Serviert Mittagessen, Abendessen und Brunch

Bewertungen von pentahotel Paris Charles de Gaulle Airport

4 out of 5
pentahotel Paris Charles de Gaulle Airport
12 Allée du Verger, Roissy-en-France, Val-d'Oise

Bewertungen

8,6

Hervorragend

381 von insgesamt 749 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
245 von insgesamt 749 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
75 von insgesamt 749 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
23 von insgesamt 749 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
25 von insgesamt 749 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Heino

Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von The Penta Team / L’équipe Penta am 22. Nov. 2023
Dear Heino, Thank you for your review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,The Penta Team / L’équipe Penta

10/10 – Hervorragend

Christian

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von The Penta Team / L’équipe Penta am 16. Okt. 2023
Sehr geehrter Christian,vielen Dank für Ihren Kommentar.Mit Wohlgefallen haben wir gelesen, dass es Ihnen bei uns gut gefallen hat und Sie einen rundum schönen Aufenthalt hatten.Wir würden uns freuen, Sie in Zukunft wieder bei uns zu begrüßen.The Penta Team / L’équipe Penta

10/10 – Hervorragend

Christian

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good hotel
Staff very helpful Good restaurant and bar Room cleaning needs upgrading
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von The Penta Team am 3. Okt. 2023
Dear Christian,Thank you for taking the time to share your impression about our hotel.We are delighted that you had a pleasant stay in our pentahotel.We hope we can host your stay again in the future.Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Thomas

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von l'équipe du Pentahotel Roissy Charles de Gaulle am 14. Mai 2023
Merci beaucoup pour cette magnifique note et ce retour!Excellente journée à vous!

8/10 – Gut

Christian

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good hotel bad taxi service
Been there a number of times. People are friendly , restaurant is ok but not first class beds are comfortable, only complaint - be aware of taxis that the hotel recommends - no meter and very very high prices ! Always call a taxi with meters in them
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022

10/10 – Hervorragend

Lidia

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

10/10 – Hervorragend

Thomas

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von L'équipe Penta am 4. Sept. 2022
Cher Thomas, Merci pour votre note !

8/10 – Gut

Lutz

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022

10/10 – Hervorragend

Sebastian

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Immer wieder gerne
Es ist unser Crew Hotel für Paris. Ich bin gerne hier. Man weiß was man hat. Frühstück hat in der Pandemie nachgelassen ist aber noch ok. Zimmer sind geräumig und das Bett bequem. In der Nähe gibt es eine gute Pizzeria.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021

8/10 – Gut

Jens

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021

8/10 – Gut

Christian

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good Hotel
Stayed there during a trade show for a couple of nights. Staff was very helpful and nice. The room including the bed was fine, restaurant for quick bite to eat OK. The only complaint was the bar service. way too expensive, service is limited and it ends relatively soon at midnight.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021

8/10 – Gut

Ronny

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021
Antwort von L'équipe Penta am 8. Juli 2021
Bonjour Ronny, Nous vous remercions vivement de partager votre expérience au Penta. Nous sommes ravies de votre note et en déduisons que votre séjour a bien répondu à vos attentes. Nous espérons avoir l’opportunité de vous accueillir à nouveau dans l’un des hôtels de notre chaîne. A très bientôt !

10/10 – Hervorragend

Kai Uwe

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2021
Antwort von Guest Relation am 25. Jan. 2021
Dear Kai Uwe, looking forward to welcoming you again soon! Kind regards, Penta Team Paris

8/10 – Gut

Michael

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020
Antwort von Romain am 3. Feb. 2021
Dear Michael, Thank you for taking the time to rate your recent stay with us. We are happy that this one did meet your expectations. See you soon. Best regards Penta Team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Penta Hotel
Nettes Hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020
Antwort von Romain am 30. Dez. 2020
Dear customer, Thank you for taking some time to share with us your comment about your last stay with us. We hope to welcome you again in better condition. Best regards Romain

10/10 – Hervorragend

Kaweh

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Everything was perfekt Everything clean
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Das Zimmer war ziemlich klein und hat sehr nach Abfluss gerochen.... Hotel war ausgebucht, haben kein anderes Zimmer bekommen....
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019

8/10 – Gut

Kai

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gerne wieder
Sehr zu empfehlen, nettes Hotel in Flughafen und Messenähe. Gute Anbindung und Parkplätze.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

