Familienzimmer | Minibar, Zimmersafe, individuell dekoriert, individuell eingerichtet

Bewertungen von Angkor International Hotel

3 out of 5
Angkor International Hotel
50, Street 148, Sangkat Phsar Kandal I, Phnom Penh

Bewertungen

7,6

Gut

43 von insgesamt 207 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
91 von insgesamt 207 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
52 von insgesamt 207 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
14 von insgesamt 207 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
7 von insgesamt 207 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,6/10

Sauberkeit

8,0/10

Personal & Service

6,0/10

Ausstattung

6,8/10

Zustand der Unterkunft

7,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019

2/10 – Ungenügend

Jasinta

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nie hb ich in so einem primitivem Zimmer gewohnt.
Das Zimmer war sehr primitiv. Der Vorhang kann man nicht aufmachen weil die Nachbarn in der Whg gegenüber kann alles sehen. Das Zimmer war unsauber. Die Dusche ohne Vorhang. Die Tür unten ist undicht so daß die Klimaanlage nicht richtig kalt wird.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2018

8/10 – Gut

Gazal

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2018

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Frida

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Wonderful staff
Great location in central Phnom Penh with walking distance to many attractions but still quite at the hotel. Staff is so lovely and service minded, always with a smile. Rooms are good and have everything you need. Only negative thing about the room is the bed is really hard. Overall a great stay and very good value for your money. Read some other rewrites about women not feeling safe. As a solo female I felt 100% safe at the hotel at all times. Room door have beside a lock also a security chain. Again all the staff at the hotel are wonderful.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

Sandrine

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Personnel a l'écoute, serviable, professionnel, rien a redire
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

2/10 – Ungenügend

Rune

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

2/10 – Ungenügend

Michael

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022

8/10 – Gut

Catherine

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Personnel sympathique et attentionné. Très bien situé au centre de Phnom Phen.
Antwort von Kry am 7. Nov. 2022
Thank you so much!

10/10 – Hervorragend

Ninie G

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Mr. Kry am 30. Okt. 2022
Thank you so much!

8/10 – Gut

Jae Pil

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2022
Antwort von Mr. Kry am 9. Feb. 2022
Thanks for your good review.

6/10 – Okay

Kevin, Frome

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Location good for riverfront. Good breakfast friendly staff.Rooms not very clean and in bad repair.wi fi in certain rooms non existant
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020

10/10 – Hervorragend

Fergal

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room only had 3 single beds not 1 double and one single as booked.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

8/10 – Gut

Pierre, Bangkok

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Clean. Maid excellent. But arrived in room and the receptionist pointed out that the AC didn’t work and was either full on or off and remote didn’t work. Nothing he could do. I told him there was a lot he could do. Like get me a new room. He did. And in the new room the safe didn’t work. Next morning they offered to switch rooms for that. I couldn’t be bothered.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Old and gloomy rooms
Unfortunately, the room that I stay is very untidy and dimmed. The furniture in room is really old and should be discarded. Blanket is a thin cloth bedsheet. Floor matt is old and dirty. A small old tv on a table. In all, it’s not good to stay for even a night. Wonder if all the rooms are that poor as this room?
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
There was not much i liked about the hotel. The historic buildings were interesting.
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2019

8/10 – Gut

KAN

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

ivo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The standard rooms are like a shoebox, much to small. Aircon to cold could not regulate. Room gets to cold
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Personnel aimable et LA réceptionniste efficace . Gardien bien.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019

6/10 – Okay

Pier luigi

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019

8/10 – Gut

Michael

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Consistently excellent. .....again!
I stay here often. The hotel is in a excellent location and quite at night. Staff provide excellent service. ....the hotel is clean and comfortable. Some rooms are showing some wear and tear however in no way does this affect comfort or security.....l I'll keep coming back!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019

8/10 – Gut

Torben

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2019

10/10 – Hervorragend

Aki, shiga, jp

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
スタッフの笑顔が最高!
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019

10/10 – Hervorragend

Leigh

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
2 night stay
Pleasant stay. No issues
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019

