our guests deserve.
It was a pleasure to have you here with us and we are already looking forward to welcoming you again!
Kind regards,
Julierme Barbosa
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
23. Juli 2019
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2019
Antwort von Eduardo Costa am 29. Juli 2019
Prezado(a) hóspede,
Gostaríamos de lhe agradecer por compartilhar sua experiência com outros viajentes através deste canal. É muito bom saber que conseguimos alcançar o nosso objetivo que é a sua satisfação. Esperamos revê-lo(a) em breve em nosso querido Windsor Plaza na sua próxima estada na Cidade Maravilhosa.
Atenciosamente,
8/10 – Gut
Wolfgang
3. Juli 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Die Lage des Hotels in nächster Nähe zur Copacabana ist ideal. Das Frühstücksbüffet war super. Der kostenlose Shuttletransfer zum Flughafen sehr angenehm.
Wolfgang
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2019
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
9. Feb. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2018
Antwort von Castro am 10. Feb. 2018
Dear Guest,
Thank you for choosing Windsor Plaza.
Hope see you again.
Best regards,
Flávio Castro
General Manager
10/10 – Hervorragend
Paul, Stuttgart
4. Jan. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Super Hotel in Nähe der Copacabana
Schönes Hotel in Nähe der Copacabana. Super Frühstück. Zimmer jedoch schon in der Jahre gekommen. Jedoch sehr gutes Preis - Leistungsverhältnis
Paul
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2017
Antwort von Castro am 12. Jan. 2018
Sehr geehrter Herr,
Wir freuen uns, Ihre Kommentare zu lesen.
Es scheint, dass unsere Bemühungen um eine gute Unterkunft es wert waren.
Wir freuen uns auf eine neue Gelegenheit, Sie bei Ihrem nächsten Besuch in der Stadt zu begrüßen.
Mit freundlichen Grüßen
Flávio Castro
Geschäftsführer
8/10 – Gut
Jarek, Zürich
7. Okt. 2017
Gut: Personal & Service
3 Tage Rio de Janeiro
Die erste Nacht waren wir im Superior Zimmer vorne auf die Strasse untergebracht. Das Zimmer war extrem klein und das Fenster liess sich nicht ganz schliessen. Aus diesem Grund war es extrem laut von der Strasse direkt unter dem Hotel. Nach Mitteilung an der Reception, wurde uns ein Zimmer auf der anderen Seite des Hotels im 7.Stock (wo bedeutend grösser und ein Kingsize Bett hatte) problemlos ausgetauscht.
Nach diesem Wechsel war der Aufenthalt angenehm. Anbetrachts des Preises dem netten Personal und dem grosszügigem Früstücks-Buffet würde ich das Hotel für einen kurzen Aufenthalt in Rio empfehlen.
Jarek
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2017
Antwort von Castro am 9. Okt. 2017
Sehr geehrter Gast,
Vielen Dank für Ihre Initiative, Ihre Kommentare zu posten.
Die Meinung unserer Gäste ist sehr wichtig für unsere kontinuierliche Verbesserung.
Wir waren froh, dass Ihr Aufenthalt positiv war.
Wir hoffen, Sie öfter zu sehen.
Mit freundlichen Grüßen
Flávio Castro
Geschäftsführer
6/10 – Okay
falki, trebur
11. Apr. 2017
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
die Zimmer sollten mal wieder renoviert werden
Das Hotel liegt sehr zentral , hat eine sehr schöne Lobby und der Service ist richtig gut . Die Zimmer sind etwas klein und der Schrank wirklich nur für einen Kurzaufenthalt eines Singles. Somit ist es spannend aus 2 aufgeklappten Koffern zu leben ohne darüber zu fallen. Ein neuer Anstrich würde den Zimmern richtig gut tun.
falki
Antwort von Castro am 14. Apr. 2017
Lieber Gast,
Ich schätze die Initiative Ihre Kommentare zu schreiben. Die Erfahrung unserer Gäste ist von grundlegender Bedeutung zu wissen, wie wir sind und was wir anbieten.
Ich bin froh, dass Sie unsere Windsor Plaza zu Ihrem Hotel in der Stadt gewählt haben.
Alle Ihre Kommentare waren sehr wichtig und MT werden Maßnahmen ergriffen.
Nochmals vielen Dank für Ihre Mitarbeit.
