Pool

Bewertungen von Grand Hotel Oslo

5 out of 5
Grand Hotel Oslo
Karl Johansgate 31, Oslo

Bewertungen

9,0

Wunderbar

632 von insgesamt 1008 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
243 von insgesamt 1008 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
88 von insgesamt 1008 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
30 von insgesamt 1008 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
15 von insgesamt 1008 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,4/10

Ausstattung

8,6/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Kurt

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Thomas am 15. Nov. 2023
Kjære Kurt,Takk for at du tok deg tid til å svare på vår undersøkelse. Jeg er glad for å høre at du var fornøyd med oppholdet ditt. Velkommen tilbake neste gang!

10/10 – Hervorragend

Robert

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
a gorgeous location, beautiful "old style" palace with historical past. Great service.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Reception am 26. Juli 2023
Thank you for taking your time to respond to our survey. I appreciate your feedback, I hope we will have the pleasure of welcoming you back the next time you are in Oslo.Kind regardsFront desk

10/10 – Hervorragend

Walter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Silje am 25. Mai 2023
Kjære Walter,Tusen takk for hyggelig tilbakemelding etter deres opphold.Vi ser fram mot å skulle ønske dere velkommen tilbake til Grand Hotel Oslo.Med vennlig hilsenReception

4/10 – Schlecht

Sascha

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
No Spa included
Only reason to book the hotel was the Spa. But it closed already at 9pm and it’s on extra charge at 10% if the room charge. I was very disappointed as such a 5* hotel should have this as an included services. The price I paid is much ti high and on the booking page are nice pictures but no info to see as fast as the nice pictures. Room was ok and bed as well. Breakfast also.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von XL am 7. März 2023
Dear Sascha,Thank you for taking your time to answer our survey. I am sorry to learn you were not very satisfied with your stay, and I apologise for this. However, we appreciate your feedback, and we will look into the mentioned comments to improve for the future. I hope we will have the opportunity of welcoming you back the next time you are in Oslo so we can show you the hotel from a better side.Kind regardsFront Desk

8/10 – Gut

Oyvind

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Das Hotel ist ok, aber keine 5 Sterne. Wenn man zwischen 9 und 10 zum Frühstück kommt, muss man 15min anstehen. Einrichtung ist etwas outdated. Personal ist ok, kannte sich in Oslo auch nicht aus. Beim Einchecken warten wir in der Schlange, während andere Hotelangestellte uns ignorieren...
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022
Antwort von Silje am 3. Dez. 2022
Dear Øyvind,Thank you for your feedback, I am sorry to see your stay was not as expected.I hope we will have the opportunity to welcome you back for a better experience.Kind regardsReception

6/10 – Okay

Sacha

Mit der Familie gereist
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2022
Antwort von Silje am 14. Sept. 2022
Dear Sacha,Thank you for taking time to give us feedback. I am sorry to learn you were not satisfied with your stay. I hope we will have the opportunity of welcome you back for a better experience.Kind regardsGrand Hotel, Oslo

4/10 – Schlecht

Tuna

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Zimmer sind nicht wirklich Grand Hotel. Mitarbeiter unmotiviert.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022
Antwort von Ninni am 23. Juni 2022
Dear Tuna, Thanks for sharing your hotel experience with us, it helps us improve and get even better at what we do. We’re sad to hear that you were not satisfied with the room. As your guest experience is really important to us, we’ve already taken several actions to ensure that it won’t happen in the future. Warmest regards, Ninni Grand Hotel Oslo

8/10 – Gut

Alexander

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Naser

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top Lage
Sehr freundliches und hilfsbereites personal! Top gelegen, sauber und sehr ruhig.
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Ninni am 13. Jan. 2022
Dear Naser, Thank you for taking the time to review your stay with Grand Hotel Oslo. We are very pleased to see that you enjoyed your stay with us. Feedback like this really motivates us to go the extra mile when looking after our lovely guests, and I can assure you that your feedback will be communicated to the team. We hope to be able to welcome you back to the Grand Hotel Oslo in the future. Kind regards, Ninni Grand Hotel Oslo

2/10 – Ungenügend

Alban

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von nmaikio am 2. Nov. 2021
Hei Takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding etter ditt opphold på Grand Hotel. På vegne av hotellet ønsker jeg å beklage på det sterkeste at du fikk en mindre positiv opplevelse hos oss denne gangen. Med vennlig hilsen, Grand Hotel Oslo

