Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
48 von insgesamt 370 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
48
166 von insgesamt 370 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
166
104 von insgesamt 370 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
104
35 von insgesamt 370 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
35
17 von insgesamt 370 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
17
7,2/10
Sauberkeit
7,6/10
Personal & Service
6,2/10
Ausstattung
6,6/10
Zustand der Unterkunft
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
29. Okt. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
sehr zentrale Lage
gutes Frühstücksbuffet
nettes Personal
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Elina Mozajeva, Hotel Director am 8. Nov. 2019
Dear Guest, Thank you for the review! We appreciate you taking your time and sharing you thoughts with us. We are more than happy to hear that you were fully satisfied with your stay. Needless to say, we will share your compliments with the team and will keep on working in order to provide the best service to our guests. Once again, thank you for choosing Rija Irina Hotel, and looking forward to seeing you again! With kind regards, Elina Mozajeva, Hotel Director
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
13. Aug. 2019
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Die Zimmer waren abgewohnt, die Betten und die Zimmer etwas zu klein und die Sauberkeit (insbesondere der Fenster) hätte etwas besser sein können. Die Lage ist top! Und das Frühstück war auch voll in Ordnung. Der Kaffee beim Frühstück war super.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2019
Antwort von olga am 14. Aug. 2019
Dear Guest,
Thank you for your feedback! We appreciate your kind words and we are extremely happy that you enjoyed your stay.
Looking forward to seeing you again,
Olga Kuricina
Front office manager
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
7. Aug. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolle Lage, gutes Preis-Leistungs-Verhältnis. Freundliches Personal.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von olga am 14. Aug. 2019
Dear Guest,
Thank you for staying with us! It is a pleasure to hear that you enjoyed the stay.
With kind regards,
Olga Kuricina
front office manager
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
31. Juli 2019
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Personal in Reception ist sehr hilfsbereit.Das Frühstück ist o'key. Sauberkeit in Zimmer ist nicht ausreichend. Die Ausrüstung ist alt und abgenutzt.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2019
Antwort von Olga am 7. Aug. 2019
Dear Guest,
Thanks for staying with us! We appreciate all the feedback from our guests as it is a great opportunity to improve and provide better service. We work hard to make our guests happy so we will take note of your comment!
Best regards,
Olga Kuricina
Front office manager
4/10 – Schlecht
Manfred
21. Juli 2019
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Die Lage des Hotels war sehr günstig.
Das Hotel selbst war muffig, das Zimmer mit 8 m2 ein Einzelzimmer als Doppelzimmer umfunktioniert, die Sauberkeit ließ auch zu wünschen, Frühstück und Service ok.
Manfred
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von Elina Mozajeva, Hotel Director am 22. Juli 2019
Dear Manfred, We would like to thank You for choosing Rija Irina Hotel as place for you staying in Riga. We appreciate any and all feedback from our guests, as this is the best way to understand which areas to focus on as we continue to strive improvement. The comfort and convenience of our guests is a priority for us. We are kindly asking or guests to inform reception in case if there is any issues or requests so then we are able to resolve any issues during the stay. Once again, please accept our deepest apologies. We hope that despite to Your experience, you will our hotel another chance to welcoming you in Rija Irina Hotel, With kind regards, Elina Mozajeva Hotel Director
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
5. Apr. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr zuvorkommend, zentrumsnah, preiswert, gutes Frühstück
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2019
Antwort von Hotel Director am 8. Apr. 2019
Dear Guest,
Thank you for choosing Rija Irina Hotel for your stay and taking time to write your review of our property. Your comments are very much valued. We are glad to hear that you have truly enjoyed your stay with us!
We look forward to another opportunity to accommodate you in our property!
Sincerely,
Hotel Director
Elina Gulbe
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
18. März 2019
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019
Antwort von Hotel Director am 3. Apr. 2019
Dear Guest,
Thank you for choosing Rija Irina Hotel for your stay and taking time to write your review of our property. Your comments are very much valued. We are glad to hear that you have truly enjoyed your stay with us!
We look forward to another opportunity to accommodate you in our property!
Sincerely,
Hotel Director
Elina Gulbe
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
18. März 2019
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019
Antwort von Hotel Director am 3. Apr. 2019
Dear Guest,
Thank you for choosing Rija Irina Hotel for your stay and taking time to write your review of our property. Your comments are very much valued. We are glad to hear that you have truly enjoyed your stay with us!
We look forward to another opportunity to accommodate you in our property!
Sincerely,
Hotel Director
Elina Gulbe
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
31. Dez. 2018
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Hotel Director am 7. Jan. 2019
Dear Guest
Thank you for choosing Rixwell Irina Hotel for your stay and taking time to write your review of our property.
We look forward to another opportunity to accommodate you in our property!
Best regards,
Hotel Director
Elina Gulbe
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
19. Nov. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel in bester Lage (unweit Hauptbahnhof und Busbahnhof; ca 10 min Fußweg zur Altstadt). Nettes, etwas älteres Hotel, guter Service/freundliches Personal.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018
Antwort von Hotel Director am 20. Nov. 2018
Dear Guest,
Thank you for choosing Rixwell Irina Hotel for your stay and taking time to write your review of our property. Your comments are very much valued and appreciated.
We look forward to another opportunity to accommodate you in our property!
Best regards,
Hotel Director
Elina Gulbe
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
16. Okt. 2018
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Hotel Director am 17. Okt. 2018
Dear Guest,
We would like to thank you for choosing Rixwell Irina hotel!
Thank you for sharing your experience with us. We are trying our best to make our guest’s stay as pleasant as possible.
Looking forward to welcome you again in our hotel.
Best regards,
Elina Gulbe
8/10 – Gut
Frauke
2. Sept. 2018
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Gutes Preisleistungsverhältnis
Nettes Personal, gutes Frühstück- (inzwischen oben im Restaurant und Anstehen mussten wir nie.) Unsere Fahrräder im winzigen Hinterhof gut untergestellt, alles war fussläufig und noch besser mit Rad erreichbar, Standart war OK, insgesamt gutes Preisleistungsverhältnis für die klasse Lage am Bahnhof. Auch die Markthsllen hinter dem Bahnhof gut zum Einkaufen zu nutzen.
Frauke
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2018
Antwort von Hotel Director am 5. Sept. 2018
Dear Frauke,
Thank you for choosing Rixwell Irina Hotel for your stay and taking time to write your review of our property. Your comments are very much valued and appreciated. We look forward to another opportunity to accommodate you in our property!
Best regards, Elina Gulbe
4/10 – Schlecht
Normunds
16. Mai 2018
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Die Lage des Hotels ist außerordntlich gut !!
Es wird als 3-Sterne Hotel angeboten, aber meiner Meinung nach sind es keine 3-Sterne !
höchstens 2-Sterne !
Die Zimmer sind sehr hellhörig !!, Frühstück ist normal, aber nichts besonderes, aber dass Preis-Leistungsverhältnis ist o.k.
Normunds
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2018
Antwort von Hotel Director am 24. Mai 2018
Dear Normunds!
We would like to thank you for choosing Rixwell Irina Hotel and your review!
We would like to say that every guest opinion is very important for us, so we can use all information we receive to improve service quality in our hotel. And we surely appreciate your comment and turning our attention to the matter commented.
Thank you again for your support and we look forward to welcoming you back in the nearest future.
With kind regards,
Elina Gulbe
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
2. Jan. 2018
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2017
Antwort von Hotel Director am 9. Jan. 2018
Dear Guest!
Thank you for choosing Rixwell Irina Hotel as your place to stay in Riga.
Thank you for your time and for sharing your experience with us. We highly appreciate every guest comment and recommendation regarding provided service and our product in general.
With kind regards,
Elina Gulbe
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
29. Dez. 2017
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Stadthotel an vielbefahrener Straßenkreuzung
Aufenthalt in Riga zum Besuch einer Opernaufführung.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2017
Antwort von Hotel Director am 3. Jan. 2018
Dear Guest!
