Executive-Suite (Family Friendly) | Hochwertige Bettwaren, Pillowtop-Betten, Minibar, Zimmersafe

Bewertungen von Marquis Faubourg Saint Honoré - Relais & Châteaux

5 out of 5

Bewertungen

9,0

Wunderbar

128 von insgesamt 172 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
20 von insgesamt 172 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
9 von insgesamt 172 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
7 von insgesamt 172 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
8 von insgesamt 172 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,6/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

7,0/10

Ausstattung

9,4/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Christian, Luzern

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Können wir nicht empfehlen
Dieses Hotel haben wir extra wegen der Bettenauswahl gebucht! Als Familie im selben Zimmer mit 2 Doppelbetten. Obwohl das Zimmer so ausgeschrieben und gebucht wurde, war lediglich ein Doppelbett und ein Ausziehsofa vorhanden. Leider hat unsere Reklamation beim völlig überforderten Receptions-Mitarbeiter nur ein Schulterzucken oder und ein möglicher Zimmerwechsel für zusätzlich 460 Euro pro Nacht hervorgerufen! 2 von 4 Tagen mussten wir uns zu viert zwei Duschtücher teilen. Beim höflichen Fragen nach 4 Duschtüchern wurden wir etwas pikiert angesehen. Das Frühstücksbuffet ist eher bescheiden. Der gewünschte Pfefferminztee war nur am 1. Tag erhältlich - weil der letzte Beutel wie die Dame vom Service uns mitgeteilt hat. Auch das Toastbrot war beim letzten Frühstück nicht zu bekommen, da nicht geliefert. Das angefragte Latecheckout wäre für Euro 650 bis 18.00 Uhr oder für Euro 325 bis 16.00 Uhr möglich gewesen. Die Direktorin des Hotels hat uns dann zur Aufmunterung durch das Zimmermädchen ein Präsent zukommen lassen. Ein Parfümmuster von Hermes - wie es auch im Badezimmer bereits vorhanden ist - Wir haben das Präsent dann grosszügig im Hotel gelassen. Schade für diese schlechten Erfahrungen. Die Lage des Hotels ist gut und auch die Sauberkeit der Zimmer. Alles in allem war die Enttäuschung bei der ganzen Familie vorhanden, da wir uns nach den sehr guten Bewertungen auf das Hotel gefreut hatten.

10/10 – Hervorragend

Fabiola

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Feng

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
On my second visit to Marquis Faubourg Saint Honoré - Relais & Château, this boutique hotel cemented its place as my preferred Parisian retreat. Nestled in the city's heart, it combines cleanliness and elegance with a prime, yet tranquil, location. The staff's warmth and hospitality significantly enhance the experience, making each guest feel uniquely welcomed. A standout feature is the hotel's interior design, which is both stunning and thoughtfully executed, turning each room into a cozy haven reminiscent of home. The meticulous attention to detail in the decor invites guests to linger and appreciate the craftsmanship and aesthetic appeal that define this property. While my affection for the hotel runs deep, I noticed room for improvement in the bathroom facilities. The towel heating rack did not function as expected, and the shower drainage was somewhat slow, suggesting minor maintenance issues that, if addressed, would perfect the overall experience. In summary, Marquis Faubourg Saint Honoré remains a jewel in Paris for me, blending impeccable style with a welcoming atmosphere. I look forward to future stays, confident that this beloved hotel will continue to evolve and refine its luxurious offerings.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Denio Moreira

Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

Olivia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Claudio

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Spiridon Florin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

D

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023

6/10 – Okay

Jackson, Kwai Chung

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
very limited services
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Kevin, New York

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Mariano

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Pleasant stay
The photos provided are from the common areas only. The rooms are not quite as luxuriously appointed. We had a top floor room, previously the attic. The room was simple, but relatively spacious. There was not really a seating area. The bathroom was beautiful and had heated marble floors. There was street noise in the morning from garbage trucks, but otherwise it seemed to be a quiet street.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

alexis

Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von François, Front Office Manager, Hotel Marquis FSH am 26. Juli 2023
Dear Alexis, Thank you for your kind words about our hotel! We value the experiences of all our guests and are delighted to know that you enjoyed your stay with us. Our team strives to create a magical hotel experience for all our guests and feedback like yours helps to ensure that we maintain our high standards. We hope that you will choose to stay with us again soon!

