Luxury-Suite | Hochwertige Bettwaren, Minibar, Zimmersafe, Schreibtisch

Bewertungen von Rihab Hotel

4 out of 5
Rihab Hotel
45 AVENUE MOULAY ISMAIL, Rabat

Bewertungen

6,6
16 von insgesamt 81 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
20 von insgesamt 81 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
20 von insgesamt 81 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
16 von insgesamt 81 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
9 von insgesamt 81 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6,4/10

Sauberkeit

7,2/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

6,4/10

Zustand der Unterkunft

9,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

S

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zentrale Lage, WIFI vorhanden, freundliche Rezeption. Zimmer ist nicht sauber.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Preis und Super Service
Einfach Top! Super schnelle Buchung über Ebookers keine 5min hatte ich mein Zimmer. Hotel Rihab in Rabat war sehr angenehm. Sogar deutsch sprachiges Servicepersonal vor Ort hatte mich überrascht, sehr nett und hilfsbereit. Halfen mir sogar meine neue Flugbuchung auszudrucken die ich benötigte. Ich habe mich super wohlgefühlt. Sauberkeit war auch für mich sehr gut, super Ambiente. Ich konnte sogar Baden und schlafen im Doppelbett. Frühstück alles was das Herz begehrt mit super Dachterasse. Die Bilder im Flur fand ich auch sehr interessant, dass alte Marokko noch vor 80 Jahren. Umgebung kann ich nicht genau beurteilen da ich erst spät ankam und früh wieder weg war. Aber Carrfour war gegenüber die vielleicht sogar Bio Produkte anbieten, aber bin mir nicht sicher. Zum Schluß kann ich nur sagen, alles lob gebührt den allmächtigen Herrn. Für mich war es ein Segen
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2017

6/10 – Okay

thomas

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Sehr zentral gelegenes Stadthotel. Viele Restaurants in unmittelbarer Nähe. Max. 10 Min. zu Fuss in Medina. Tram Haltestelle gleich hinter Häuserblock. Habe mich wohl gefühlt. Das Zimmer war für marokkanische Verhältnisse sehr gut. Mit Klimaanlage. Zimmer sauber uns sehr ruhig.

10/10 – Hervorragend

Medoss, Chicago

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
NA
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

AM

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Zakaria

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

LAURA, Newcastle

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023

8/10 – Gut

Roberto Rauel

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Ótimo hotel para todos os tipos de estadia.
Bom hotel. Bem localizado. Próximo a Medina e a alguns locais como a Medina e torre de hassein. Camas confortáveis e café da manhã ok. Único porém é que a climatização era apenas quente. Não tinha opção para frio. Tivemos que desligar o climatizador e deixar a janela aberta para refrescar o ambiente. Em frete a um Carrefour. Na avenida possui diversas lanchonetes e dois pontos para comprar bebidas alcoólicas.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2023

8/10 – Gut

Jose

10/10 – Hervorragend

FABRIZIO

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Pulito, centrale e molto comodo
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022

10/10 – Hervorragend

Vitian, Orlando

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I've stayed here many times before and have always loved this hotel.. it's very close to everything you need while visiting Rabat.. The recent renovations were very nice and I enjoyed my stay very much again.. The staff is always so friendly and the rooms director and front desk staff personally ensured my two rooms were in order for my reservation.. The breakfast staff in the morning were also very friendly and made sure everyone was well taken care of every morning.. The front door gentleman was always willing to help and assist you immediately with a smile ..I stayed here 14 nights and I will definitely continue to stay here because of the great hospitality and recommend to my friends and colleagues when they come to visit Rabat from the US... Thank you for a wonderful stay...
Aufenthalt von 14 Nächten im Oktober 2021

10/10 – Hervorragend

hicham

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
its was a plasant stay
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021

10/10 – Hervorragend

Rachid

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020

8/10 – Gut

Aicha Racine Sow

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel has not been updated and rooms smell. Overall not sure how this is a four star hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

8/10 – Gut

Aicha racine sow

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019

8/10 – Gut

HOUCINE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Séjour agréable.
Bonjour J'ai passé un bon moment à Rabat. Cdt.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
There is nothing unique about this property Its horrible hotel big mistake
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2018