10/10 – Hervorragend

Lars

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
alles war super wie beschrieben rundum klasse und freundlich einfach perfekt
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019

8/10 – Gut

Peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hervorragendes Preis-/Leistungsverhältnis!
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
+ Moderne Einrichtung + großes, sehr bequemes Bett + gute Anbindung an CDG Flughafen (kostenloser Shuttle Bus) + freundliches, kompetentes Personal + kostenloses Wifi - leider keine Minibar im Zimmer
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019

8/10 – Gut

Emily

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr schönes Hotel , netter Service leider ziemlich abgelegen von Paris
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Romain am 30. Dez. 2018
Dear Emily, Thank you for taking the time to share with us some feedback on your latest stay with us. We are pleased to see that the overall stay was a success. Again thank you for your time and consideration. We hope to see you again soon. Best regards Romain Operations Manager

6/10 – Okay

Werner

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel mit Flair
Ein sehr interessant gestaltetes Hotel, mit sehr viel Flair. Zimmer sind geräumig und sauber. Leider hier auch keine minibar. Auch schön ist das man mal das Fenster aufmachen kann und ein wenig music die im Innenhof gespielt wird hören kann, ohne Autobahn Lärm. Natürlich hört man immer mal ein Flugzeug, aber ist nicht anders zu erwarten am Flughafen.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2018

8/10 – Gut

Holger

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2017

8/10 – Gut

Georg

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sauberes hotel
Sauberes Hotel, jedoch war das Restaurant an diesem Abend sehr kalt und anscheinend war es nicht möglich die Temperatur zu erhöhen.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gutes hotel
Sehr gutes hotel schön und nett I ll recommend this hotel very nice ll back next

8/10 – Gut

Mario

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Bewertung ParkInn Hotel
Der Wellnessbereich war nicht hygienisch(Uringeruch in der Kaltdusche), Die Zimmer und Mülleimer wurden nicht gesaugt/gesäubert. Dusche funktionierte auch nach Aufforderung zur Abstellung nicht mit warmen Wasser. Shuttleverkehr voll OK. Frühstück ließ auch zu wünschen übrig. Preis-Leistungsverhältis ist mittelmäßig. Ohne Erwartung wurde man nicht enttäuscht. Aber den deutschen Standard kann man nicht dagegen vergleichen.

8/10 – Gut

jamee

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We had to stay in a property near the airport. This was a perfectly acceptable hotel, and there was free transportation to the airport.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von The Penta Team / L’équipe Penta am 12. Mai 2024
Dear Jamee, Thank you for this great review.It's great to know you appreciated our convenient location and free shuttle service which is ideal for those travelling to and from the airport.We look forward to welcoming you back soon. Kind regards,The Penta Team / L’équipe Penta

10/10 – Hervorragend

Leslie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I really appreciated being able to add early check in. This feature and the entire property were perfect for my needs.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von The Penta Team / L’équipe Penta am 30. Apr. 2024
Dear Leslie, Thank you very much for your kind review.It is heartening to learn that our early check-in option added value to your stay, ensuring your comfort from the moment you arrived. Our team takes great pride in maintaining the highest standards of cleanliness and service, so your commendations are truly appreciated.We are thrilled that Pentahotel Paris Charles De Gaulle Airport met all of your travel needs, and we hope to remain your hotel of choice whenever your journeys bring you back to Paris.It would be a pleasure to welcome you back. Best wishes,The Penta Team / L’équipe Penta

10/10 – Hervorragend

GUIOMAR

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had an awesome stay in this hotel. Staff very friendly, and room very spacious and comfortable. Highly recommend.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von The Penta Team / L’équipe Penta am 5. Apr. 2024
Dear Guiomar,Thank you very much for sharing your positive review.It's heartwarming to hear that our team's friendliness contributed to your awesome stay. Our spacious rooms are indeed designed to provide the utmost comfort, and we're thrilled that you noticed and appreciated this aspect. Your recommendation is the highest praise we could receive, and we are truly grateful for it.We look forward to welcoming you again. Best regards,The Penta Team / L’équipe Penta

8/10 – Gut

Luis

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Needed a room for the overnight stay in Paris. It’s a nice hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von The Penta Team / L’équipe Penta am 26. März 2024
Dear Luis,Thank you for sharing this review of your time at our hotel.It is rewarding to know that you had such a pleasant experience with us. Thank you for appreciating our team's quality service; this will encourage us to continue with our efforts to deliver an excellent experience to all our guests.We look forward to welcoming you back. Best wishes,The Penta Team / L’équipe Penta