Mit freundlichen Grüßen,
Flávio Castro
Hauptgeschäftsführer
6/10 – Okay
corsar
4. Jan. 2017
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
exciting New Year and Christmas at Rio
reastaurants, bars, laundry, Supermarket, barber , bus connection around the Hotel, 40 minutes by Taxi to int airport
corsar
Antwort von fcastro@windsorhoteis.com.br am 7. Jan. 2017
Dear Mr. Corsar,
First of all I would like to thank you for sharing your impressions with us. It`s really important to understand our guests perception about what we are offering.
I`m glad that although some of our services were not exactly what you expected your general evaluation was very positive.
Once again I thank you for your comments and I would like to put myself at your disposal should you need any assistance with your future reservations.
Happy New Year !!!!
Sincerely,
Flávio Castro
General Manager
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
3. Nov. 2016
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Für ein Städtetrip genial gelegen und komfortabel
Verifizierter Reisender
Antwort von Castro am 7. Nov. 2016
Lieber Gast,
Vielen Dank für unsere Windsor Plaza als Wahl des Hotels in Rio de Janeiro wählen.
Wir freuen uns, dass Ihr Aufenthalt war ein Erfolg und freuen uns schon auf Ihren nächsten Besuch in der Stadt.
Mit freundlichen Grüßen,
Flavio Castro
Hauptgeschäftsführer
8/10 – Gut
Daniela
5. Okt. 2016
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel in super Lage
Die Lage in Nähe von Copacabana-Strand und Zuckerhut ist super. Kostenloser Transfer vom Flughafen zum Hotel und umgekehrt lässt sich leicht online Buchen ( findet aber nur von 8-20 Uhr statt, sonst kostenpflichtig). Kostenfreie Liegen und Schirme am Strand vorhanden. Bushaltestelle mit direktverbindung zu Cristo Redentor gegenüber vom Hotel, Bus im 20 min takt.
Daniela
Antwort von General Manager am 12. Okt. 2016
Lieber Gast,
Vielen Dank für die Kommentare zu diesen gewidmet Zeit.
Wir waren froh, zu wissen, dass Ihr Aufenthalt war ein Erfolg und hat gute Erinnerungen gebracht.
Wir hoffen, die Gelegenheit zu haben, dass sie bei Ihrer nächsten Rückkehr nach Rio de Janeiro zu begrüßen.
Mit freundlichen Grüßen,
Flavio Castro
Hauptgeschäftsführer
8/10 – Gut
Daniel
17. Juli 2016
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Zentrales, günstigeres Hotel an der Copacabana
Gehobeneres Hotel, liegt sehr zentral an der Copacabana. Etwas hellhörig. Service & englisch sprechendes Personal top. Sauber.
Daniel
Antwort von Castro am 7. Nov. 2016
Sehr geehrter Herr Daniel,
Vielen Dank für unsere Windsor Plaza als Ihr Hotel in Rio de Janeiro wählen.
Alle Informationen in Ihre Kommentare gegeben helfen in unserer kontinuierlichen Verbesserung.
Hoffentlich helfen Ihnen bei Ihrem nächsten Besuch in der Stadt.
Mit freundlichen Grüßen,
Flavio Castro
Hauptgeschäftsführer
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
2. Juli 2016
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Absolut hochklassig
Alles top, freundliches und hilfsbereites Personal.
Verifizierter Reisender
Antwort von Castro am 6. Juli 2016
Liebe Gäste,
Vielen Dank für Ihre Kommentare zu veröffentlichen.
Wir freuen uns, zu wissen, dass es gute Erinnerungen an unsere Windsor Plaza nahm.
Hoffentlich sichern Sie bei Ihrem nächsten Besuch in der Stadt zu bekommen.
Mit freundlichen Grüßen,
Flavio Castro
Hauptgeschäftsführer
8/10 – Gut
Ralph, Frankfurt
1. März 2016
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gut gelegenes Hotel
Hotel liegt nur 2 Blocks von der Copacabana entfernt. Gute Infrastruktur in der Umgegend mit Restaurants, Supermärkten, Bank etc. Freundliches, hilfsbereites Personal. Zimmer eher schlicht, aber zweckmässig. Recht gutes Frühstücksbuffet. Hotel bietet kostenfreien Shuttelservice vom/zum Flughafen. Ausserdem fährt der Bus zur Corcovado-Bahnstation direkt vor der Haustür. Zur Rio Sul-Mall kann man Laufen, zum Zuckerhut zu Fuss auch nur ca. 25 Minuten.
Ralph
Antwort von Castro am 8. März 2016
Dear Mr. Ralph,
We thank you for choosing Windsor Plaza Hotel as your lodging destination in Rio de Janeiro. All the comments regarding your experience will serve as motivation for our continuous improvement.
