Rezeption

Bewertungen von YOTEL Porto

4 out of 5
YOTEL Porto
Rua de Gonçalo Cristóvão 206, Porto, Porto

Bewertungen

9,0

Wunderbar

354 von insgesamt 560 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
137 von insgesamt 560 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
44 von insgesamt 560 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
17 von insgesamt 560 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
8 von insgesamt 560 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,6/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

9,0/10

Ausstattung

9,2/10

Zustand der Unterkunft

9,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Maik

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von YOTEL Porto am 25. Jan. 2024
Dear guest Maik,Thank you for your comments and we hope to be able to see you again in the near future.Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

Isabella

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Modern, sauber, zentral, freundliches Personal. Es war einfach super!
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von YOTEL Porto am 7. Nov. 2023
Sehr geehrte Isabella, wir möchten uns für die Zeit bedanken, die Sie aufgebracht haben, um uns Ihre Meinung über Ihren Aufenthalt in unserem Hotel mitzuteilen. Es bereitet uns große Freude, feststellen zu können, dass Sie sich in unserer Gesellschaft wohl gefühlt haben. Wir hoffen, Sie schon bald wieder willkommen heißen zu können.Mit freundlichen Grüßen,YOTEL Porto

10/10 – Hervorragend

Debora

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schönes Hotel, in zentraler Lage. Gerne wieder
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von YOTEL Porto am 28. Okt. 2023
Sehr geehrte Debora,vielen Dank für Ihre Bewertung und Kommentare. Es war eine große Freude, Sie im YOTEL willkommen zu heißen. Wir sind sehr erfreut darüber zu erfahren, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt in unserem Hotel hatten.Wir freuen uns schon darauf, Sie bei ihrem nächsten Besuch in Porto willkommen zu heißen.Mit freundlichen Grüßen,YOTEL Porto

10/10 – Hervorragend

Beat

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
TOP modern hotel near the center. Closed to public transporation system. A must stay in Porto! Staff very polite.
Antwort von YOTEL Porto am 18. Okt. 2023
Dear Beat,Thank you for sharing your experience here. We are sure this will help many other guests to choose this hotel for a future stay. We hope to see you again soon.Best regards,YOTEL Porto

10/10 – Hervorragend

Lucas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Einwandfrei. Sauber und ruhig. Personal sehr freundlich, Frühstück sehr gut. In der Nähe der Metro. Sehenswürdigkeiten mehrheitlich zu Fuss erreichbar.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2023
Antwort von YOTEL Porto am 16. Juni 2023
Wir möchten uns hiermit recht herzlich für Ihre Kommentare bedanken. Es ist uns eine Freude zu erfahren, dass wir Ihre Erwartungen erfüllt haben, und hoffen, Sie schon bald wieder in einem der Hotels der YOTEL-Gruppe willkommen zu heißen.Mit freundlichen Grüßen,YOTEL Porto

10/10 – Hervorragend

Simone

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Schönes Hotel. Gutes Frühstück. Gute Anbindung an die öffentlichen Verkehrsmittel, wobei wir fast nur zu Fuß unterwegs waren.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2023
Antwort von YOTEL Porto am 1. Juni 2023
Sehr geehrter Simone,Wir möchten uns hiermit für Ihren Kommentar bedanken und auch dafür, dass Sie sich für unser Hotel entschieden haben. Es war eine Freude, Sie bei uns zu haben, und wir hoffen, Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.

10/10 – Hervorragend

Andrea

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
wir waren insgesamt sehr zufrieden. Alles neu uns sauber. Frühstück sehr gut. Gerne wieder
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2023
Antwort von YOTEL Porto am 24. März 2023
Dear guest Andrea,Thank you for your comments and we hope to be able to see you again in the near future.Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

Eugen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolle Menschen, tollere service, tolle Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2023
Antwort von YOTEL Porto am 4. Feb. 2023
Dear guest,Thank you very much for choosing YOTEL for your stay in Porto. We were very pleased to read your message about our hotel and team. Your comments are very valuable for us and for our future guests.We look forward to having you back again!Kind Regards,

8/10 – Gut

Ernst

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
sehr gut gelegen. sauber und freundlich
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Mission Control Team am 27. Nov. 2022
Thank you for your choice and for sharing your YOTEL experience with us.All the best!YOTEL PORTO

