3 Außenpools

Bewertungen von Allegro Playacar - All Inclusive

3.5 out of 5
Allegro Playacar - All Inclusive
Lote Hotelero No. 7, Playa del Carmen, QROO

Bewertungen

7,8

Gut

371 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
324 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
165 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
60 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
80 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

7,4/10

Ausstattung

7,8/10

Zustand der Unterkunft

7,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Holger

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2022

6/10 – Okay

Roland

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Schlechtes Essen und freundliches Personal
Das Hotel ist alt, die Möbel im die Jahre gekommen, kein warm Wasser die ersten zwei Tage, immer wieder keine frischen Strandtücher. Das Essen ist ungeniessbar. Bier und Prosecco hat keine Kohlensäure und Wein ist Essig. Trotzdem war das Personal stehts am Lachen und sehr sehr freundlich.
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2021
Antwort von Community Manager am 20. Nov. 2021
Dear Roland, many thanks for your kind review. We can't wait to welcome you back. Have a very nice day

10/10 – Hervorragend

martin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
klasse hotel.
sehr schöne und saubere anlage. super service. Bequemes Bett, kostenlose Liegen am Strand, Essen Ok.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2021
Antwort von Community Manager am 25. Jan. 2021
Sehr geehrter Herr. Martin, Vielen Dank für Ihre tolle Bewertung! Es freut uns sehr, dass Sie Ihre Zeit bei uns genossen haben und es uns gelungen ist, Ihre Zufriedenheit zu erreichen. Kommentare wie Ihre motivieren uns, jeden Tag unser Bestes zu geben, um uns in allen Aspekten zu verbessern und unseren Gästen einen exzellenten Service zu bieten. Wir freuen uns auf Ihren nächsten Besuch. Unsere besten Grüße!

8/10 – Gut

Markus

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beim Frühstück fehlte es an Brot, Müesli, Naturjogurt. Auswahl spärlich. Zimmer sind gut. Schöne Anlage.
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2020
Antwort von Community Manager am 4. Jan. 2021
Sehr geehrter Herr Markus, Wir möchten uns für die Kommentare bedanken, die Sie zu Ihrem letzten Besuch abgegeben haben, da sie uns helfen zu verstehen, wie unsere Gäste ihren Aufenthalt bei uns genießen. Es ist immer unser Ziel, die maximale Zufriedenheit unserer Kunden zu erreichen, und wir freuen uns zu hören, dass sie ihren Urlaub bei uns genossen haben. Wir sind ständig bemüht, die beste Qualität anzubieten und sicherzustellen, dass alle unsere Gäste mit schönen Erinnerungen an ihren Urlaub nach Hause zurückkehren. Wir freuen uns, dass Sie uns in Ihrem Urlaub ausgewählt haben, Ihre Meinung ist uns sehr wichtig und wir versichern Ihnen, dass wir sie intern teilen werden. Wir hoffen, dass Sie uns erlauben, Ihren nächsten Aufenthalt unvergesslich zu machen. Wärmste Grüße,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lage und Gestaltung der Anlage sehr hübsch. Sehr nettes Personal - alles in allem rundum zufrieden!
Aufenthalt von 11 Nächten im November 2019
Antwort von Community Manager am 16. Dez. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your comments about your recent vacation with us. Our guests' comments provide us with an opportunity to see our hotel through their eyes giving us insight into any service that may have room for improvement to enhance our future guests' stay among us, therefore we are grateful for the time you spent to share a review of your personal experience in the hotel. We hope you give us the opportunity to welcome you to the hotel again soon. Warmest Regards!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Anlage ist top und lässt keine Wünsche offen. Lediglich der Checkout war nicht in Ordnung. Da das Kreditkartengerät bei unserer Abreise nicht funktionierte, müssten wir Bargeld vom hoteleigenen bankautomaten abheben und dafür auch noch bei 100$ eine Gebühr von 15$ bezahlen, das geht überhaupt nicht!
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2019
Antwort von Community Manager am 21. Nov. 2019
Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Kommentare zu Ihrem Urlaub mitzuteilen. Die Kommentare unserer Gäste geben uns die Gelegenheit, unser Hotel mit ihren Augen zu sehen, und geben uns einen Eindruck von jeglichem Service, der verbessert werden kann, um die Zufriedenheit des zukünftigen Gastes unter uns zu erhöhen. Deshalb sind wir dankbar für das Hotel Ich verbringe Zeit damit, einen Überblick über seine persönlichen Erfahrungen im Hotel zu geben. Wir hoffen, dass Sie uns die Gelegenheit geben, Sie wieder im Hotel zu begrüßen. Der wärmste Gruß!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Kurze Wege in der Hotelanlage;, genügend Liegen im Poolbereich, wie auch am Strand - keine "Handtuchreservierung"; Anlage sehr gepflegt und vergleichsweise familiär; schöne Palmenanpflanzung am Strand; nur 20 Minuten zu Fuß bis 5. Avenue; Essen insgesamt sehr gut; 100% Weiterempfehlung wegen Preis-Leistung
Aufenthalt von 11 Nächten im November 2018
Antwort von Community Manager am 5. Dez. 2018
Sehr geehrter Gast, Wir möchten uns für die Kommentare, die Sie zu Ihrem letzten Besuch gemacht haben, bedanken, da sie uns helfen zu verstehen, wie unsere Gäste ihren Aufenthalt bei uns genießen. Es ist immer unser Ziel, die maximale Zufriedenheit unserer Kunden zu erreichen, und wir freuen uns, dass Sie Ihren Urlaub bei uns genossen haben. Wir sind ständig bemüht, die beste Qualität anzubieten und sicherzustellen, dass alle unsere Gäste mit schönen Erinnerungen an ihren Urlaub nach Hause kommen. Wir freuen uns, dass Sie uns in Ihrem Urlaub ausgewählt haben, Ihre Meinung ist uns sehr wichtig und wir versichern Ihnen, dass wir sie intern teilen werden. Wir hoffen, dass Sie uns Ihren nächsten Aufenthalt unvergesslich machen werden. Der wärmste Gruß!

