Außenbereich

Bewertungen von Le Suffren Hotel & Marina

4 out of 5
Le Suffren Hotel & Marina
Le Caudan, Po Box 91, Port Louis

Bewertungen

8,2

Sehr gut

97 von insgesamt 291 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
134 von insgesamt 291 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
38 von insgesamt 291 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
14 von insgesamt 291 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
8 von insgesamt 291 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,2/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

8,2/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2023
Antwort von Jessica Baleekdar am 8. Juni 2023
Thank you for your rating

8/10 – Gut

Mirko

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Die Unterkunft und das Hotel waren ganz ok. Was mangelt ist der Service am Pool es fehlen Handtücher man muss erst rumrennen um welche zu bekommen. Ja und dann die Sauberkeit, es wird zwar irgendwie denn ganzen Tag sauber gemacht aber.! Die super Lage am Hafen wir eigentlich durch den ganzen Dreck der im Wasser vor dem Hotel schwimmt wieder weg gemacht. Es fährt zwar den ganzen Tag ein kleines Boot für den Transport der Gäste von einer Seite zur anderen aber den Müll im Wasser interessiert niemanden. Ich habs sogar mal angesprochen aber wie schon gesagt es interessiert nicht. Du sitzt beim Frühstück oder zum entspannen auf der Hotelterrasse und alles schwimmt vor deiner Nase vorbei. Ja das Personal, die sind echt super freundlich. Da kannst echt nichts sagen.
Aufenthalt von 11 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Jessica am 16. Jan. 2023
Dear valued guest, Thank you for taking the time to write this review. We are glad that you enjoyed our amenities. We regret to hear about your bad experience. Rest assured, we take good note of your message. Your message has been communicated to the concerned department to bring corrective measures. We hope that you still had the opportunity to make the most of a soothing spa treatment at I Spa Club. Looking forward to welcoming you again in the future for a renewed experience. Kind regards, Jessica Baleekdar – Resident Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ich war sowohl mit der Ausstattung als auch mit dem Service voll zufrieden.
Aufenthalt von 8 Nächten im Dezember 2020
Antwort von Le Suffren Hotel & Marina am 13. Juni 2021
Thanks for the great rating!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es ist ein Business-Hotel. Für reine Touristen die Strand und Meer suchen, vielleicht weniger geeignet. Für Erkundungen in Port Louis, Waterfront oder Chinatown super geeignet. Mit dem Taxi, das im übrigen bezahlbar ist, ist man aber auch schnell am Strand oder bei verschiedenen Sehenswürdigkeiten.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2019
Antwort von Le Suffren Hotel & Marina am 2. Dez. 2019
Thanks a lot for rating us!

8/10 – Gut

Alwin

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Le Suffren Hotel & Marina am 14. Nov. 2019
Thank you Alwin!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel in der Nähe der Caudan Waterfront mit vielen Shopping und Gastro Möglichkeiten. Kostenloses Hotel Wassertaxi dorthin und 15 Min. Fussweg ins Zentrum bspw. zu den Markthallen. Sehr nahe am Anleger der Kreizfahrtschiffe. Team freundlich aber nicht immer zuverlässig. Gutes Restaurant !
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019
Antwort von Le Suffren Hotel & Marina am 29. Jan. 2019
Dear guest, Thanks a lot for taking the time to write these kind words about us. We are glad that you have made use of our water taxi to get to caudan, It is a simple, easy and unique way to get to the capital and it is well appreciated by our clients. We look forward to welcoming you again soon.

10/10 – Hervorragend

Maggy, Mannheim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolls Hote, tolles Personal
Post Louis ist keine tolle Stadt. Aber, wenn man sich trotzdem hier aufhält, dann ist das Le Suffren ein ganz toller Platz. Wahnsinnig nettes Personal, das fast Gedanken lesen kann. Unglaublich zuvorkommend, höflich und nett. Das Essen schmeckt fantastisch und der Cappuccino auch. Mit dem Wassertaxi kann man in 30 Sekunden auf die andere Seite fahren, um entweder ins Schwester Hotel Labourdonnais zu gehen oder zu den Geschäften in der Waterfront. Es gibt ein ganz tolles Spa mit tollen Therapeutinnen. Super Massagen. Das kann ich nur jedem empfehlen. Das Bett war ein wenig zu hart und ungemütlich für meinen Geschmack, aber das kann man mal aushalten. Das einzige wirkliche Manko, war die Freitag Disco Veranstaltung. Ab 17 Uhr ist Happy Hour und dann tobt der Bär bis nachts um 2. Das ganze Hotel ist eine einzige Disco und an Schlaf nicht zu denken. Hätte ich das vorher gewußt, hätte ich einen Tag früher ausgecheckt. Die sehr nette Dame an der Rezeption hat mir dann zwar für die Nacht völlig problemlos ein anderes Zimmer gegeben, das etwas weiter weg war vom Trubel, aber gehört hat man es natürlich trotzdem. So wahnsinnig groß ist das Hotel jetzt auch wieder nicht. Die Nacht war so oder so gelaufen. Das sollte man wissen, bevor man sehr viel Geld in eine Freitag Übernachtung investiert. Wäre schön, wenn das irgendwo stehen würde vor der Buchung. Ich würde trotzdem jederzeit wieder kommen. Nur eben nicht freitags.
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2018
Antwort von Le Suffren Hotel & Marina am 25. Sept. 2018
Dear Maggy, Thank you for taking the time to write such an elaborate and nice review about our staff, the food, the hotel’s location and the great massages at I Spa. The free water taxi is always a pleasure to take, a little moment of reflection as you reach the hotel. We do have a festive mood on Friday nights during the happy hour. We look forward to welcoming you back soon.

8/10 – Gut

Katrin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gutes Businesshotel
Sehr nettes Personal, gutes Essen
Antwort von Warren am 2. Apr. 2018
Dear Katrin, we're pleased that you enjoyed your time with us and that our staff provided you with a memorable experience. We hope that you'll be able to enjoy the I Spa The next time you are with us. We look forward to welcoming you back.

8/10 – Gut

Andreas, Buchholz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel in unmittelbarer Nähe der Waterfront
Hotel ist perfekt gelegen um Port Louis zu erkunden, am eigenen Pool kann man dann noch Chillen.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2018
Antwort von Warren am 5. Feb. 2018
Dear Andreas, we're very pleased that you enjoyed your time with us. As you have experienced, our location is ideal to discover Port Louis and all it's historical and cultural treasure, all while being able to come back and enjoy the quiet calmness of the pool, away from the hustle and bustle. We look forward to welcoming you back in the future!

10/10 – Hervorragend

Ricardo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Domizil in ruhiger Lage
Hotel hat ein gehobenes Niveau, gute Ausstattung und liegt sehr günstig am Einkaufs- und Restaurantbereich "Caudan", was durch ein kostenloses Wassertaxi in 5 Minuten zu erreichen ist. Steg ist direkt am Hotel. Achtung! JEDEN Freitag Abend Party im offenen Bereich am Wasser, kann für Zimmer auf dieser Seite Lärm bis spät in die Nacht bedeuten! Reichhaltiges Frühstücksbuffet in sehr angenehmen Ambiente. Mittagessenbuffet für ca. € 20.- ohne Getränke.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2017
Antwort von Warren am 15. Jan. 2018
Dear Ricardo, thank you for your kind words. We're pleased that enjoyed your stay with us and that you were able to discover some of the Capital. Take the free water taxi is always a pleasant ride. As you have experienced, we have a happy hour every Friday night with live entertainment. We look forward to welcoming you back the next time you're in Mauritius.

6/10 – Okay

Hansueli, der Schweiz

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dringende Wartung notwendig
Das Hotel ist ideal gelegen für Geschäftsreisende nach Mauritius. Service, Frühstücksbuffet etc. sind einwandfrei. Es gibt allerdings ein dickes Minus für den schimmlig-giftigen, ungesunden Gestank aus der Klimaanlage. Diese scheint seit der Inbetriebnahme nicht gross gewartet worden zu sein und nach einem Tag habe ich sie nicht mehr benutzt, trotz der vorherrschenden Temperaturen. Ich werde dieses Hotel aus diesem Grund auch nicht mehr buchen, bis die angekündigte Renovation abgeschlossen ist.

