Fassade der Unterkunft – Abend/Nacht

Bewertungen von Hotel Randers

4 out of 5
Hotel Randers
Torvegade 11, Randers

Bewertungen

9,0

Wunderbar

568 von insgesamt 979 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
341 von insgesamt 979 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
54 von insgesamt 979 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
12 von insgesamt 979 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 von insgesamt 979 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

9,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Bresin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Christian

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alles in Ordnung
Alles in Ordnung, ich komme gerne wieder.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von Jeanette am 24. Okt. 2021
Sehr geehrter Herr Eikenberg, vielen Dank für die tolle Bewertung, die sehr geschätzt wird. Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben und hoffen, Sie ein anderes Mal zu sehen. Mit freundlichen Grüssen Jeanette

8/10 – Gut

Franz-Josef

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel aber laut
Ein schönes Hotel mitten in der Stadt, das Hotel ist toll mit gutem Restaurant und Frühstück. Nur leider das Umfeld, abends bzw. nachts das Fenster auslassen ist fast unmöglich, die Straße um das Hotel ist die Show Straße der Stadt alles was laut am Auto ist wird hier vorgeführt und das auch durchaus bis 3h nachts. Den Rest mit schreienden Leuten etc kann man sich dazu denken. Trotzdem kann ich das Hotel Randers empfehlen. Das zweite Hotel der Stadt ist nix besser was den Geräuschpegel angeht.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2021
Antwort von Pernille am 10. Aug. 2021
Dear Franz-Josef, Thanks for your review of the hotel, which is highly appreciated. We are sorry for the noise caused from the streets. However, we hope to see you again some other time. Best regards Pernille, Hotel Randers

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel ist mitten im schönen Randers gelegen und ist prima ausgestattet. Der Service war sehr freundlich und unkompliziert.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von Jeanette am 9. Jan. 2020
Vielen Dank für die tolle Anmeldung. Wir freuen uns, dass Sie ein wundervollem Erlebnis hatten und hoffen, ein anderes Mal Ihnen zu begrüßen. Mit fruendlichen Grüssen Jeanette.

8/10 – Gut

Tobias

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Karina am 29. Okt. 2019
Dear Tobias. Thank You very much, for your feedback, which we appriciate very much. We are pleased that you enjoyed your stay. But please let us know, if there is anything you believe, that we can do better. Have a nice day. Kind regards Karina, Frontdesk Hotel Randers

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von Karina am 24. Sept. 2019
Dear guest. Thank You very much for your rating. We are pleased that you enjoyed your stay. Please let us know, if there is anything you think, that we can do better. Have a nice evening and we hope to see you again. Kind regards Hotel Randers

8/10 – Gut

elaine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Karina am 2. Sept. 2019
Dear Elaine. Thank you for your feedback, which we appreciate very much. Please let us know, if there is anything you believe, that we can do better. We hope to see you again. Kind regards Karina, Frontdesk Hotel Randers

10/10 – Hervorragend

Patrick

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019
Antwort von Jeanette am 25. Feb. 2019
Hi Patrick, Thank you very much for the fantastic review. Best regards Jeanette/Front desk

6/10 – Okay

H. V., Germany

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Older Style Hotel
Little older Hotel, must be >100 years, large rooms, some new furniture and some real old stuff, unfortunatly the bathrooms are very old - and not the cleanest. No AC on the rooms, so you need to leave the windows open at night, but due to the central area there are lots of poeple on the streets - all night very loud. Breakfast was OK. The central location is the big advantage of this hotel, lots of good places in walking distance. Parking is too expensive for this tiny crowded garage, you need to wait sometimes until other cars were driven besides to free space for leaving. Finally i would still come back as its location is a very big plus.