10/10 – Hervorragend

Isa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alles Super!
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2018
Antwort von Community Manager am 4. Juni 2018
Sehr geehrter Frau Isa, Zunächst möchten wir Ihnen für Ihre Kommentare nach Ihrem letzten Besuch bei uns danken und wir freuen uns zu lesen, dass wir Ihre Urlaubserwartungen übertreffen konnten. Wir hoffen, dass Sie uns erlauben, Ihren nächsten Aufenthalt unvergesslich zu machen. Die herzlichsten Grüße!

8/10 – Gut

Dani, Bayern

Hübsches Hotel
Tolles Strandhotel, Zimmer sehr hellhörig. Essen ist ok und die acocktails sind sehr lecker.
Aufenthalt von 11 Nächten im Februar 2018
Antwort von Community Manager am 25. Feb. 2018
Lieber Dani, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Kommentare zu Ihrem letzten Urlaub mit uns zu teilen. Die Kommentare unserer Gäste geben uns die Möglichkeit, unser Hotel mit ihren Augen zu sehen und uns einen Einblick in jeden Service zu geben, der möglicherweise verbessert werden kann, um den Aufenthalt unserer zukünftigen Gäste zu verbessern. Deshalb sind wir dankbar für die Zeit, die Sie mit uns verbracht haben Überprüfung Ihrer persönlichen Erfahrung im Hotel. Wir hoffen, Sie geben uns die Möglichkeit, Sie bald wieder im Hotel begrüßen zu dürfen. Herzliche Grüße!

10/10 – Hervorragend

Christian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 14 Nächten im November 2017
Dear Christian, Thanks for the review. We hope to have you soon with us. Best Regards!

10/10 – Hervorragend

Michaela, Berlin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gepflegtes Hotel am gepflegten Strand
Uns hat diese Hotelanlage sehr gut gefallen, weil sie sauber und gepflegt war und sehr schön angelegt.
Aufenthalt von 12 Nächten im Oktober 2017
Antwort von Guest Experience Manager am 7. Nov. 2017
Lieber Gast, Vielen Dank für Ihren Kommentar, wir freuen uns zu lesen, dass Sie unser Hotel in seiner Gesamtheit genossen haben. Wir hoffen, Sie bald wiederzusehen. Grüße