10/10 – Hervorragend

Hans

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gute Alternative
Le Suffren in Port Louis ist ein Hotel im älteren Stil. Die Zimmer sind sehr geräumig, die Angestellten sehr hilfsbereit. Internet ist im Normalfall umsonst. (in den öffentlichen Bereichen ohne Anmeldung, in den Zimmern mit Anmeldung, täglich ca 250MB frei, eine schnellere Leitung kann pauschal pro Tag erworben werden. Wöchentliches Highlight ist die Happy Hour am Freitag. Falls man an die "Waterfront" möchte gibt es ein "Watertaxi" als Abkürzung, die Benutzung des Watertaxi´s ist kostenlos.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

2/10 – Ungenügend

Michael, Timmendorfer Strand,Deutschland

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Kurztrip
Das Hotel liegt sehr ruhig und zur Waterfront steht laufend ein Watertaxi bis Mitternacht auf Standby, mit dem man in 2 Minuten auf der anderen Seite ist und dort auch die Restauration, Sauna und Schwimmbad des Labourdonnais Waterfront Hotels benutzen kann. Internetnutzung Wlan kostenlos im Restaurationsbereich oder relativ teuer im Hotelzimmer.

6/10 – Okay

James

Geschäftlich gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
The hotel is fairly nice, but makes attempts at luxury at the sacrifice of quality service. For example, it is extremely difficult to get prompt service at almost all meals because staff are often dismissive and absent, but they'll correct you on the proper use of a butter knife. The food is fairly good. The outdoor bar service is prompt. I stayed for a week and my room was only cleaned once - the same wad of hair and pieces of small plastic were never vacuumed from the carpet. Last, on the final Friday of my stay, the bar BLASTED music until past 23:00. Even with earplugs the bass reverberated around my room, disrupting my sleep. There were no posts or clear communication warning that this was to occur that evening. I'm sure the hotel will respond to this review with a "we are deeply sorry and will fix this" message, however, looking back on the years of similar, negative reviews, the service ill probably continue as I experienced it.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Diane

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Lorenzo De Martin am 22. März 2024
Thank you for the excellent rating.

8/10 – Gut

Mangala

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Lorenzo De Martin am 14. Mai 2024
Thank you for the rating

10/10 – Hervorragend

Katyiria

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everyone was very informative. Very helpful. Great team.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Lorenzo De Martin am 9. Feb. 2024
Dear valued guest, Thank you for your delightful feedback! We’re absolutely thrilled that you appreciated the warmth and professionalism of our staff during your stay. As you reflect on your experience, did you have the chance to explore all our amenities, including the serene spa, the well-equipped gym and our two restaurants and bar? We want to ensure that you made the most of your time with us! Warm regards, Lorenzo De Martin – General Manager

6/10 – Okay

Anil

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Didn’t like the extremely noisy parties they have every weekend . Didn’t like that the air condition was erratic. Didn’t like that they advertise shuttle boat service that they never offered. Didn’t like that the mobile devices didn’t charge properly . Didn’t like the limited ala carte menue they offered. They room rates are exorbitant but they pale beside their sister hotel which is not much more rate wise.
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2024
Antwort von Lorenzo De Martin am 9. Feb. 2024
Dear valued guest, Thank you for sharing your feedback about your recent stay with us. We truly appreciate your candid comments, as they help us identify areas for improvement and enhance the overall guest experience.We apologize that your experience was not up to your expectations. We will take your feedback seriously and work towards addressing the mentioned concerns as this is not our level of standard. Please know that we value your patronage, and we hope you’ll consider staying with us again in the future. Warm regards, Lorenzo De Martin – General Manager

