Bar auf der Dachterrasse

Bewertungen von Courtyard by Marriott Phnom Penh

4 out of 5
Courtyard by Marriott Phnom Penh
No. 115, St. 214 Corner St. 63, Sangkat BeoungReang, Khan Daun Penh, Phnom Penh

Bewertungen

8,8

Hervorragend

74 von insgesamt 132 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
41 von insgesamt 132 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 von insgesamt 132 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
4 von insgesamt 132 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
5 von insgesamt 132 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

9,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fantastic
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Kim San Vincent

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room is clean and big
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Mohamed

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Por Chiek

Mit der Familie gereist
Comfortable
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

HUN

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Reeta

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff at the front desk was very helpful orangizing tuk tuk for day tour. Breakfast was very good, had enough veggi selection and fresh local fruits. Staff was great and especially thanks to Ravinder (food and beverage manager) made extra especial veggi food for us. Thanks to all the staff.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

James

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The Hotel is amazing. This is the 3rd year I've stayed here. My thanks goes out to Sarah Moya and Try Bona and the rest of the people in the hotel
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Dinesh

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Chao Han

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Sushil, San Jose

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great stay Sochye was excellent at Front Desk and Ivan Pham and his team were so good creating an amazing dining experience They went out of their way to cater for our dietery needs-and we were very happy
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Ria am 24. Okt. 2023
Dear Sushil,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your past experience at Courtyard by Marriott Phnom Penh.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with our leadership team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.Sincerely,Ria SariExecutive Assistant Manager

10/10 – Hervorragend

sungeun

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
완벽한 코트야드
직원이 너무 친절했습니다. 수영장 조식 라운지 모두 훌륭했습니다.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Ria am 24. Okt. 2023
Dear Sungeun,Thank you for taking the time and give us a great rating about our hotel services. We truly appreciate you taking the time to share your experience with us.It is our utmost priority to ensure that all our guests feel cared for and have a comfortable stay, and we're delighted to hear that our hotel facilities and services made a positive impression on you.We will be sure to pass on your compliments to our team members who will be thrilled to know that their efforts made a difference in your stay.We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future, and please do not hesitate to reach out if there is anything we can assist you with.Sincerely,Ria Sari

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Recomend Hotel in PNH
Good stay Cozy and good service
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

JI YEON

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Shimizu

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
部屋は清潔で快適でした。 20階にプールとルーフトップバーがあり、ルーフトップバーからは独立記念塔や王宮の夜景も楽しめました。 1階の朝食フロアは混雑もなく、快適でした。
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Younghwan

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023

10/10 – Hervorragend

Eddie

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2023

10/10 – Hervorragend

CHEOLSIK

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
출장으로 3일간 묶었는데 음식도 맛있고 서비스도 좋고 룸도 관리가 질되어 편안하게 지냈습니다 식당은 주위에 일식집이 하나 있으나 다른 식당들은 조금 걸어가야 합니다
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023

10/10 – Hervorragend

Bots

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall very nice hotel, facilities and service. Limited options walking distance from hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023

8/10 – Gut

HUN

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2023

8/10 – Gut

HUN

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2023

10/10 – Hervorragend

LIM

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel hospitality beyond words of description. Excellence, awesome hotel, managers and staffs. I give an 101%. Would like to take this opportunity, thank you very much for your generosity hospitality. Will come back again. Wishing everyone a very happy, prosperity and fulfilled new year ahead.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022

10/10 – Hervorragend

Yim Kong

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022

8/10 – Gut

YINSHU

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice journey
A good experience for the accommodation.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022

2/10 – Ungenügend

James

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Don't go to this hotel until you expect to overpay
they overcharged me for 3 hours at $120. I'LL NEVER STAY THERE ATAIN
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Ria am 12. Dez. 2022
Dear James,Thank you for your time to review our hotel during your stay with us. Kindly please provide us full information about the issue that you had during your stay so we can try to fix it.Thank you and best regards,Ria SariDirector of Sales & Marketing

8/10 – Gut

HUN

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2022
Antwort von Ria am 12. Dez. 2022
Dear Hun,Thank you for your time to review and rate our hotel during your stay with us. Kindly please share your past experience and if there is anything that we need to improve on. We look forward to welcoming you back to Courtyard by Marriott Phnom Penh.Best regards,Ria SariDirector of Sales & Marketing

