Lobby

Bewertungen von Hyatt Regency Perth

5 out of 5
Hyatt Regency Perth
99 Adelaide Terrace, East Perth, WA

Bewertungen

8,6

Hervorragend

497 von insgesamt 999 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
315 von insgesamt 999 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
110 von insgesamt 999 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
49 von insgesamt 999 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
28 von insgesamt 999 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,4/10

Ausstattung

8,2/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Sebastian

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We got an upgrade - which we loved, of course. Pool area was great, as was the gym.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Torsten

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel! Empfehlung.
Der Blick auf den Fluss ist wunderbar. Das Zimmer war geräumig und schön eingerichtet. Das Bad bräuchte mal eine Erneuerung. Pool war schön, auch wenn es dort wegen der Baustelle teils recht laut war. Anbindung zu Innenstadt durch den kostenlosen Bus ist optimal. Man darf keinen Rückschluss vom Anblick des Gebäudes auf die inneren Werte ziehen. Innen ist es deutlich schöner!!!
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Frank

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Gut buchbar!
Sehr nettes Hotel mit exzellentem Service und leckerem Frühstück. Leider ist das Haus schon etwas in die Jahre gekommen und sollte Schritt für Schritt renoviert werden. Auch das defekte Laufband sollte so langsam mal repariert werden…
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022
Antwort von Hyatt Regency Perth am 3. Okt. 2022
Dear Gut,Thank you for taking the time in providing us your feedback during your stay with us. We appreciate the comment to improve our products. We hope to welcoming you again in the near future.Kind RegardsHyatt Regency Perth

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2020
Antwort von Michelle am 16. Apr. 2020
Good Evening. Thank you for your review and we are pleased to hear you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you back in the near future. warm regards.

8/10 – Gut

Roger

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
OK Hotel aber es geht besser
Die Clubzimmer waren wie erwartet und mit guter Aussicht super. Reinigungsservice sehr gut. Zimmerservice Überlastet aber freundlich. Die Club lounge ist ein bisschen minimalistisch (Anzahl Plätze, Angebot der Speisen und Drinks). Wenig aufmerksamer Service in der Lobby Bar. Unmittelbare Umgebung nicht so attraktiv wie erwartet.
Aufenthalt von 9 Nächten im Februar 2020
Antwort von Michelle am 20. März 2020
Vielen Dank für Ihr Feedback, das für die weitere Schulung mit unserem Team verwendet wird. Wir hoffen, dass wir die Gelegenheit haben, Sie in naher Zukunft wieder zu begrüßen.

8/10 – Gut

KS, Berlin

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Mir hat nicht gefallen, dass mein Zimmer nicht gesaugt und staub gewischt wurde. Ich fand es nicht gut, dass ich nicht täglich alle Toilettenartikel bekam, sodass ich bei der Rezeption nachfragen musste. Gefallen hat mir die Freundlichkeit und die Hilfsbereitschaft des Personals an der Rezeption. Gefallen hat mir auch die große des Zimmers und die Einrichtung. Die architektonische Gestaltung des Hotels hat mich beeindruckt. Ich kann dieses Hotel empfehlen!
Aufenthalt von 9 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Rebekah Front Office Duty Manager am 9. Jan. 2020
Vielen Dank für Ihre Bewertung Wir schätzen Ihr Feedback. Vielen Dank, Rebekka

10/10 – Hervorragend

Marcel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Betzabe am 23. Dez. 2019
Thank you for staying with. We hope to have you again in future.

10/10 – Hervorragend

Fiona

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfektes Hotel an perfekter Lage
Sehr schönes, sauberes Hotel. Perfekte Lage und super freundliches Personal. Wir haben sogar ein Zimmer Upgrade erhalten. Sehr zu empfehlen.
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2019
Antwort von Michelle am 23. Sept. 2019
Good Morning. Thank you for your lovely review and we are pleased that you enjoyed your stay and were well looked after by our wonderful associates. We look forward to welcoming you back to the hotel in the near future. Warm regards.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Stadthotel, toller Pool
Wir haben hier bereits das 2. Mal übernachtet, sind also Wiederholungstäter. Wir sind rundum zufrieden, schönes Hotel, tolle Lobby, geräumige Zimmer, gutes Bett, ausgezeichneter Pool, gutes Frühstück und schöne Lage. In das Stadtzentrum kann man die kostenlosen Citybusse nutzen oder zu Fuß gehen. Ein gelungener Aufenthalt- wir kommen wieder!
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2019
Antwort von Michelle am 8. Feb. 2019
Thank you

10/10 – Hervorragend

Raymond

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice hotel in a pleasant and convenient location. Rooms are comfortable, the foyer bar/cafe is elegant, the pool is great and the room service, security/maintenance and bar staff were all courteous and helpful.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Neil

Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Paul

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
very nice hotel with a warm and welcoming feel as soon as you enter into the main lobby area, nice rooms, restaurant and heated swimming pool
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Emma

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Loved everything
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Lorraine Essie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

ayane

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Janice

Mit dem Partner gereist
Our room was spacious and had a nice view of the pool. After staying in motels and holidays parks for two weeks, it was lovely to have room service and clean towels every day. Hotel is in a good location, with a nice walk along the park to the pier. Lovely bar in the foyer.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Hideaki

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Matthew

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All as above really good position the Breakfast was awesome, the only thing we didn’t like was the room we were in 501 backed on to the lift shaft and we could hear the lift.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Anthony

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice room and clean and quiet too.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

