Außenpool, Liegestühle

Bewertungen von Hotel Cayuga

3 out of 5
Hotel Cayuga
calle 4, Puntarenas, Provincia de Puntarenas

Bewertungen

8,6

Hervorragend

48 von insgesamt 89 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
24 von insgesamt 89 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
11 von insgesamt 89 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
2 von insgesamt 89 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 von insgesamt 89 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Gion Rest

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

6/10 – Okay

Judge

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Joseph

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Joseph am 13. Mai 2024
Muchas gracias por tu mensaje, Joseph. Estaremos encantados de volver a recibirte!! Saludos

10/10 – Hervorragend

Alicia

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Adriana

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Air conditioner only works with room key, meaning you need you need to wait several minutes to cool every time you leave the room.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Cayuga am 16. Mai 2024
Hola, Adriana, agradecemos tomes tu tiempo en compartirnos tu comentario. Lamentamos mucho el inconveniente presentado.Nuestras habitaciones, funcionan de manera inteligente con sus tarjetas, de igual forma en recepción puedes solicitar una segunda tarjeta, para así dejarla dentro de la habitación.

2/10 – Ungenügend

Andres, San Jose

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

STEPHANIE

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Revisar sobre la limpieza que se encuentran cucarachas.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Hotel Cayuga am 8. Apr. 2024
Muy buenas tardes, de parte del equipo, lamentamos lo sucedido. Mil disculpas, Tomaremos las medidas necesarias para acabar con esa situación.

10/10 – Hervorragend

Fernando

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
El hotel se ve recientemente renovado
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Ricardo am 24. März 2024
Buenos días Muchas Gracias, por acá siempre estaremos a disposición de nuestros clientes brindando la mejor experiencia !!!

10/10 – Hervorragend

Madeline

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The Hotel was clean & beautiful, the staff were super friendly and welcoming. We would come back.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Ricardo am 24. März 2024
Good morning, we are happy that our clients have a positive experience, we are waiting for you again here!!!

10/10 – Hervorragend

James

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Roads were very bumpy, seemed like area residents did not have any power and all entrances were gated and locked. This seemed normal to the locals but to us as tourists coming from other parts of Costa Rica was a very different experience. New culture was interesting. Definitely would stay at this hotel again.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Cayuga am 31. März 2024
Thank you very much, for preferring us, from our part we are very grateful with your stay in our hotel, we hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Eduardo

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tenía 50 años de no visitar este Hotel. Regresé y me gustó mucho la restauración y remodelación. La atención de TODOS fue inmejorable! Buen desayuno, muy buen restaurante. La verdad por relación calidad/precio le doy un 100
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Cayuga am 31. März 2024
Thank you very much, for preferring us, from our part we are very grateful with your stay in our hotel, we hope to see you again soon.

8/10 – Gut

Tess

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hôtel pratique pour une nuit de transition pour le voyage. Petit plus pour le jacuzzi en chambre.
Antwort von Hotel Cayuga am 31. März 2024
Thank you very much, for preferring us, from our part we are very grateful with your stay in our hotel, we hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Nicolas

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es un muy buen hotel aunque puntarenas está mal mantenida, sucia, construcciones rotas y el entorno no es agradable para caminar.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Hotel Cayuga am 31. März 2024
Thank you very much, for preferring us, from our part we are very grateful with your stay in our hotel, we hope to see you again soon.

4/10 – Schlecht

Klaus

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Hotel Cayuga am 31. März 2024
Thank you very much, for preferring us, from our part we are very grateful with your stay in our hotel, we hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Ryan

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Ausstattung
Nice clean property, very comfortable stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Hotel Cayuga am 31. März 2024
Thank you very much, for preferring us, from our part we are very grateful with your stay in our hotel, we hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Esteban

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Hotel Cayuga am 31. März 2024
Thank you very much, for preferring us, from our part we are very grateful with your stay in our hotel, we hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Serge

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Hotel Cayuga am 31. März 2024
Thank you very much, for preferring us, from our part we are very grateful with your stay in our hotel, we hope to see you again soon.