10/10 – Hervorragend

Thunny

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022

8/10 – Gut

Justine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Pas rapport qualité prix c’est cher pour les petits déjeuner il y a pas beaucoup les plats locaux
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2022
Antwort von Ria am 30. Sept. 2022
Dear Ms. Justine,Thank you for your feedback in regards to your experience during your stay at Courtyard by Marriott Phnom Penh. Kindly please let us know if you are coming to Phnom Penh regularly and we can offer you special corporate rate.Thank you and best regards,Ria SariDirector of Sales & Marketing

10/10 – Hervorragend

Brad

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great place to stay
Beautiful hotel. Excellent staff. Great btreskfast
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
Antwort von Ria am 30. Sept. 2022
Thank you for your great rating and feedback during your experience staying at Courtyard by Marriott Phnom Penh. We look forward to welcoming you back to Courtyard by Marriott Phnom Penh.Best regards,Ria SariDirector of Sales & Marketing

10/10 – Hervorragend

Waldemar

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
centrally located
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von Ria am 30. Sept. 2022
Dear Waldemar,Thank you for your perfect rating. We look forward to welcoming you back to Courtyard by Marriott Phnom Penh.Best regards,Ria SariDirector of Sales & Marketing

10/10 – Hervorragend

Kayoko, Minato ku

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022

8/10 – Gut

THANATE

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good for my trip and easy for appointment
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

8/10 – Gut

Vannak

Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Mapp,

Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

KWANG WOO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2022

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

TAY

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Business Trip to Phnom Penh
A very nice and clean hotel to set up base for few days of business activities in Phnom Penh. Gym facilities was also good and located on the 20th floor, nice view of the city while sweating out.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022

6/10 – Okay

BITNA

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022

10/10 – Hervorragend

Terri

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022

8/10 – Gut

Tharueti

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
การเดินทางสะดวก, สะอาด, เงียบ มีความเป็นส่วนตัวมาก
Aufenthalt von 11 Nächten im Dezember 2021

10/10 – Hervorragend

ALLEN

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021

2/10 – Ungenügend

troy

Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 9 Nächten im November 2021

10/10 – Hervorragend

Haeju

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
깨끗하고 이동하기 편리함
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2021
Antwort von Lyne DoungChan am 7. Dez. 2021
Thank you for your great feedback. We really appreciate it. We look forward to welcome you back at Courtyard by Marriott Phnom Penh. Best regards, Lyne Ms.

6/10 – Okay

Akira

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
朝食にバターナイフの提供がなかった。あればもっと良いと思います。
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021
Antwort von Ria am 24. Nov. 2021
Thank you for your rating and feedback. We will look into the feedback and we will review it with the department concerned. Best regards, Ria Sari Director of Sales & Marketing

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
プールも良かったです。豪華な朝食
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021
Antwort von Ria am 13. Juli 2021
Thank you for your good feedback. We look forward to welcoming you back to Courtyard by Marriott Phnom Penh. Best regards, Ria Sari Director of Sales & Marketing

10/10 – Hervorragend

Taehyun

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 15 Nächten im April 2021
Antwort von Ria am 18. Mai 2021
Thank you for your the perfect score. We look forward to welcoming you back to Courtyard by Marriott Phnom Penh.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
COVIDの影響か、朝食の種類が不十分。
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2021

8/10 – Gut

tthean99

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
One of the few international brand in the country.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Ria am 25. März 2020
Thank you for your good feedback. We really appreciate it. We look forward to welcome you back to Courtyard by Marriott Phnom Penh. Best regards, Ria Sari Director of Sales & Marketing

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2020
Antwort von Ria am 25. März 2020
Thank you for your good feedback. We really appreciate it. We look forward to welcome you back to Courtyard by Marriott Phnom Penh. Best regards, Ria Sari Director of Sales & Marketing

10/10 – Hervorragend

NESTLE

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von Ria am 16. März 2020
Thank you for your perfect score. We really appreciate it. We look forward to welcome you back to Courtyard by Marriott Phnom Penh. Best regards, Ria Sari Director of Sales & Marketing

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very convenient if you are in business trip clean services is great
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2020
Antwort von Ria am 12. März 2020
Thank you for your great feedback. We really appreciate it. We look forward to welcome you back at Courtyard by Marriott Phnom Penh. Best regards, Ria Sari Director of Sales & Marketing