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alles wunderbare, wunderschoener Strand Staff Super Essen super Zimmer super Sehr angenehmes Aufenthalt
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2017
Antwort von Community Manager am 20. Sept. 2017
Beste gast Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback op TripAdvisor te delen. Wij waarderen alle feedback van gasten als een kans om onze diensten en producten verder te verbeteren voor onze gasten. Al uw opmerkingen zijn doorgegeven aan de manager van elk gebied om actie te ondernemen. We hopen dat je niet zal aarzelen om opnieuw in de nabije toekomst met ons te bezoeken om u te laten zien hoe we alle opmerkingen die u heeft verbeterd, verbeteren. Beste wensen;

10/10 – Hervorragend

Erik, Vienna, Austria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Simple resort, has one buffet restuarant and three a la carte, the food varies so there's always something new but the choice isn't huge. The beach is amazing, there're always enough chairs on the beach or at the pool. Staff was always very helpfull and the animations were funny but not too forced, overall great staff anywhere.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2017
Antwort von Community Manager am 25. Aug. 2017
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback of your recent stay. Thank you very much for choosing Allegro Playacar to stay on your vacation, your opinion is very important to us and we assure you that we will share it internally. We hope very soon for another rejuvenating experience with us and we will be able to welcome you back to the Resort to show you how we are improving our service. Best Regards;

8/10 – Gut

Thomas

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Toller Strand, Hotel solala
Toller Strand, nette Anlage - allerdings schon alt und keine top Qualität
Antwort von Guest Experience Manager am 6. Apr. 2017
Hello Thomas, Thank you very much for sharing your opinion of Allegro Playacar. We hope to host you again soon!

10/10 – Hervorragend

Alisha

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Allegro Playacar am 7. Mai 2024
Estimada Alisha,¡Muchas gracias por tomarte el tiempo para dejarnos tu calificación de 5 sobre 5 en Expedia! Nos alegra mucho saber que tu experiencia con nosotros fue tan positiva. Nos esforzamos continuamente para garantizar que nuestros huéspedes disfruten de una estancia excepcional, y tus amables palabras son una gran recompensa para todo nuestro equipo.Esperamos tener el placer de darte la bienvenida nuevamente en el futuro. Si necesitas alguna otra cosa o si hay algo en lo que podamos mejorar, no dudes en ponerte en contacto con nosotros.¡Que tengas un maravilloso día!Atentamente,[Roberto Rodrigues Guest Experience Manager]

10/10 – Hervorragend

Martina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff is amazing!!! Only draw back would be air conditioner may or may not work and hot water issues but we went to this resort with this in mind. Over all everything was really good.
Aufenthalt von 13 Nächten im März 2024
Antwort von Community Manager am 17. Apr. 2024
Dear Martina,Thank you for taking the time to share your positive review with us. We're delighted to hear that you found our staff amazing and that overall, you had a really good experience with us. We appreciate your understanding regarding the air conditioner and hot water issues. Your feedback is invaluable to us as we continuously strive to improve. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future for another enjoyable stay.Warm regards,Alberto PerezCommunity Manager

10/10 – Hervorragend

Sandra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Loved it Will be back
Aufenthalt von 13 Nächten im März 2024
Antwort von Community Manager am 17. Apr. 2024
Dear Sandra,Thank you for your glowing review! We're thrilled to hear that you loved your experience with us. We can't wait to welcome you back for another fantastic stay in the future.Best regards,Alberto PerezCommunity Manager

10/10 – Hervorragend

Sean

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 9 Nächten im April 2024
Antwort von Community Manager am 12. Apr. 2024
Muchas gracias por tu reseña de 5 puntos sobre 5.Alberto PerezCommunity Manager

10/10 – Hervorragend

Stephanie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
This is our second stay there, all the staff are friendly.
Aufenthalt von 10 Nächten im Januar 2024
Antwort von Community Manager am 28. März 2024
Dear Stephanie,Thank you for choosing to stay with us again and for taking the time to leave such a positive review! We're thrilled to hear that you found our staff to be friendly during your second stay. We look forward to welcoming you back for many more enjoyable stays in the future!Best regards,Alberto PerezCommunity Manager

