Innenbereich

Bewertungen von BON Condominium Namba Ebisu

3 out of 5
BON Condominium Namba Ebisu
5 - 4 - 6 Nipponbashi, Naniwa, Osaka, Osaka

Bewertungen

8,8

Hervorragend

225 von insgesamt 387 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
119 von insgesamt 387 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
22 von insgesamt 387 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
10 von insgesamt 387 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
11 von insgesamt 387 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

8,6/10

Ausstattung

9,2/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Salita

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von BON Lodging Customer Support Team am 1. Mai 2024
Thank you for staying with us, we hope to welcome you again soon!

8/10 – Gut

Wenbo

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von BON Lodging Customer Support Team am 23. Apr. 2024
Thank you for staying with us, we hope to welcome you again soon!

8/10 – Gut

Dong gyu

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von BON Lodging Support Team am 11. Mai 2024
Thank you for staying with us, we look forward to welcoming you again!

10/10 – Hervorragend

YU CHUAN

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
交通便利,希望入住時間等提早1500,會更好
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von BON客服團隊 am 11. Mai 2024
您好。感謝您此次選擇我們的公寓以及您對我們的評價。我們會誠心接受您寶貴的意見改善公寓的品質。如果有機會,期待您再次的到來。

10/10 – Hervorragend

Howard

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Was a bit hesitant about not having a live person to check in with, but the virtual assistant was helpful and made things easy. Room was quiet, clean and spacious.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von BON Lodging Support Team am 15. Apr. 2024
Thank you for choosing our apartment, and for taking the time to write a review! We are so glad to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the future.

8/10 – Gut

Pinky

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2024
Antwort von BON Lodging Customer Support Team am 11. Apr. 2024
Thank you for staying with us, we hope to welcome you again in the future!

10/10 – Hervorragend

Andrea, Fitzroy Crossing

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Great place to stay with kids. Our room had a small kitchen, eating area and two double beds so our kids (5&7)shared one bed. We did laundry and there is a book in the room to help explain the drying system as well as all the other electronic devices in the unit. Easy check-in and close the subway. Walking distance to some attractions and restaurants.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von BON Lodging Customer Support Team am 3. Apr. 2024
Thank you very much for your review, we are delighted to hear that your family and you enjoyed your stay with us!We hope to welcome you again next time you are in Osaka!

10/10 – Hervorragend

SZE MAN

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
地點方便、寧靜,步行很快就到地鐵站。購物方便,餐廳選擇多。
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von BON客服團隊 am 15. Apr. 2024
您好。感謝您此次選擇我們的公寓以及您對我們的評價。如果有機會,期待您再次的到來。

10/10 – Hervorragend

YUJI

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
we had a great time in this hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von BON Lodging Customer Support Team am 1. Apr. 2024
Thank you for staying with us, we are glad to know that you enjoyed your stay! We hope to welcome you again soon

10/10 – Hervorragend

Milena

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very satisfied with our stay. Good location, clean and well maintained.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von BON Lodging Customer Support Team am 1. Apr. 2024
Thank you for your review. We are delighted to hear that you were very satisfied with your stay. We hope to welcome you again soon!

10/10 – Hervorragend

Samuel

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von BON Lodging Customer Support Team am 1. Apr. 2024
Thank you for staying with us, we hope to welcome you again soon!

8/10 – Gut

Ng

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The instruction given is not suitable for those with pull luggage. The escalator is at the other exit. Maybe can consider provide a seperate instructions or those with luggage. Overall still good. Clean place and near a train station. But have to walk wothout shelter. Near the Tsukinkin Tower area which has many eateries.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von BON Lodging Customer Support Team am 29. März 2024
Thank you for staying with us and sharing your feedback! We appreciate your taking the time to share your experience with us. We hope that we may have the pleasure of welcoming you again in the future!

10/10 – Hervorragend

THITIPORN

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good area
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von BON Lodging Customer Support Team am 11. Apr. 2024
Thank you for staying with us, we hope to welcome you again in the future!

