No. 115, St. 214 Corner St. 63, Sangkat BeoungReang, Khan Daun Penh, Phnom Penh
Bewertungen
8,8
Hervorragend
Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
74 von insgesamt 132 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
74
41 von insgesamt 132 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
41
8 von insgesamt 132 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
8
4 von insgesamt 132 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
4
5 von insgesamt 132 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
5
9,0/10
Sauberkeit
8,6/10
Personal & Service
8,8/10
Ausstattung
8,8/10
Zustand der Unterkunft
9,0/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Michael
22. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fantastic
Michael
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
10/10 – Hervorragend
Kim San Vincent
Geschäftlich gereist
15. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room is clean and big
Kim San Vincent
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
10/10 – Hervorragend
Mohamed
25. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Mohamed
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Por Chiek
Mit der Familie gereist
30. Dez. 2023
Comfortable
Por Chiek
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
10/10 – Hervorragend
HUN
Mit einer Gruppe gereist
19. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
HUN
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
10/10 – Hervorragend
Reeta
Mit dem Partner gereist
14. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff at the front desk was very helpful orangizing tuk tuk for day tour.
Breakfast was very good, had enough veggi selection and fresh local fruits. Staff was great and especially thanks to Ravinder (food and beverage manager) made extra especial veggi food for us.
Thanks to all the staff.
Reeta
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
10/10 – Hervorragend
James
6. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The Hotel is amazing. This is the 3rd year I've stayed here. My thanks goes out to Sarah Moya and Try Bona and the rest of the people in the hotel
James
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
10/10 – Hervorragend
Dinesh
Geschäftlich gereist
7. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dinesh
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
10/10 – Hervorragend
Chao Han
3. Nov. 2023
Chao Han
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
10/10 – Hervorragend
Sushil, San Jose
Mit der Familie gereist
15. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great stay
Sochye was excellent at Front Desk and Ivan Pham and his team were so good creating an amazing dining experience
They went out of their way to cater for
our dietery needs-and we were very happy
Sushil
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Ria am 24. Okt. 2023
Dear Sushil,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your past experience at Courtyard by Marriott Phnom Penh.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with our leadership team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.Sincerely,Ria SariExecutive Assistant Manager
10/10 – Hervorragend
sungeun
16. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
완벽한 코트야드
직원이 너무 친절했습니다. 수영장 조식 라운지 모두 훌륭했습니다.
sungeun
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Ria am 24. Okt. 2023
Dear Sungeun,Thank you for taking the time and give us a great rating about our hotel services. We truly appreciate you taking the time to share your experience with us.It is our utmost priority to ensure that all our guests feel cared for and have a comfortable stay, and we're delighted to hear that our hotel facilities and services made a positive impression on you.We will be sure to pass on your compliments to our team members who will be thrilled to know that their efforts made a difference in your stay.We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future, and please do not hesitate to reach out if there is anything we can assist you with.Sincerely,Ria Sari
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
20. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Recomend Hotel in PNH
Good stay
Cozy and good service
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
10/10 – Hervorragend
JI YEON
5. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
JI YEON
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
10/10 – Hervorragend
Shimizu
25. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Eddie
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2023
10/10 – Hervorragend
CHEOLSIK
Geschäftlich gereist
15. März 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
출장으로 3일간 묶었는데 음식도 맛있고 서비스도 좋고 룸도 관리가 질되어 편안하게 지냈습니다
식당은 주위에 일식집이 하나 있으나 다른 식당들은 조금 걸어가야 합니다
CHEOLSIK
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
10/10 – Hervorragend
Bots
Geschäftlich gereist
13. Feb. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall very nice hotel, facilities and service.
Limited options walking distance from hotel
Bots
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
8/10 – Gut
HUN
Geschäftlich gereist
31. Jan. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
HUN
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2023
8/10 – Gut
HUN
Geschäftlich gereist
29. Jan. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
HUN
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2023
10/10 – Hervorragend
LIM
Mit der Familie gereist
28. Dez. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel hospitality beyond words of description. Excellence, awesome hotel, managers and staffs. I give an 101%.
Would like to take this opportunity, thank you very much for your generosity hospitality. Will come back again. Wishing everyone a very happy, prosperity and fulfilled new year ahead.
LIM
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022
10/10 – Hervorragend
Yim Kong
22. Dez. 2022
Yim Kong
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
8/10 – Gut
YINSHU
13. Dez. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice journey
A good experience for the accommodation.