8/10 – Gut

SEILA

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

No blanket and hairdryers are provided. Toilet contains some unpleasant smells. Friendly staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018

8/10 – Gut

KOK FAY

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2018

6/10 – Okay

Boris, Toronto

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Hotel is close to main attractions (Phnom Wat, Palace, Museum). Lot of things in room are not working properly (window, sadety box, faucet)-could really use quick renovation.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2018

8/10 – Gut

Cédric

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hôtel situé en plein centre de Phnom Penh
Très bon hôtel, facile à situé, chambres agréables et spacieuses, je recommande !
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2018

10/10 – Hervorragend

Hilario, Philippines

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Cozy place
Amazing place. Very near the center. Place is cozy and comfortable for a family of 5. would recommend this place to my friends.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2018

10/10 – Hervorragend

Torben

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hyggeligt og rart
Et hyggeligt og rart hotel i et rart og trygt område. Dejlig atmosfære på og omkring hotellet. Skønt personale. Vender tilbage
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2018

6/10 – Okay

Vina, Toronto,Canada

Gut: Personal & Service
Non attentive staff
The toilet was blocked from the time we checked in to the room.We notified the hotel staff immediately but they did not fix the problem until next day morning. We requested a spare room next day morning to use the toilet which we got.Luckily ours was only one night stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Stayed three weeks and liked it
Angkor International was a good hotel with a pleasant staff and comfortable room in a good location for the bar action around the river front. By booking online with Hotels.com I got a good price for September then in October the price went up. The problem areas were few and not that troubling. Breakfast was a nice omelet however never any meat and few potatoes, mostly Asian fare (rice, noodles, and vegetables. The wifi was on and off so required so patents, the lighting in the bathroom was very low, and the cable TV had an occasional outage. The bed was comfortable, the shower warm, the AC good, there is an elevator, and the view on the north facing side is not bad. You are close to the sights on the river front and the city has a lot to see however the bar area from 104 street to 172 street is a very poor part of town and can be a little depressing. There are much more expensive hotels and many cheaper rooms that are pretty bad however I was happy with the place and can give it a recommendation.
Aufenthalt von 10 Nächten im September 2017

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Meh
Staff are not accommodating and a bit strange. They kept on calling the telephone in my room even though I told them it doesn't work and is very annoying as I can't stop it ringing. I had to get a lift downstairs to tell them. I ended up telling them 4 seperate occasions getting more and more frustrated each time. Their excuses were pathetic or blamed each other. Fridge makes room smell. Safety box can easily be ripped off the wall. Windows don't seal well so quite noisy as in city centre. Good thing is it's location and that's it.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2017

6/10 – Okay

MASASHI

まあまあかな。
今回はスペーリアルームに宿泊。 部屋は広くありませんが、一人旅には十分な広さです。 Wi-Fiは多少不安定ではあったが、スピードも遅くは無く、まあこんな物かなと。 朝食はバンと料理が数品、食べるだけ。と割り切った方が良いです。 なお卵料理はその場で作ってくれます。 場所については、目の前にコンビニ、リバーサイドの繁華街にも近く、 便利な場所にあると思います。
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2017

10/10 – Hervorragend

JOE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Old hotel,but very clean and good staffs.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2017

6/10 – Okay

NH, Wellington NZ

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Hmmm
Amenities and cleanliness needs improving. Breakfast was good. Staff was ok. Near the palace and Museum and the river side as well.
Antwort von NOUN LENG am 28. Apr. 2017
Dear customer, Greeting from Angkor International Hotel, thank for your stayed at review our hotel, and now we changed amenities in the room ready so we do hope we can welcome you back again with your family and your friends, Regards,

8/10 – Gut

jocelyn

Gut: Sauberkeit
Musique religieuse toute la journee
Facade exterieur ( ds la rue ) recyclage des plastiques et cartons, et beaucoup de debris.

10/10 – Hervorragend

Claus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

4/10 – Schlecht

Eka

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very noisy neighbourhood so if your room is facing the streets its very loud and you may find it difficult to sleep.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers