Premier-Zimmer, 1 King-Bett, Flussblick | Zimmersafe, Schreibtisch, laptopgeeigneter Arbeitsplatz

Bewertungen von Pan Pacific Perth

5 out of 5
Pan Pacific Perth
207 Adelaide Terrace, East Perth, WA

Bewertungen

8,4

Sehr gut

467 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
330 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
109 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
70 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
28 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,4/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Christoph

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Paul Flett – General Manager am 27. März 2024
Dear Christoph,Thank you for your review and recent stay with us.We look forward to welcoming you back.Sincerely Yours,Paul Flett – General Manager

8/10 – Gut

Cornelia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel; Renovierung wäre angebracht!
Superfreundliches Personal; sehr hilfsbereit! Fitnessraum war gut. Das Clubzimmer sehr geräumig; die Sicherung hat es zweimal rausgehauen😝😝Das Angebot in der Clublounge war sehr gut. Das Hotel selbst benötigt eine Renovierung.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Paul Flett – General Manager am 20. Sept. 2023
Sehr geehrte Cornelia,Vielen Dank fuer Ihr positives Feedback und netten Kommentare ueber unsere Mitarbeiter.Wir arbeiten grade an einem Projekt, dass ganze Hotel zu renovieren und umzustylen. Wir freuen uns auf die neuen Raeume, Lobby und Konferenzraeume.Wir hoffen, dass wir Sie bald wieder herzlich im Pan Pacific Perth begruessen duerfen.Sincerely yours,Paul Flett - General Manager

10/10 – Hervorragend

Gertrud

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Matratze war schief auf dem Bett und fühlte sich verschoben an. Personal war sehr freundlich und hilfsbereit. Wunderschön gelegen, in der Nähe Elisabeth Warf. Insgesamt ein sehr schöner Aufenthalt.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2023
Antwort von Paul Flett - General Manager am 17. Apr. 2023
Sehr geehrte Gertrude,Vielen Dank fuer Ihr Feedback und Ihre netten Worte ueber unsere Angestellten.Wir hoffen, dass wir Sie bald wieder im Pan Pacific Perth begruessen duerfen.Mit freundlichen Gruessen,Sincerely yoursPaul Flett - General Manager

8/10 – Gut

Barbara

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Paul Flett – General Manager am 27. Feb. 2023
Dear Barbara,Thank you for your positive review and recent stay with us.We look forward to welcoming you back.Sincerely Yours,Paul Flett – General Manager

8/10 – Gut

Irene

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 20 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Paul Flett – General Manager am 23. Jan. 2023
Dear Irene,Thank you so much for the positive review and your recent stay with us.We look forward to welcoming you back.Sincerely Yours,Paul Flett – General Manager

6/10 – Okay

Markus

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Nicht ganz dem Standard entsprechend
Gute Lage. Alles zu Fuss erreichbar. Täglich zwei Flaschen Wasser im Zimmer und das Auffüllen der Dusch-Seifen etc. ist vorbildlich. Bad ist renovationsbedürftig und die Sauberkeit lässt zu Wünschen übrig!
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2022
Antwort von Paul Flett – General Manager am 21. Nov. 2022
Dear Markus,Thank you for your review and recent stay with us.We appreciate your comments with regard to the additional points noted during your stay and I am sorry you have been inconvenienced. I do appreciate that this has not been a great stay and genuinely welcome the opportunity to change your perception on another occasion.Sincerely Yours,Paul Flett – General Manager

8/10 – Gut

Melina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Located close to the city center, yet not noisy. Staff was super friendly and helpful. Rooms were in great shape and clean
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von Jeremy Aniere – GM am 26. Apr. 2022
Dear Melina, Fabulous having you with us and thank you for the lovely review. We look forward to welcoming you back. Please let me or my assistant Karla Lopes know when you plan your return. Jeremy Aniere – GM