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Good
A smile 😊 would go a long way
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
J’arrive dans la chambre, elle était pas encore faite. La femme de ménage rentre et fait les lits , je demande : vous changer pas les draps? Elle me répond non , on change pas tous les jours. J’etais Choquée.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018

4/10 – Schlecht

André

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ou sont passé les étoiles
Dans la chambre les draps pas propre (pas changés?), salle de bain ... / nappes du petit déjeuner encore de la veille (avec les miettes et les tâches) / café imbuvable
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018

10/10 – Hervorragend

Syed, New York, NY

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice Staff, main center location. Free parking. Convenient
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2018

6/10 – Okay

Adil, London

Gut: Personal & Service
The hotel is good value of money. Good location, the basic room facilities and good breakfast. The staff was very helpful and speak English.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2018

4/10 – Schlecht

Jayin

Didn’t meet expectations
Location and staff were great, however the room was not what I expected at all. The description stated it was a twin superior room with a 42” inch tv and plenty of channels. The room was very outdated the bathtub drew a brown maybe rust like water when we tried to run a bath. The tv must’ve been 28” with 10 channels. Overall the whole hotel could do with a major modern renovation. Not impressed.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2018

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Necesita una reforma, está muy viejuno. Daba sensación de suciedad al entrar porque había obras
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2018

6/10 – Okay

Mr Ahmed

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
I booked non smoking room . They gave me a smoking room on first night . Also we had to share bath towel with my wife . And the duvet was too single bed rather than double bed . Air con was not working and room was too cold at night .. they gave us another room after complaining. But the experience on first day left us in bad mood. Hotel .com gave us information that city tax is €2.00 person but they ended charging is €4.00 person per night .. it seems Hotel.com didn’t update information. I don’t think the fees reflect the rating of Hotel per say . I stayed at hotel Agdal(3 star) in Marakech . It seems that Hotel is far much better than this Rihad Hotel WiFi service is good but not good on second floor . The smelly room had fridge which was working, but the suit room . So called top of the range room didn’t have one . And the floor board were old peeling away the top layer Hotel.com booked but they had invoice saying Expedia booked for us .. wonder if Hotel.com made some cut out of booking

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good value for money. Close to shops.
Excellent value for money. Friendly staff. Nonproblems. Will stay here again next time.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Bof pas terrible a part le déjeuner pour un 4 étoile pas trop ca
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2018

2/10 – Ungenügend

Ilyas

Find another place.
Customer service is non-existence. Wi-fi is broke.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2017

6/10 – Okay

zeno, libreville

Gut: Personal & Service
personnel hotel accueillant, sympa.
sejour agréable malgré le bruit des chinois qui mangent tout quand ils arrivent les premiers au petit dejeuner. petit dejeuner correct pour le prix malgré le peu de produits variés
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2017

4/10 – Schlecht

Laurent

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A éviter absolument
Hôtel extrêmement décevant.Ne mérite pas plus de 2 étoiles. A éviter absolument. Alors que j'avais annoncé mon arrivée vers 19/20 h : pas de papier toilette, pas de bouteille d'eau (promise), coffre fermé et inutilisable, frigo débranché (et vide). Plus: le bac de la douche se vidait plus lentement que ne coulait l'eau de la douche, la douche de la baignoire ne pouvait être utilisée que tenue en main sous peine d’inonder la pièce. Sans oublier le revêtement de sol, lino imitation parquet, dans un triste état. Je confirme également l'absence d'isolation phonique, tant intérieure (couloir) qu'extérieure (rue). Ainsi quel'indigence du petit-déjeuner. La suite (!) que j'avais réservée ne tenait ses promesses que par le volume des pièces et la qualité de la literie.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2017

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A zero star hotel
If possible I would have given this hotel a zero star. My worse experoence for paying for a 4 star hotel and getting the service and cleanness of a 1 star hotel. When we got the room, there was no pillow cover on the pillows . I called room services 3 times to send us pillow covers but nobody showed up, we ended up sleeping without pillows. The garbage can didn't have any bottom so all the garbages was coming out of the can. very dirty sheets and towels with stains were in our room. Please be carefull when booking this hotel, as you won't get the services for the money you paid. the breakfast was very bad so, nothing was fresh. They had expired yougurt , not so fresh breads and unhealthy juices for the breakfast
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2017

