Superior-Doppelzimmer, Balkon | Verdunkelungsvorhänge, schallisolierte Zimmer, Bügeleisen/Bügelbrett

Bewertungen von Hôtel de Charonne

3 out of 5
Hôtel de Charonne
12 Rue Leon Frot, Paris, Paris

Bewertungen

7,0

Gut

8 von insgesamt 29 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
6 von insgesamt 29 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
9 von insgesamt 29 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
3 von insgesamt 29 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 29 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,2/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

6,0/10

Ausstattung

6,8/10

Zustand der Unterkunft

7,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Sandro

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Keine Klimaanlage, Zimmer warm obwohl Außentemperatur erst bei 22Grad, kein Kühlschrank oder Minibar, Frühstück Note 5, Hotel im ganzen zu teuer.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von FO am 16. Mai 2024
Dear customer,We are sorry to know about that, and wish that it didn't spoil all your stay. Unfortunately, we don't have any air conditionning for the moment, but it's not writted on our services.Sincerely yours, HOTEL DE CHARONNE

2/10 – Ungenügend

Miguelle

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Horrible. Room dirty and so small for the price. Cigarette smell too. Very bad and scary neighborhood. Very bad service too. Thankfully Expedia was there to help us. DONT GO!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

luz

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The Staff was very good, polite, and good customer service. I forgot a package in the lobby . I contacted them and we are working out how to delivery to us. Thank you staff !!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Floriana

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Comoda e pratica per fermarsi a dormire. Purtroppo abbiamo soggiornato durante i lavori della palazzina accanto, quindi l’impatto non è stato dei migliori, però non abbiamo sofferto rumori o particolari penalizzazioni
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von FO am 16. Mai 2024
Dear customer,Thanks for your constructive comment, we are happy to know that you enjoyed your stay with us and wish welcome you back soon. Concerning the nearby constructions, unfortunately, it's not on our own. Sincerely yours, HOTEL DE CHARONNE

2/10 – Ungenügend

Hicham

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I’m surprised this Hotel was rated three stars. The pictures in their website is false advertisement. The room looked nothing like the pictures. I was shocked when I entered the room. I would never recommend it to anyone coming to Paris. Very small and uncomfortable room. Shower extremely small a person barely fits. The bed pushed against the wall not like the picture in their website.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von FO am 16. Mai 2024
Dear customer,We are sorry to know that you didn't enjoy your stay with us because the staff do the maximum to satisfy you. Sincerely yours, HOTEL DE CHARONNE

8/10 – Gut

Nathalie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Très bien placé à 2 pas du métro. À environ 1km de l'atelier des lumières, on peut y aller à pied. Personnel très accueillant. Il y a juste des travaux à côté en ce moment, donc un peu de bruit le matin, mais rien de grave !
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von FO am 28. Apr. 2024
Chère cliente,Merci pour votre retour, nous sommes ravis de vous lire. Nous sommes très heureux d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour chez nous et serions enchantés de pouvoir vous accueillir de nouveau.Cordialement

6/10 – Okay

Leon, Helmond

Gut: Personal & Service
Prima!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von FO am 14. Apr. 2024
Dear customer,We don't quite understand the meaning of your comment, please provide us with more details if possible.Sincerely yours

8/10 – Gut

Scott

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
good location groceries near by
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von FO am 14. Apr. 2024
Dear customer,Thanks for your comment, we are happy to know that you nejoyed your stay with us and wish welcome you back. Sincerely yours

10/10 – Hervorragend

Aneta

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von FO am 12. März 2024
Dear customer,Thanks for your comment, we are happy to know that you enjoyed your stay with us and wish welcome you back soon.Sincerely yours

10/10 – Hervorragend

Divine Kelly

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von FO am 20. Feb. 2024
Dear customer,Thanks for your comment, we are happy to know that you nejoyed your stay with us and wish welcome you back again.Sincerely yours

6/10 – Okay

christophe

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von FO am 20. Feb. 2024
Cher client,Merci d'avoir pris le temps de nous laisser un avis sur votre séjour. N'hésitez pas à nous contacter afin de nous donner plus de détails concernant la qualité de ce dernier. Cordialement

8/10 – Gut

Pierre

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von FO am 18. Feb. 2024
Cher client,Toute l'équipe vous remercie pour cette note, nous sommes ravis d'apprendre que votre séjour a été un succès, en espérant pouvoir vous accueillir de nouveau.Cordialement

6/10 – Okay

Damien

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von FO am 15. Feb. 2024
Dear customer,Thanks for your comment, we wish that you enjoyed your stay in our hotel. Don't hesitate to contact us to give us more details.Sincerely yours

6/10 – Okay

Delphine

Gut: Personal & Service
Hôtel plutôt bien placé, mais qui mérite un certain rafraîchissement pour une catégorie 3***, peu d’équipements dans la chambre pourtant supérieure, douche très petite, travaux de peinture et de rénovation nécessaires…
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von FO am 13. Feb. 2024
Chère cliente,Tout d'abord, merci pour votre commentaire. Nous tiendrons compte de ces remarques afin d'améliorer nos prestations. En espérant que cela n'a pas totalement gâché votre séjour.Cordialement