10/10 – Hervorragend

Alexandra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
sehr gute Wahl in Perth
Wir haben zwei Nächte im Pan Pacific in Perth verbracht. Das Hotel ist vom Flughafen her einfach mit Bus 40 oder 308 zu erreichen. Einfache Fahrt kostet 4.60 und kann bar beim Busfahrer bezahlt werden. Das Pan Pacific liegt zentral, man kann die Innenstadt gut zu Fuss erreichen oder die kostenlosen Busse in der Stadt benutzen. Das Personal war sehr hilfsbereit, alles bestens. Die Zimmer sehr gut, wir können das Hotel sehr empfehlen und kehren auch wieder dort zurück.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020
Antwort von Nikhil am 16. März 2020
Thankyou for your review. We look forward to seeing you again soon.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Sehr Alt und abgewohnt, war das Geld nicht Wert. Früher das Marriott gewesen und dann wohl der Inhaber gewechselt. Frühstück war 3 Sterne Niveau.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Rob Weeden - GM am 1. März 2020
Es tut mir wirklich leid, dass Sie einen schlechten Aufenthalt bei uns hatten. Ich bin mir jedoch nicht sicher über diese andere Unternehmensreferenz.

8/10 – Gut

Samuel

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Service super Zimmer ok Pool renovationsbedüeftig
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2020
Antwort von Rob Weeden - GM am 30. Jan. 2020
Great to have you with us Samuel and thank you so much for the feedback.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Suiten sind neu renoviert. Angebot im Club ist abwechslungsreich und gut, Frühstücksangebot im Hauptrestaurant ebenfalls.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Rob Weeden - GM am 14. Dez. 2019
Wir freuen uns, dass Sie sich für einen Aufenthalt bei uns entschieden haben. Bitte erzählen Sie allen von Ihrem Pacific Club-Erlebnis.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von Rob Weeden - GM am 11. Aug. 2019
Thanks Anon.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alles Bestens
Top Hotel, sehr reichhaltiges Frühstücksbuffet. War wirklich ein sehr angenehmer Aufenthalt.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019
Antwort von Rob Weeden - General Manager am 7. Apr. 2019
Great rating thank you.

4/10 – Schlecht

Fred, Melbourne, AU

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Leider sind die Deluxe Zimmer bei weiterem keine Zimmer eines 5Sterne Hotels. Es mag andere Zimmer geben, die dem gerecht werden. Achtung bei der Buchungung. Highlight, das Frühstück ist für australische Verhältnisse echt top.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von Rob Weeden - Geschäftsführer am 13. Feb. 2019
Lieber Fred, Es tut mir leid, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt nicht sehr zufrieden waren. Wir freuen uns über Ihr Feedback und haben dies dem Team mitgeteilt. Wir hoffen, dass Sie uns eine weitere Gelegenheit geben.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von Rob Weeden - General Manager am 30. Jan. 2019
Dear reviewer, Thank you for staying with us and for the score. We look forward to welcoming you back.

8/10 – Gut

Markus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Guter Start fuer Westaustralienreise
Nicht mehr ganz neues, aber gut in Schuss gehaltenes Hotel. Vom Airport preiswert mit Linienbus 380 (Terminal 1und 2)bzw. 40(Terminal 3 und 4) erreichbar.Per e-mail geaeusserte Wuensche in Bezug auf das Zimmer wurden beruecksichtigt. Gute Betten,alles sauber. Umfangreiches Buefetfruehstuestueck von recht guter Qualitaet. Nettes Rezeptionsteam, besonders der Concierge.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von Rob Weeden - General Manager am 4. Jan. 2019
Lieber Markus, Vielen Dank, dass Sie sich für uns entschieden haben, um uns eine Bewertung zu schreiben. Dieses Feedback wird dem Team bei unserem täglichen Briefing mitgeteilt. Wir freuen uns, Sie wieder zu begrüßen!

10/10 – Hervorragend

Antonio

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent hotel with modern rooms, great facilities and real value.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Paul Flett – General Manager am 27. Mai 2024
Dear Antonio,Thank you for your positive review and for calling out our people.We look forward to welcoming you back.Sincerely Yours,Paul Flett – General Manager

10/10 – Hervorragend

Anita, Port Kennedy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice room, enjoyed the club facilities. Everything accessible in the city.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Paul Flett – General Manager am 27. Mai 2024
Dear Anita,Thank you for your positive review and recent stay with us.We look forward to welcoming you back.Sincerely Yours,Paul Flett – General Manager