6/10 – Okay

Erasmo

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property is pretty outdated. If your are ok with your room being 75deg F after being out in the sun all day, this is a place for you. If not, you are in for a rough vacation. Their ac units will NOT cool below 75 day or night. Buffets options are very limited. Wish I was told that no dinner areas are conditioned. Every dinning area is very not with no A/C
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Community Manager am 19. März 2024
Dear Erasmo,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We apologize for any inconvenience you experienced during your stay. Your comments regarding the temperature in the rooms and dining areas have been duly noted, and we will work diligently to address these issues to enhance the comfort of our guests.We appreciate your honest feedback as it helps us to identify areas for improvement. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a more enjoyable experience.Best regards,Alberto PerezCommunity Manager

4/10 – Schlecht

Maryam

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff were fabulous. The bathroom was broke 5 of the 7 days in our room and the public ones. The food was not good and very limited.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Community Manager am 19. März 2024
Dear Maryam,Thank you for taking the time to share your experience with us. We sincerely apologize for the inconveniences you encountered during your stay. Your feedback regarding the condition of the bathrooms and the quality of the food has been noted, and we will work to address these issues and enhance our guests' experience.We value your feedback as it helps us identify areas for improvement. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a more satisfactory experience.Sincerely,Alberto PerezCommunity Manager

8/10 – Gut

Orville, liberty lake

Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Community Manager am 2. Apr. 2024
Estimado Orville,Agradecemos tu valoración y comentarios sobre tu experiencia. Siempre estamos buscando maneras de mejorar, y tus opiniones nos ayudan en este proceso. Esperamos que hayas disfrutado tu estancia y estaremos encantados de recibirte nuevamente en el futuro.Atentamente,Alberto PerezCommunity Manager

10/10 – Hervorragend

Juan Francisco

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Community Manager am 11. März 2024
Estimado Juan Francisco,¡Gracias por tu reseña de 5 sobre 5! Nos alegra saber que disfrutaste de tu estancia en nuestro resort. Esperamos darte la bienvenida de nuevo pronto.Saludos cordiales,Alberto PérezCommunity Manager

8/10 – Gut

Shaya

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff were very welcoming and accommodating. Small resort, but every area was within walking distance which was especially useful when walking back-and-forth from the pools to the room. Food was delicious and there were several options to choose from.
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Community Manager am 29. Feb. 2024
Dear Shaya,Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us on Expedia. We are delighted to hear that you had a positive experience at our resort.It's wonderful to know that you found our staff welcoming and accommodating. Providing exceptional service is a top priority for us, and we're glad that our team made you feel valued during your stay.We're pleased that you found our resort layout convenient, with all areas within walking distance. Ensuring easy access to amenities is important to us, and we're glad that this aspect enhanced your overall experience.We're thrilled to hear that you enjoyed the food offerings during your stay. Our culinary team works hard to provide delicious options for our guests, and it's rewarding to hear that you found several choices to your liking.Thank you again for your review, Shaya. We hope to have the opportunity to welcome you back for another enjoyable stay in the future. If there's anything we can do to make your next visit even more memorable, please don't hesitate to let us know.Warm regards,Alberto Pérez

6/10 – Okay

Mana

.
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Community Manager am 29. Feb. 2024
Dear Mana,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're sorry to hear that your experience didn't fully meet your expectations.We would greatly appreciate it if you could provide more details about the specific aspects that disappointed you during your stay so that we can address them accordingly. Your satisfaction is our top priority, and we continuously strive to improve our services.Your input is valuable to us, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future to provide you with a more enjoyable experience.Best regards,Alberto Pérez

6/10 – Okay

Rigoberto

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Terrible food
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Community Manager am 29. Feb. 2024
Dear Rigoberto,Thank you for sharing your feedback with us. We're truly sorry to hear that you found the food during your stay to be terrible.We take your comments seriously and would like to understand more about your dining experience so that we can make the necessary improvements. Could you please provide additional details about what specifically you found unsatisfactory about the food?Your satisfaction is very important to us, and we hope to have the opportunity to restore your confidence in our services during any future visits.Warm regards,Alberto Pérez

10/10 – Hervorragend

Gary

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We really enjoyed our stay, it has such a relaxed vibe, no rushing in the morning to get pool or beach chairs, small buffet, but excellent food, stay were pleasant and helpful, stunning beach, we will return
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024
Antwort von Allegro Playacar am 23. Feb. 2024
Dear Gary, Thanks so much to take the time to let us know the experience during your stay, our main goal at Allegro Playacar its bring the best service for all our guest. Best Regards Roberto Rodrigues