YINSHU
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
2/10 – Ungenügend
James
Geschäftlich gereist
8. Dez. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Don't go to this hotel until you expect to overpay
they overcharged me for 3 hours at $120. I'LL NEVER STAY THERE ATAIN
James
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Ria am 12. Dez. 2022
Dear James,Thank you for your time to review our hotel during your stay with us. Kindly please provide us full information about the issue that you had during your stay so we can try to fix it.Thank you and best regards,Ria SariDirector of Sales & Marketing
8/10 – Gut
HUN
Mit einer Gruppe gereist
29. Nov. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
HUN
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2022
Antwort von Ria am 12. Dez. 2022
Dear Hun,Thank you for your time to review and rate our hotel during your stay with us. Kindly please share your past experience and if there is anything that we need to improve on. We look forward to welcoming you back to Courtyard by Marriott Phnom Penh.Best regards,Ria SariDirector of Sales & Marketing
10/10 – Hervorragend
Thunny
27. Okt. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Thunny
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
8/10 – Gut
Justine
30. Sept. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Pas rapport qualité prix c’est cher pour les petits déjeuner il y a pas beaucoup les plats locaux
Justine
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2022
Antwort von Ria am 30. Sept. 2022
Dear Ms. Justine,Thank you for your feedback in regards to your experience during your stay at Courtyard by Marriott Phnom Penh. Kindly please let us know if you are coming to Phnom Penh regularly and we can offer you special corporate rate.Thank you and best regards,Ria SariDirector of Sales & Marketing
10/10 – Hervorragend
Brad
10. Aug. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great place to stay
Beautiful hotel. Excellent staff. Great btreskfast
Brad
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
Antwort von Ria am 30. Sept. 2022
Thank you for your great rating and feedback during your experience staying at Courtyard by Marriott Phnom Penh. We look forward to welcoming you back to Courtyard by Marriott Phnom Penh.Best regards,Ria SariDirector of Sales & Marketing
10/10 – Hervorragend
Waldemar
Mit der Familie gereist
8. Aug. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
centrally located
Waldemar
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von Ria am 30. Sept. 2022
Dear Waldemar,Thank you for your perfect rating. We look forward to welcoming you back to Courtyard by Marriott Phnom Penh.Best regards,Ria SariDirector of Sales & Marketing
10/10 – Hervorragend
Kayoko, Minato ku
29. Juli 2022
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Kayoko
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
8/10 – Gut
THANATE
Geschäftlich gereist
28. Juni 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good for my trip and easy for appointment
THANATE
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
8/10 – Gut
Vannak
16. Juni 2022
Vannak
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022
10/10 – Hervorragend
Mapp,
10. Juni 2022
Mapp,
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022
10/10 – Hervorragend
KWANG WOO
3. Juni 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
KWANG WOO
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2022
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit einer Gruppe gereist
25. Mai 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022
10/10 – Hervorragend
TAY
Geschäftlich gereist
7. Mai 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Business Trip to Phnom Penh
A very nice and clean hotel to set up base for few days of business activities in Phnom Penh. Gym facilities was also good and located on the 20th floor, nice view of the city while sweating out.
TAY
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022
6/10 – Okay
BITNA
26. Feb. 2022
BITNA
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022
10/10 – Hervorragend
Terri
21. Jan. 2022
Terri
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022
8/10 – Gut
Tharueti
Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
30. Dez. 2021
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
troy
Aufenthalt von 9 Nächten im November 2021
10/10 – Hervorragend
Haeju
Geschäftlich gereist
5. Dez. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
깨끗하고 이동하기 편리함
Haeju
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2021
Antwort von Lyne DoungChan am 7. Dez. 2021
Thank you for your great feedback. We really appreciate it. We look forward to welcome you back at Courtyard by Marriott Phnom Penh. Best regards, Lyne Ms.
6/10 – Okay
Akira
22. Nov. 2021
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
朝食にバターナイフの提供がなかった。あればもっと良いと思います。
Akira
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021
Antwort von Ria am 24. Nov. 2021
Thank you for your rating and feedback. We will look into the feedback and we will review it with the department concerned.
Best regards,
Ria Sari
Director of Sales & Marketing
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
8. Juli 2021
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
プールも良かったです。豪華な朝食
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021
Antwort von Ria am 13. Juli 2021
Thank you for your good feedback. We look forward to welcoming you back to Courtyard by Marriott Phnom Penh.
Best regards,
Ria Sari
Director of Sales & Marketing
10/10 – Hervorragend
Taehyun
Geschäftlich gereist
14. Mai 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Taehyun
Aufenthalt von 15 Nächten im April 2021
Antwort von Ria am 18. Mai 2021
Thank you for your the perfect score. We look forward to welcoming you back to Courtyard by Marriott Phnom Penh.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
6. März 2021
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
COVIDの影響か、朝食の種類が不十分。
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2021
8/10 – Gut
tthean99
Geschäftlich gereist
20. März 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
One of the few international brand in the country.
tthean99
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Ria am 25. März 2020
Thank you for your good feedback. We really appreciate it.
We look forward to welcome you back to Courtyard by Marriott Phnom Penh.
Best regards,
Ria Sari
Director of Sales & Marketing
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
20. März 2020
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2020
Antwort von Ria am 25. März 2020
Thank you for your good feedback. We really appreciate it.
We look forward to welcome you back to Courtyard by Marriott Phnom Penh.
Best regards,
Ria Sari
Director of Sales & Marketing
10/10 – Hervorragend
NESTLE
Mit der Familie gereist
16. März 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
NESTLE
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von Ria am 16. März 2020
Thank you for your perfect score. We really appreciate it.
We look forward to welcome you back to Courtyard by Marriott Phnom Penh.
Best regards,
Ria Sari
Director of Sales & Marketing
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
11. März 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very convenient if you are in business trip clean services is great
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2020
Antwort von Ria am 12. März 2020
Thank you for your great feedback. We really appreciate it. We look forward to welcome you back at Courtyard by Marriott Phnom Penh.
Best regards,
Ria Sari
Director of Sales & Marketing