10/10 – Hervorragend

Søren

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Pernille Andersen am 27. Feb. 2024
Kære Søren, Hjertelig tak for din flotte anmeldelse, som er højt værdsat. Rigtig god dag - og på forhåbentlig snarlig gensyn. De bedste hilsnerPernille,Hotel Randers

10/10 – Hervorragend

Kristian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Kommer gerne igen
Vi startede lidt kedeligt med et værelse som ikke var i orden og dik hurtigt et nyt værelse som var som ønsket. Lækkert med morgenmad på sengen og gode senge.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Rikke

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dejligt hotel. Centralt i Randers.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Peter

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Receptionist am 18. Feb. 2024
Kære Peter,Tak for din flotte tilbagemelding, den værdsætter højt. Vi er glade for at høre du havde et godt ophold. Det ville glæde os at byde dig velkommen igen. Venlig hilsen Yadimar Acuña

10/10 – Hervorragend

Kecia

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Edgar

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Jeanette am 26. Jan. 2024
Kære Edgar,Vi sætter stor pris din flotte anmeldelse og er glade for, at du nød dit ophold.Mange tak og på gensyn.MvhJeanette

10/10 – Hervorragend

Jürgen

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Daniel Bucsaru - Praktikant am 25. Jan. 2024
Kære JürgenMange tak for din flotte anmeldelse, som vi værdsætter meget højt. Vi er glade for, at du har haft et godt ophold på Hotel Randers. Vi håber at byde dig varmt velkommen igen.Med venlig hilsen

10/10 – Hervorragend

Lasse Michael

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Pragtfuld stemning
Fantastisk stemning. Hotellet emmer af en storhed, som kun sjældent ses på hoteller i provinsen. Fantastisk køkken. Et sted man kommer tilbage til med stor glæde.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Pernille Andersen am 16. Jan. 2024
Kære Lasse Michael,Hjertelig tak for din fine anmeldelse, som vi sætter rigtig stor pris på.Vi takker for dit besøg og glæder os til at se dig igen. DbhPernille,Hotel Randers

6/10 – Okay

Erling

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Katja

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Et virkeligt dejligt hotel. Meget venlige og smilende personale.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Pernille Andersen am 16. Jan. 2024
Kære Katja,Mange tak for din flotte anmeldelse. Vi håber at se dig igen en anden gang. De bedste hilsnerPernille,Hotel Randers

10/10 – Hervorragend

OLE

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Receptionistelev am 8. Dez. 2023
Kære Ole, Tak for din skønne anmeldelse, det værdsætter vi højt. Det glæder os at høre du har haft et fremragende besøg. Vi håber at kunne byde dig vamt velkommen igen. Venlig hilsen Yadimar Acuña

8/10 – Gut

Finn

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice central hotel in Randers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Receptionistelev am 7. Dez. 2023
Kære Finn, Mange tak for din flotte anmeldelse, den værdsætter vi højt. Jeg er glad for at høre at hotellet var til din smag. Vi håber at kunne byde dig varmt velkommen igen.Venlig hilsen Yadimar Acuña

10/10 – Hervorragend

Preben Frisk

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Receptionistelev am 7. Dez. 2023
Kære Preben, Tusind tak for din flotte tilbagemelding, den værdsættes højt. Vi er glade for at høre du har nydt dit ophold og alt bare spillede ind. Vi håber at kunne byde velkommen igen.Venlig hilsen Yadimar Acuña

10/10 – Hervorragend

Sharmila

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Loved our stay here, will go back again.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Front Desk am 7. Dez. 2023
Dear Sharmila,Thak you for you very nice feedback, we're so grateful for you feedback. We are so happy to hear that you enjoyed your stay.I hope to welcome you again another time. Best regards Yadimar Acuña

8/10 – Gut

Martin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Receptionist am 7. Jan. 2024
Kære MartinMange tak for besøget og for din anmeldelse.Du ønskes en god dag - og forhåbentligt på gensyn en anden gang.Med venlig hilsenCamillaHotel Randers

8/10 – Gut

Knut morten

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fint ærværdig hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Pernille am 28. Nov. 2023
Kære Knut Morten, Mange tak for anmeldelsen - og besøget.VhPernille,Hotel Randers

8/10 – Gut

Lars

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fint hotel og god betjening
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Pernille am 28. Nov. 2023
Hej Lars, Tak for din anmeldelse af hotellet - den er værdsat.God dag. VhPernille,Hotel Randers

