Außenpool

Bewertungen von Hilton Panama

5 out of 5
Hilton Panama
Balboa Ave. and Aquilino De La Guardia, Panama City

Bewertungen

8,8

Hervorragend

606 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
240 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
80 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
37 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
37 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

9,0/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Elvin

Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Ligia Peralta, Front Office Manager am 6. Apr. 2023
Thank you for visiting the Hilton Panama!

10/10 – Hervorragend

Stefan, Freiburg im Breisgau

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sauber, zentral. Toller Service
Antwort von Ligia Peralta, Front Office Manager am 11. Jan. 2023
Dear Stefan:Thank you for visiting the Hilton Panama, we sincerely appreciate your comments.We hope you will consider staying with us in the future.

10/10 – Hervorragend

Stefan Wilhelm, Freiburg im Breisgau

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Jederzeit wieder. Gerade nach der Ankunft in Tocumen ist man froh schnell und einfach die erste Unterkunft zu finden. Sehr freundliches und hilfsbereites Personal. Alles bestens.
Antwort von Ligia Peralta, Front Office Manager am 26. Dez. 2022
Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Kommentare zu teilen. Wir freuen uns, dass Sie unsere Unterkünfte und unseren Service nach Ihren Wünschen gefunden haben.Im Namen des gesamten Teams des Hilton Panama wünschen wir Ihnen schöne Feiertage!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top!
Tolle Lage, grosse Zimmer, super Service
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2021
Antwort von Ligia Peralta, Front Office Manager am 25. Nov. 2021
Thank you for visiting the Hilton Panama!

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Personal an der Rezeption konnte keine kompetente Auskunft über Parkgarage geben. Die Hälfte der Aufzüge funktionierte nicht, gerade in Zeiten von Corona. Für den Parkservice wollten sie zweimal Geld, einmal an der Rezeption, danach noch beim Valet Parking selbst und da natürlich 10 Dollar mehr. Für ein 5 Stern Hotel einfach nur schlecht.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2021

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 8 Nächten im November 2020

8/10 – Gut

Rüdiger

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Im Zentrum gutes Hotel
Inmitten in der Stadt gutes Hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von Gabriela, Guest Relations Manager am 23. Jan. 2020
Thank you very much for taking the time to share about your recent stay at our hotel. We are very pleased to know that you found the hotel and location to be good. We appreciate your valuable comments. Thank you for you for choosing us and we hope you visit us again in the near future.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2019
Antwort von Gabriela - Guest Relations Manager am 11. Sept. 2019
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to share about your recent stay at our hotel. We are very pleased that you had a excellent experience. Thank you for your choosing us and we hope to welcome you back in the near future.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von Gabriela am 24. Juli 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share about your recent stay at our hotel. We are pleased that our hotel was to your liking. We hope to welcome you back in the not too distant future.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alles super
Aufenthalt von 10 Nächten im Januar 2019
Antwort von carmen am 26. März 2019
Thanks

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes 4 Sterne Hotel
Wir haben 4 Nächte im Hilton verbracht. Am Hotel selbst gibt es nichts auszusetzen. Schöner Pool, gutes Frühstück und ein großes Gym. Die Lage selbst ist ok, es gibt Restaurants und Cafés in Laufentfernung. Mit dem Taxi oder Uber sind es 5-10 Minuten bis nach Casco Viejo
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel mit kleinen Mängeln
Wir waren 3 Übernachtungen im Hilton Panama. Es liegt an der Uferpromenade, eine 10 min Taxifahrt ins historische Zentrum. Die Zimmer sind schön, Pool eigentlich auch, leider wurde extrem laute Musik gespielt (20 m um die Boxen herum waren die Liegen leer), die Liegenauflagen sind alt und teilweise kaputt/verdreckt. Wenn man ein Taxi will unbedingt auf den Fahrdienst vom Hilton verzichten. Dieser ist 3x so teuer und man kann jederzeit direkt vor der Tür ein Taxi aufhalten.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2018
Antwort von Hilton Panama am 2. Mai 2018
Dear Guest, Thank you very much for choosing Hilton Panama for your recent stay. Certainly the location is fantastic. I appreciate your comments. It will be great to welcome you back. Kind regards. Claudia Arias

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
You better don't look under your bed. It was dirty and full of trash.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2018
Antwort von Hilton Panama am 4. Apr. 2018
Dear Guest, Thank you very much for your recent stay. I appreciate your comments and suggestions about your experience in our hotel in order to review it with the managers team and to optimize our attention. I am looking forward to welcome you back soon. Kind regards. Claudia Arias

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gutes Hotel in Top Lage mit exzellentem Service. Tolles Frühstücksbuffet; Zimmer mit Meerblick sehr zu empfehlen!
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2017
Antwort von Hilton Panama am 17. Nov. 2017
Dear Guest, Thank you very much for your review about our hotel. It is great to know that you have received an excellent service and that you have enjoyed the view, the location and the buffet. It will be a pleasure to host you again in the near future. Kind regards. Claudia Arias