10/10 – Hervorragend

VICTOR H

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Muy buen servicio en el hotel, nos ayudaron a hacer diversas reservaciones para actividades en Paris, así como en restaurantes.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023
Antwort von François, Front Office Manager am 26. Juli 2023
Apreciado VICTOR, Nos gustaría darle las gracias por su reciente visita y por dedicar unos minutos a compartir sus sensaciones.Es siempre nuestro objetivo alcanzar la máxima satisfacción de nuestros clientes y estamos encantados de escuchar que disfrutaron de sus vacaciones en el nuestro hotel..Nos esforzamos continuamente en ofrecer la mejor calidad y asegurar que todos nuestros huéspedes regresan a sus casas con bonitos recuerdos de su estancia.Su feedback será compartido con todos los miembros del hotel, puesto que encontrarán en sus comentarios la motivación para continuar trabajando por y para la satisfacción de nuestros huéspedes.Le enviamos un saludo muy cordial. Atentamente.

6/10 – Okay

Larisa

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Some of the staff is completely clueless
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2023
Antwort von François, Front Office Manager. am 26. Juli 2023
Dear Larisa, Thank you for taking the time to review our Marquis FSH Hotel. We are sorry to hear about the inconveniences you experienced with a member of the staff, and we thank you for bringing this to our attention. At Marquis FSH Hotel, we strive to provide a memorable guest experience through attentive service and exceptional hospitality. We would be grateful if you gave us another chance to serve you in the near future. Warm wishes,

10/10 – Hervorragend

Valerie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We loved this hotel! Rooms were beautiful and the location is fantastic- very walkable and centrally located. Breakfast was excellent.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von François, Front Office Manager am 26. Juli 2023
Dear Valerie,Thank you so much for your kind review! We are delighted to hear that you enjoyed your stay here at our hotel. Take great pride in providing a quiet environment for all our guests, so we are glad that it was to your satisfaction. We understand that our guests deserve the best and we strive to make this possible with every stay. Your feedback is very much appreciated as it helps us to continually improve the experience we provide. Thank you again for choosing us and we hope to welcome you back soon!Warm regards, François, Front Office Manager, Hotel Marquis FSH Paris.

10/10 – Hervorragend

Lirio

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von François am 26. Juli 2023
Thank you for your review, Lirio. Thank you for your kind feedback about our hotel! We hope to welcome you again soon. Warmest regards, François, Front Office Manager, Hotel Marquis FSH Paris.

6/10 – Okay

Hervé

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Calme, luxe et raffinement, mais...
Ancien hôtel particulier, aménagements luxueux, boutique hôtel plein de charme, décoration raffiné, confort à la hauteur du prix demandé. Mais... aucun service ou pas à la hauteur de la promesse. Amateurs à la réception, pas de couvertures le soir, pas de maitrise au niveau de la gouvernante, concierge inexistants. Lieu formidable, personnel mal formé ou peu motivé. Dommage.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Alaaddin

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023

2/10 – Ungenügend

Joyce, Noord

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This was absolutely the worst 5 star hotel we have ever been at. The room was old and dirty. Old and outdated is one thing, but dirty and full of dust is just unacceptable. We had major issues with the shower drain, water came all the way up till the room and into the carpet. We notified them multiple times, and nothing was done. We had to understand they were a small boutique hotel and getting somebody to fix it was not that easy for them they said. Nothing was done to make up for the horror we had with every single shower moment, except for ‘we are sorry’ but words don’t mean anything if you spent up to $600 a night!!!!!!! Ohhh and when I asked for a few extra milk cup (what is offered for free in the room) they informed me with check out that because of all the hassle he didn’t charge me for it. Insanity!! They are for free to begin with!!! And then again when I tried to vent all the issues with check out, (after I started that conversation, since they never asked how the stay was) the person talking to, did not let me speak, constantly talking through me and being as rude as he could be. What an awful hotel this was. The only good thing was that the location is great. But that is really really it. If you are willing to spent $600 a night, do yourself a favor and look for a hotel down the street. But by all means avoid this one.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023