We hope have you back soon.
Best regards,
Flávio Castro
General Manager
10/10 – Hervorragend
Arlan
Mit dem Partner gereist
22. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great rooftop and location.
Arlan
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024
Antwort von Eduardo Sena Costa (Hospitality Manager) am 23. Mai 2024
Dear Arlan,We are grateful for your review and score 5/5. Your evaluation is very important to maintain our service excellence. We hope to host you in your next visit in our Marvellous City.Best regards,
8/10 – Gut
Michael J
Mit dem Partner gereist
9. Mai 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Noisy,,,
Michael J
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Eduardo Sena Costa (Hospitality Manager) am 9. Mai 2024
Dear Michael,We are so gratefull for your evaluation. Your feedback is very important to maintain our quality and Windsor Standard. We hope to host you as soon as possible in your next visit to Rio de Janeiro.Regards,
8/10 – Gut
Emmanuel
Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
5. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All was good for the time I was there.
Emmanuel
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Eduardo Sena Costa (Hospitality Manager) am 9. Mai 2024
Dear Emmanuel,We are so gratefull for your evaluation. Your feedback is very important to maintain our quality and Windsor Standard. We hope to host you as soon as possible in your next visit to Rio de Janeiro.Regards,
8/10 – Gut
Perry
16. Apr. 2024
Perry
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Eduardo Sena Costa (Hospitality Manager) am 8. Mai 2024
Dear Perry,We are so grateful for your review and score 4/5. Your feedback is very important to maintain our excellence in quality of services. We hope to host you in your next visit in our Marvellous City.
10/10 – Hervorragend
Erick Alberto
Mit einer Gruppe gereist
10. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente ubicación
Erick Alberto
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Eduardo Sena Costa (Gerente de Hospitalidad) am 10. Apr. 2024
Estimado Erick,Agradecemos por su evaluacion y su calificacion 5 de 5 para nosotros. Su feedback es muy importante para mantenermos la excelencia de la calidad de los servicios. Esperamos verlo en breve en su proxima visita en la Ciudad Maravillosa.Saludos cordiales,
10/10 – Hervorragend
David Alan
Mit der Familie gereist
7. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good location close to beach, lots of bars & restaurants close by, helpful staff & great breakfast.
David Alan
Aufenthalt von 12 Nächten im März 2024
Antwort von Eduardo Sena Costa (Hospitality Manager) am 7. Apr. 2024
Dear David Alan,We are so grateful for your evaluation and your score 5 of 5. This feedback is very important to maintain the excellence in quality of our services.Regards,
4/10 – Schlecht
Peter
Mit dem Partner gereist
21. März 2024
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Poor service
Peter
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Eduardo Sena Costa (Hospitality Manager) am 21. März 2024
Dear Peter,We would like to thank you for your evaluation. Your feedback is very important to us to improve our services to get the excellence of quality. We hope that you reconsider your score and stay with us in your next visit in our Marvellous City.Regards,
6/10 – Okay
JEFFREY, Manalapan
Mit dem Partner gereist
15. März 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
If you are staying one night, then. it's fine. Lobby is updated, when you go to the room, you are back into 1980, wall paper is peeling off the walls in 4 places, seriously they can use glue ,my room #215.
FREE breakfast was fine. Sleep eat and leave
JEFFREY
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Eduardo Sena Costa (Hospitality Manager) am 15. März 2024
Dear Jeffrey,We are so thankful for your evaluation. This process is too important to improve always our service. We will discuss these points related to get better ever. We hope you reconsider your next visit in our city and stay with us again.
8/10 – Gut
Carlos
29. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Carlos
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Eduardo Sena Costa (Hospitality Manager) am 21. März 2024
Dear Carlos,We are so thankful for your evaluation and score 4/5. Your feedback help us to keep our Windsor Standard. Do not hesitate to contact us in your next visit in our city.Regards,
6/10 – Okay
Petr
Mit einer Gruppe gereist
27. Feb. 2024
Hotel was average at the best.
Location semi good.
Amenities nothing special. Staff barely spoke English. Room wasn’t the cleanest and bed was not comfortable. Overall not the best experience.
