Fassade der Unterkunft – Abend/Nacht

Bewertungen von Grand Hotel Açores Atlântico

5 out of 5
Grand Hotel Açores Atlântico
Avenida Infante D. Henrique 113, Ponta Delgada

Bewertungen

9,6

Außergewöhnlich

589 von insgesamt 698 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
80 von insgesamt 698 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
14 von insgesamt 698 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
7 von insgesamt 698 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
8 von insgesamt 698 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,8/10

Sauberkeit

9,8/10

Personal & Service

9,6/10

Ausstattung

9,6/10

Zustand der Unterkunft

9,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Anas

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolles und luxuriöses Hotel in Toplage, Flussläufig zur Stadt, Einkaufs- und Gastronomieangebote. Zimmer sind recht klein aber dafür mit Top Ausstattung. Personal sehr zuvorkommend und aufmerksam.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Hotel Management am 11. Mai 2024
Dear Mrs. Anas Chergui,Thank you for your feedback of the Grand Hotel Açores Atlântico.We hope to have the honor of welcoming you back soon.With kind regards,António Rebelo

10/10 – Hervorragend

Tania

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
2 Tage Urlaub bei mit der Familie.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Hotel Management am 29. Jan. 2024
Dear TaniaThank you for your feedback of the Grand Hotel Açores Atlântico.We hope to have the honor of welcoming you back soon.With kind regards,Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Tania

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Paradies
4 Tage in Ruhe weiter weg von allem und alles.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Hotel Management am 29. Jan. 2024
Dear TaniaThank you for your feedback of the Grand Hotel Açores Atlântico.We hope to have the honor of welcoming you back soon.With kind regards,Hotel Management

10/10 – Hervorragend

gritta-merve

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
aufenthalt o.k. Service -Personal für Ersatz-brekfirst nicgt flexibel leider
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Hotel Management am 21. Mai 2023
Dear Gritta-Merve,We kindly thank you for your review and hope to welcome you back in the near future.Best regards,Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Thomas

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ein sehr gutes Haus mit aufmerksamen Personal. Sehr empfehlenswert!
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2023
Antwort von Hotel Management am 17. März 2023
Dear Thomas Hundesruegge,We thank you for your kind review and we hope to welcome you back soon at the Grand Hotel Açores AtlanticoBest regards,Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Martin

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Toller Service in einem sehr schönen Haus. Das Personal war sehr zuvorkommend und freundlich. Zimmerservice immer perfekt. Die Ausstattung des Hotels war Top, große Frühstücksauswahl und es war immer jemand zu erreichen.
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2023
Antwort von Hotel Management am 24. Jan. 2023
Dear Martin Jahna,We thank you for your kind review and we hope to welcome you back soon at the Grand Hotel Açores Atlantico.Best regards,Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Marc

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Spitzenhotel mit tollem Personal!
Viertägiger Aufenthalt war super! In einem sehr schönen Zimmer mit Meerblick und sehr hilfsbereitem und netten Personal! Lediglich das Frühstück könnte in einem 5-Sterne-Hotel ein bisschen mehr Auswahl bieten, ansonsten alles topp!
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2022
Antwort von Hotel Management am 25. März 2022
Dear Mr. Marc, Thank you for your feedback regarding your stay at the Grand Hotel Açores Atlântico. It is with great satisfaction for us to know that you had an excellent experience at our hotel and we hope to have the pleasure of receiving you in the near future. With kind regards, Hotel Management

6/10 – Okay

Elaheh

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2021
Antwort von Hotel Management am 11. Jan. 2022
Dear Elaheh, We thank you for your rating towards the Grand Hotel Açores Atlantico. With kind regards, Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir hatten einen sehr schönen Aufenthalt. Die Mitarbeiter sind sehr zuvorkommend und stets bemüht. Frühstück war fantastisch. Dior Betten sehr bequem. Wir hatten ein Zimmer mit Blick auf das Meer bzw. Hafen. Wir hatten immer etwas zum schauen. Das Auto haben wir im Parkhaus neben dem Hotel. Es wurde uns je nach Bedarf vom Hotelangestellten geholt . Pro Nacht 10€ .Wir würden jederzeit wieder kommen.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2020
Antwort von Hotel Management am 13. März 2020
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to give us a review of the Grand Hotel Açores Atlantico. We are so pleased that you found our beds comfortable and rooms spotless. We also thank you for highlighting of staff. With kind regards, Hotel Management

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2020
Antwort von Hotel Management am 3. März 2020
Dear Guest, We thank you for your rating towards the Grand Hotel Açores Atlantico. With kind regards, Hotel Management

