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8 von insgesamt 29 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
8
6 von insgesamt 29 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
6
9 von insgesamt 29 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
9
3 von insgesamt 29 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
3
3 von insgesamt 29 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
3
7,2/10
Sauberkeit
8,6/10
Personal & Service
6,0/10
Ausstattung
6,8/10
Zustand der Unterkunft
7,0/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
6/10 – Okay
Sandro
Mit dem Partner gereist
12. Mai 2024
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Keine Klimaanlage, Zimmer warm obwohl Außentemperatur erst bei 22Grad, kein Kühlschrank oder Minibar, Frühstück Note 5, Hotel im ganzen zu teuer.
Sandro
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von FO am 16. Mai 2024
Dear customer,We are sorry to know about that, and wish that it didn't spoil all your stay. Unfortunately, we don't have any air conditionning for the moment, but it's not writted on our services.Sincerely yours, HOTEL DE CHARONNE
2/10 – Ungenügend
Miguelle
Mit einer Gruppe gereist
18. Mai 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Horrible. Room dirty and so small for the price. Cigarette smell too. Very bad and scary neighborhood. Very bad service too. Thankfully Expedia was there to help us. DONT GO!
Miguelle
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
luz
Mit der Familie gereist
14. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The Staff was very good, polite, and good customer service. I forgot a package in the lobby . I contacted them and we are working out how to delivery to us.
Thank you staff !!
luz
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
8/10 – Gut
Floriana
Mit dem Partner gereist
13. Mai 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Comoda e pratica per fermarsi a dormire. Purtroppo abbiamo soggiornato durante i lavori della palazzina accanto, quindi l’impatto non è stato dei migliori, però non abbiamo sofferto rumori o particolari penalizzazioni
Floriana
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von FO am 16. Mai 2024
Dear customer,Thanks for your constructive comment, we are happy to know that you enjoyed your stay with us and wish welcome you back soon. Concerning the nearby constructions, unfortunately, it's not on our own. Sincerely yours, HOTEL DE CHARONNE
2/10 – Ungenügend
Hicham
5. Mai 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I’m surprised this Hotel was rated three stars. The pictures in their website is false advertisement. The room looked nothing like the pictures. I was shocked when I entered the room. I would never recommend it to anyone coming to Paris. Very small and uncomfortable room. Shower extremely small a person barely fits. The bed pushed against the wall not like the picture in their website.
Hicham
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von FO am 16. Mai 2024
Dear customer,We are sorry to know that you didn't enjoy your stay with us because the staff do the maximum to satisfy you. Sincerely yours, HOTEL DE CHARONNE
8/10 – Gut
Nathalie
Mit der Familie gereist
27. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Très bien placé à 2 pas du métro.
À environ 1km de l'atelier des lumières, on peut y aller à pied.
Personnel très accueillant.
Il y a juste des travaux à côté en ce moment, donc un peu de bruit le matin, mais rien de grave !
Nathalie
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von FO am 28. Apr. 2024
Chère cliente,Merci pour votre retour, nous sommes ravis de vous lire. Nous sommes très heureux d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour chez nous et serions enchantés de pouvoir vous accueillir de nouveau.Cordialement
6/10 – Okay
Leon, Helmond
7. Apr. 2024
Gut: Personal & Service
Prima!
Leon
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von FO am 14. Apr. 2024
Dear customer,We don't quite understand the meaning of your comment, please provide us with more details if possible.Sincerely yours
8/10 – Gut
Scott
Mit dem Partner gereist
23. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
good location groceries near by
Scott
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von FO am 14. Apr. 2024
Dear customer,Thanks for your comment, we are happy to know that you nejoyed your stay with us and wish welcome you back. Sincerely yours
10/10 – Hervorragend
Aneta
3. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good hotel
Aneta
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von FO am 12. März 2024
Dear customer,Thanks for your comment, we are happy to know that you enjoyed your stay with us and wish welcome you back soon.Sincerely yours
10/10 – Hervorragend
Divine Kelly
20. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Divine Kelly
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von FO am 20. Feb. 2024
Dear customer,Thanks for your comment, we are happy to know that you nejoyed your stay with us and wish welcome you back again.Sincerely yours
6/10 – Okay
christophe
18. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit
christophe
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von FO am 20. Feb. 2024
Cher client,Merci d'avoir pris le temps de nous laisser un avis sur votre séjour. N'hésitez pas à nous contacter afin de nous donner plus de détails concernant la qualité de ce dernier. Cordialement
8/10 – Gut
Pierre
Geschäftlich gereist
15. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Pierre
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von FO am 18. Feb. 2024
Cher client,Toute l'équipe vous remercie pour cette note, nous sommes ravis d'apprendre que votre séjour a été un succès, en espérant pouvoir vous accueillir de nouveau.Cordialement
6/10 – Okay
Damien
14. Feb. 2024
Damien
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von FO am 15. Feb. 2024
Dear customer,Thanks for your comment, we wish that you enjoyed your stay in our hotel. Don't hesitate to contact us to give us more details.Sincerely yours
6/10 – Okay
Delphine
9. Feb. 2024
Gut: Personal & Service
Hôtel plutôt bien placé, mais qui mérite un certain rafraîchissement pour une catégorie 3***, peu d’équipements dans la chambre pourtant supérieure, douche très petite, travaux de peinture et de rénovation nécessaires…
Delphine
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von FO am 13. Feb. 2024
Chère cliente,Tout d'abord, merci pour votre commentaire. Nous tiendrons compte de ces remarques afin d'améliorer nos prestations. En espérant que cela n'a pas totalement gâché votre séjour.Cordialement