10/10 – Hervorragend

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ligger veldig sentralt mitt i sentrum av Randers. Hyggelig miljø rundt med masse koselig butikker, brune puber og mange herlige resturanter.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Pernille am 28. Nov. 2023
Hej Thomas,Hjertelig tak for din flotte anmeldelse - og besøget. God dag.VhPernille,Hotel Randers

4/10 – Schlecht

Jørgen

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

per niels

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Receptionist am 7. Jan. 2024
Kære Per NielsMange tak for besøget, som vi er glade for at vide, var godt. Forhåbentligt kan vi byde dig velkommen igen en anden gang. Du ønskes en dejlig dag. Med venlig hilsenCamilla Hotel Randers

10/10 – Hervorragend

Anton Vittrup

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Jeanette am 17. Nov. 2023
Kære Anton,Mange tak for den flotte anmeldelse. Det er dejligt at høre, at I har nyt jeres ophold, og vi håber at kunne byde velkommen igen en anden gang.Med venlig hilsenJeanette

10/10 – Hervorragend

Marina

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Pernille Andersen am 13. Nov. 2023
Kære Marina, Mange tak for din flotte anmeldese af hotellet. Vi håber snart at se dig/jer igen. VhPernille,Hotel Randers

10/10 – Hervorragend

Lauritz

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Jeanette am 10. Nov. 2023
Kære Lauritz,Mange tak for din flotte anmeldelse. Det glæder os, at I nød jeres ophold, og vi håber at kunne byde velkommen en anden gang.Med venlig hilsenJeanette

10/10 – Hervorragend

Gianmaria

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Pernille am 10. Nov. 2023
Dear Ginmaria,Many thanks for your review - it is appreciated!Have a nice weekend. BrPernille,Hotel Randers

10/10 – Hervorragend

Michael Boas

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Jeanette am 11. Nov. 2023
Kære Michael,Mange tak for den fine anmeldelse - Den er højt værdsat.Vi håber at se dig igen en anden gang.Med venlig hilsenJeanette

8/10 – Gut

Karina

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Receptionistelev am 8. Nov. 2023
Kære Karina,Tak for din flotte anmeldelse, den værdsætter vi højt.Vi er glade for at høre du har haft et godt ophold. Forhåbenligt får vi glæde at kunne byde du varmt velkommen igen.Venlig hilsenYadimar Acuña

10/10 – Hervorragend

Mats Roger

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Receptionist am 6. Nov. 2023
Dear MatsWe are pleased to hear that you enjoyed your stay.Thank you for staying with us and we hope to see you again another time.Best regardsCamillaHotel Randers

8/10 – Gut

Lars

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Pernille Andersen am 31. Okt. 2023
Hej Lars, Mange tak for din anmeldelse - og dit besøg. Vi håber at se dig igen. VhPernille,Hotel Randers

10/10 – Hervorragend

Andreas

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Jeanette am 30. Okt. 2023
Kære Andreas,Mange tak for din flotte anmeldelse.Det er dejligt at høre, at I nyder at komme her, og vi glæder os til at byde velkommen igen næste gang.Med venlig hilsenJeanette

10/10 – Hervorragend

Nanna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Pernille Andersen am 29. Okt. 2023
Kære Nanna, Mange tak for din flotte anmeldelse, som vi sætter stor pris på. Vi håber at se dig en anden gang. HilsnerPernille,Hotel Randers

8/10 – Gut

juj

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Pernille am 27. Okt. 2023
Many thanks for the review. Kind regardsHotel Randers

10/10 – Hervorragend

Mads Rubaek

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super hotel
Super hotel. Meget autentisk. Beliggenheden er helt i top
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Pernille am 22. Okt. 2023
Hej Mads, Mange tak for din flotte anmeldelse - den er værdsat! Og tak for besøget. De bedste hilsnerPernille,Hotel Randers

10/10 – Hervorragend

Bjørn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Receptionistelev am 13. Okt. 2023
Kære Bjørn, Tusind tak for din smukke anmeldelse, den værdsætter vi højt.Vi er glade for at høre i har haft et god ophold. Vi håber at kunne byde jer velkomme igen. Venlig hilsen Yadimar Acuña

