Sportbereich

Bewertungen von Brijuni Rooms Karmen

2 out of 5
Brijuni Rooms Karmen
Brijunska 10, Pula, Istria County

Bewertungen

7,4

Gut

2 von insgesamt 12 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
6 von insgesamt 12 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
3 von insgesamt 12 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
0 von insgesamt 12 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 12 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

7,2/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

6,6/10

Zustand der Unterkunft

8,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Fiona

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Zimmer und Lage hervorragend, Frühstücksbuffet miserabel…
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
Antwort von Brijuni team am 25. Nov. 2021
Dankje fur den Kommentar. Ihre Anmerkung zum Fruehstueck werden wir beruecksichtigen. Wir hoffen Sie wieder zu bewirten und begruessen zu duerfen.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit Haustieren gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Eizigartige Tier Faune , aber leider auch viel Moskitos...
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2021

10/10 – Hervorragend

Damir

Karmen
Great location, very old hotel that is crying out for remodeling. Everything is ancient but still working. I guess that might be the reason why nothing is being done.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Brijuni Team am 15. Jan. 2024
Dear Mr. Damir, thank you very much for staying with us.Please note that we have taken note of your concerns and we appreciate this feedback that will help us evaluate our facilities for improvements. We hope that you will give us a second chance and that we will have the pleasure of welcoming you back on a future stay. Kind regards,

2/10 – Ungenügend

Laurent

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Cet hôtel est une escroquerie.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Brijuni Team am 15. Jan. 2024
Dear Mr. Laurent, we are sorry that you have not explained your comment with specific examples of your dissatisfaction. We always welcome our guests' feedback and use it to constantly to improve our services in order to meet their expectations and create an enjoyable and memorable holiday. Kindest regards,

8/10 – Gut

Anja

Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022

8/10 – Gut

MARTINS

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Old but with soul!
If you come here, don't expect much except - amazing place to enjoy island with bicycle, scooter or gold car. Everything is amazing! Rooms? Hotels are built around 1908 year so they are more than 100 years old and has not been renewer for a long time. But thats the beauty of it! Just relax and enjoy time being here!
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Brijuni Team am 10. Nov. 2022
Dear Mr. Martins,thank you for taking your time to write this review. It is so nice to hear that you enjoyed the location and all the charms that the destination offers.Hoping to be able to welcome you again within one of our facilities, we send you our warmest greetings.

6/10 – Okay

Vladimir

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2021

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
peace
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021
Antwort von Brijuni Team am 25. Nov. 2021
Thank you for your comment. Hoping to be able to welcome you again within one of our facilities, we send you our warmest greetings.

6/10 – Okay

Miroslav

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Prekrasno!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
Antwort von D. am 29. Juli 2020
Poštovani gospodine Miroslave, zahvaljujemo se na Vašem boravku u sobama Karmen. Drago nam je da Vam se svidjela izuzetna lokacija te se nadamo da ćemo imati priliku ponovno Vas ugostiti u jednom od naših smještajnih objekata. Srdačan pozdrav, Nataša Stojkovski, voditeljica Službe za hotelijerstvo

8/10 – Gut

Cristiano

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Relaxing national park with stunning nature.
The rooms in Karmen are nicely kept in old fashioned style. The bathrooms are unfortunately coroded and could benefit from a chrome brush up and repair of leaks. The food at the main hotel building Neptune is pleanty and good. The seaside and island nature is wonderful. The price of renting golf cars is outrageous.
Aufenthalt von 13 Nächten im Juli 2020
Antwort von D. am 29. Juli 2020
Thank you for choosing to stay with us for your holidays and for the time you took to write your comments. We are happy that you enjoyed the exceptional location with all the charms the destination offers. We really appreciate your feedback because it helps us to improve the quality of our services. In the hope to have the pleasure of welcoming you back on a future stay, please accept our kindest regards, Sincerely, Brijuni NP team

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2020
Antwort von Lenka am 17. Juli 2020
Thank you for your review. We are glad that you have recognized the beauty of Brijuni National Park and had a good time. We appreciate your comment, it would be our great pleasure to welcome you back again. Sincerely, Brijuni NP team

10/10 – Hervorragend

Gorki

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2019