Dear Guest!
Thank you for choosing Rixwell Irina Hotel as your place to stay in Riga.
Thank you for sharing your experience with us and for all of your positive comments; we are trying our best to make our guest’s stay as pleasant as possible.
Looking forward to welcome you again in Rixwell Irina Hotel!
With kind regards,
Elina Gulbe
4/10 – Schlecht
kirschi, köln
30. Nov. 2017
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gerade noch okay
Vorneweg das Gute: zentrale Lage gegenüber dem Busbahnhof, heiße Dusche mit kräftigem Strahl, netter Service. Jetzt hört es auch schon auf. Denn: der Teppich ist ekelhaft schmutzig gewesen, in fünf Tagen kein einziges Mal der Roomservice anwesend, die Zinmer hellhörig, so dass der Regen und der Schnarcher von nebenan zum Störenfried werden. Für mich dennoch okay, weil ich knapp 20 € für ein Einzelzimmer gezahlt habe und das Bad sauber war.
kirschi
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2017
Antwort von Elina Gulbe am 5. Dez. 2017
Dear Guest!
Thank you for your recent stay at the Rixwell Irina Hotel and your comments!
We would like to say that every guest opinion is very important for us, so we can use all information we receive to improve service quality in our hotel. And we surely appreciate your comment and turning our attention to the matter commented.
Please accept our apologies once again and we hope that it won’t prevent you from staying with us again.
With kind regards,
Hotel Director
6/10 – Okay
Claudia , NRW
8. Juli 2017
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Städtetour Riga
Für vier Übernachtungen war dieses Hotel wegen seiner optimalen Lage Ok .
Die Zimmer sind zweckmäßig eingerichtet.
Sauberes Bad , aber schmutziger Teppichboden , der unbedingt erneuert werden muss !!!!!
" Fußpilzgefahr" , wir hatten immer Socken an 👎
Claudia
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2017
Antwort von Front office manager am 19. Juli 2017
Thank you for your time and for sharing your comments with us.
We highly appreciate every guest comment and recommendation regarding provided service and our product in general.
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
6. Juli 2017
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Für den Preis klasse.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2017
We would like to thank you for choosing Rixwell Irina Hotel and your review!
6/10 – Okay
Mäde, Zürich
21. März 2017
Gut: Personal & Service
Zentrale Lage und angenehmes Peronal
War nur kurz im Hotel und brauchte eine zentrale Lage um alles gut zu erreichen können. Für das ist es ein gutes Hotel. Die Einrichtung und Ausstattung ist ein wenig in die Jahre gekommen, zweckmäßig ist es aber noch.
Mäde
10/10 – Hervorragend
Anar
11. Jan. 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing
Wir waren mit dem Hotel sehr zufrieden von vorne herein gesagt. Wir wurden sehr freundlich empfangen und alles verlief schnell und ohne Probleme.wir waren sehr positiv überrascht von dem Hotel und das beste ist es liegt im Zentrum:) ist aufjedenfall weiter zu empfehlen !!!from Germany
Anar
8/10 – Gut
Dagnija
12. Okt. 2016
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gute lage
Gute lage
Dagnija
4/10 – Schlecht
Dinu, Solothurn
20. Sept. 2016
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
"Billiges" Hotel Nähe Bahnhof
Gestank aus den Abflussrohren (6.Stock)
Bett: Dünne Matratze auf einem Holzbrett (kein Lattenrost oder Federn)
Abgewetzter Teppich
Dinu
6/10 – Okay
Krikun, Deutschland
18. Juni 2016
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ein Hotel in der nähe vom Hauptbahnhof.