10/10 – Hervorragend

joselito

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von BON Lodging Customer Support Team am 29. März 2024
Thank you for staying with us, we look forward to welcoming you again!

10/10 – Hervorragend

Amy

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von BON Lodging Customer Support Team am 25. März 2024
Thank you for staying with us, we hope to welcome you again!

8/10 – Gut

のぶゆき

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
洗濯乾燥機より、浴室乾燥の方がよく乾いて、夜も静かに寝られてよかったです。干す棒がもう一つあったら、なお良かったです。また新喜劇を観に来た時に使いたいです。
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von BONロッジングサポートチーム am 18. März 2024
この度は数ある施設の中から当施設をご利用いただきありがとうございました。ご評価頂き大変嬉しく思っております。今後も多くのお客様が快適に滞在頂けるよう尽力してまいります。またの機会がございましたら是非またお越しくださいませ!

8/10 – Gut

Lam

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von BON Lodging Customer Support Team am 18. März 2024
Thank you for staying with us, we look forward to welcoming you again soon!

8/10 – Gut

Masahide

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit
家族で気軽に利用ができ、満足でした。 唯一、トイレのウォシュレットが動かなかったのが大変残念でした。至急直したほうがよいです。
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von BONロッジングサポートチーム am 18. März 2024
この度はご宿泊いただきありがとうございます。また貴重なご感想をいただきまして重ねてお礼申し上げます。またの機会がございましたら是非ご利用くださいませ。

8/10 – Gut

KAORI

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
チェックインには、写真付き証明書が必要で、それと実物を受付のタブレットで写真撮った。 綿棒、髭剃り、コットン、髪ゴムなかった。
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von BONロッジングサポートチーム am 12. März 2024
この度はご宿泊いただき、誠にありがとうございました。またお時間を割いて、レビューを投稿してくださり重ねてお礼申し上げます。またの機会がございましたら是非ご利用くださいませ。

10/10 – Hervorragend

Peiling

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von BON Lodging Support Team am 29. Feb. 2024
Thank you for your review! We hope to welcome you again during your next trip!

8/10 – Gut

Vincent

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean hotel situated in a good location with ample shops and restaurants. Lots of paid parking within walking distance.
Antwort von BON Lodging Customer Support Team am 19. Feb. 2024
Thank you for staying with us, we hope to welcome you again soon!

10/10 – Hervorragend

??

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
앉을 수 있는 바닥이 있고, 깨끗한 시설이 좋았습니다.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von BON Lodging Customer Support Team am 19. Feb. 2024
귀하의 리뷰에 감사드립니다. 곧 다시 뵙기를 바랍니다!

8/10 – Gut

YIH CHERNG

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
交通非常方便,地點讚
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von BON客服團隊 am 29. Feb. 2024
您好。感謝您此次選擇我們的公寓以及您對我們的評價。如果有機會,期待您再次的到來。

8/10 – Gut

Jenny

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
惠美須町站出來行兩分鐘就到,行十多分鐘可到新今宮站或日本橋站或動物園站,位置在通天閣附近,有很多餐廳,早午晚餐都方便,check in 過程暢順,房間舒適整潔,有洗衣機洗衫,整體入住情況良好,只是不能寄存行李,這一點要自己處理。
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von BON客服團隊 am 29. Feb. 2024
您好。感謝您此次選擇我們的公寓以及您對我們的評價。如果有機會,期待您再次的到來。

10/10 – Hervorragend

wah woei

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very near station and easy to go
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von BON Lodging Support Team am 18. März 2024
Thank you for your review! We hope to welcome you again during your next trip!

10/10 – Hervorragend

osung

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von BON Lodging Customer Support Team am 21. März 2024
Thank you for your review, we look forward to welcoming you again!