8/10 – Gut

Tobias

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotels in Norwegen werden einfach anders bewertet. :)
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von nmaikio am 2. Nov. 2021
Dear Thank you for taking the time to review your stay with Grand Hotel Oslo. We hope to be able to welcome you back to the Grand Hotel Oslo in the future. Kind Regards Grand Hotel Oslo

8/10 – Gut

Heinz

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
La grande dame - nicht kontinental europäisch
Empfang war sehr freundlich. Der Rezeptionist zeigte uns Alternativen zum uns zugewiesenen "Superior room", der unter dem Dach, abgeschrägt, war, so dass der Raum, in dem man aufrecht stehen konnte, sehr klein war. Wir haben uns "aufgradiert" und ein sehr schönes Zimmer bezogen. Roomservice gab es nur bis 21 Uhr, also für uns nicht mehr möglich. Die Koffer trägt man selbst, einen Portier gibt es nicht. Man ist eben in Norwegen. Sehr gutes Frühstückbuffet. Alles in Allem: nach wie vor ein sehr schönes Grand Hotel, in dem wir schon viele Male abgestiegen sind, und es auch wieder tun werden.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021

10/10 – Hervorragend

Lena, München

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr freundliches und zuvorkommendes Personal, wunderbare Lage - Zimmer war leider klein und hatte das Fenster zu einer Art Innenhof und war dadurch etwas dunkel
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020
Antwort von nmaikio am 11. März 2020
Greetings Lena, Thank you very much for taking the time to provide us with your feedback. We are delighted to hear that our service and our location has pleased you. While some of our courtyard view rooms welcomes less light than our city and front view rooms due to its location, they enjoy of a quieter and more relaxing setting. Kindly let us know in your upcoming reservation that you wish a rich lighted room and we will do our utmost to attain your request. It was a pleasure to welcome you to the Grand Hotel Oslo, and we look forward to welcoming you again soon! With kindest regards, Grand Hotel Oslo

10/10 – Hervorragend

John, Sewickley,

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent historic hotel
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Deborah

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Liked that it was convenient to the harbor and important museums and in sight of the place. There also were a variety of restaurants nearby, always a plus.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Eleuterio, Spring

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfect location
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Robert

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great experience
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Garrett

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

WILLIAM

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great location but very noisy. Music, crowds, protests, event. It's all there all the time. Perhaps a different room next time. It's a beautiful hotel.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Jorun

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Kjempefint hotell👍 Anbefales😃
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Jennie

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Raul

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Reception am 5. Apr. 2024
Dear Raul,Thank you for the kind review!Kind regards,Front desk

10/10 – Hervorragend

andrew

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly and helpful staff,great location in the centre of Oslo. Dining was amazing.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Front desk am 24. März 2024
Dear AndrewThank you for your kind feedback. I hope we will have the pleasure of welcoming you back in the future.Kind regards,Front Desk

10/10 – Hervorragend

Beth

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Exceeded expectations!! Perfect location and a first class organization. Employees are friendly and helpful.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Sofia am 24. März 2024
Dear Beth, Thank you so much for your feedback! I appreciate you taking for taking the time to answer it. We are happy to hear that you had a wonderful stay with us. We hope you will come back soon.Kind regards,Front desk

10/10 – Hervorragend

Nathan

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Classic older hotel in the heart of Oslo. Easy walk to shopping, restaurants and central train station.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Reception am 29. Feb. 2024
Hello Nathan,Thank you for the feedbackWelcome back next time you visit osloKind regards,Front desk

