Rezeption

Bewertungen von City Residence Paris CDG Airport

4 out of 5
City Residence Paris CDG Airport
14 allee du verger, Roissy-en-France

Bewertungen

8,6

Hervorragend

15 von insgesamt 28 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
8 von insgesamt 28 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
3 von insgesamt 28 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
2 von insgesamt 28 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
0 von insgesamt 28 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Robin de

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ideaal voor een beursbezoek!
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

8/10 – Gut

Dylan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Dominique

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Guillaume am 6. Dez. 2023
Bonjour M. Laine,Merci pour votre retour,Dans l'attente de vous revoir chez nous,Cordialement,La Réception

10/10 – Hervorragend

STEFAN

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Pauline am 20. Nov. 2023
Bonjour Monsieur Stefan,Nous sommes ravis que votre séjour vous est plus, la satisfaction de nos clients est primordiale. Vous serez toujours le bienvenue dans notre établissement, et n'hésité pas à nous faire parvenir de vos futur recommandation pour vos futur réservations.Nous sommes toujours à votre disposition pour vos futur demandes.Les meilleures salutations de toutes l'équipe.La réception City Résidence

10/10 – Hervorragend

Yannick

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent 👍
Très bon accueil. Équipes disponibles. Suite confortable.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Zeila am 6. Nov. 2023
Bonjour Yannick,Nous sommes heureux que votre séjour ait été réussi.La satisfaction de nos clients est une priorité.N'hésitez pas à revenir vers nous pour d'éventuelles demandes pour un prochain séjour.La réceptionCordialementZeila

10/10 – Hervorragend

Joan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful room, large windows, kitchenette with microwave, complimentary tea, coffee, water in the room. Great host at front desk! Safe and quiet. Would come back again
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Zeila am 6. Nov. 2023
Dear Joan,We are grateful that our hotel pleased you. The satisfaction or our customers ir a priority.Do not hesitate to get back to us for possibles requests for a next stay.The reception Best regards Zeila

10/10 – Hervorragend

Béatrice

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Pauline am 24. Okt. 2023
Bonjour Béatrice,Merci beaucoup pour votre note, nous sommes ravis que votre séjour parmi nous vous est satisfait.En espérant vous revoir bientôt. La réception

10/10 – Hervorragend

marjorie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
good size studio. Price is fair. friendly and helpful staff. I recommand.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Réception am 20. Okt. 2023
Dear Marjorie,We appreciate yout feedbacack and we are grateful for your satisfaction.We hope to see you on your next stay.Best regardsThe receptionZeila

10/10 – Hervorragend

Jose

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The team is extremely interested in helping the visitor. Despite arriving early, the crew enabled us a space to keep our luggage safe. Super convenient if your objective is to reach the airport early morning. Hands up to Ugo that even tried to help in his best English - Spanish.
Antwort von Ugo am 19. Okt. 2023
Dear Jose,Thank you for your nice comment, it was a pleasure to welcome you to our hotel (and to practice my broken Spanish for the occasion !)I am glad you enjoyed your stay, we hope to see you again.

10/10 – Hervorragend

sun-young

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Réception am 18. Okt. 2023
Dear Sun-young,We are grateful for your feedback about our hotel.We are excited to see you again on your next stay.Best regardsThe reception Zeila

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
There is no shuttle bus service that round way to CDG airport. But everything was great experience. Very very kind reception, quite place, well-cleaned.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Réception am 13. Okt. 2023
Dear guest,It is with pleasure that, on behalf of the team, we thank you for your return. The satisfaction of our customers is a priority.Don't hesitate to share with us innovation ideas or requests that can facilitate and make your next stay even more memorable.Unfortunately, the shuttle service had to be canceled after the pandemic and to this day we are not sure when and if it will put into service again.Best regards City residence Zeila

4/10 – Schlecht

RACHED

Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Réception am 12. Okt. 2023
Bonjour RACHED,Nous avons remarqué que votre avis est considérablement faible et nous souhaitons connaître les raisons et comment nous pouvons nous améliorer afin de pouvoir vous offrir un prochain séjour plus agréable.Nous restons à votre disposition.CordialmentZeila

10/10 – Hervorragend

Afonso

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Muitíssimo Bom!
Maravilhoso, super atendimento,um ambiente delicado, clean de bom gosto desde a recepção até os corredores do quartos. Quarto confortável com camas macias e bons lençóis. O Kit da cozinha bem ajustado a tudo que se necessita de acessórios. Água disponível todos os dias em frasco mineral para número de ocupantes. Janelões grandes,antirruídos, cortinas harmônicas co a decoração. Casa de banho bem higienizada, e adequada às necessidades do hóspede. E caso precise de um travesseiro a mais, só solicitar que há um pronto atendimento. O hotel fica bem próximo ao Aeroville um shopping bem grande. E também ao aeroporto,facilita muito principalmente quem aluga um carro como nós fizemos.Adoramos! Sem dúvidas numa outra oportunidade mesmo que seja mais distante do centro de Paris de qualquer forma é tranquilo e possui estacionamento seguro.Aliás, o Hotel tem segurança máxima de acessos...
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Réception am 10. Okt. 2023
Querido Senhor Afonso,Em nome de toda a équipa, somos gratos pela sua satisfação para com os nossos serviços e atendimento da parte do nosso staff.Do que for do nosso alcance iremos continuar a dar do noso melhor para que possamos inovar e fazer com que os nossos clientes se sintam em casa.Esperamos contar consigo para uma proxima estadia e vos apresentamos os nossos sinceros agradecimento.Equipa City Résidence CumprimentosZeila