8/10 – Gut

Amy

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Great stay. Highly recommend the club/lounge access.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Paul Flett – General Manager am 27. Mai 2024
Dear Amy,Thank you for your positive review and recent stay with us.We look forward to welcoming you back.Sincerely Yours,Paul Flett – General Manager

10/10 – Hervorragend

Lorraine

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The building is undergoing renovation but despite that we were able to have adtressfree stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Paul Flett – General Manager am 27. Mai 2024
Dear Lorraine,Thank you for your positive review and recent stay with us.We look forward to welcoming you back.Sincerely Yours,Paul Flett – General Manager

4/10 – Schlecht

Deb

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Hotel is under significant renovation still - 2023 dates are indicated but there is still a lot of work in progress. Self parking is a joke, car park is being used as storage for the renovation work. Paid for breakfast as part of our deal, hot food was stone cold. Room was comfortable and clean. Did make a complaint about the parking and breakfast when checking out. Was told breakfast could not be refunded as was part of a package so I asked if they would cover cost of car park ($40 for 1 day), I was offered a discount down to $24 or drinks vouchers. Very disappointing stay - we have been here before but will not be returning
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Paul Flett – General Manager am 27. Mai 2024
Dear Deb,Please accept our most sincere apologies for not meeting your expectations, I am genuinely sorry that we have left you with this perception.We appreciate your comments with regard to your breakfast experience as we view these matters with importance. This is not up to our usual standards. I have referred your review to our Director of Food & Beverage to follow up internally.I do appreciate that this has not been a great stay and genuinely welcome the opportunity to change your perception on another occasion.Sincerely Yours,Paul Flett – General Manager

8/10 – Gut

Gary

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean and location
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Paul Flett – General Manager am 27. Mai 2024
Dear Gary,Thank you for your positive review and recent stay with us.We look forward to welcoming you back.Sincerely Yours,Paul Flett – General Manager

10/10 – Hervorragend

Amelia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Paul Flett – General Manager am 30. Apr. 2024
Dear Amelia,Thank you for your positive review and recent stay with us.We look forward to welcoming you back.Sincerely Yours,Paul Flett – General Manager

10/10 – Hervorragend

Javier

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Paul Flett - General Manager am 29. Apr. 2024
Dear Javier,Thank you for the positive review and your recent stay with us.We look forward to welcoming you back.Sincerely Yours,Paul Flett – General Manager

8/10 – Gut

Sharna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Paul Flett – General Manager am 29. Apr. 2024
Dear Sharna,Thank you for the positive review and your recent stay with us.We look forward to welcoming you back.Sincerely Yours,Paul Flett – General Manager

10/10 – Hervorragend

Antonio

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing complex with great facilities and great location.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Paul Flett – General Manager am 29. Apr. 2024
Dear Antonio,Thank you for the positive review and your recent stay with us.We look forward to welcoming you back.Sincerely Yours,Paul Flett – General Manager

6/10 – Okay

Melanie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Receptionist was too many questions about what we were doing on our stay. More like a robot.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Paul Flett - General Manager am 29. Apr. 2024
Dear Melanie,Thank you for the review and your recent stay with us.We look forward to welcoming you back.Sincerely Yours,Paul Flett – General Manager

8/10 – Gut

Alistair

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice hotel in great location for exploring the Perth CBD and surrounds.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Paul Flett – General Manager am 10. Apr. 2024
Dear Alistair,Thank you for your positive review and recent stay with us.We look forward to welcoming you back.Sincerely Yours,Paul Flett – General Manager

10/10 – Hervorragend

Andrea, Ocean Reef

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice room, great food served at the wedding we attended.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Paul Flett – General Manager am 27. März 2024
Dear Andrea,Thank you for your positive review and recent stay with us.We look forward to welcoming you back.Sincerely Yours,Paul Flett – General Manager

10/10 – Hervorragend

Amber

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Paul Flett – General Manager am 29. Apr. 2024
Dear Amber,Thank you for the positive review and your recent stay with us.We look forward to welcoming you back.Sincerely Yours,Paul Flett – General Manager

8/10 – Gut

Tina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
With Reno’s just a bit noisey but would be staying again
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Paul Flett – General Manager am 27. März 2024
Dear Tina,Thank you for your review and recent stay with us.We appreciate your comments with regard to the refurbishment and related disturbances during your stay as we view these matters with importance. I am sorry you have been inconvenienced.We look forward to welcoming you back.Sincerely Yours,Paul Flett – General Manager