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Modern accessible hotel nearby city center
The hotel is well-accessible and next to the metro station Trindade and approx. 5-7 minutes away from the Town Hall (Câmara Municipal do Porto) where you can find the Porto letters. The Sao Bento station can be easily reached either by metro or on foot (approx. 10-12 minutes) and from there you can explore Porto in all directions. The hotel itself was very modern and clean! The bed was comfortable and the room had very modern lighting which can be adjusted to one’s preference (different hues and brightness). The shower was spacious and had even a rain shower option. The breakfast have a good selection of warm and cold options and their croissants were exquisite, flaky and puffy! Fresh orange juice was served daily, yoghurt and cereal were available and a variety of fruits rounded the breakfast very well! The staff at the reception and at the breakfast buffet (and at the restaurant/bar in the evening) were always friendly and helpful! Only negative point was the lack of warm light in the room missing from the LED lights. Overall this hotel is well recommended!
View from our room (8th floor, Room 830)
Very comfortable Queen size bed
Sao Bento Station (Estação de São Bento) with its wonderfully painted wall tiles
Sao Bento Station (Estação de São Bento) with its wonderfully painted wall tiles
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Mission Control Team am 27. Nov. 2022
Dear guest, We were very grateful for your feedback and for choosing YOTEL Porto. Your words confirm the dedication of the entire team and our desire to continue to satisfy our guests’ needs. We look forward to your next visit! Thank you,YOTEL PORTO

8/10 – Gut

Lukas

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Mission Control Team am 27. Nov. 2022
Thank you for your choice and for sharing your YOTEL experience with us.All the best!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2022
Antwort von Mission Control Team am 16. Mai 2022
Dear guest, Thank you for your kind feedback. We are extremely happy to know that your stay with us has meet your expectations. Your experience is hugely important to us and we hope to welcome you again on your next stay in Porto. Until your next trip to the future, YOTEL Porto

8/10 – Gut

Alexandra

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Unterkunft war sehr modern eingerichtet. Das Hotel liegt direkt neben der Hauptmetrostation, was super für die Ankunft und Abreise mit dem Zug oder dem Flugzeug ist. Beim Frühstück hatte es laktosefreie und vegane Produkte.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022
Antwort von Mission Control Team am 2. Mai 2022
Dear Alexandra, Thank for your feedback and preference for the YOTEL Porto. It was an absolute pleasure to have you with us and we will share your kind comments with the team. We hope to welcome you again, with the certainty it will be an unique experience! Until your next trip to the future, YOTEL Porto

8/10 – Gut

Christian

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schönes modernes Hotel. Vom Personal am Empfang wie Luft behandelt. Man kann man sich wie ein Störenfried als Gast Das Putzpersonal sollte informiert werden, welche Gäste an welchem Tag auschecken.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022
Antwort von Mission Control Team am 1. Mai 2022
Dear Christian, Thank for your feedback and preference for the YOTEL Porto. It was an absolute pleasure to have you with us and we will share your kind comments with the team. We hope to welcome you again, with the certainty it will be an unique experience! Until your next trip to the future, YOTEL Porto

10/10 – Hervorragend

Michael, Penzberg

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super schönes neues Hotel. Hat alles für uns beide gepasst.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Mission Control Team am 30. Dez. 2021
Dear Michael Thank you for your kind feedback. We are extremely happy to know that your stay with us has meet your expectations. Your experience is hugely important to us and we hope to welcome you again on your next stay in Porto. Until your next trip to the future, YOTEL Porto

10/10 – Hervorragend

Fabio

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
War alles super.
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2021
Antwort von Mission control team am 6. Dez. 2021
Dear Fabio Thank you for your kind feedback. We are extremely happy to know that your stay with us has meet your expectations. Your experience is hugely important to us and we hope to welcome you again on your next stay in Porto. Until your next trip to the future, YOTEL Porto

8/10 – Gut

Miriam

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Limpeza, atendimento e alimentação impecáveis!
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021
Antwort von Mission control team am 8. Nov. 2021
Estimada Miriam Muito obrigado por partilhares o teu simpático comentário. Ficamos extremamente contentes por saber que a tua estada connosco foi de encontro às tuas expectativas. A tua experiência é de enorme importância para nós e esperamos poder contar novamente com a tua visita numa próxima estada no Porto. Até à próxima viagem ao futuro, YOTEL Porto

10/10 – Hervorragend

Stephanie Pires

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles sehr sauber Personal freundlich und sehr hilfsbereit . Lage sehr Zentral und damit alles zu Fuß erreichbar . Waren sehr zufrieden und würden es wieder buchen
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2021
Antwort von Mission control team am 3. Sept. 2021
Dear Stephanie Thanks you for your kind feedback. We are extremely happy to know that your stay with us has meet your expectations. Your experience is hugely important to us and we hope to welcome you again on your next stay in Porto. Until your next trip to the future, YOTEL Porto

10/10 – Hervorragend

Estefano

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2021
Antwort von YOTEL Porto am 25. Dez. 2022
Thank you for your choice and for sharing your YOTEL experience with us.All the best!