8/10 – Gut

Morten

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Varmt rom og støyende arrangement.
Jeg fikk et veldig tett og varmt rom. Gav beskjed til resepsjon og fikk velge mellom ulike rom. På kvelden var det et støyende arrangement i restaurant og bar som gjorde at vi valgte å dra et annet sted. God frokost. Bestilte taxi, men den kom aldri. Grand hotell har et forbedringspotensiale.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Front Desk am 3. Apr. 2024
Hei,Tusen takk for din tilbakemelding. Vi på Grand ønsker alltid å forbedre oss, og vi setter stor pris på alle tilbakemeldinger som kan være med på å heve vår standard. Tusen takk for det! Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Rommet svarte ikke til prisen på kr. 4000 pr natt inkl frokost. Kun standardrom, men riktignok utsikt mot Karl Johan. Mistanke om funn av noe som liknet Veggedyr, med påfølgende innsektsbitt gjennom oppholdet. Også litt kaldt på rommet, selv om innstillingen stod på max. Ellers er hotellet og service meget bra.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Sofia am 24. März 2024
Kjære gjest,Takk for at du tok deg tid til å svare på vårt spørreskjema. Jeg ser at det er flere ting som ikke stod til dine forventninger, og dette beklager jeg på det sterkeste. Vi vil alltid at våre gjester skal ha den best mulige opplevelsen av Grand Hotel, Oslo, så jeg kan ikke annet enn å beklage for at vi feilet på dette denne gangen. Vi tar med oss tilbakemeldingen din videre slik at vi kan forbedre oss.Jeg håper du vil gi oss muligheten til å vise oss fra en bedre side i fremtiden.Med vennlig hilsen,Grand Hotel, Oslo

10/10 – Hervorragend

Ruben

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Sofia am 24. März 2024
Hei Ruben, Tusen takk, for den gode tilbakemeldingen og at du tok deg tid til å svare på spørreundersøkelsen. Vi gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake! Med vennlig hilsen, Grand Hotel Oslo

8/10 – Gut

Runar

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Staselig og fint hotell, men veldig få av dei ansatte som snakka norsk.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Front Desk am 3. Apr. 2024
Tusen takk, for en flott tilbakemelding! Vi på Grand jobber kontinuerlig for å gjøre våre gjester fornøyde, og det gleder oss at dere setter pris på det. Vi gleder oss til å ønske dere velkommen tilbake!

6/10 – Okay

Lasse

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von RE am 5. Apr. 2024
Dear LasseThank you for the kind review!Kind regards,Front desk

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Reception am 29. Feb. 2024
Dear Thank you for the feedbackWelcome back next time you visit osloKind regards,Front desk

8/10 – Gut

Karen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We loved staying here. Our only complaint was the way too soft bed; I need a visit to the osteopath now…
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Reception am 29. Feb. 2024
Hello Karen,Thank you for the feedbackWelcome back next time you visit osloKind regards,Front desk

10/10 – Hervorragend

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Reception am 29. Feb. 2024
Hei Thomas,Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :)Velkommen tilbake til oss!Med vennlig hilsen,Emilie i resepsjonen

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Her betaler man for navnet - slitt hotell og veldig sparsommelig frokost
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Lauren

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Thomas am 7. Feb. 2024
Hello Lauren, Thank you so much for the nice feedback. We hope you will come back to us next time you visit Oslo Kind regards, Thomas at the front desk

10/10 – Hervorragend

AMIT

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It is centrally located. We visited in December so the Christmas markets were right opposite. Lived every thing about the hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Front Desk am 3. Feb. 2024
Thank you for taking your time to give us feedback regarding your stay. I am glad to learn you enjoyed your visit, and I hope we will have the pleasure of welcoming you back in the future!

10/10 – Hervorragend

James

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
One of my favorites
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Front Desk am 30. Jan. 2024
Dear James,Thank you for taking your time to give us feedback regarding your stay. I am glad to learn you enjoyed your visit, and I hope we will have the pleasure of welcoming you back in the future!

10/10 – Hervorragend

Mikkel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Front Desk am 30. Jan. 2024
Dear Mikkel,Thank you for taking your time to give us feedback regarding your stay. I am glad to learn you enjoyed your visit, and I hope we will have the pleasure of welcoming you back in the future!

10/10 – Hervorragend

Per

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Front Desk am 23. Jan. 2024
Takk for at du tok deg tid til å svare på vår undersøkelse. Jeg er glad for å høre at du var fornøyd med oppholdet ditt. Velkommen tilbake neste gang!

10/10 – Hervorragend

Karen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Front Desk am 23. Jan. 2024
Takk for at du tok deg tid til å svare på vår undersøkelse. Jeg er glad for å høre at du var fornøyd med oppholdet ditt. Velkommen tilbake neste gang!