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolle Lage am Hafen, in der Nähe der Altstadt, schöner Indoor-Pool & Fitnessraum, freundliches & hilfsbereites Personal an der Rezeption
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Hotel Management am 8. Jan. 2020
Dear Guest, We would like to thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share these lovely comments about our hotel and staff. We'll make sure they receive this important feedback. We are delighted to hear that you had an enjoyable stay with us and that we have met your expectations. We look forward to welcome you back. Kindest regards, Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ich war schon öfter in Diesem Haus! Und es war alles immer sehr gut!
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Hotel Management am 29. Okt. 2019
Dear Guest, Thank you very much for choosing Grand Hotel Açores Atlantico and for writing this review. It gives us great pleasure to read that you have return and had enjoyed your stay with us. Once again we thank you and we hope we will have the honour to welcome you back in the near future. Kind regards, Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 10 Nächten im September 2019
Antwort von Hotel Management am 26. Sept. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your high rating of the Grand Hotel Açores Atlântico on Expedia We truly hope to welcome you again in the near future. With kind regards, Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Service wird hier wirklich groß geschrieben. Das Personal ist extrem aufmerksam und zuvorkommend. Die Größe der Zimmer war in Ordnung, jedoch fehlte es an Stauraum für Kleidung (nur zwei Schubladen und Kleiderbügel, kaum Ablagefächer), zwei Koffer offen stehen lassen konnte man aufgrund der geringen Raumgröße wiederum auch nicht.
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2019
Antwort von Hotel Management am 5. Okt. 2019
Dear Guest, We thank you for choosing the Grand Hotel Açores Atlântico for your visit to Ponta Delgada and sharing your feedback. We look forward to hopefully welcoming you back. With kind regards, Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir hatten eine Junior Suite. Diese war sehr schön, hat jedoch keinen Balkon. Die Trittschallisolation ist wie bei den meisten Hotels in Portugal nicht gut. Die Mitarbeiter sind extrem freundlich und hilfsbereit.Insgesamt eine sehr positive Erfahrung!
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2019
Antwort von Hotel Management am 12. Sept. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your review on Expedia. We are very pleased to know that you had a great experience with us. We also thank you for highlighting the hotel's staff. We truly hope to welcome you again in the near future. With kind regards, Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
freundliches personal, top service und lage, gutes frühstück
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2019
Antwort von Hotel Management am 8. Aug. 2019
We thank you for your review of your stay at the Grand Hotel Açores Atlantico. It is wonderful to hear that you have enjoyed your stay with us and we thank you for highlighting the hotel's beauty and comfort as well as its amenities. Our guest feedback is most important, helps us improve our standards. We look forward to welcoming you back again soon. With kind regards, Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2019
Antwort von Hotel Management am 21. Juni 2019
Dear Guest, Thank you for your rating of the Grand Hotel Açores Atlantico. We hope to welcome you back soon. With kind regards, Hotel Management

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr zentrale Lage, aufmerksames Personal, gutes Frühstück
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2019
Antwort von Hotel Management am 13. Juni 2019
Dear Guest, We hope you accept our reply in English. Thank you very much for taking the time to give us a review of the Grand Hotel Açores Atlantico. We look forward to welcoming you soon, with kind regards, Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 8 Nächten im Mai 2019
Antwort von Hotel Management am 16. Mai 2019
Dear Guest, Thank you for your rating of the Grand Hotel Açores Atlântico. With kind regards, Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2019
Antwort von Hotel Management am 9. Mai 2019
Dear Guest, Thank you for your rate of the Grand Hotel Açores Atlântico. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von Hotel Management am 3. Mai 2019
Dear Guest, Thank you for your rating of the Grand Hotel Açores Atlantico. We do hope to welcome you again in the near future. With kind regards, Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2019
Antwort von Hotel Management am 2. Mai 2019
Dear Guest, Thank you for your rating of the Grand Hotel Açores Atlantico. With kind regards, Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
+ Lage, Komfort, Bar, Personal, Service, Sauberkeit
Aufenthalt von 9 Nächten im April 2019
Antwort von Hotel Management am 2. Mai 2019
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at the Grand Hotel Açores Atlantico and for taking the time to share your experience online. We look forward to welcome you back soon. With kind regards, Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zimmer wie erwartet, sehr sehr sauber, das Bett gehört zum Besten, was wir je in einem Hotel vorgefunden haben, tägliche Reinigung, sehr gutes und reichhaltiges Frühstücksbuffet, sehr gutes Abendessen, umsichtiges und stets freundliches Personal.
Aufenthalt von 14 Nächten im April 2019
Antwort von Hotel Management am 25. Apr. 2019
Dear Guest, We hope you accept our reply in english. We want to thank you for choosing the Grand Hotel Açores Atlantico for your stay in Sao Miguel. Your kind words towards our service and hotel are highly appreciated. We hope to have the honor of welcoming you back soon. With kind regards, Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von Hotel Management am 25. Apr. 2019
Dear Guest, Thank you for your rating towards the Grand Hotel Açores Atlantico. We hope to welcome you back soon. With kind regards, Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolles Hotel mit einer Einrichtung in perfekter Kombination aus Tradition und Moderne. Sehr freundliches und zuvorkommendes Personal, gutes Frühstück und eine Top Lage.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2019
Antwort von Hotel Management am 19. Apr. 2019
Dear Guest, We thank you for choosing the Grand Hotel Açores Atlantico for your stay and for taking the time to give us a top review of our hotel's design, location and staff. We hope to have the honor of welcoming you back soon. With kind regards, Hotel Management