8/10 – Gut

SEBASTIAN, vinaros

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Las camas individuales más anchas
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von YOTEL Porto am 29. Mai 2024
Estimado Sebastian,Agradecemos su testimonio. No hay nada que nos guste más que cumplir las expectativas de nuestros huéspedes. Tomamos nota de sus indicaciones y haremos todo lo posible para recibirle cada vez mejor.Esperamos volver a contar con su compañía pronto en un hotel YOTEL.Un saludo,YOTEL Porto

10/10 – Hervorragend

Joyce

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property was very clean. The rooftop restaurant was amazing and the staff at the restaurant was Superb.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von YOTEL Porto am 29. Mai 2024
Dear Joyce,Thank you very much for choosing YOTEL for your stay in Porto. We were very pleased to read your message about our hotel and team. Your comments are very valuable for us and for our future guests.We look forward to having you back again!Kind Regards,YOTEL Porto

10/10 – Hervorragend

Juan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente opción, moderno y las amenidades son muy buenas.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von YOTEL Porto am 27. Mai 2024
Estimado JuanMuchas gracias por su valoración y comentarios. Fue un placer enorme recibirle en YOTEL. Nos complace saber que tuvo una estancia agradable en nuestro hotel. Le esperamos para una próxima visita a Porto.Saludos cordiales,

10/10 – Hervorragend

Luisa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Un hotel moderno con comodas instalaciones . Cerca de todo. Su personal muy agradable sobre todo Beatriz.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von YOTEL Porto am 27. Mai 2024
Estimada LuisaGracias por compartir su experiencia aquí. Estamos seguros de que ayudará a muchos otros huéspedes en la elección de este hotel para una futura estancia. Esperamos poder volver a recibirle pronto.Saludos cordiales,

10/10 – Hervorragend

Catherine

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Très belle place. Un peu loin, mais si vous êtes en forme tout se voyage à pied. De plus, à côté du métro.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von YOTEL Porto am 24. Mai 2024
Chère Catherine, Nous tenons à vous remercier d'avoir pris le temps de nous faire part de votre opinion sur votre expérience dans notre hôtel. C'est avec grand plaisir que nous apprenons que vous avez passé un agréable séjour en notre compagnie. Nous espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Cordialement,YOTEL Porto

10/10 – Hervorragend

Vikas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von YOTEL Porto am 24. Mai 2024
Dear Vikas,First, thank you for choosing our hotel. Your opinion is very important to us - thank you for sharing it. We are very pleased to hear that our hotel and team were able to meet your expectations. We look forward to seeing you again.Kind Regards,YOTEL Porto

8/10 – Gut

javier

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice hotel, rooms a little bit small
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von YOTEL Porto am 24. Mai 2024
Estimado Javier,Gracias por compartir su experiencia aquí. Estamos seguros de que ayudará a muchos otros huéspedes en la elección de este hotel para una futura estancia. Esperamos poder volver a recibirle pronto.Saludos cordiales,YOTEL PortoYOTEL Porto

10/10 – Hervorragend

Julie

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel très bien situé, 5 minutes du metro qui relie l'aéroport directement. Tout est realisable à pieds. L'hôtel est propre, personnel très aimable et petit déjeuner tres bien!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von YOTEL Porto am 24. Mai 2024
Chère Julie,Tout d'abord, merci d'avoir choisi notre hôtel. Votre avis est très important pour nous. Merci de le partager.Nous sommes très heureux d'apprendre que notre hôtel et notre équipe ont été en mesure de répondre à vos attentes. Ce sera pour nous un plaisir de vous recevoir lors de votre prochain séjour.Cordialement, YOTEL Porto

8/10 – Gut

Gopinathan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel and facilities. It was different to manoeuvres the lights in the room and unfortunate that there is no white light in the room .
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024
Antwort von Mission Control Staff am 14. Mai 2024
It is very important for us to receive your feedback. Thank you for your comments and we look forward to your next stay at one of our hotels.Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

carl

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Close enough to main areas for tourist but on the north edge to be in quiet area
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Mission Control Staff am 14. Mai 2024
Dear guest,Thank you very much for your comments. Nothing makes us happier than meeting the expectations of our guests. See you soon at a YOTEL hotel,

10/10 – Hervorragend

Alice

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Hôtel agréable bien placé
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Mission Control Staff am 14. Mai 2024
C'est avec le plus grand plaisir que nous recevons vos paroles élogieuses. Merci d'avoir partagé ici votre expérience. Nous sommes extrêmement heureux d'apprendre que vous avez pu profiter au maximum de vos vacances.À très bientôt!

10/10 – Hervorragend

Rica

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Centrally located, can walk the area. Hotel was great.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Mission Control Staff am 14. Mai 2024
It was with great pleasure that we read your words of appreciation. Thank you for sharing your experience. We were very happy to hear that you made the most of your holiday.See you soon!

10/10 – Hervorragend

Danielle

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von YOTEL Porto am 24. Mai 2024
Dear Danielle,Thank you for your comments and we hope to be able to see you again in the near future.Kind Regards,YOTEL Porto

10/10 – Hervorragend

Gary

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing helpful staff. 10/10.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von YOTEL Porto am 28. Apr. 2024
Dear Gary, We would like to thank you for the time you spent giving us your opinion of your experience at our hotel. We are very pleased to hear that you had a pleasant stay with us. We hope to see you again soon.Kind Regards,Vasco AmorimYOTEL Porto

8/10 – Gut

Roger, Brighton

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The location of the Yotel Hotel is convenient for a quick access to the city centre and the Metro nearby. However, the cobbled streets around create a constant noise from the ongoing traffic. This means that one can admire the view from the hotel rooms through the glass of closed windows.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von YOTEL Porto am 28. Apr. 2024
Dear Roger, Thank you very much for choosing YOTEL for your stay in Porto. We were very pleased to read your review about our hotel. Your comments are very valuable for us and for our future guests.We look forward to having you back again!Kind Regards,YOTEL Porto

4/10 – Schlecht

Cindy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
On mentionnait que c’était peu bruillant cependant ce n’était aucunement insonorisé. L’air conditionné fonctionnait mal et le réfrigérateur ne fonctionnait pratiquement pas..! Très déçu, pire hôtel de notre séjour.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von YOTEL Porto am 28. Apr. 2024
Cher Cindy, nous apprécions vos commentaires et regrettons d'apprendre que nous n'avons pas répondu à vos attentes. Nous analyserons attentivement les points que vous avez évoqués. Nous espérons que vous visiterez à nouveau l'un des hôtels de notre groupe à l'avenir. Cordialement,

10/10 – Hervorragend

Sophia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The room was great and I loved the set up! The air conditioning in the room was alright but overall a great experience
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von YOTEL Porto am 30. Apr. 2024
Dear Sophia,Thank you for sharing your experience here. We are sure this will help many other guests to choose this hotel for a future stay. We hope to see you again soon.Best regards,YOTEL Porto

10/10 – Hervorragend

Baidmati

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I love the hotel and most of the staff, except the one of the woman staff in the breakfast area, she was very rude to us.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von YOTEL Porto am 28. Apr. 2024
Dear Baidmati,Thank you very much for choosing YOTEL for your stay in Porto. We were very pleased to read your review about our hotel. Your comments are very valuable for us and for our future guests.We look forward to having you back again!Kind Regards,YOTEL Porto

10/10 – Hervorragend

Maharanie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The view from my room was amazing. Great amenities in room.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von YOTEL Porto am 28. Apr. 2024
Dear Maharanie,Thank you very much for choosing YOTEL for your stay in Porto. We were very pleased to read your review about our hotel. Your comments are very valuable for us and for our future guests.We look forward to having you back again!Kind Regards,YOTEL Porto

6/10 – Okay

Kary

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hotel is very close to metro station and very walkable to lower part of town. The staff were very friendly and helpful. The room was smaller than expected. There was no wardrobe or drawer to put things away. The lighting is very dim. What disappointed us the most was we asked for a quiet room but were placed right under the roof top restaurant where they rented out for late night parties until 1am on Friday and Saturday. The loud music and peoples noises woke us up and didn't start to die down until 1:30am. We made three phone calls to Reception who tried to keep the noise down but wasn't successful. They also offered to switch us to another room which we appreciated the gesture. We did not take up the offer because of too much hassle. It spoiled our night's sleep. The breakfast is good but the place was rather crammed.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von YOTEL Porto am 1. Mai 2024
Dear Kary,Thank you for your feedback. Nothing makes us happier than meeting the expectations of our guests. We have taken note of your suggestions and we will do everything to make your stay even better next time.We hope to enjoy your company soon at a YOTEL hotel.YOTEL Porto