8/10 – Gut

Lonnie

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Behageligt ophold.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Jeanette am 11. Okt. 2023
Kære Lonnie,Vi sætter stor pris på din anmeldelse og er glade for, at du nød dit ophold.Mange tak og på forhåbentligt gensyn en anden gang.Med venlig hilsenJeanette

8/10 – Gut

Henrik

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel Randers er et perfekt sted til Overnat i 1 eller flere dage, bruger det ofte, i forbindelse med Forretning
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Receptionist am 11. Okt. 2023
Kære HenrikTusind tak! Vi er rigtig glade for, at du nyder dine besøg her. Det er dejligt, at vi kan være en god base i forbindelse med dit arbejde. Rigtig god dag – og på gensyn snart igen, håber vi. Venlig hilsenCamillaHotel Randers

8/10 – Gut

Marlene

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Rigtig fint hotel lige i bymidten tæt på regnskoven - god morgenmad, dog lidt pebret det ikke er med i værelsesprisen . Betalte 600 for en voksen og et barn på 2 overnatninger. Hurtig og fin indtjekning. Lettere larm fra hotellets bar lørdag aften og deres sæbepumper på værelset burde udskiftes da de ikke virker og der mangler haspe på vinduerne. Men sødt og hjælpsomt personale
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Jeanette am 9. Okt. 2023
Kære Marlene,Vi sætter stor pris på for din flotte anmeldelse og tilbagemelding. Booker du direkte hos os er morgenmaden altid inkluderet.Vi får lige tjekket op på vores sæbepumper, da de naturligvis skal virke. Ligeledes kigger vi på vinduerne, da der plejer at være hasper på. Jeg håber, I nød jeres ophold og får lyst til at besøge os igen en anden god gang.Mvh Jeanette

10/10 – Hervorragend

Linea

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Receptionist am 1. Okt. 2023
Kære LineaTusind tak for din anmeldelse! Vi er rigtig glade for, at du har haft et godt besøg. Vi håber at se dig igen en anden gang.Med venlig hilsenCamilla Hotel Randers

8/10 – Gut

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel Randers har ikke helt styr på hygiejnen ved
Det er for dårligt og ulækkert at der ikke står håndsprit ved buffeten, I disse efterårstider og eftercorona tider burde det være standard ved buffeten. Prisen 175 pr pers. for buffeten af den standard er alt for høj i forhold til indhold og kvalitet.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Jeanette am 27. Sept. 2023
Kære Thomas,Vi sætter stor pris på din anmeldelse - Mange tak.Du har helt ret i, at der skal være håndsprit til rådighed, og det har vi også. Lige når man går ind til buffeten står en stander med sprit. Normalvis har vi også håndsprit, men jeg ved ikke, om tjenerne fejlagtigt har glemt at stille dem frem. Jeg kan kun beklage, hvis dette er tilfældet.Din mening om prisniveauet er taget til efterretning, og jeg er ked af, at buffeten ikke levede op til jeres forventninger.Jeg håber, at I ellers nød jeres ophold og får lyst til at besøge os en anden gang.Med venlig hilsenJeanette

10/10 – Hervorragend

Svein

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Receptionistelev am 23. Sept. 2023
Kære Svein, 1000-tak for din flotte anmeldelse, den værdsættes højt. Vi håber at kunne byde velkommen igen. Du ønskes en god weekend. Med venlig hilsenAmalie

10/10 – Hervorragend

Poul

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dejligt hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Receptionistelev am 21. Sept. 2023
Kære Poul, Tusinde tak for din flotte anmeldelse, den er vi glade for.Skøn at du synes om hotellet og har nydt dit ophold.Vi håber at kunne byde velkommen, igen en anden god gang.Du ønskes en dejlig dag.Med venlig hilsenAmalie

10/10 – Hervorragend

Arne Schou

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Meget lækkert hotel
Hotellet er meget meget og rent, og personalet service minded og imødekommende.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Jeanette am 11. Sept. 2023
Kære Arne,1000-tak for din fantastiske anmeldelse. Vi er glade for at høre, at opholdet blev nydt til fulde, og vi håber at kunne byde et varmt velkommen en anden gang.Med venlig hilsenJeanette