4/10 – Schlecht

Steven

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Room very dated. Can’t recommend
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Paul Flett - General Manager am 20. März 2024
Dear Steven,Please accept our most sincere apologies for not meeting your expectations, I am genuinely sorry that we have left you with this perception.We appreciate your comments with regard to the additional points noted during your stay as we view these matters with importance. I am sorry you have been inconvenienced.The hotel is currently undergoing a full refurbishment and I hope to welcome you back into one of our newly refurbished rooms in the near future.Sincerely Yours,Paul Flett – General Manager

6/10 – Okay

KAZUSHI

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Paul Flett - General Manager am 20. März 2024
Dear Kazushi,Thank you for the review and your recent stay with us.We look forward to welcoming you back.Sincerely Yours,Paul Flett – General Manager

8/10 – Gut

Ross

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
The property is being done up so there's a bit of noise, the new fit out is very average and cheaply done. The best rooms are the club rooms.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Paul Flett – General Manager am 20. März 2024
Dear Ross,Thank you for your positive review and recent stay with us.We appreciate your comments with regard to the refurbishment and related disturbances during your stay as we view these matters with importance. I am sorry you have been inconvenienced.We look forward to welcoming you back.Sincerely Yours,Paul Flett – General Manager

10/10 – Hervorragend

KIERON

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent staff
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Paul Flett – General Manager am 20. März 2024
Dear Kieron,Thank you for your positive review and for calling out our people.We look forward to welcoming you back.Sincerely Yours,Paul Flett – General Manager

4/10 – Schlecht

Nicholas

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Paul Flett – General Manager am 20. März 2024
Dear Nicholas,Please accept our most sincere apologies for not meeting your expectations, I am genuinely sorry that we have left you with this perception.I do appreciate that this has not been a great stay and genuinely welcome the opportunity to change your perception on another occasion.Sincerely Yours,Paul Flett – General Manager

2/10 – Ungenügend

David

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Paul Flett - General Manager am 27. März 2024
Dear David,Please accept our most sincere apologies for not meeting your expectations, I am genuinely sorry that we have left you with this perception.I do appreciate that this has not been a great stay and genuinely welcome the opportunity to change your perception on another occasion.Sincerely Yours,Paul Flett – General Manager

10/10 – Hervorragend

Tony

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wonderfully comfortable room
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Paul Flett - General Manager am 20. März 2024
Dear Tony,Thank you for your positive review and your recent stay with us.We look forward to welcoming you back.Sincerely Yours,Paul Flett – General Manager

6/10 – Okay

Haidong

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Paul Flett – General Manager am 28. Feb. 2024
Dear Haidong,Thank you for your review and recent stay with us.We look forward to welcoming you back.Sincerely Yours,Paul Flett – General Manager

4/10 – Schlecht

Dayll

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Staff were very friendly. Bars and restaurants in lobby are nice. Hotel room plumbing wasn't working correctly. shower was scalding hot to ice cold in the same 5 minute shower. Toilet started running and wouldn't flush Loud construction noise from 8.30 on a Saturday Heated pool wasn't heated and was too cold to swim in. Room was quite drab and run down
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Paul Flett – General Manager am 28. Feb. 2024
Dear Dayll,Thank you for your review and for calling out our people.Please accept our most sincere apologies for not meeting your expectations, I am genuinely sorry that we have left you with this perception.We appreciate your comments with regard to the additional points noted during your stay and I am sorry you have been inconvenienced. This is not up to our usual standards. I have referred your review to our Director of Rooms to follow up.I do appreciate that this has not been a great stay and genuinely welcome the opportunity to change your perception on another occasion.Sincerely Yours,Paul Flett – General Manager

4/10 – Schlecht

Jenny

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Paul Flett – General Manager am 27. März 2024
Dear Jenny,Please accept our most sincere apologies for not meeting your expectations, I am genuinely sorry that we have left you with this perception.I do appreciate that this has not been a great stay and genuinely welcome the opportunity to change your perception on another occasion.Sincerely Yours,Paul Flett – General Manager