10/10 – Hervorragend

Carol

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We were only there 1 night. A cyclone had come through the area a few days before we arrived and had done considerable damage . Inspite of that our stay was excellant....staff great....food great.....breakfast buffet wonderful. Would recommed.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Lorenzo De Martin am 9. Feb. 2024
Dear valued guest, Your delightful experience warms our hearts! Despite the recent cyclone and the considerable damage, it caused, we’re thrilled to hear that your stay was excellent. Did you have the chance to indulge in a relaxing spa treatment at our I Spa suite? We hope you left feeling rejuvenated and pampered! We eagerly await the pleasure of welcoming you back soon. Warm regards, Lorenzo De Martin – General Manager

6/10 – Okay

Yves

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Lorenzo De Martin am 9. Feb. 2024
Dear valued guest, Your rating is greatly appreciated! As ensuring guest satisfaction is our utmost priority, we kindly invite you to share additional details about your experience. This will enable us to promptly address any concerns you may have encountered. We eagerly await the pleasure of welcoming you back soon! Warm regards, Lorenzo De Martin – General Manager

10/10 – Hervorragend

vijay kumar

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
All facilities are excellent
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Lorenzo De Martin am 9. Feb. 2024
Thank you for your excellent rating.

10/10 – Hervorragend

Arnaud

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mauritian Hospitality at its best
Loved the experience. Felt welcome from start to finish. Will be back for sure!
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Lorenzo De Martin am 9. Feb. 2024
Dear valued guest, It gives us immense pleasure to learn that you made the most of your stay at our hotel. We hope that you had the chance to enjoy a relaxing spa experience at I Spa club and also enjoy our Hammam, jacuzzi and pool. Looking forward to welcoming you again soon. Warm regards, Lorenzo De Martin - General Manager

8/10 – Gut

Andre K

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Lorenzo De Martin am 9. Feb. 2024
Thank you for your rating.

8/10 – Gut

Shane

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I enjoyed the stay
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Camille

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Probably the nicest hotel in Port Louis - if you can afford it! Great vibe in bar area and beds are extremely comfortable
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Vincent

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bel hôtel, personnel très accueillant et gentil. Chambre confortable au volume très agréable Un grand merci après une excellente semaine passée dans cet hôtel !
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2023

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Looking very tired
Rates alga be doubled since my visit last year. So certainly not value for money. Hotel is tired- rooms and particularly the bathrooms look 20 years old. At check in, was told to wait 5 minutes while they check the room. Surely the room was checked before. Even after the check somebodies old dirty sock was under the bed and a used plastic water bottle. Location is convenient for meetings in the city. Took ferry to waterfront in evening. When I returned it was not operating, so had to walk back along road in the dark. I have been staying at this hotel for last few years, but think I need to find somewhere a bit fresher and better value.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Jessica Baleekdar am 9. Nov. 2023
Dear valued guest, Thank you for your honest review. We appreciate your feedback and we are sorry to hear that you did not enjoy your stay with us. Please note that the rates of our hotel are based on the market demand and the quality of our facilities and amenities. We always strive to provide the best service and value for our guests, and we apologize for any inconvenience you experienced. We will investigate about the issues you mentioned and take appropriate actions. We value your loyalty and we hope that you will give us another chance to serve you better. Please contact us directly if you have any questions or concerns. We look forward to hearing from you soon. Thank you. Warm regards, Jessica Baleekdar – Resident Manager

4/10 – Schlecht

Engina

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very nice hotel the bedrooms were very comfortable and clean The staff were very helpful and couldn't do enough for us Many thanks for looking after us 😀 oh we did enjoy the water taxi aswell
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Jessica Baleekdar am 7. Juli 2023
Dear valued guest, We are thrilled to hear that you had a very nice stay at our hotel and appreciated our helpful staff and services. Thank you for your lovely feedback and for choosing us. Did you also have the chance to enjoy our spa treatments at I Spa club? We have a variety of soothing and revitalizing options to indulge yourself and improve your wellness. We hope to see you again soon and make your next stay even more wonderful. Warm regards, Jessica Baleekdar - Resident Manager