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Lage isr sehr gut Alles andere auch in Ordnung
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2019
Antwort von Hotel Management am 16. Apr. 2019
Dear Guest, We hope you accept our reply in english. We thank you for your feedback towards the Grand Hotel Açores Atlantico. We look forward to welcome you back soon. With kind regards, Hotel Management

8/10 – Gut

Veronika, Augsburg

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very (!) polite and helpful staff. Nice hotel in town, restaurants, whalewatching within short walking distance, good starting point for excursions, but also a bit noisy (coastal street, rooms with seaview look on port. If sensitive to noise: rooms to the back preferable ). Beds very comfortable. Good breakfast, nice hotel bar with dinner menue. No wardrobe to store clothes in our room. Stylish bathroom, everything looks new and very clean, hooks for large towels missing. Valet parking service (10 Euro/day)
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2019
Antwort von Hotel Management am 15. März 2019
Dear Mrs. Veronika, Thank you for the excellent comment regarding your stay at the Grand Hotel Açores Atlântico. We were happy to know that you enjoyed your stay and that you enjoyed our staff, the room and the breakfast at our restaurant. We hope to have the honor of receiving you again. Yours sincerely, Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Thomas, München

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Grand Hotel Acores Atlantico bietet einen excellenten Service
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2019
Antwort von Hotel Management am 16. Feb. 2019
Dear Mr. Thomas, Thank you for your review regarding your recent stay at the Grand Hotel Açores Atlantico. We are pleased that you had a lovely stay with us and that you have enjoyed our service. We look forward to welcome you back soon. with kind regards, Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2019
Antwort von Hotel Management am 2. Apr. 2019
Dear Guest, We kindly apreciate your preference and rating. We hope to welcome you again in the near future. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von Hotel Management am 28. Jan. 2019
Dear Guest, Thank you for your feedback towards the Grand Hotel Açores Atlantico. We look forward to welcome you back soon. Kind regards, Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel, mit schönem Sonnenaufgangausblick auf das Meer. Die aufmerksamen und freundlichen Mitarbeitern, haben das zentral gelegen Hotel gut im Griff.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2019
Antwort von Hotel Management am 21. Jan. 2019
Dear Mr. Peter Thank you for choosing the Grand Hotel Açores Atlantico for your staying Ponta Delgada. We are happy to read that you have enjoyed our hotel location, the helpful and professional service of our staff. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr sauberes Zimmer mit tollen Blick auf den Hafen.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Hotel Management am 13. Nov. 2018
Dear Guest, Thank you very much for taking your time to give us a review of the Grand Hotel Açores Atlantico. It is always so rewarding to read about our guests having happy experiences! We look forward to welcoming you soon, Kind regards, Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Birgit, Zürich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr freundliches hilfsbereites Personal. Tolles Frühstück. Saubere Zimmer, bequeme Betten und wenn man ein Seaview Zimmer hat, Blick auf‘s Meer und über die Hafenmole. Gute Lage zum Zentrum.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018
Antwort von Hotel Management am 6. Nov. 2018
Dear Mrs. Birgit, Thank you very much for taking your time to give us a review of the Grand Hotel Açores Atlantico. It is always so rewarding to read about our guests having happy experiences! We look forward to welcoming you soon, Kind regards, Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Daniel, Heidelberg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Großartiges Hotel
Schönes Hotel mit top Service und schönen Ausblick. Sehr gute Bar mit sehr guten Gins (jeden Cent wert) Zwei Sachen haben mich etwas gestört: 1.Türen hätte man etwas besser isolieren können 2. Indoor pool aber das ist Geschmack Sache
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2018
Antwort von Hotel Management am 19. Sept. 2018
Dear Mr. Daniel, Thank you for your kind review of the Grand Hotel Açores Atlantico. It gives us a great pleasure to read that our service, location and luxury setting provided a wonderful experience during your visit to Ponta Delgada Rest assured I will share your feedback with the Hotel Team. We do hope to welcome you again in the near future. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Niki

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very nice hotel. Wonderful staff
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Nikos

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly staff, excellent location.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Maria Clara am 22. Mai 2024
Dear Nikos, On behalf of the entire team from the Grand Hotel Açores Atlântico, we would like to thank you for the kind words regarding the stay that you had with us. We are hoping to welcome you again in a near future! Best regards, Maria Clara.