10/10 – Hervorragend

kenn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Henriette, Front Office Manager am 24. Jan. 2024
Kjære Kenn,Tusen takk for at du tok deg tid til å vudere oppholdet ditt. Det er med stor glede vi ser at oppholdet ditt sto til forventningene! Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning. Med vennlig hilsen,

8/10 – Gut

Karoline

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Fin helgetur 👌
Fantastisk opphold, god frokost. Men slitte rom.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Front Desk am 23. Jan. 2024
Takk for at du tok deg tid til å svare på vår undersøkelse. Jeg er glad for å høre at du var fornøyd med oppholdet ditt. Velkommen tilbake neste gang!

6/10 – Okay

Thomas

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Wifi didn't work and internal radiator heat was not adjustable. Made the room extremely hot.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Front Desk am 13. Jan. 2024
Hello Thomas,Thank you for taking your time to respond to our survey. I appreciate your feedback, and we will look into the mentioned comments to improve for the future. I hope we will have the pleasure of welcoming you back the next time you are in Oslo.Best regards,XuexueReception

10/10 – Hervorragend

Michael

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel is nothing but pure class that even the most elite of dignitaries would be impressed with. Incredible lobby, rooms, restaurants and staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Frontdesk am 10. Jan. 2024
Dear MichaelThank you for taking your time to give us feedback regarding your stay. I am glad to learn you enjoyed your visit, and I hope we will have the pleasure of welcoming you back in the future!Kind regardsFrontdeskMerete

10/10 – Hervorragend

Ethan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I think I was expecting more from the Grand Hotel. I found our other hotels in Oslo to have better rooms, breakfast, and amenities for cheaper. Hotel Bristol was much better.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von M. am 9. Jan. 2024
Dear EthanThank you for taking your time to respond to our survey. I appreciate your feedback, and we will look into the mentioned comments to improve for the future. I hope we will have the pleasure of welcoming you back the next time you are in Oslo.Kind regardsFrontdeskMerete

6/10 – Okay

Shadi

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The good location and good personals. The receptionist and restaurant and bar staff are very professional,kind and helpful. The room was good and clean but after the first day ,they didn’t clean properly. The swimming pool wasn’t open in Christmas time and even the first day was open ,had got problem and they did repair and was close.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von M. am 9. Jan. 2024
Dear ShadiThank you for taking your time to respond to our survey. I appreciate your feedback, and we will look into the mentioned comments to improve for the future. I hope we will have the pleasure of welcoming you back the next time you are in Oslo.Kind regardsFrontdeskMerete

10/10 – Hervorragend

H. Miriam

Mit Haustieren gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is very pleasant inside as well as outside. The doors of the hotel-rooms reminded me of the doors of a similar luxury Hotel in Lake Louise Canada. It is clean and the service personell are friendly and relaxed. We traveled with a cat and were assigned a special room for that that instead of carpeting has a pleasant clean wooden floor. If I have any complaints, it was that the plumbing of our bathroom needed to be fixed. Otherwise, since this probably was just an occasional error, we strongly recommend this hotel. Location could not be better right in the center of Oslo between the Royal Palace and the Parliament buildings with the shopping right around the corner. If you go for New Years Eve remember that everything is closed on New Years Eve and New Years Day.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von M. am 9. Jan. 2024
Dear MiriamThank you for taking your time to give us feedback regarding your stay. I am glad to learn you enjoyed your visit, and I hope we will have the pleasure of welcoming you back in the future!Kind regardsFrontdeskMerete

2/10 – Ungenügend

DAVID, Spring

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Front Desk am 30. Jan. 2024
Dear David,Thank you for taking your time to answer our survey. I am sorry to learn you were not satisfied with your stay, and I apologise for this. However, we appreciate your feedback, and we will improve for the future.

10/10 – Hervorragend

Tanya

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Frontdesk am 10. Jan. 2024
Dear TanyaThank you for taking your time to give us feedback regarding your stay. I am glad to learn you enjoyed your visit, and I hope we will have the pleasure of welcoming you back in the future!Kind regardsFrontdeskMerete

6/10 – Okay

Olli

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 11 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Henriette, Front Office Manager am 24. Jan. 2024
Dear Olli, Thank you for taking your time to review your stay. I hope you had a good time here, and that we will get the pleasure to welcome you back. Kind regards,