6/10 – Okay

JUDITH, Kew Gardens

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We stayed for one night before a cruise. The good news is that the hotel is a quick five minute walk to Puntarenas port. The bad news is that we barely slept due to freezing AC, very low end linens and horrible pillows. There’s no elevator so we had to drag our luggage up two flights. No closet in the room, no blow dryer. On a positive note, the included breakfast, though limited to fruit, plantains, eggs, rice and toast, was surprisingly good and lunch—very fresh grilled shrimp over a salad of greens, cherry tomatoes and cucumbers—was excellent.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Hotel Cayuga am 31. März 2024
Thank you very much, for preferring us, from our part we are very grateful with your stay in our hotel, we hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Timothy

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great Hotel in Puntarenas
Great stay first time in Puntarenas but was impressed by service food Bartender Jairo will stay again 😎
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

JAYNE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Cliente descontento
A mi llegada el día martes a las 21:00 el hotel (a pesar de tener reserva confirmada) me dijo que no había ninguna reserva a mi nombre. Siendo muy tarde tuve que pagar la noche con tarifa de hotel ya que no conocía el lugar. Lo peor de todo, cuando contacté al día siguiente con hoteles.com con una agente este contacto con el hotel el cual le dijo que no me habían dado la reserva ya que mi tarjeta no disponía de fondos. Lo más flagrante de todo es que el agente se creyó la historia del hotel Cayuga en vez de la de el cliente de hoteles.com Este detalle por parte del agente y de hoteles.com me pareció lo peor. Debería haberme defendido y no creerse la versión del hotel Cayuga, la cual es mentira. Un cliente con el consumo anual de habitaciones como es mi caso creo que al menos se merecía ser defendido por parte de hoteles.com Muy descontento con la situación. Tratare de usar la app lo menos posible a partir de ahora y comenzar con otras plataformas que me brinden mejor servicio y defensa ante el hotel
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Jorge am 23. Jan. 2024
Efectivamente la tarjeta qué usted nos dio para hacer la reservacion no tenia fondos para cubrir su estancia por lo qué su reservacion no se pudo efectuar exitosamente y ni es una mentira pues npsotros les presentamos a hotels.com las pruebas de los vauchers de cuando intentamos realizar el cobro y la tarjeta salia denegada por falta de fondos, nosotros no tenemos por qué decir mentira somos un hotel con muy buena reputación y prestigio cómo para inventar cosas que no son y hotels.com tiene todas las pruebas y elementos para desacreditar la calumnia qué usted está diciendo. Si tiene alguna molestia debe ser consigo misma por presentar una tarjeta sin fondos y no tratar de despretigiar a empresas serias.

8/10 – Gut

Leda

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Deberia tener el gimnasio dentro de sus instalaciones por seguridad de los huespedes y las habitaciones deberian tener armarios.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

vielka

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es comodo y bonito cerca de todos
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von G am 9. Jan. 2024
Muchas gracias por su visita y su lindo comentario, es un placer servirles.

8/10 – Gut

Orli

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Stephen, Malvern

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place to stay for a few nights and chill. Enjoy the great, clean hotel and nice pool with the shaded areas that you need in this climate. Staff are very friendly and helpful. The food and drinks are superb and I would try anything on the menu with complete confidence. Prices are sensible and compare very favourably with other hotels in Costa Rica. I hope we can visit again!
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

Rebecca

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

6/10 – Okay

Marco

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

Adriana

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Our stay was very nice. Easy to get to. Loved the pool area even though we didn’t have time to get in it.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

8/10 – Gut

Norman E

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

Rory

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

6/10 – Okay

Roberto

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

6/10 – Okay

Paul, San Diego

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Muy amable asistentes.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023

8/10 – Gut

Danielle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All the staff was incredibly helpful. Went out of their way to answer any questions that I had. Ingrid at the bar was an absolute delight and I hope she continues with her english lessons ond enjoys the book I recommended. I will be back!
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Harold

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A mi familia y a mis amigos nos encanto hospedarnos en este hotel durante el fin de semana. Todo el personal del hotel fue muy atento, desde la recepcion y la atencion en la piscina, hasta el personal de servicio y limpieza. Tiene 2 parqueos (1 esta a la par del hotel y es techado, el otro esta a una cuadra de distancia), la comida del restaurante fue super buena, el desayuno incluido muy rico. La piscina estaba limpia, con habitaciones renovadas y modernas. Muy agradable a la vista y muy limpio. Volvere a hospedarme aqui
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von George am 9. Okt. 2023
Muchas gracias por su visita don Harold, para todo nuestro staff fue un inmenso placer servirles. Bendiciones

10/10 – Hervorragend

Joksan

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Candida

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Muy buena experiencia
Muy moderno, limpio y bien cuidado. Creo que le hace falta un pequeño refrigerador en cada habitación.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von George am 3. Okt. 2023
Muchas gracias por su visita fue un gran placer servirles.