8/10 – Gut

Shannon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Antwort von Allegro Playacar am 23. Feb. 2024
Dear Shannon, Thanks so much to take the time and share with us your experience at the hotel, our main goal its to give the best service to all our guest Best Regards Roberto RodriguesGuest Experience Manager

8/10 – Gut

Ricky Lynn

Aufenthalt von 10 Nächten im Februar 2024
Antwort von Community Manager am 20. März 2024
Estimado Ricky Lynn,Gracias por tu calificación. ¿Hay algo que podamos mejorar para alcanzar una calificación perfecta la próxima vez? Te esperamos de nuevo pronto. Saludos cordiales,Alberto PerezCommunity Manager

10/10 – Hervorragend

Douglas Stephen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good size rooms, good food, specialty restaurants were GREAT! Good service and friendly staff. Hats off to Roberto and Alfonso for going above and beyond to assist us-THANKYOU!
Aufenthalt von 14 Nächten im Februar 2024
Antwort von Community Manager am 20. Feb. 2024
Dear Douglas Stephen, We would like to thank you for the review you shared regarding your recent visit to our hotel Allegro Playacar, we are delighted to know that we were able to meet your expectations.We are glad that your vacation was an amazing experience and that you enjoyed everything we have to offer, we hope you will keep us in mind for another visit very soon.Kind regards

8/10 – Gut

Chad Arnold

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Only thing i really dislike is having to wait in line for an hour every time you want to try to go to a specialty restaurant.
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Community Manager am 17. Feb. 2024
Dear Chad Arnold, We thank you for sharing your feedback on your recent vacation with us, our main goal is to ensure that we continue to provide unforgettable experiences for our guests and your comments help us to do that. We appreciate the time you took to share your constructive comments.Once again we thank you for choosing our hotel for your vacation and hope to have the opportunity to serve you again in the future.Best regards

2/10 – Ungenügend

francesco

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Food bery bad not enough options no night life
Aufenthalt von 8 Nächten im November 2023
Antwort von Allegro Playacar am 9. Feb. 2024
Dear Francesco, Your comments are super important for us, we regret not having met your expectations 100%, we will continue improving and we hope in the future you give us again the oportunity to host you. Best Regards Roberto Rodrigues Guest Experience Manager

6/10 – Okay

GENESIS ALEJANDRA

Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Allegro Playacar am 25. Jan. 2024
Estimada Genesis Alejandra, Agradecemos el tiempo que ha tomado para realizar su reseña de acuerdo a su experiencia en Allegro Playacar, para nosotros son muy importantes sus comentarios ya que gracias a ellos podemos seguir mejorando. Saludos cordiales Guest Experience Manager Roberto Rodrigues

6/10 – Okay

Kathie

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
It was a nice resort, clean, quiet, decent food and drinks. Staff was good for the most part. One crabby bartender at the beach. The waiters & staff at the buffet were great! My only complaint there were no beach towels for a couple hours. Now that i think about it ...it really wasn't that big of a deal. My travel companion loved it there
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Allegro Playacar am 19. Jan. 2024
Dear Kathie, Thanks so much to take the time to share your experience at our hotel, for us its super important that way we always continue improve. Best Regards.

10/10 – Hervorragend

Patricia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Community Manager am 17. Jan. 2024
Dear Patricia,We thank you for your ratings about your vacation at our Allegro Playacar hotel; the satisfaction of our guests is our main goal and there is nothing better than knowing that we have achieved it. We are very pleased that the hotel and staff were able to meet your expectations during your stay. We are glad that your vacation was an amazing experience and that you enjoyed everything we have to offer, we hope you will keep us in mind for another visit very soon. Kind regards

6/10 – Okay

Jill

Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Community Manager am 6. Feb. 2024
Dear Jill,We appreciate you sharing your review of your recent vacation with us, our main goal is to ensure we continue providing unforgettable experiences to our guests and your comments help us do this. We appreciate the time you have taken to share your rating.Once again we thank you for choosing our hotel for your vacation and we hope to have the opportunity to serve you again in the future.Kind regards