10/10 – Hervorragend

Myonggeun

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
편안한 위치
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Hajime, Kakegawa Shi

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
5人で利用、低コストで助かりました。 施設の前にコインパーキングあり、車での移動も苦になりませんでした。
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von BONロッジングサポートチーム am 6. Feb. 2024
この度はご宿泊いただき、誠にありがとうございました。また、貴重なご感想を頂きまして改めてお礼申し上げます。またのご利用をお待ちしております。

10/10 – Hervorragend

Jaime

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Self check in was very easy and smooth. Location is great and walkable from dotonbori after a nice dinner. Rooms are clean and relaxing
Antwort von BON Lodging Customer Support Team am 31. Jan. 2024
Thank you for your review, we are glad to hear that you found your stay enjoyable and relaxing! We look forward to welcoming you again.

10/10 – Hervorragend

CHIEN CHUAN

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von BON客服團隊 am 14. Feb. 2024
您好。感謝您此次選擇我們的公寓以及您對我們的評價。如果有機會,期待您再次的到來。

10/10 – Hervorragend

Yi Chun

Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von BON客服團隊 am 14. Feb. 2024
您好。感謝您此次選擇我們的公寓以及您對我們的評價。如果有機會,期待您再次的到來。

10/10 – Hervorragend

Pri

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von BON Lodging Customer Support Team am 29. Jan. 2024
Thank you for staying with us, we look forward to welcoming you again!

8/10 – Gut

Miyoung

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
시설과 위치는 괜찮았지만 짐을 맡길 수 없는것이 가장 불편했다. 참고로 에비스초역 2번출구에 짐보관소가 있는데 백엔짜리로만 이용가능하다. 숙박전날 보내준 메일에 사전 체크인 10시부터 4시까지 가능하고 입실은 4시부터라고 해서 쓰텐까쿠 가기전에 들렸는데 체크인이 안된다고 했다. 직원까지 계셨는데 체크인이 되지 않았고 그런 메일을 왜 보내서 헛걸음하게 하는지 기분이 좋지 않았다. 그리고 객실의 난방기기에서 덜그덕 거리는 소리가 나서 전원을 껐지만 소리가 계속되서 결국 코드까지 뽑았다. 먼지도 쌓여 있어서 첫날 한시간 사용후 틀지 않았다. 점검이 필요해 보인다
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von BON lodging support team am 27. Jan. 2024
저희 시설을 찾아주셔서 감사드립니다.조금 더 나은 상황에서 인사를 드려야 하는데, 고객님께서 실망하셨던 부분에 대해 이렇게 서신을 드리게 되어 송구합니다.항상 고객의 편의와 만족을 최우선으로 여기며 최상의 서비스를 제공하고자 하는 저희의 다짐과는 달리, 실망감을 안겨 드린 점 진심으로 죄송합니다.지적해주신 부분에 대하여 해당 담당자들에게 전달이 되어 개선되고, 고객님께서 기대하시는 시설에 걸맞는 일관된 서비스를 제공 될 수 있도록 노력하겠습니다.빠른 시일내에 더 나은 모습으로 고객님을 저희 시설에서 다시 모시기를 기대합니다.감사합니다.

2/10 – Ungenügend

MING JUI

Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2024
Antwort von BON客服團隊 am 27. Jan. 2024
您好。感謝您此次選擇我們的公寓以及您對我們的評價。我們會誠心接受您寶貴的意見改善公寓的品質。如果有機會,期待您再次的到來。

10/10 – Hervorragend

Scraptrash

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Comfortable and spacious, enough for family with 2 kids. Near metro station and supermarket. Walkable distance from mega Donki. Host was responsive. Highly recommended
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von BON Lodging Customer Support Team am 22. Jan. 2024
Thank you for your review, we are delighted to hear that you enjoyed your stay with us! We hope to welcome you again soon!

8/10 – Gut

????

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von BONロッジングサポートチーム am 15. Jan. 2024
この度はご宿泊いただき、誠にありがとうございます。またのご利用をお待ちしております。

10/10 – Hervorragend

Pat

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von BON Lodging Customer Support Team am 9. Jan. 2024
Thank you for staying with us, we look forward to welcoming you again!