Im Hotel angekommen wurden wir sehr nett empfangen. Einchecken ging reibungslos über die Bühne. Super! Im Zimmer angekommen waren wir aber enttäuscht! Der Bodenbelag, auch Möbeln haben schon bessere Zeiten gesehen! Nicht zu vergessen einen 14" alten Röhrenfernseher der nicht mal angeschlossen war. Auf die Nachfrage wurde erst nach zwei Tagen reagiert....Zum Frühstück gab es eine Sorte Wurst und Käse. Spartanisch halt! Das Hotel verfügt über keine Parkplätze. Auch das be und entladen im fliesendem Verkehr ist nich ohne!!! Das Auto mußten wir auf einem bezahltem Parkplatz in etwa 1 km Entfernung parken. Wir denken das das ist auch nicht einfach mitten in der Innenstadt Parkmöglichkeiten zur Verfügung zu stellen! Also wer mit dem Auto anreist sollte es bedenken.
Krikun
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
12. Juni 2016
Sehr gute Lage
Hotel naja, hat aber eine super Lage. Alle Sehenswürdigkeiten sind einfach oder Fuß zu erreichen.
Verifizierter Reisender
8/10 – Gut
Kurz, Bayreuth
16. Juni 2013
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gute Lage
gut
Kurz
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
18. Apr. 2013
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel directly across from the main station
Good quality hotel right across from the main Riga train station. New and clean rooms, nice new bathrooms, lots of hot water, good breakfast. McDonalds across the street.
Verifizierter Reisender
2/10 – Ungenügend
Verifizierter Reisender
Mit einer Gruppe gereist
26. Feb. 2020
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Det eneste positive var beliggenheten, som var veldig sentral. Vi fikk kun én dyne, og senga var hard. Det var mørke hår i senga og i håndklærne. Det var nesten ingen stikk-kontakter og et kjøleskap i ustand. Dagen vi skulle sjekke ut prøvde vi å forlenge oppholdet, men fikk i stedet slengt en stygg kommentar rett i fjeset. Helt forferdelig service
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von o am 12. März 2020
Dear Guest,
Thank you for the review! We are sorry to hear that you did not enjoy your stay and did not feel welcome. We will take your comments into account and make sure that situations like these will not happen again.
With kind regards,
Olga Kuricina
Front Office Manager
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
12. Feb. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2020
Antwort von o am 12. März 2020
Dear Guest,
Thank you for the review! We will be happy to welcome you again.
Best regards,
Olga Kuricina
Front Office manager
4/10 – Schlecht
Wk, 日本
18. Jan. 2020
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
部屋はとても暗く、小さな斜めの窓が1つ。
Wk
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von O am 12. März 2020
Dear Wk,
Thank you for the review! We are sorry to heat that you were not satisfied with the stay. We extend our apologies, and will be happy to get a chance to welcome you again.
With kind regards,
Olga Kuricina
Front Office Manager
2/10 – Ungenügend
SERGEY
16. Jan. 2020
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Бомж-ночлежка требующая закрытия!
SERGEY
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Olga am 12. März 2020
Уважаемый Сергей,
Спасибо за отзыв. Сожалеем, что не смогли предоставить должный комфорт. Надеемся, что вы дадите гостинице Rija Irina еще раз, и сможете насладиться предоставляемыми условиями.
С уважением,
Ольга Курицына
Front Office Manager
2/10 – Ungenügend
Verifizierter Reisender
Mit einer Gruppe gereist
7. Jan. 2020
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We booked a small double room that was said to be 12m2 with minibar. The room was 9m2 and there wasn'nt any minibar. When we told this to the reception, she said that the sizes of the rooms vary and the informed 12m2 is only average. And that all the rooms does'nt include a minibar although the booking page acclaims so. The room was also very dirty and the soundproof was lousy. I would never ever book a room from this hotel and we didn'nt stay there at all but booked a room from a different hotel. This was the most awful hotel I've ever been.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
Mit einer Gruppe gereist
9. Dez. 2019
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel was better in the pictures. Dont expect too much. In the room wall-to-wall carpet was dirty and the room smelled stalled. Great location near by the center.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
5. Dez. 2019
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
10/10 – Hervorragend
Dongsu
2. Dez. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
호텔이 구시가지와 가까워서, 걸어서 다닐만 했다. 그리고 오래된 건물이지만 나름 깔끔한 편이였다. 조식은 다른곳 보단 더 괜찮았던거 같다.