10/10 – Hervorragend

Carly

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean and unique hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von The Penta Team / L’équipe Penta am 19. März 2024
Dear Carly,It was a pleasure to receive this great review.We are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and found our team, room, cleanliness, and location to your satisfaction. We look forward to welcoming you back on a future occasion. Best wishes,The Penta Team / L’équipe Penta

10/10 – Hervorragend

sheriff

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von The Penta Team / L’équipe Penta am 5. Apr. 2024
Dear Sherif,Thank you very much for this kind review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We hope to welcome you back.Best wishes,The Penta Team / L’équipe Penta

8/10 – Gut

??

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
感じよく対応してもらえて初めての海外のホテルでも安心して宿泊できました!
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von The Penta Team / L’équipe Penta am 14. März 2024
Dear Guest,Thank you for your kind review.We're pleased that you had a pleasant stay with us and appreciated our high standards.We hope to welcome you back to Pentahotel Paris Charles De Gaulle Airport in the future. Best regards.The Penta Team / L’équipe Penta

10/10 – Hervorragend

Mark, baton rouge

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Really cool place that’s not a boring airport hotel. I still give it a 5 despite: no airport shuttle (but that apparently was for other hotels) and the listing shows a room with pinball (not there anymore). Rooms were cool, free pay tv (video on demand) was very very cool and staff was nice.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von The Penta Team / L’équipe Penta am 4. März 2024
Dear Mark,Thank you for taking the time to review your stay.We're thrilled to hear that our unique atmosphere and free video on demand services enhanced your stay. It's also great to know that our team's hospitality contributed positively to your time at our hotel. Regarding the shuttle service, we'd like to clarify that although we do not offer an all-day shuttle to the airport, our shuttle service is available at scheduled times with a small fee for the convenience of our guests. Additionally, we apologize for any confusion about the pinball machine; we are continuously updating our lobby games to provide fresh entertainment for our guests.We are looking forward to welcoming you again.Best wishes,The Penta Team / L’équipe Penta

10/10 – Hervorragend

Gia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room was very clean and very close to the airport!
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von The Penta Team / L’équipe Penta am 16. Feb. 2024
Dear Gia, Thank you for taking the time to share your review with us.We're thrilled to hear that the cleanliness of your room met your expectations and that our proximity to the airport added convenience to your stay. Our team works diligently to ensure our rooms are impeccably maintained, so it's rewarding to see those efforts reflected in your feedback. We also take pride in our commitment to service excellence, so it's wonderful to know you were satisfied with the service provided during your visit.We hope to see you again soon.Kind regards,The Penta Team / L’équipe Penta

10/10 – Hervorragend

MAILLARD

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von The Penta Team / L’équipe Penta am 15. Feb. 2024
Cher hôte,Merci de nous faire part de votre retour d’expérience.Nous sommes enchantés que vous ayez passé un très bon séjour dans notre établissement.Ce serait un plaisir de vous recevoir à nouveau. Bien cordialement,The Penta Team / L’équipe Penta

6/10 – Okay

dennis

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Convenient to airport and not noisy from the air traffic. Decent dinner and breakfast there. Room was dingy, dirty carpets and the hallways had a very bad odour ( body odour) which we figured out was from the housekeepers. Very odd and very bad! We had a euro 16 taxi from the airport, which was good. ( the hotel has a shuttle service but only for a few hours per day ). I asked the hotel to call us a taxi back to the airport and the cost was euro 35, which is too high for a 7 minute ride.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von The Penta Team / L’équipe Penta am 15. Feb. 2024
Dear Dennis,Thank you for sharing feedback about your recent stay.We’re delighted to hear that our proximity to the airport was convenient for your travels and that you found solace in the absence of air traffic noise. It’s also wonderful to know you enjoyed the meals provided at our hotel. However, we regret to hear that certain aspects of your stay did not meet your expectations. Regarding your concerns about the room and hallway cleanliness, we maintain a strict daily housekeeping protocol to ensure a comfortable and hygienic environment for our guests. We appreciate your feedback and will look into the matter promptly. As for the taxi fare discrepancy, the airport shuttle service we offer aims to provide a cost-effective and convenient option for our guests, and we apologize if this was not made clear during your stay.We hope we will have the opportunity to see you again in the future. Best regards,The Penta Team / L’équipe Penta