10/10 – Hervorragend

marc

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tres bien
Le suffren est parfait concernant la situation dans Port louis. merci a toute l'équipe
Aufenthalt von 6 Nächten im Juni 2023
Antwort von Jessica Baleekdar am 14. Juni 2023
Bonjour, Merci pour votre commentaire. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour au Suffren. Avez-vous eu l’occasion de visiter des lieux d’intérêt comme le musée Blue Penny et l’océanarium Odysseo, à quelques pas de l’hôtel ? Ce sont des attractions incontournables pour découvrir la culture et la biodiversité de l’île Maurice. Nous espérons vous revoir bientôt au Suffren. Cordialement, Jessica Baleekdar - Resident Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
I think the room offered to me had not been used by other guests for quite some time. so there are some dirts in the 🛀 bathtub. they have shower room and the tub. one comes with shower gel (blue color one) but the other comes with a transparent one, which, be frank, i cannot be sure if that is shampoo? or all-in-one😅
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Jessica Baleekdar am 8. Juni 2023
Dear valued guest, We appreciate your valuable feedback. We are sorry to hear that you faced some issues with the bathtub and the toiletries. Please rest assured that this is not a reflection of our usual quality as we always strive to maintain a high level of cleanliness. We will investigate the matter and take corrective actions. We hope that you had the chance to enjoy our other services such as the spa treatments at I Spa club. We hope to see you again soon and provide you with a better experience. Warm regards, Jessica Baleekdar - Resident Manager

8/10 – Gut

Anita

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice relaxed hotel with a water taxi over to the shops ….this runs back and forth till 11pm ….breakfast is ok …coffee good ….limited fruit ….staff are friendly ..our room looked out over the harbour.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Jessica am 19. Apr. 2023
Dear valued guest, Thank you for taking the time to write this review. We are glad that you enjoyed your overall experience at our hotel. We hope that you also had the chance to indulge in a relaxing spa treatment at I Spa club. Looking forward to welcoming you soon again. Kind regards, Jessica Baleekdar - Resident Manager

4/10 – Schlecht

Åsa

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

8/10 – Gut

Neima

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Jessica Baleekdar am 19. Apr. 2023
Dear valued guest, Thank you for your feedback. We hope that you made the most of our delicious dishes at Pomme de Mat restaurant. Looking forward to welcoming you again soon. Kind regards, Jessica Baleekdar - Resident Manager

8/10 – Gut

Victoria

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel for business and short term stays. Bathrooms are a little tired but overall, very clean and comfortable.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
Antwort von Jessica am 23. Feb. 2023
Dear valued guest, Thank you for your feedback. We are glad that you enjoyed your stay at our hotel. We hope that you had the opportunity to enjoy the delicious sushis at Sushi Quay restaurant. Looking forward to welcoming again soon. Kind regards, Jessica Baleekdar – Resident Manager

6/10 – Okay

Carolyn

Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2023

2/10 – Ungenügend

Arif

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022

6/10 – Okay

Sohaana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff were very friendly and helpful, unfortunately the bed was extremely uncomfortable leaving us with busy pains.
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Jessica am 16. Jan. 2023
Dear valued guest, Thank you for your feedback. We are glad that you made the most of the services provided by our staff. We regret to hear about your experience with the bed. We take good note of your message and will make sure to communicate your message to the concerned department to improve on this point. We hope that still had some good time by enjoying live music at Pink Socks on Friday evening. Looking forward to welcoming you again in the future. Kind regards, Jessica Baleekdar – Resident Manager

6/10 – Okay

Fazeela

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Jessica am 16. Jan. 2023
Dear valued guest, Thank you for rating our hotel. We hope that you made the most of our amenities and services. We hope that you also had the opportunity to try our 2 restaurants with international cuisine at Pomme de Mat restaurant and Japanese cuisine at Sushi Quay restaurant. Looking forward to welcoming you again in the future. Kind regards, Jessica Baleekdar - Resident Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Komfort des Zimmers
Bof
Pas de fer à repasser dans la chambre, et on nous en a fourni un défectueux. Boutons de la climatisation arrachés. Eau dans la douche à notre arrivée. Mis à part cela la chambre est spacieuse et le personnel assez accueillant
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von Jessica am 23. Dez. 2022
Bonjour, nous nous excusons pour ces mauvaises expériences. Veuillez noter que ce n'est pas le standard habituel de notre hôtel. Nous sommes désolés que vous ayez dû faire face à de tels désagréments. Soyez rassurés, votre message a été communiqué à la direction afin de prendre les mesures nécessaires pour éviter que de telles situations ne se reproduisent. Malgré tout, nous espérons que vous avez eu l'opportunité de passer un moment de détente autour d'un massage au I Spa club ou de découvrir les lieux intéressants autour de l'hôtel comme l'océanarium Odysseo, à quelques pas seulement. Nous espérons toujours vous accueillir à nouveau dans le futur pour une expérience renouvelée.Cordialement, Jessica Baleekdar - Resident Manager