Petr
Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2024
Antwort von Eduardo Sena Costa (Hospitality Manager) am 27. Feb. 2024
Dear Petr,We are so thankful for your evaluation. Our Reception Team speaks English, Spanish and the local language. Our beds were changed a few months ago. Anyway your feedback is very important to us to improve our service to get the excellence in quality. We hope to see you as soon as possible in your next visit in our Marvellous City.Sincerely,
8/10 – Gut
João Luis H
Mit der Familie gereist
26. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Chek in deveria ser melhorado
Muito boa. Apesar dos transtornos do chek in. Apartamento demorou a estar disponível e depois foi liberado sem estar pronto.
João Luis H
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
4/10 – Schlecht
Mikaela
Mit einer Gruppe gereist
25. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit
Mikaela
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Eduardo Sena Costa (Hospitality Manager) am 27. Feb. 2024
Dear Mikaela,We are so thankful for your evaluation about our hotel. This process is very important to improve our services to get the excellence of quality. We hope to see you again as soon as possible.Sincerely,
10/10 – Hervorragend
Renato
25. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Boa estadia
Bem localizado, ótimo café da manhã, confortável
Renato
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Christian
22. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Christian
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Eduardo Sena Costa (Hospitality Manager) am 21. März 2024
Dear Christian,We are so proud to score 5/5 in your evaluation about us. Your feedback is very important to keep our quality of service. We hope to see you as soon as posible in your next visit in our Marcellous City.Regards,
8/10 – Gut
Carmen
22. Feb. 2024
Carmen
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Eduardo Sena Costa (Hospitality Manager) am 21. März 2024
Dear Carmen,We are so thankful for your evaluation. Your feedback is very important to us to keep our Standard Windsor. We wish that you stay with us in your next visita in our Marvellous City.Sincerely,
10/10 – Hervorragend
sasi
20. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great Stay
Amazing
sasi
Aufenthalt von 9 Nächten im Februar 2024
Antwort von Eduardo Sena Costa am 21. Feb. 2024
Dear Sasi,We are so proud to get your good evaluation about our hotel. We hope to see you as soon as possible in your next stay in our Marvelous City.Sincerely,Eduardo Sena CostaHospitality Manager
4/10 – Schlecht
Arda, FLUSHING
20. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Arda
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Eduardo Sena Costa (Hospitality Manager) am 22. März 2024
Dear Arda,We are thankful for your evaluation. It will contribute to improve our services. We hope you reconsider in your next visit you can stay with us again and enjoy our best.Sincerely,
2/10 – Ungenügend
REGINA CÉLIA
Geschäftlich gereist
20. Feb. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
REGINA CÉLIA
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Eduardo Sena Costa am 21. Feb. 2024
Prezada Regina,Agradecemos muito a sua avaliação sobre o nosso hotel, pois acreditamos que esta é a melhor forma para alcançarmos o nosso objetivo que é a excelência na prestação de serviços na hotelaria.Coloco-me à disposição para quaisquer esclarecimentos.Atenciosamente,Eduardo Sena CostaGerente de Hospedagem
8/10 – Gut
Louise
Mit dem Partner gereist
19. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent front desk personnel but archaeic system makes check in / out slow. Need a trip / conseirge desk
Louise
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Francisco am 19. Feb. 2024
Dear Mr.Thank you for contacting us. Feedback from our guests is always very important to improve our services and customer service. Your words motivate us even more to pleasantly meet our guests’ expectations. Your comments will be noted so that we can further improve our quality of service. We hope you return soon so that new experiences can be had.Sincerely,Reception Management.
2/10 – Ungenügend
Natalia
Mit der Familie gereist
18. Feb. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Natalia
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Francisco am 19. Feb. 2024
Dear Mr.Thank you for contacting us. Feedback from our guests is always very important to improve our services and customer service. Just like other hotels, our unit values the satisfaction of our guests. Unfortunately, we were unable to meet your expectations, but we would love to have a new opportunity to host you, demonstrating the quality standard of our Network that is so praised in the market.We appreciate your understanding and are available to answer any questions.Sincerely,Reception Management
8/10 – Gut
George
Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
17. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very good location for carnival, hotel provided transport there and back
George
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Francisco am 18. Feb. 2024
Dear Mr. GeorgeThank you for contacting us. Feedback from our guests is always very important to improve our services and customer service. Your words motivate us even more to pleasantly meet our guests’ expectations. We hope you return soon so that new experiences can be had.Sincerely,Reception Management.
6/10 – Okay
Natasha
Mit dem Partner gereist
16. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Good service and staff, but the rooms are very dated and not in a great condition
Natasha
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von Francisco am 19. Feb. 2024
Dear Mr.Thank you for contacting us. Feedback from our guests is always very important to improve our services and customer service. Your words motivate us even more to pleasantly meet our guests’ expectations. We inform you that the hotel recently underwent a renovation that brought many improvements to the hotel. We hope that you return soon so that new experiences can be had.Sincerely,Reception Management.