10/10 – Hervorragend

SOOJIN

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von BON Lodging Customer Support Team am 9. Jan. 2024
Thank you for staying with us, we look forward to welcoming you again!

6/10 – Okay

Weihong

Mit der Familie gereist
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von BON Lodging Customer Support Team am 9. Jan. 2024
Thank you for staying with us, we look forward to welcoming you again!

10/10 – Hervorragend

Kwok Shan

Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von BON Lodging Customer Support Team am 9. Jan. 2024
Thank you for staying with us, we look forward to welcoming you again!

8/10 – Gut

Kai Man

Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023
Antwort von BON Lodging Customer Support Team am 9. Jan. 2024
Thank you for staying with us, we look forward to welcoming you again!

10/10 – Hervorragend

Masayoshi

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
first time at Osaka. We stayed for 6 nights. Hotels were bit pricy so we decided to rent condo. Room had kitchen, laundy and 3 twin size. we did laundry twice, and cooked several times. Checkin was very easy Dotenbori is only about 1.2 miles away, and Shinsekai is even closer. Easy access to those popular areas. Our friends (family of 3) stayed at hotels by Dotenbori but they had super small room. Forget hotels
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von BON Lodging Customer Support Team am 5. Jan. 2024
Thank you for your review, we are delighted to hear that you had a pleasant stay and enjoyed so many features of our establishement. We look forward to welcoming you again!

10/10 – Hervorragend

SungHo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
가성비 좋습니다.
가족4인 여행으로 가성비 아주 만족하였습니다.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von BON Lodging Customer Support Team am 31. Jan. 2024
리뷰를 남겨주셔서 감사합니다. 곧 다시 뵙기를 바랍니다!

2/10 – Ungenügend

Katia manami

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von BONロッジングサポートチーム am 27. Jan. 2024
この度は数ある施設の中から当施設をご利用いただきありがとうございました。ご滞在中何かご不便な所をおかけしましたでしょうか。今後も多くのお客様が快適に滞在頂けるよう尽力してまいります。またの機会がございましたら是非またお越しくださいませ!

10/10 – Hervorragend

Adrian

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023
Antwort von BON Lodging Customer Support Team am 28. Dez. 2023
Thank you for your reservation, we are glad to know that you enjoyed your stay! We look forward to welcoming you again.

6/10 – Okay

Liana

Mit der Familie gereist
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von BON Lodging Customer Support Team am 28. Dez. 2023
Thank you for staying with us, we hope to welcome you again!

10/10 – Hervorragend

Eliza

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Great property within walking distance to a train station. Having a washing machine and dryer made life so much easier.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von BON Lodging Customer Support Team am 21. Dez. 2023
Thank you so much for your review, we are delighted to hear that you had a pleasant stay. We look forward to welcoming you again!

10/10 – Hervorragend

Dohee

Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von BON Lodging Customer Support Team am 22. Dez. 2023
Thank you for staying with us, we look forward to welcoming you again!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
地址不清晰!遺留寄上密碼check-in
地址不清楚,的士也找不到!到達前尚欠入門密碼,室內沒茶包添加,請改善!
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von BON客服團隊 am 29. Dez. 2023
您好。 感謝您此次選擇我們的公寓以及您對我們的評價。 我們的郵件系統都會在客人入住2天前發送入住指南(裡麵包含辦理入住所需的密碼)。 但是根據客人預約的網站導致我們無法直接發送至客人的郵箱,讓客人不能在到達前收到。 對於這方面我們也有做好功課,在公寓現場設置能隨時聯絡我們的聯絡方式,已經我們會隨時待機等待客人的來電。 以及您其它的建議。 我們會誠心接受您寶貴的意見改善公寓的品質。 如果有機會,期待您再次的到來。

2/10 – Ungenügend

sabina

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von BON Lodging Customer Support Team am 18. Dez. 2023
Thank you for staying with us. We are sorry to know that you weren't completely satisfied with your stay. We will keep working hard and improving our services to make sure that your next stay with us is satisfactory.