10/10 – Hervorragend

Mustafa Ahed

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent staff , the manager of the property is professional , very helpful, personable.always available to help , I would rate the experience 5 stars because of their manager Kais
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

2/10 – Ungenügend

Stephen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is by far the worst 5 star hotel experience ever… Wait a 5 star hotel should have WORKING showers. How about this one…. No one to fix problems, why would a 5 star hotel have maintenance team????? Because it’s a 2 star hotel ! Stayed here for the perks. Also many others. The pure lack of management alone is absolutely questionable. My perk was to not shower. No one answered to problems. They do say sorry tho! DO NOT STAY. It will ruin your trip. You will regret it !
Antwort von Alex am 12. Feb. 2023
Dear guest, I am so sorry to hear that you are not satisfied with your stay at our hotel. Your comfort and satisfaction are of the utmost importance to us and I would like to do everything in my power to address any issues you have encountered. Could you please provide me with more details about your experience so I can fully understand the situation and work towards a resolution?We take all feedback seriously and will do our best to ensure that your concerns are addressed promptly and effectively. Thank you for taking the time to bring this to our attention. We look forward to the opportunity to make things right.Alexandre Front desk manager

10/10 – Hervorragend

Matteo

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2023
Antwort von alexandre am 17. Jan. 2023
Bonjour, Toute l’équipe de l'hotel Marquis Faubourg Saint Honoré vous remercie pour votre note. Nous nous réjouissons de savoir que vous avez apprécié votre séjour à l'hotel. Nous espérons vous revoir très bientôt. Bien cordialementAlexandre

10/10 – Hervorragend

simon

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We recently stayed here and thanks so much to Alexandre and team. We had the most fantastic stay. The hotel is beautiful and brilliantly placed. The staff were so obliging and couldn’t help us enough. The suites are spacious and very easy to operate. We can‘t wait to get back there.
Antwort von alexandre am 26. Dez. 2022
Dear Mr Lopez, It was with great pleasure to welcome you and your family.Thank you so much for your comment Looking forward to welcoming you again very soon. Very warmly Alexandre

10/10 – Hervorragend

Harold

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Incredible hotel in an incredible location. We did not have the breakfast, so can’t speak to that. Boutique facility with about 20 suites. Bathroom is not well lit. Price dropped a week before travel, so value increased relative to other small hotels in the area.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022
Antwort von Alexandre am 29. Nov. 2022
Thank you for choosing to stay with us, and I am glad to hear that your stay was nice. We looking forward to welcoming you again in your property

8/10 – Gut

Ahmed

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022

8/10 – Gut

Gordon

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Close to being great but...
The property is beautiful and well located. The suite was beautiful with plenty of room. Only issue is this is a tiny hotel and really does not have the amenities of a full service five star hotel. They try their best, but there is not a well seasoned concierge with knowledge of securing desirable restaurant reservations, tickets, etc. No lounge/bar on property. Front desk guys brings you requested items like ice or extra towels. No nightly turndown service.
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Alex am 17. Okt. 2022
The entire team at the Marquis Faubourg Saint Honoré hotel thanks you for your message. We are delighted to know that you enjoyed our hotel, and we are sincerely sorry for this inconvenience. We are doing everything we can to resolve this issue and improve our services. We hope to see you again very soon in our hotel.Front desk manager

10/10 – Hervorragend

Annaleise

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Recommend
Amazing small hotel, so beautifully decorated and they staff were fabulous. Nice spot to boot.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Alex am 17. Okt. 2022
The entire team at the Marquis Faubourg Saint Honoré hotel thanks you for your message. We are delighted to know that you enjoyed our hotel. We hope to see you again very soon in our hotel.Front desk manager

10/10 – Hervorragend

Lavanya, South Orange

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great staff, lovely hotel. No real bar or restaurant.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von Alexandre am 16. Sept. 2022
Dear Lavanya, hank you for taking the time to share your experience at our hotel Marquis and it goes straight to our hearts! We are very happy to read that you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you again very soon.