4/10 – Schlecht

Jose

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff and cleaning were terrible. Every person at the front desk tell you diferents things, they charged me extra money and i was trying to communicate with the manager to complain but they told me was not posible. The staff were rude. First day of registration the person was on the phone for 20 minutes and made me wait without saying anything he was talking and talking on the phone.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Réception am 10. Okt. 2023
Dear Jose,It is with sadness that we read your comment and regret that your experience at our hotel was not successful.Situations of this kind are not common among our staff and services.All details will be reviewed with precision and we hope to count on you for a next estay that will undoubtedly be more positive.Best regards City Résidence groupZeila

10/10 – Hervorragend

Jeffrey

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Concierge was very friendly and helpfull
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Réception am 12. Okt. 2023
Dear Jeffrey,We are pleased to receive your feedback. On behalf of the team, we will always do our best to offer an excellent stay to our customers.We hope to count on you for your next stay.Best regardsZeila

6/10 – Okay

Niall

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Good but not great.
The hotel was very comfortable and the rooms were nice although they were only cleaned every 3 days and at one stage I ran out of loo roll. Many of the facilities in hotel are akward such as the lifts and doors which have a glitchy card system that is not user friendly and on occasion does not work. The hotel regularily close the gate which is akward for taxis. Food in the restuarant was okay but too expensive and the tuck shop was a rip off charging €3.50 for a snickers bar. Complete price gouging. Otherwise the place was comfortable and the staff were pleasant. I'd rate the hotel a 3.5 star.
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2023
Antwort von Réception am 12. Okt. 2023
Dear Niall,On behalf of the team, the satisfaction of our customers is a priority objective and we are happy that went well in this sense.We understand that the cleaning system is something that makes you confused, and we have to explain to you that as it is an aparthotel, some services are not the same as other types of hotels. But whenever you need something extra during your stay, you can always contact reception and we will do our best to provide it.The card system for using the elevator, and the locking of the main gate serves to reinforce security in the hotel for the good of everyone. Even if we are in a safe area, it is our responsibility to prevent possible risky situations. The entry and exit of taxis or people must always be controlled. Thank you for your understanding.All the products we sell at the hotel are seasonal and locally manufactured products, which influences the price.We hope to have answered all the details and remain at your disposal.Best regardsZeila

8/10 – Gut

LIS FRANCE

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
bien
bien ! juste le ménage qui passe à 18h30 c'est pas terrible c'est souvent un moment où nous avons besoin de repasser dans notre chambre. sur une semaine, il n'y a eu aucun ménage dans ma chambre
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Réception am 12. Okt. 2023
Bonjour Lis,Nous sommes heureux que votre séjour se soit bien passé. Concernant les détails du ménage, nous avons chaque jour une liste des chambres à nettoyer et les départs du jour sont prioritaires afin que nous puissions avoir ces chambres disponibles pour les arrivées du jour, at après les autres chambres sont nettoyées.Si vous souhaiterez une heure précise pour le ménage de votre chambre, lors de votre prochain séjour, je vous invite à fournir cette information à la réception et nous ferons un suivi.CordialementZeila

6/10 – Okay

arnaud

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Beau mais bruyant !
Très bel hôtel mais l’insonorisation vis à vis des avions n’est pas du tout optimale … dommage !
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Réception am 12. Okt. 2023
Bonjour Arnaud,Nous sommes heureux que notre haparthôtel vous ait plu et espérons pouvoir compter sur vous pour votre prochain séjour.Nous avons un système qui réduit le bruit d'avions autant que possible, mais malheureusement, étant donné qu'il est très proche de l'aéroport, c'est quelque chose qu'il n'est pas possible de réduire à 100 %.Nous restons à votre disposition pour toutes questions.CordialementZeila

8/10 – Gut

Emilie

Geschäftlich gereist
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Réception am 12. Okt. 2023
Bonjour Emilie,Merci pour votre retour, et nous restons à votre disposition pour toutes idées possibles pour améliorer nos services.Nous vous remercions et acceptons nos meilleurs remerciements.CordialementZeila

8/10 – Gut

Hervé

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Réception am 12. Okt. 2023
Bonjour Hervé,Au nom de toute l'équipe, nous vous remercions de votre avis et espérons compter sur vous pour votre prochain séjour.N'hésitez pas à nous faire part d'éventuelles idées ou demandes pour votre prochain séjour.CordialementZeila

8/10 – Gut

Jesus Aurelio

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Buen hotel y servicio
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Alexandra

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023