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Stefan, Köln

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Sehr gutes Hotel in einer sehr guten Lage
Sehr gutes Hotel, gute Lage, Frühstücksbüffet mittelmäßig

10/10 – Hervorragend

Miguel Ángel

Mit der Familie gereist
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Addis Acosta am 28. Mai 2024
Estimado Sr. Miguel Angel Gracias por tomarse un momento para compartir su experiencia. Me complace saber que encontró su reciente estadía en Hilton Panamá de su agrado. Sin duda, compartiré sus agradables comentarios con todo el equipo, ya que estoy seguro de que estarán muy contentos. Esperamos darle la bienvenida nuevamente a nuestro hotel en un futuro no muy lejano.Hilton Panamá

8/10 – Gut

Sherry

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice hotel. Very good service. Broken shower but other than that we had a pleasant stay.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Ligia Peralta, Operations Director am 25. Mai 2024
Dear Sherry:Thank you for taking the time to share your experience at the Hilton Panama.We will make sure to work with our entire team to improve based on your feedback.We are pleased to read you enjoy your stay with us!

10/10 – Hervorragend

Nathanael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great stay. Treated me very well. Very clean. Excelente place to stay
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Ligia Peralta, Director of Operations am 25. Mai 2024
Dear Nathanael, thank you for your kind comments!We are happy to hear you enjoyed your stay at the Hilton Panama, hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Malcolm

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property and trips were excellent. But the transportation to and from airport was exceedingly poor. We paid extra for the premier car but the first car to the hotel was decrepit, and the second car to the airport turned up late and had other passengers.- it was supposed to be a private transfer. We were not pleased considerign we paid for the premium service
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Addis Acosta am 21. Mai 2024
Dear Mr. Malcom Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We sincerely appreciate your feedback and we’re very sorry you were unhappy with our guest rooms. Our Executive Team is reviewing your comments to ensure they are used to improve our guest's experience. We hope you will consider staying with us in the future. We'd love to have you as our guest to ensure you have the best travel experience.Hilton Panama

10/10 – Hervorragend

Mariano Acevedo, New Yrok

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything was marbel!!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Addis Acosta am 16. Mai 2024
Dear Mr. Acevedo Thank you for taking a moment to share your experience. I am pleased to hear you found most of your recent stay at Hilton Panama to your liking. I'll certainly share your nice comments with the entire team as I'm sure they will be extremely happy. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not-too-distant future.Hilton Panama

10/10 – Hervorragend

makiese

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
N/A
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Addis Acosta am 14. Mai 2024
Dear Mr. Thank you for taking a moment to share your experience. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not-too-distant future.Hilton Panama

10/10 – Hervorragend

Ashley, Saint albans

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Stated for 3 nights! The service was impeccable, the staff were friendly! The concierge team helped me surprise my sister and got everything down to a T. The food was delicious as well! 10/10 would recommend!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Addis Acosta am 2. Mai 2024
Dear Mrs. Ashley Thank you for taking a moment to share your experience. I am pleased to hear you found most of your recent stay at Hilton Panama to your liking. I'll certainly share your nice comments with the entire team as I'm sure they will be extremely happy. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not-too-distant future.Hilton Panama

10/10 – Hervorragend

Mariana

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
good clean hotel
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Addis Acosta am 2. Mai 2024
Dear Mrs. Mariana Thank you for taking a moment to share your experience. I am pleased to hear you found most of your recent stay at Hilton Panama to your liking. I'll certainly share your nice comments with the entire team as I'm sure they will be extremely happy. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not-too-distant future.Hilton Panama

10/10 – Hervorragend

Alonso

Mit dem Partner gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Espectacular
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Addis Acosta am 2. Mai 2024
Estimado Sr. Alonso Gracias por tomarse un momento para compartir su experiencia. Me complace saber que encontró la mayor parte de su reciente estadía en Hilton Panamá de su agrado. Esperamos darle la bienvenida nuevamente a nuestro hotel en un futuro no muy lejano.Hilton Panama

10/10 – Hervorragend

Sherry

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Addis Acosta am 21. Mai 2024
Dear Mrs. Sherry Thank you for taking a moment to share your experience. I am pleased to hear you found most of your recent stay at Hilton Panama to your liking. I'll certainly share your nice comments with the entire team as I'm sure they will be extremely happy. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not-too-distant future.Hilton Panama

6/10 – Okay

ANDRES

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Me dieron habitación temática con mucha incomodidad por luces
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Addis Acosta am 27. Apr. 2024
Estimado Sr. Andres Gracias por tomarse el tiempo de compartir su experiencia sobre su reciente estadía en nuestro hotel. Apreciamos sinceramente sus comentarios y lamentamos mucho que no esté satisfecho con la habitación que se le asigno. Nuestro equipo ejecutivo está revisando sus comentarios para garantizar que se utilicen para mejorar la experiencia de nuestros huéspedes. Esperamos que considere quedarse con nosotros en el futuro. Nos encantaría tenerlo como nuestro huésped para asegurarnos de que tenga la mejor experiencia de viaje.Hilton Panama