10/10 – Hervorragend

Charles

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bel hébergement « all inclusive » en bord de mer
Très bon rapport qualité/prix. L’hôtel a de très belles piscines, super accès à la mer aux eaux bleu turquoise. La nourriture est correcte, sans plus, mais on ne peut pas vraiment en demander davantage à un « all inclusive » de ce type à mon sens. Il y a une restauration mexicaine dans l’hôtel mais il faut réserver le matin pour le soir aussi nous ne l’avons pas testé. Il est possible de bénéficier du all inclusive jusqu’à 15h le jour du départ, la chambre devant être libérée à midi, ce qui est aussi un bon point. Il y a un parking inclus où il y avait beaucoup de place. Nous n’y avons passé qu’une nuit mais c’était une très belle fin de séjour dans cet hébergement.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Allegro Playacar am 14. Jan. 2024
Dear Charles, Thanks so much to take the time to share with us your experience in our beautifull hotel, it was a pleasure to host you and we hope to have you again with us in the future her at your second home Allegro Playacar.

8/10 – Gut

Lauren

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
My husband and I came in Jan of 2024. Overall, we enjoyed ourselves and the relaxing resort. Though we had some issues with air conditioning, the staff promptly gave us a new room. The buildings/facilities are starting to show some age, but we felt any concerns were addressed well. We enjoyed the food but were a little disappointed with the restaurants. You have to stand in line at 10 am the day of to make a reservation, and only certain restaurants were open each day. It makes it difficult if you have tours or excursions during the day. The beach is wonderful; some resorts have very little beach but Allegro’s is nice.
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Allegro Playacar am 10. Jan. 2024
Dear Lauren,We appreciate the time you have taken to let us know that in general you had a pleasant experience at our hotel, your comments are extremely important since with them we can continue improving our processes to make the client's stay the best.Best Regards.

10/10 – Hervorragend

Thomas

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Community Manager am 8. Jan. 2024
Dear Thomas,We thank you for your ratings about your vacation at our Allegro Playacar hotel; the satisfaction of our guests is our main goal and there is nothing better than knowing that we have achieved it. We are very pleased that the hotel and staff were able to meet your expectations during your stay. We are glad that your vacation was an amazing experience and that you enjoyed everything we have to offer, we hope you will keep us in mind for another visit very soon. Kind regards

6/10 – Okay

Kenneth Adam

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Community Manager am 8. Jan. 2024
Dear Kenneth Adam,We greatly appreciate the time you have taken to review your recent experience at our hotel, Royal Hideaway Playacar.Thank you again for choosing our hotel on this occasion and for the courtesy of your time, although we understand that it did not fully meet your expectations. We hope to have the opportunity to serve you again in the future and to have the opportunity to exceed your expectations.Kind regards,

6/10 – Okay

IVA

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
The beach was very nice. There are plenty of palm trees and beach chairs and they have 2 pool areas with plenty of chairs. I enjoyed the weather and the place. The food was good enough and there was plenty of food, music all day, activities and warm, clean sea water. What I didn't like was the room. They have nice-looking villas with a beautiful veranda (ours had a beach view) but the bathroom smelled day and night (a urine-like stench), the sheets had stains on them and the covers looked unclean. We did not get fresh towels daily (had to ask.) There was only one towel for the hands and I had to ask them to give me more than one. My daughter's bed was too small and too close to the bathroom with only one blanket. Another blanket was in the closet, but when I used it I noticed it had a large orange stain and it smelled . It also had hair stuck on it. In other words, the location, the beach area and the food were very good but the cleanliness and comfort in the room were not. (One night it rained and the rain came in.)
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Community Manager am 4. Jan. 2024
Dear IVA,Thank you for taking the time to write and share your recent experience in our beautiful resort. In reference to your constructive comments, let me know that we have shared them with our management team in order to work on the improvements for your future visit, we offer you the deepest of apologies to know that the experience was an experience that does not represent our brand's standards, and as such, has been an unusual exception.We look forward to have the honor of welcoming you back home to offer you a truly remarkable experience.