10/10 – Hervorragend

Mario

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

6/10 – Okay

Jeffry

Mit dem Partner gereist
El hotel muy bonito, el aire acondicionado están muy sucio y casi no enfriaba lo cual provocó una alegría fuerte a mi esposa, también el jabón de la ducha era como agua, el check in fue un poco extraño y tuvimos que comunicarnos con el Frontdesk para consultar por el internet y otras cosas. Punto fuerte el restaurante en la noche. Muy buena la comida.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Marcial am 21. Sept. 2023
Hola don Mario, apenas leimos su comentario corrimos a revisar el aire acondicionado de la habitación 105 en la cuál usted se hospedó y el aire estaba completamente limpio, hasta le tomé fotos para mostrarselas, cuandi gustes me escribes por whatsapp al 85301313 y te las envió, nos pareció muy extraño su comentario ya qué personalmente yo mismo realicé su check out y le pregunté como había sido su experiencia en nuestro hotel y usted me dijo qué todo estuvo genial y se mostró muy contento con el hotel y el servicio.

10/10 – Hervorragend

walter

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

8/10 – Gut

Greg B

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

10/10 – Hervorragend

Luis Guillermo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Would visit again
The place is pretty. Great swimming pool and rooms. All very clean, good customer service and amazing food. Parking is narrow, it is difficult to use. They really need to get more parking space. Had trouble with the shower in the morning: water flow went from zero to enough and then zero, prolly lots of people taking a shower at the same time, was afraid of ending up with soap all over.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

10/10 – Hervorragend

Adrian

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
El hotel está súper bonito y aún está bien cuidado, la pantalla de tv de la habitación estaba ya dañándose, pero nada que sea insoportable. Desafortunadamente la zona donde se encuentra el hotel es insegura y con muchos indigentes. La atención muy buena, la persona en recepción espectacular, muy amena y amable.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

8/10 – Gut

Olger

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

8/10 – Gut

hardik s

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

4/10 – Schlecht

Alejandra

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023

8/10 – Gut

Brianne Christina

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
One of the best hotels I’ve stayed in for Puntarenas. My only complaint would be the limited parking near the hotel. When we arrived the parking close to the hotel was full so we had to park 200 metres lot which was safe but a bit of a walk from the hotel. Staff were very friendly and rooms and rest of hotel were clean. Overall I’d recommend it.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Richard

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
5 star hotel very secure and safe environment. Exceptional staff and service. Awesome meal in the restaurant!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

6/10 – Okay

Kathryn, St. Louis

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The hotel was very clean with a nice pool area. The staff was nice. We ate in the bar area and the bartenders/servers were very nice and friendly and the food was really good. However, the beds were not very comfortable and there was no hot water.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Adrian

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I recently had the pleasure of staying at the Coyuga Hotel in Puntarenas, and I must say that my experience far surpassed all my expectations. From the outstanding hotel facilities to the immaculate cleanliness and delightful dining options, every aspect of my stay was truly remarkable. Upon entering the hotel, I was immediately struck by its modern design. The lobby exuded an inviting atmosphere, and the staff warmly welcomed me, providing excellent customer service from the very beginning. The check-in process was swift and efficient, ensuring a seamless start to my stay. The hotel facilities were simply exceptional. My room was beautifully furnished and equipped with all the necessary amenities for a comfortable and relaxing stay. The attention to detail was evident, as everything was meticulously maintained. Cleanliness is of utmost importance to me, and I was pleased to find that the Coyuga Hotel maintained impeccable standards throughout the premises. The housekeeping staff should be commended for their dedicated efforts in maintaining such a high level of cleanliness.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023