6/10 – Okay

Rafael Jafet

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2017

4/10 – Schlecht

drissi, toulon

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
rabat 2017
je retourne plus la bas
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2017

6/10 – Okay

Angela

Gut: Komfort des Zimmers
Not impressed with suite.
Not enough towels, and housekeeping staff was disruptive. Parking was tight, lots of construction around hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2017

6/10 – Okay

QI

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
老旧的宾馆,挂四星太过了,顶多三星,除了地点好以外,其它都不没推荐点
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2017

8/10 – Gut

Zahoor

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It was ok for us .We were group of friends
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2017

2/10 – Ungenügend

Clyde

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Very Bad Service
This could have been a nice esperience exept for two things !. Very Poor customer Service 2. No internet! Today's travel demands internet and when it is advertised, it should have decent internet. I had problems with the staff (and yes they spoke English) about getting a few extra pillows. My wife and I have health issues BTW. I asked a maid and she shook here head yes AND WE WAITED, I then went to the front desk and asked and he said sure he would have them sent right up AND WE WAITED, A couple of hours later I approached the front desk and the new on duty desk clerk said sure he would send them right up AND WE WAITED. I came down an hour later and asked what happened and he said he sent them to the wrong room. They would be sent right up! AND WE WAITED. An hour later 9over five hours from my first request) I came down to the desk and just looked at him. He called someone over and they started arguing. AT this point, I was tired of WAITING. I raised my voice and started yelling. You know what? I got my pillows! I strongly recommend that you stay away from this place and would not even think about going there again.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2017

6/10 – Okay

Helder

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Serviço insuficiente.
Primeiro dia o quarto estava sujo com cabelos no chão, nas camas e casa de banho, eramos três e só tinhamos dois toalhões de banho e não havia toalhas de rosto. Estacionamento grátis, mas fui incomodado com duas multas de estacionamento. HORRIVEL.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2017

2/10 – Ungenügend

Mohamad

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
خدمة سيىٔة من موظفي الفندق
غرف قديمة ومتهالكة الاثاث، والمكيف لايعمل
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2017

4/10 – Schlecht

BK

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel bien situé en centre ville , staff accueillant, rapide. Petit déjeûner varié suffisant mais mal présenté (nappes vaisselle, absence de quoi réchauffer toasts ou crêpes marocaines, café imbuvable) salle lugubre de quoi vous couper l'appêtit. Dommage pour un hôtel de bonne architecture, récent (2007!!!), quatre étoiles ,centre ville.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2017

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Quatre étoiles sombres.
le seul confort est le service du personnel!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2017

4/10 – Schlecht

Nabil

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2017

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Normal
Peut nettement mieux faire avec des matériaux plus récents

8/10 – Gut

Gaston Montreal, Montreal

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
One night in Rabat Habib hotelp
Large room. Clean. A bit old. Well located. Good service by personnel

8/10 – Gut

Charlotte

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ikke så meget at fortælle, da vi kun var på hotellet en enkelt nat fra ud på aftenen til tidlig morgen. Fin restaurant med kylling tæt på hotellet.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Waardeloos
Meerdere hotels in rabat bezocht en deze was het slechts. Kamer ipv suite zoals geboekt, verstopte wc met behoeftes er in en geen andere kamer kunnen krijgen. Morgen is er een andere kamer vrij vertelde ze maar de volgende dag kreeg je geen andere kamer. Eens maar nooit weer.

6/10 – Okay

Chafik

Gut: Personal & Service
Hôtel bien placé
Hôtel bien situé. Le rapport qualité prix est intéressant. Manque cependant plusieurs efforts pour sa mise à niveau en termes d'aménagement et d'entretien. La propreté est un axe prioritaire par lequel il faut commencer. L'état des ascenseurs inquiète. Dommage qu'il ne profite pas de son emplacement pour améliorer son positionnement.