8/10 – Gut

Rustom

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The beach was awesome the staff was very friendly smaller place so you met a lot of new friends
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Community Manager am 31. Jan. 2024
Dear RustomWe would like to thank you for the very positive comments you shared regarding your recent visit to our hotel, we are delighted to know that we were able to meet your expectations.We are glad that your vacation was an amazing experience and that you enjoyed everything we have to offer, we hope you will keep us in mind for another visit very soon. Kind regards

6/10 – Okay

Monserrat

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Rooms are outdated and the dood is average; but the customer service was good and we enjoyed our stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Allegro playacar am 31. Dez. 2023
Dear Monserrat, Thanks so much for your review for us its super important to know how was your experience and your comments will help us a lot to continue being better. Best Regards

10/10 – Hervorragend

Polya

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Allegro Playacar is a very nice and quiet hotel. We stayed there for Christmas with my husband and two teenagers. The service was amazing. Location is amazing. Downtown is a 15 min. walk. Value is amazing. We would go back there again.
Aufenthalt von 8 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Allegro Playacar am 2. Jan. 2024
Dear Polya, Thanks so much to take the time to write your opinion about the resort, we are so glad that you and your family have a great time at Allegro Playacar. we hope to see you soon. Best Regards

6/10 – Okay

MITSURU

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
部屋が狭い、バスタブが欲しい
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Allegro Playacar am 28. Dez. 2023
Dear Mitsuru, Thanks so much for your preference, as well is super important for us your comments , thah help us a lot to continue geeting beter. Best Regards.

2/10 – Ungenügend

Dennis Brian

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very limited buffet and ala carte restaurants. Of the 4 at dinner only the buffet and 1 or 2 ala carte were open.
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Allego playacar am 25. Dez. 2023
Dear Dennis Brian, We appreciate the time you take to let us know about this issue, we are sorry that your experience with the restaurants was not entirely pleasant, we appreciate your comments and we will take them into account to continue improvingBest Regards. Roberto RodriguesGuest Experience Manager

10/10 – Hervorragend

Wesley

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We always enjoy staying here. It is verrry budget so if you are expecting lots of amenities you will be very disappointed. It is an older resort but it is quaint quiet has an excellent beach. Food is good for a small resort. Walking distance to a small plaza just a couple of city blocks away. Staff is kind. You could even walk to 5 th avenue if you wanted. All in all a great experience for us but it is not for everyone. If you are budget conscious you will love it
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Community Manager am 20. Dez. 2023
Thank you Dear, Wesley for your evaluation during your stay at Allegro Playacar.we are delighted to read that we were able to meet your expectations during of your stay with us.We hope to welcome you in the future.Kind regards

10/10 – Hervorragend

Jason, Buffalo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Upon arrival, my wife and I were greeted by Roberto . Who took care of everything and anything that needed to be taken care of . Including interpreting for our transportation back to the airport also regularly checking up on us throughout our stay.Would have to say he went above and beyond to assure of a GREAT vacation
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Allego playacar am 10. Dez. 2023
Dear Mr Kirby, Thanks so much to give us the opportunity to host you, its glad for us know that you have a pleasant saty, we hope to see you soon!Best Regards.

6/10 – Okay

Marvin

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Food sucked but its a nice place
Antwort von Community Manager am 7. Feb. 2024
Dear Marvin, We would like to thank you for the review you shared regarding your recent visit to our hotel Allegro Playacar, we are delighted to know that we were able to meet your expectations.We are glad that your vacation was good experience and that you enjoyed everything we have to offer, we hope you will keep us in mind for another visit very soon.Kind regards

10/10 – Hervorragend

Heidi Kristina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had an amazing time at Allegro! We loved the direct access to the beach, and had many relaxing walks by the ocean. All the staff we interacted with were a pleasure. Everyone was attentive, friendly, helpful, and so much fun! Lots of options for food, drinks, and activities inside the resort. We also loved how we could easily walk to town and the market for shopping and more fun. Overall, there’s really nothing bad to say about our experience here, and we’re super excited to make another trip. 10/10 :)
Antwort von Community Manager am 6. Dez. 2023
Dear Heidi Kristina, We thank you for your ratings about your vacation at our Allegro Playacar hotel; the satisfaction of our guests is our main goal and there is nothing better than knowing that we have achieved it. We are very pleased that the hotel and staff were able to meet your expectations during your stay. We are glad that your vacation was an amazing experience and that you enjoyed everything we have to offer, we hope you will keep us in mind for another visit very soon. Kind regards