8/10 – Gut
miguel, forney
14. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Service was great, breakfast was good
The room was bad
miguel
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von Francisco am 16. Feb. 2024
Dear Mr.Thank you for contacting us. Feedback from our guests is always very important to improve our services and customer service. Your words motivate us even more to pleasantly meet our guests’ expectations. Regarding the room, we noticed that the standard category had been booked, for those looking for more comfort we always recommend booking the luxury categories. We hope you return soon so that new experiences can be had.Sincerely,Reception Management.
2/10 – Ungenügend
Daniel
Mit dem Partner gereist
14. Feb. 2024
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The worst beds, very noisy, you can hear your neighbors alarm ring, and cleaning lady noisy. On purpose I think. Staff Overly concerned about who you are bringing into the room with you. Chill
Daniel
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Francisco am 16. Feb. 2024
Dear Mr.Thank you for contacting us. Feedback from our guests is always very important to improve our services and customer service. Just like other hotels, our unit values the satisfaction of our guests. Unfortunately, we were unable to meet your expectations, but we would love to have a new opportunity to host you, demonstrating the quality standard of our Network that is so praised in the market.We appreciate your understanding and are available to answer any questions.Sincerely,Reception Management.
8/10 – Gut
Deuslene
Mit einer Gruppe gereist
13. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nota 10 em quase tudo. Exceto ruído.
O hotel tem um bom ambiente, limpo pessoal simpático e atencioso. Mas o elevador é muito barulhento. Provavelmente devido a velocidade que ele trabalha por estar o hotel lotado
Deuslene
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
6/10 – Okay
Alain
Mit der Familie gereist
8. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The internet strength was frustrating essentially when trying to book activities and the internet dropped. Also, one evening after a drink on the rooftop terrace, we were disturbed around 10 p.m. by staff needing us to resign for our drinks because of a "system" issue. We were woken. Why this couldn't wait untill morning is beyond us. Anyways, it was rude and annoying. The terrace was nice
Alain
Aufenthalt von 11 Nächten im Januar 2024
Antwort von Francisco am 10. Feb. 2024
Dear Mr. AlainThank you for contacting us. Feedback from our guests is always very important to improve our services and customer service. Just like other hotels, our unit values the satisfaction of our guests. Unfortunately, we were unable to meet your expectations. Regarding Wifi, we are not aware of the situation. When properly informed, our team carries out all necessary repairs for proper operation. Regarding the operation of the hotel's facilities, there are some rules that need to be followed for perfect operation, but we would like to inform you that the pool bar's closing time is 11:30 pm and not 10:00 pm as mentioned, but we would very much like to have a new opportunity to host it, demonstrating the quality standard of our Network that is so praised in the market.We appreciate your understanding and are available to answer any questions.Sincerely,Reception Management.
8/10 – Gut
Ernst
Geschäftlich gereist
6. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Rio 2024
Väldigt bra läge och bra valuta för pengarna
Ernst
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Francisco am 7. Feb. 2024
Dear Mr. ErnestThank you for contacting us. Feedback from our guests is always very important to improve our services and customer service. Your words motivate us even more to pleasantly meet our guests’ expectations. We hope you return soon so that new experiences can be had.Sincerely,Reception Management.
4/10 – Schlecht
Remco, Almere
Mit dem Partner gereist
4. Feb. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
This hotel is in bad shape. The rooms are in need of a total make over. The rooms are very noisy: we heard everything from 2 rooms down (as we didn't have direct "neighbours"). Flushing the toilet, closing curtains, using the shower, closing the doors, talking, TV etc. Very, very bad.
The pool bar is good, breakfast buffet is limited.
Remco
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Francisco am 5. Feb. 2024
Dear Mr. RemcoThank you for contacting us. Feedback from our guests is always very important to improve our services and customer service. Just like other hotels, our unit values the satisfaction of our guests. Unfortunately, we were unable to meet your expectations. Regarding the noises reported, we inform you that they are not normal, we ask that you do not hesitate to contact us during your next stay if there is any problem. We apologize in advance for any dissatisfaction. We inform you that the hotel recently underwent a renovation that brought several improvements, but we would very much like to have a new opportunity to host you, demonstrating the quality standard of our Network that is so praised in the market.We appreciate your understanding and are available to answer any questions.Sincerely,Reception Management.