Terrasse/Patio

Bewertungen von Ban Lek Resort

2.5 out of 5
Ban Lek Resort
97/5 M. 7 T. Bonok A.Muang, Prachuap Khiri Khan, Prachuap Khiri Khan

Bewertungen

7,8

Gut

5 von insgesamt 12 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
4 von insgesamt 12 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
1 von insgesamt 12 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
1 von insgesamt 12 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 12 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,0/10

Sauberkeit

7,8/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

7,8/10

Zustand der Unterkunft

8,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

dale, sunnybank

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean, tidy and good value. Traffic noise from the highway was always there but never intrusive. Nice cafe across the road with the same owners.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023

4/10 – Schlecht

Manu

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023

10/10 – Hervorragend

Johan

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Kanya

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Suzanne

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2021

8/10 – Gut

ปุ๊ก

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
ห่างถนนใหญ่นิดเดียว สะดวกดี ห้องพักก็ใหม่ เครื่องนอนสะอาดไม่มีกลิ่นอับ
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
Antwort von วัลลภ am 26. Sept. 2020
ขอบคุณครับ ที่มาใช้บริการกับที่พักของเรา ถ้ามีอะไรที่ไม่ได้รับความสะดวกสามารถชี้แนะได้ครับ ทางที่พักเราจะได้ทำการปรับปรุงให้ดียิ่งขึ้นเพื่อความสะดวก สบายของลูกค้าครับ

8/10 – Gut

Heather

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Small but nice
Great for an overnight stay.....we were impressed
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
โรงแรมดีสะอาด ใกล้ถนนใหญ่ สะดวกเพราะเข้าพักดึกและออกเช้ามาก
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
ที่พักดี หาง่าย สะอาดมากค่ะ ลืมของไว้ที่พัก ที่พักยังโทรมาบอกและบอกจะเก็บให้อย่างดี แวะมาเอาได้ทุกเวลา
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2018
Antwort von บ้านเล็กรีสอร์ท am 16. Apr. 2018
ขอบคุณสำหรับคำติชม ครับ

6/10 – Okay

Najib

Gut: Sauberkeit

2/10 – Ungenügend

Mary Kate, Springfield, Missouri

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dishonest Hotel, Dishonest Address
We told the resort that we would be arriving by train at 1 am but no one thought to tell us that we would be able to find NO transportation to get to the resort at this time. It would have been very nice and EXPECTED of the hotel we were staying at to share this information. The address on Orbitz is NOT the correct address. The map on Orbitz matched the map on five other GPS’s and phones that we compared on, but the address led to nowhere. The three Tuk Tuks that we asked refused to take us to Ban Lek because they said it was 23km away. On Orbitz, it says that the resort is only a 13 minute / 6.7km drive from the Prachuap Khiri Khan Station. We even asked a Tuk Tuk driver to call the resort last night to ask for directions, and he was told that the drive was over 23km. There is a huge difference between 6.7km and 23km!!! We would not have booked the resort if we knew it was this far away from the train station. Because it was late and we did not make other arrangements and my sim card expired the day before, we had to sleep outside in the rain. We rented a motorbike the next day to try and find the resort again, and we drove for 3 hours looking for the resort, asking 15 different people if they knew where Ban Lek was and only one person did, and he said that it was VERY FAR. Hoping that I am able to receive some compensation for this terrible experience, considering half of the stay was purchased with earned Orbitz points that have been saved for over a year.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2017