8/10 – Gut

Tracy

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von Jessica am 19. Dez. 2022
Thank you for rating us.

8/10 – Gut

Lasse hiis

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von Jessica am 19. Dez. 2022
Thank you for rating our hotel.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Bathrooms are a bit dated and the breakfast didn't taste that great.
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2022
Antwort von Jessica am 19. Dez. 2022
Dear valued guest, Thank you for taking the time to write this review. We are sorry to hear about your remarks and we apologise for any inconvenience caused. Please note that your message has been communicated to the concerned department to inquire further about the issues in order to take the necessary actions. Looking forward to welcoming you again soon. Kind regards, Jessica Baleekdar - Resident Manager

10/10 – Hervorragend

Evan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Had a one night stay at Le Suffren. Staff were pleasant, room was great, enjoyed the restaurant. Great spot if you need to be in Port Louis.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von Jessica am 19. Dez. 2022
Dear valued guest, Thank you for this great review. We are glad that you enjoyed your experience at our hotel. We hope that you also had the opportunity to visit the places of interest around the hotel such as Aapravasi Ghat World Heritage site and Odysseo Oceanarium as well as shopping at Le Caudan Waterfront. Looking forward to welcoming you again soon. Kind regards, Jessica Baleekdar - Resident Manager

10/10 – Hervorragend

olivier

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von Jessica am 19. Dez. 2022
Thank you for the excellent rating.

8/10 – Gut

pierre

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
le ménage des chambres peut être amélioré la situation
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2022
Antwort von Jessica am 17. Nov. 2022
Bonjour, Nous prenons bonne note de votre remarque. Votre message sera communiqué au département concerné afin d'améliorer notre service. MerciCordialement, Jessica Baleekdar - Resident Manager

10/10 – Hervorragend

Gloria

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
I loved it
Had an amazing time during my stay. Everything was comfortable and the people we very welcoming and kind. There was even a boat shuttle to cross the river. The food was amazing.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2022
Antwort von Jessica am 17. Nov. 2022
Dear valued guest, Thank you for this wonderful review. We are glad that you made the most of the moments you spent at our hotel. It's great that you enjoyed using our water taxi to enjoy the other side at Le Caudan Waterfront for shopping and more leisure activities in the city. We hope that you also had the opportunity to treat yourself with relaxing spa treatments at I Spa club. Looking forward to welcoming you again soon. Best regards, Jessica Baleekdar - Resident Manager

10/10 – Hervorragend

Deborah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft

10/10 – Hervorragend

ALAIN

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
bonjour le Suffren ce qui m'a déplu c'est que je n'ai pa pu avoir de places pour effectuer des massages. Cordialement Mme Savigny
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von Jessica am 20. Okt. 2022
Bonjour, Merci d'avoir pris le temps d'écrire ce commentaire et merci d'avoir choisi notre hôtel. Nous espérons que vous avez apprécié votre séjour et que vous avez profité de nos services tels que nos deux restaurants et le bar Pink Socks avec vue sur la marina de Port Louis. Veuillez noter que I Spa Club est généralement très prisé par nos clients, mais les réservations doivent être faites à l'avance. Nous espérons que lors de votre prochaine visite, vous pourrez passer une journée spa pour profiter de nos massages et soins esthétiques. Au plaisir de vous revoir. Merci. Cordialement,Jessica Baleekdar – Resident Manager