6/10 – Okay

Zoe

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Paul Flett – General Manager am 28. Feb. 2024
Dear Zoe,Thank you for your review and recent stay with us.We look forward to welcoming you back.Sincerely Yours,Paul Flett – General Manager

10/10 – Hervorragend

Chloe

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had a comfortable stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Paul Flett – General Manager am 28. Feb. 2024
Dear Chloe,Thank you for your positive review and recent stay with us.We look forward to welcoming you back.Sincerely Yours,Paul Flett – General Manager

4/10 – Schlecht

John

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Paul Flett - General Manager am 28. Feb. 2024
Dear John,Thank you for your review and recent stay with us.I do appreciate that this has not been a great stay and genuinely welcome the opportunity to change your perception on another occasion.Sincerely Yours,Paul Flett – General Manager

4/10 – Schlecht

Vanessa

Mit dem Partner gereist
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Paul Flett – General Manager am 28. Feb. 2024
Dear Vanessa,Please accept our most sincere apologies for not meeting your expectations, I am genuinely sorry that we have left you with this perception.I do appreciate that this has not been a great stay and genuinely welcome the opportunity to change your perception on another occasion.Sincerely Yours,Paul Flett – General Manager

10/10 – Hervorragend

Carl

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Paul Flett - General Manager am 28. Feb. 2024
Dear Carl,Thank you for the positive review and recent stay with us.We look forward to welcoming you back.Sincerely Yours,Paul Flett – General Manager

8/10 – Gut

Tom

Geschäftlich gereist
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Paul Flett – General Manager am 28. Feb. 2024
Dear Tom,Thank you for your positive review and recent stay with us.We look forward to welcoming you back.Sincerely Yours,Paul Flett – General Manager

6/10 – Okay

Simon

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Four night stay
Check in was slow and felt disorganised. Baggage handler great. Room - bed ok, lack of bedside storage. Bathroom floor very slippery, no grab rails in shower. Disappointed with seating in room more designed for business traveller. Lounge - very disappointed and worst lounge we have used on our travels. No access to cold drinks during day, no staff during day, no atmosphere at all. Not enough comfortable seating all geared up for dining space. Limited food offerings in the lounge and nothing during the day except cookies. Breakfast - overall good but hot food wasn’t hot and egg chef not present enough. Poor instructions about mini bar in room and would expect daily restocking of complimentary items especially given the lack of water and other soft drinks in the lounge. Check out was smooth and efficient. Staff were generally friendly but we did have to ask many questions given the lack of information provided during check in and available in room. Pool - could be improved by some music to mask road noise and availability of drinks and snacks nearby. Conclusion - first time using Pan Pacific and didn’t feel that Perth was a good advert for the brand.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Paul Flett - General Manager am 28. Feb. 2024
Dear Simon,Please accept our most sincere apologies for not meeting your expectations, I am genuinely sorry that we have left you with this perception.We appreciate your comments with regard to the additional points noted during your stay and I am sorry you have been inconvenienced. This is not up to our usual standards. I have referred your review to our Director of Rooms to follow up.I do appreciate that this has not been a great stay and genuinely welcome the opportunity to change your perception on another occasion.Sincerely Yours,Paul Flett – General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
I have enjoyed my stay at the hotel and special mention to Binita who kindly upgrade us to the newly renovated rooms and allow us to check in early after hearing that we have been waiting since 7+am to check in. The only set back is the wifi in the room. For some strange reasons, emails can only be received and cannot be sent whether using the hotel wifi or my personal mobile hotspot. The hotel advised that other guests from Singapore also faced with the same issue. Do hope that they will resolve this as it is very important for business travellers to stay connected.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Paul Flett – General Manager am 29. Jan. 2024
Dear guest,Thank you for the great feedback of our hotel and kind comments on our staff and service during these rather challenging times of renovations.I have passed your feedback onto our IT manager to look into.We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely Yours,Paul Flett – General Manager

10/10 – Hervorragend

Bianca

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautifully renovated room and feels 5 star the minute you walk into the hotel. The only let down was the pool and the wind tunnel in there
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Paul Flett – General Manager am 29. Jan. 2024
Dear Bianca,Thank you for the great feedback of our hotel and kind comments on our newly refurbished rooms.We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely Yours,Paul Flett – General Manager