2/10 – Ungenügend

Barbara

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
The bed was a double not a queen like we’d booked. The robots were plugged in when we arrived and left so I’m assuming they only interact when they're at the noisy nightclub. Our room vibrated from the loud music playing above us from 11pm till 230. Our first call to complain they said they’d ask them to lower the music. The second call they said the music would only be playing till midnight and at 1225 when husband called a third time they stopped answering so he went downstairs to see about changing rooms and found out they were fully booked so we had a mostly sleepless night.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von YOTEL Porto am 28. Apr. 2024
Dear Mrs Barbara, we appreciate your comments and regret to hear that we did not meet your expectations. We shall analyse closely the points you have mentioned. We hope you will visit one of our group’s hotels again in the future.Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

Tariq, Los Angeles

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Futuristic rooms with good lighting and adequate space
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von YOTEL Porto am 19. Apr. 2024
Dear Tariq, We would like to thank you for the time you spent giving us your opinion of your experience at our hotel. We are very pleased to hear that you had a pleasant stay with us. We hope to see you again soon.Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

Michael

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very good location
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von YOTEL Porto am 13. Apr. 2024
Dear Michael,Thank you very much for choosing YOTEL for your stay in Porto. We were very pleased to read your review about our hotel. Your comments are very valuable for us and for our future guests.We look forward to having you back again!Kind Regards,YOTEL Porto

6/10 – Okay

Henri

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von YOTEL Porto am 12. Apr. 2024
Dear Henri,Thank you for your comments and we hope to be able to see you again in the near future.Kind Regards,YOTEL Porto

10/10 – Hervorragend

Rosaura

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was great! Good location and service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von YOTEL Porto am 6. Apr. 2024
Dear Rosaura,Thank you very much for choosing YOTEL for your stay in Porto. We were very pleased to read your review about our hotel. Your comments are very valuable for us and for our future guests.We look forward to having you back again!Kind Regards,YOTEL Porto

10/10 – Hervorragend

juan pedro ruiz

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy moderno. Limpio . Comunicación perfecta con el aeropuerto y muy cerca del centro y de todo. Volveré.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von YOTEL Porto am 6. Apr. 2024
Estimado Juan, gracias por elegir nuestro hotel. Su opinión es muy importante para nosotros, gracias por compartirla. Estamos muy contentos de saber que nuestro hotel y nuestro equipo pudieron cumplir con sus expectativas. Esperamos verle nuevamente. Atentamente, YOTEL Porto

10/10 – Hervorragend

Richard, Paris

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great people friendly and place very clean.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von YOTEL Porto am 6. Apr. 2024
Dear Richard,Thank you very much for choosing YOTEL for your stay in Porto. We were very pleased to read your review about our hotel. Your comments are very valuable for us and for our future guests.We look forward to having you back again!Kind Regards,YOTEL Porto

6/10 – Okay

liang

Mit der Familie gereist
Small room
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von YOTEL Porto am 6. Apr. 2024
Dear Liang,Thank you for your feedback.We have taken note of your suggestions and we will do everything to make your stay even better next time.We hope to enjoy your company soon at a YOTEL hotel.YOTEL Porto

10/10 – Hervorragend

P

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nos resultó muy cómodo al estar muy bien situado.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von YOTEL Porto am 6. Apr. 2024
Estimado P, gracias por elegir nuestro hotel. Su opinión es muy importante para nosotros, gracias por compartirla. Estamos muy contentos de saber que nuestro hotel y nuestro equipo pudieron cumplir con sus expectativas. Esperamos verle nuevamente. Atentamente, YOTEL Porto

10/10 – Hervorragend

Darren

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel is close to a lot of eateries and mostly locals in this areas. Perfect as I like to be in this type of area vs a very touristy place
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von YOTEL Porto am 6. Apr. 2024
Dear Darren,Thank you very much for choosing YOTEL for your stay in Porto. We were very pleased to read your review about our hotel. Your comments are very valuable for us and for our future guests.We look forward to having you back again!Kind Regards,YOTEL Porto

8/10 – Gut

jess

Mit einer Gruppe gereist
No front drop off area. Front door is on a busy street. Limited water per room.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von YOTEL Porto am 4. Apr. 2024
Dear Jess,Thank you for your feedback. Nothing makes us happier than meeting the expectations of our guests. We have taken note of your suggestions and we will do everything to make your stay even better next time.We hope to enjoy your company soon at a YOTEL hotel.YOTEL Porto