10/10 – Hervorragend

Zyhrije

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von The Penta Team / L’équipe Penta am 12. Feb. 2024
Cher Zyhrije,Merci d'avoir partagé votre expérience chez nous.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Nous espérons avoir l'occasion de vous accueillir une fois de plus bientôt pour un séjour toujours aussi inoubliable. Cordialement,The Penta Team / L’équipe Penta

8/10 – Gut

Marie-Laure

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von The Penta Team / L’équipe Penta am 12. Feb. 2024
Chère Marie-Laure,Merci d'avoir partagé l'expérience positive de ce moment passé parmi nous.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable moment parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Nous serions ravis de vous revoir pour une expérience toujours de qualité.Bien à vous,The Penta Team / L’équipe Penta

8/10 – Gut

Craig

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von The Penta Team / L’équipe Penta am 12. Feb. 2024
Dear Craig,Thank you for this review.It is rewarding to know that you had such a pleasant experience with us. Thank you for appreciating our team's quality service; this will encourage us to continue with our efforts to deliver an excellent experience to all our guests.We look forward to welcoming you again soon.Best wishes,The Penta Team / L’équipe Penta

10/10 – Hervorragend

Paolo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von The Penta Team / L’équipe Penta am 10. Feb. 2024
Dear Paolo,Thank you for your review.We're pleased that you had a pleasant stay with us and appreciated our high standards.We look forward to having you return. Best wishes,The Penta Team / L’équipe Penta

8/10 – Gut

Sheila

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel. Comfortable stay.
Great stay. Service was good. Food in the restaurant was good. Only comment I have is that the carpet was stained and not as clean as I would have liked.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von The Penta Team / L’équipe Penta am 7. Feb. 2024
Dear Sheila, We appreciate receiving your opinion concerning your recent stay.We're delighted to hear that you found comfort during your stay and enjoyed the service and food at our Pentalounge. It's our mission to provide a convivial atmosphere and a memorable experience for our guests.We take note of your comment regarding the cleanliness of the carpet. While our rooms feature fixed carpeting which is part of our trendy hotel style, we strive to maintain the highest standards of cleanliness and will address this feedback with our housekeeping team to ensure our accommodations meet our guests' expectations.It's gratifying to know that the overall condition of our hotel, the room comfort, and the service provided by our team met your satisfaction.We hope to welcome you back. Best wishes,The Penta Team / L’équipe Penta

10/10 – Hervorragend

Jacquelin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von The Penta Team / L’équipe Penta am 6. Feb. 2024
Chère Jacquelin,Nous sommes ravis de lire que notre hôtel a répondu à toutes vos attentes et que vous ayez particulièrement apprécié la qualité du service que vous avez reçu chez nous.Nous transmettons votre compliment à notre équipe.Au plaisir de vous accueillir à nouveau,The Penta Team / L’équipe Penta

6/10 – Okay

Nirina

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Globalement, le personnel est poli. Par contre, les informations concernant le parking divergent suivant l'équipe à la réception qui se trouve également au bar. Dans la soirée, on était au bar, on s'est installé et une barmaid vient nous voir et nous dit qu'il fallait venir au bar pour payer et chercher notre commande. Et quelques minutes plus tard, un groupe de dames se sont installées à côté de nous et la même barmaid est venue chercher leur commande, leur a servi, puis a encaissé avec la machine à carte à leur table... On n'a pas compris pourquoi y avait-il une différence de traitement...
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von The Penta Team / L’équipe Penta am 7. Feb. 2024
Chère Nirina,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de rédiger ce commentaire.Nous sommes ravis de lire que vous avez trouvé notre personnel poli. Cela reflète notre engagement à offrir un service de qualité à nos clients.Nous regrettons toutefois que vous ayez ressenti un manque de cohérence dans le service au bar. Nous tenons à préciser que notre équipe s'efforce de fournir un service équitable et convivial à tous nos clients, et nous allons revisiter nos procédures pour nous assurer que nos standards élevés sont maintenus de manière constante.Nous vous remercions également pour vos commentaires sur la propreté de la chambre et l'état de l'hôtel, qui sont des aspects essentiels de l'expérience Pentahotel.Nous espérons avoir l'occasion de vous recevoir une nouvelle fois pour un séjour 100% réussi.Bien cordialement,The Penta Team / L’équipe Penta