SOSUKE, Jakarta Selatan

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Nadine

Mit dem Partner gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Lovely hotel and we will return. Staff are really friendly. Great value breakfast.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

OSAMU

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
シャワーホース、歯ブラシ歯磨きセットがあれば良かった。
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

takashi

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 8 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

KOKI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023

6/10 – Okay

Ray

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

4/10 – Schlecht

Giuseppe, USAF Academy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The property was under construction and the work began at 0700 every morning right under our room. Front desk staff need to be more knowledgeable of the areas amenities i.e. buses, laundry mat and local restaurants
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Ali

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

6/10 – Okay

Argel

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
I’ve enjoyed my stay but I don’t consider this hotel to be a 4 star. The amenities in the room was average not updated. The breakfast I items were cold. Best time to grab the food is when it’s just served. Either way it’s sitting there with n burners under them. While I was there, the internet wasn’t working. Kept saying no connection. The staff were great. There’s an express check out which was great to avoid long lines.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Belinda

Mit der Familie gereist
We took our youngest (7yo) over to Perth to the WWE Elimination Chamber PLE. It was also mine and my youngest’s first time in Perth but not my partners. Booked the Hyatt around December. Could not fault anything from the Hyatt or Perth. Loved every minute. Hyatt was amazing and in particular, the pool and pool bar (7yo spent a lot of time in the pool…..). Would highly recommend the Hyatt 5/5 from me.
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Nicholas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Cassandra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Margaret

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Staff were very helpful at Check In and in the Cafe where we had dinner. We noticed there were several staff working in the Cafe/Bar areas who had a disability which was very pleasing to see. We managed to find a spot in the Car Park which was fortunate but only after we had tried other spaces which when we got out of the car realised were either Reserved for Valet Parking or Electric Cars. Car Park is difficult to manoeuvre around in a large 4 WD. The bathroom room floor had long black hair left on it. Surprised there was no dual flush on the toilet and when the flush was pressed water kept on flowing into the toilet bowl until pressed again - very annoying when getting up during the night. The plinth/kickboard underneath the Vanity in front of the toilet was very much in need of repair, probably from water damage. Disappointed the shower was actually in the bath and we didn't remember this being stated when we booked. Being short and have back/hip problems it made getting into the bath very awkward. The bottom of the bath was stained, maybe from non slip mats being used in the past. There was no non slip mat which was a concern.The partial shower screen around the bath allowed water to go underneath and onto the floor which made things I had left on the floor wet and the floor slippery. The details for the room stated there was a Mini Bar but it was emplty, other than a carton of milk. There was a QR Code to find the price of Mini Bar items but that was of no use.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Inger

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

6/10 – Okay

Nathan

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I found the hotel to be overpriced for the quality of the hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

6/10 – Okay

Yuri

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Since I was staying with my child, I had arranged for a bed guard and crib and was told that I could not put him in a twin room. For reasons unknown, we managed to get around this by putting the bed against the wall. It is hard to be eco-friendly and have minimal amenities. No slippers, gowns, or toothbrushes. The bathtub was old and slippery, and my child slipped and hurt herself. They brought a non-slip mat, but since we told them in advance that we would be staying with our child, they should have taken this into consideration beforehand.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Nathaniel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall very good service and convenient location
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Matthew

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room was smaller than expected. Breakfast was good. Hyatt club lounge was impressive and the service there was top class.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Marie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great service , comfortable large hotel in East Perth.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

6/10 – Okay

YUKI

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

6/10 – Okay

JIYEON

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Lucy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place to relax and unwind: the pool and gym were great, food was brilliant and service was 5*
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Richard

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall the Hyatt property was great place to stay. But we have a mix up with the accommodation side. We Booked a room for 3 guests in total on line. On arrival we were provided us with 2x Single Beds. We ended up paying for an another room with 2 Double beds.. I'm not sure what happened whilst booking on Line.. Any way the staff were very helpful at the Hyatt And made us feel very comfortable..
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

6/10 – Okay

Alvaro Mojica

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very dated
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

Nicola

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Riki

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It is located in the perfect area for me to stay, easy to get to the city, also easy to get out of the city if needed. The room is clean, tidy and spacious. The only drawback is there is no enough parking.
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Anthony

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The woman at Reception for check-in was a delight: very welcoming, constructive, helpful and friendly. It helped create a very positive from the moment I arrived.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Shirley

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great service
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

LeeAnn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Marius, Wellington

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Top class
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024

2/10 – Ungenügend

Armina, Dalyellup

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We booked 2 weeks ago for a riverview room so that we can watch the Australia fireworks from our room. This is our first time to stay here and since it’s closer the fireworks too. Called them few days before inquiring about parking and even on the day itself to inform them that we will be checking in late. Upon checking in, only to find out that the room we booked in was fully booked and they can only give us the city view ones. We drove 2 hours from where we came from to here and only to find out this. No one rang us and informed us that the room we booked in was fully booked. So disappointed and unhappy about this. Why they didn’t inform me when i rang on the day? Not a good experience and definitely not coming back here again. Checking out took us 20 minutes as well and the room is very disappointing too. Toilets dont have exhaust and beds we had was 2 single beds which obviously the original room I book was a king bed room. Eventhough they gave us a complimentary valet parking and breakfast to compensate but it’s not enough for us to ease our disappointment, we can buy our breakfast and pay for our parking as well . I’ve used Wotif few many times for booking and this is the first time I’ve experienced this. Definitely not going back to Hyatt again. Not a five star really…
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024