10/10 – Hervorragend

Ana

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent property and staff. Lo ation can’t be better ——awesome
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Addis Acosta am 27. Apr. 2024
Dear Mrs, Ana Thank you for taking a moment to share your experience. I am pleased to hear you found most of your recent stay at Hilton Panama to your liking. I'll certainly share your nice comments with the entire team as I'm sure they will be extremely happy. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not-too-distant future.Hilton Panama

10/10 – Hervorragend

carlos

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
excellence
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Addis Acosta am 23. Apr. 2024
Dear Mr, Carlos Thank you for taking a moment to share your experience. I am pleased to hear you found most of your recent stay at Hilton Panama to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not-too-distant future.

10/10 – Hervorragend

Maria

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
We had a good experience overall. Only suggest to have more security at the front of the building because each time we would go outside, there were people asking for money and we feltit was not safe.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Ligia Peralta am 2. Apr. 2024
Dear Maria:Thank you very much for your comments.We will work on your feedback, our priority is to provide the best experience for our guests.

10/10 – Hervorragend

Bertilda, Fayetteville

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great staff
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Ligia Peralta am 2. Apr. 2024
Dear Bertilda, thank you for sharing your comments. Our entire team will be happy to read your feedback!

10/10 – Hervorragend

Rashima

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lovely for solo vacation
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Ligia Peralta am 2. Apr. 2024
Dear Rashima, thank you for visiting the Hilton Panama!

10/10 – Hervorragend

Michal Ahuva

Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Ligia Peralta am 2. Apr. 2024
Dear Michal, thank you for visiting the Hilton Panama!

10/10 – Hervorragend

Claumary

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alojamiento excelente y un personal excelente.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Ligia Peralta am 2. Apr. 2024
Estimada Claumary, muchas gracias por visitar el Hotel Hilton Panamá!Nos complace recibir sus comentarios, esperamos contar con la oportunidad de recibirle en un futuro cercano.

10/10 – Hervorragend

Elson

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent hotel for Panama visit
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von Ligia Peralta am 2. Apr. 2024
Dear Elson:Thank you for visiting the Hilton Panama, we hope to see you back soon!

10/10 – Hervorragend

MARIA

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Ligia Peralta am 2. Apr. 2024
Dear Maria, thank you for visiting the Hilton Panama!

10/10 – Hervorragend

Gabriela

Gut: Zustand der Unterkunft
Very good hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Ligia Peralta am 2. Apr. 2024
Dear Gabriela, thank you for visiting the Hilton Panama!

8/10 – Gut

Andre

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff was excellent. Televison service was awful.
Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2024
Antwort von Ligia Peralta am 2. Apr. 2024
Dear Andre, thank you for visiting the Hilton Panama, we are happy to read you found our service to your liking. We sincerely appreciate your comments.

8/10 – Gut

Joshua

Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Ligia Peralta am 2. Apr. 2024
Dear Joshua:Thank you for visiting the Hilton Panama!

10/10 – Hervorragend

Amit

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Ligia Peralta am 2. Apr. 2024
Dear Amit, thank you for visiting the Hilton Panama!

10/10 – Hervorragend

Andre

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Ligia Peralta am 2. Apr. 2024
Dear Andre, thank you for visiting the Hilton Panama!

8/10 – Gut

Eusebio

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Ligia Peralta am 2. Apr. 2024
Estimado Eusebio, gracias por visitar el Hotel Hilton Panamá!

8/10 – Gut

Julian, Houston

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The best breakfast buffet in any country I've lived in or visited.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Ligia Peralta am 2. Apr. 2024
Dear Julian:Thank you for taking the time to share your experience, we are pleased to read you found our buffet breakfast the best in Panama!

10/10 – Hervorragend

FRANCHESKA

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy recomendable para toda ocasión.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Ligia Peralta am 2. Apr. 2024
Estimada Francheska, muchas gracias por recomendar el Hotel Hilton Panamá!

8/10 – Gut

Luis

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Rooms AC was not cooling.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Ligia Peralta am 2. Apr. 2024
Dear Luis:Thank you for your feedback, your comments are very important for us.We hope to have another opportunity to welcome you back at the Hilton Panama.

10/10 – Hervorragend

NANCY CLARIBEL VELASQUEZ

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All the areas of the hotel were so comfortable. Food was excellent! Staff always so nice and happy, we are newlyweds and since the check-in the staff made our stay so special! Location was great. We enjoyed the pool area with a good drink and delicious food. The only thing we didn’t like was that in our floor the No Smoke sign wasn’t respected by the other guests.
Antwort von Ligia Peralta am 2. Apr. 2024
Dear Nancy:Thank you for taking the time to share your experience. We sincerely appreciate your preference, we hope to see you back at the Hilton Panama!

10/10 – Hervorragend

Davy

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

shlomo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024