10/10 – Hervorragend

Michelle

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very helpful staff and great breakfast.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Maria Clara am 20. Mai 2024
Dear Mrs. Michelle, On behalf of the entire team from the Grand Hotel Açores Atlântico, we would like to thank you for the kind words and amazing review regarding the stay here with us.We are hoping to welcome you again in a near future!Best regards, Maria Clara.

8/10 – Gut

Sandra, Exeter

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Location and friendly staff
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hotel Management am 14. Mai 2024
Dear Sandra Wileman,On behalf of the entire team from the Grand Hotel Açores Atlântico we would like to thank you for the review about the stay here with us.We hope to welcome you back!Best regards,António Rebelo

10/10 – Hervorragend

Ron

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hotel Management am 14. Mai 2024
Dear Ron Warzek,Thank you for your feedback of the Grand Hotel Açores Atlântico.We hope to have the honor of welcoming you back soon.With kind regards,António Rebelo

10/10 – Hervorragend

William

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The Front Desk staff are excellent.
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024
Antwort von Maria Clara am 12. Mai 2024
Dear Mr. William, On behalf of the entire team from the Grand Hotel Açores Atlântico, we would like to thank you for the amazing words and review regarding the stay that you had with us. We are hoping to welcome you again in a near future!With kind regards, Maria Clara.

10/10 – Hervorragend

Stuart

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This property more than metour expectations. Room was spacious, beds were very comfotable and breakfast was fantastic
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Hotel Management am 11. Mai 2024
Dear Mr. Stuart Mercey,On behalf of the entire team from the Grand Hotel Açores Atlântico, we would like to thank you for the amazing review regarding the stay here with us.We hope to welcome you back in a near future!With kind regards,António Rebelo

10/10 – Hervorragend

Thomas

Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Maria Clara am 28. Mai 2024
Dear Mr. Thomas, We from the Grand Hotel Açores Atlântico, would like to thank you for your kind review regarding the stay here with us. We hope to welcome you back in a near future!Kind regards, Maria Clara.

10/10 – Hervorragend

Anne

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Maria Clara am 27. Mai 2024
Dear Mrs. Anne,On behalf of the entire team from the Grand Hotel Açores Atlântico, we would like to thank you for giving us your feedback regarding the stay with us. We hope to welcome you in a near future!With kind regards, Maria Clara.

10/10 – Hervorragend

Richard

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Enjoyed the kind staff and amenities
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Maria Clara am 7. Mai 2024
Dear Richard,We would like to thank you for the kind review and amazing words regarding the stay here with us at the Grand Hotel Açores Atlântico.We hope to welcome you back in a near future!Kind regards, Maria Clara.

10/10 – Hervorragend

Lorraine

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very nice hotel.we arrived at 7:30am and they let us in our room early All staff friendly and helpful Ocean view room was really and comfortable Balcony restaurant was excellent
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Hotel Management am 3. Mai 2024
Dear Lorraine Wain,We would like to thank you on behalf of the entire team from the Grand Hotel Açores Atlântico for your kind review regarding the stay with us.We hope to welcome you again in a near future!With kind regards,António Rebelo

8/10 – Gut

Francis, PENMAENMAWR

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
GOOD LOCATION. HIGH CLASS SERVICE
Aufenthalt von 14 Nächten im April 2024
Antwort von Hotel Management am 1. Mai 2024
Dear Francis Meldrum,On behalf of the entire team from the Grand Hotel Açores Atlântico, we would like to thank you for your review.We hope to welcome you back in a near future!Kind regards,Antonio Rebelo

10/10 – Hervorragend

Mark

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Amazing staff
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Hotel Management am 1. Mai 2024
Dear Mr. Mark Powers,Thank you for your feedback of the Grand Hotel Açores Atlântico.We hope to have the honor of welcoming you back soon.With kind regards,António Rebelo

10/10 – Hervorragend

Sandra

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Management am 1. Mai 2024
Dear Sandra Schultz,Thank you for your feedback of the Grand Hotel Açores Atlântico.We hope to have the honor of welcoming you back soon.With kind regards,António Rebelo

10/10 – Hervorragend

Joel

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Maria Clara am 19. Mai 2024
Dear Joel, We would like to thank you on behalf of the entire team from the Grand Hotel Açores Atlântico for the review regarding the stay with us. We are hoping to welcome you again in the future!Best regards, Maria Clara.