Dongsu
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Elina Mozajeva, Hotel Director am 5. Dez. 2019
Dear Dongsu, Thank you for the review! We highly appreciate any and all feedback from our guests, and it is a great pleasure to hear that you were fully satisfied with your stay. Our team does its best in order to provide high standard service, and your kind words and appreciation is the best motivation for us to keep on working and improving. Once again, thank you for choosing Rija Irina Hotel, and we hope to get a chance to welcome you again in the nearest future! With kind regards, Elina Mozajeva, Hotel Director
8/10 – Gut
Randi
30. Okt. 2019
Randi
Aufenthalt von 14 Nächten im Oktober 2019
8/10 – Gut
Janis
26. Okt. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Janis
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Elina Mozajeva, Hotel Director am 8. Nov. 2019
Dear Janis,
Thanks for staying with us! We appreciate your feedback!
Best regards,
Elina Mozajeva
Hotel Director
Rija Irina Hotel
8/10 – Gut
Alexey
25. Okt. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alexey
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Elina Mozajeva, Hotel Director am 8. Nov. 2019
Dear Alexey,
Thanks for staying with us! We appreciate your feedback!
Best regards,
Elina Mozajeva
Hotel Director
Rija Irina Hotel
10/10 – Hervorragend
Jevgenijs
23. Okt. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Vso super
Jevgenijs
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Elina Mozajeva Hotel Director am 11. Nov. 2019
Dear Jevgenijs,
Thanks for staying with us! We appreciate your feedback!
Best regards,
Elina Mozajeva
Hotel Director
Rija Irina Hotel
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
21. Okt. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Antwort von Elina Mozajeva, Hotel Director am 25. Okt. 2019
Dear Guest, Thank you for the review! We are happy to hear that you enjoyed your stay. Your approval is the best motivation for us to keep on working and improving our services. We are glad that you liked the location of the hotel and enjoyed the quality of the room. We do hope that you will visit us once again and share your experience with us. Once again, thank you for choosing Rija Irina Hotel, and we hope to welcome you again! With kind regards, Elina Mozajeva, Hotel Director
6/10 – Okay
Vilis
17. Okt. 2019
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Vilis
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Hotel Director Elina Možajeva am 22. Okt. 2019
Dear Vilis,
Thank you for choosing our Rija Irina Hotel for your stay and your rating. Every guest’s opinion is very much valued. Please feel free to contact me directly: and let us know what exactly did not go well during your stay with us, so that we know what needs our improvements and higher attention in order to meet your expectations in the future.
Sincerely,
Hotel Director
Elina Možajeva
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
10. Okt. 2019
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
+ Sijainti
+ Edullinen
+ - Vähän elämää nähnyt, kaipaisi pintaremonttia
- Huoneen lattia likainen
- Aamiainen melko suppea
Kelpaa yhden yön nukkumiseen.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Elina Mozajeva, Hotel Director am 25. Okt. 2019
Dear Guest, Thank you for leaving the feedback! We highly appreciate your comments and will use them in our further work. Our team does its best in order to provide the most qualitative service for our guests. Thank you for mentioning our great sides such as the convenient location. We would like to apologize for the issue with the breakfast, we do our best in order to solve the problem on the spot. Thank you once again for staying in Rija Irina Hotel, and we hope to see you again! With kind regards, Elina Mozajeva, Hotel Director
2/10 – Ungenügend
Mr Ivars Frolovs
6. Okt. 2019
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Disappointment
I booked small double bad room. When I arrived receptionist told me that they don’t have any double room left and he can offer me just a single bad room. I agreed but no one gave me any refund or price difference as single room was cheaper than double one. I went to room but after spending there 15 min I left for another hotel
Mr Ivars Frolovs
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Elina Mozajeva, Hotel Director am 5. Dez. 2019
Dear Ivars Frolovs, Thank you for choosing Rija Irina Hotel for your stay! We highly appreciate every guest comment and recommendation regarding provided service and our product in general. Please accept our deepest apologies about this situation with the receptionist. Please rest assured that your comments have been communicated to all departments involved within our management team to ensure such issues do not reoccur for any of our future guests. Once again, please accept our deepest apologies. We hope that despite your experience, you will give our hotel another chance to restore your faith in us. Kind regards, Elina Mozajeva, Hotel Director
8/10 – Gut
Aivita
1. Okt. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aivita
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Hotel Director Elina Mozajeva am 21. Okt. 2019
Dear Aivita,
Thank you for choosing Rija Irina Hotel!