2/10 – Ungenügend

Abdullah

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
I didn’t be recognized as vip member. I send my shirt for pressing and they told me it will be done within 4 hours. But until i checked out I didn’t recive it! And i asked them to send it to my friend so he can take it but they refused! My shirt took 3 days in laundry just for pressing and they dont want to send it to my friend.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022

10/10 – Hervorragend

Gabriela

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Alex 07 am 1. Sept. 2022
Bonjour Madame Gabriela, Nous vous remercions d'avoir choisi notre établissement. Nous tenons à vous remercier également pour votre commanatire elogieux. Nous ésperons vous voir de nouveau bientot par minu. Nous vous prions d'agréer nos salutations respecteux Alexandre ESKANDER Premier de reception

10/10 – Hervorragend

Jana

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

8/10 – Gut

Gabriela

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Alexandre am 16. Sept. 2022
thank you for taking the time to share your experience at our hotel Marquis and it goes straight to our hearts! We are very happy to read that you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you again very soon.

10/10 – Hervorragend

Francisco, Chicago

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Outstanding
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Anton

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hidden Gem
It's a wonderful boutique hotel on a quiet street just off Rue Faubourg St. Honoré which is one of our fave shopping streets in Paris. It has a warm, cozy atmosphere with spacious Suites that can accommodate families of up to four. Since it's a small hotel, staff are limited but they are friendly and helpful. They serve buffet breakfast in the morning but choices are limited so that's one area they can improve on. Overall, it's a great stay. We have actually been here at least thrice already and we will definitely be back!
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Pierce

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

6/10 – Okay

Andor

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

richard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

4/10 – Schlecht

Michelle

Mit dem Partner gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
The room smelled so much of smoke from other rooms. We had headaches and didn’t sleep for three days. Asked to move rooms. No help given.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022

8/10 – Gut

CLAUDIO

Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Christian

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022

2/10 – Ungenügend

Joshua

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Shocking staff.. Rude and unhelpful
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von Keciany am 6. Mai 2022
Dear Joshua , Thank you for your comment . We are sorry to hear that your experience was frustrating. We really appreciate you bringing this issue to our attention. Thanks for letting us know about this issue. Best regards

4/10 – Schlecht

LUIZ CARLOS Q

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
O hotel não tem serviço, poucos funcionários, não condiz com hotel 5 estrelas, no check in não havia ninguém para carregar as malas.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2022

10/10 – Hervorragend

Alexis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021
Antwort von The Marquis Faubourg St-Honoré Team am 7. Nov. 2021
Dear Alexis, thank you so much for giving us a 10 out of 10 !! We are very happy you had a great stay with us and look forward to welcoming you again sometime in the future. With all best wishes,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021
Antwort von The Marquis Faubourg St-Honoré Team am 7. Nov. 2021
Dear Guest, thank you so much for a perfect score ! We look forward to welcoming you again here at Marquis Faubourg St-Honoré. With all best wishes,

10/10 – Hervorragend

Alexander, Miami Beach

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property is in a amazing location. Very nice staff great rooms, and bed is super comfortable!
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
Antwort von Reception Team am 1. Okt. 2021
Thank you for your kind comment. We will always be pleased to receive you. Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
not enough staff was a problem. very well situated and excellent rooms.
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2021
Antwort von The Marquis Faubourg Saint-Honoré Team am 3. Aug. 2021
Dear Anonymous guest, thank you very much for your post and top rating. We look forward to welcoming you again here at Marquis Faubourg Saint-Honoré sometime in the future. With all best wishes,

8/10 – Gut

Zak

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2021
Antwort von The Marquis Faubourg Saint-Honoré Team am 14. Juli 2021
Dear Zak, Thank you for your kind opinion and for your interest in Marquis Faubourg St Honoré. We had a pleasure to welcome you and we hope to see you again soon. We stay at your disposal for any further request. Best regards, The Reception

10/10 – Hervorragend

Mohammed

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Small luxury hotel and nice room and big and clean Nice area for walking around hotel Staff very helpful and friendly
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2020

10/10 – Hervorragend

Reina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019