Your mark is very much valued.
We look forward to another opportunity to accommodate you in our property!
Sincerely,
Hotel Director
Elina Mozajeva
10/10 – Hervorragend
SERGEY
28. Sept. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Рига в сентябре
Хороший отель.
Рядом магазины, железнодородный и авто вокзал. До "Старушки" 5 мин.пешком. Едмнственное пожелание в номере Люкс желательно присутствие столовых приборов и бокалов!!!
SERGEY
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von Элина Можаева, Директор Гостиницы am 21. Okt. 2019
Уважаемый SERGEY, Благодарим за отзыв! Хорошее настроение наших гостей - главная похвала для нашей команды, и мы рады, что Вы остались довольны Вашим пребыванием в RIja Irina Hotel. Наша команда будет стараться и дальше, чтобы предоставлять нашим гостям наивысший уровень обслуживания. Спасибо еще раз, и надеемся увидеть Вас снова! С уважением, Элина Можаева, Директор Гостиницы
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
25. Sept. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel was central, near the shops, bars and restaurants.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von Hotel Director Elina Mozajeva am 22. Okt. 2019
Dear Guest,
Thank you for choosing Rija Irina Hotel!
Your mark is very much valued.
We look forward to another opportunity to accommodate you in our property!
Sincerely,
Hotel Director
Elina Mozajeva
2/10 – Ungenügend
Verifizierter Reisender
22. Sept. 2019
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Hotel Director Elina Mozajeva am 25. Okt. 2019
Dear Guest,
Thank you for choosing our Rija Irina Hotel for your stay and your rating. Every guest’s opinion is very much valued.
Sincerely,
Hotel Director
Elina Mozajeva
10/10 – Hervorragend
Ineta
19. Sept. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ineta
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Hotel Director Elina Mozajeva am 22. Okt. 2019
Dear Ineta,
Thank you for choosing Rija Irina Hotel!
Your mark is very much valued.
We look forward to another opportunity to accommodate you in our property!
Sincerely,
Hotel Director
Elina Mozajeva
2/10 – Ungenügend
Verifizierter Reisender
18. Sept. 2019
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von Hotel Director Elina Možajeva am 21. Okt. 2019
Dear Guest,
Thank you for choosing our Rija Irina Hotel for your stay and your rating. Every guest’s opinion is very much valued. Please feel free to contact me directly: manager.irina@rijahotels.com and let us know what exactly did not go well during your stay with us, so that we know what needs our improvements and higher attention in order to meet your expectations in the future.
Sincerely,
Hotel Director
Elina Možajeva
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
15. Sept. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Hotel Director Elina Mozajeva am 22. Okt. 2019
Dear Guest,
Thank you for choosing Rija Irina Hotel!
Your mark is very much valued.
We look forward to another opportunity to accommodate you in our property!
Sincerely,
Hotel Director
Elina Mozajeva
6/10 – Okay
Maryam
12. Sept. 2019
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Maryam
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von Hotel Director Elina Možajeva am 22. Okt. 2019
Dear Maryam,
Thank you for choosing our Rija Irina Hotel for your stay and your rating. Every guest’s opinion is very much valued. Please feel free to contact me directly: and let us know what exactly did not go well during your stay with us, so that we know what needs our improvements and higher attention in order to meet your expectations in the future.
Sincerely,
Hotel Director
Elina Možajeva