Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
437 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
437
462 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
462
81 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
81
15 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
15
6 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
6
8,8/10
Sauberkeit
8,8/10
Personal & Service
8,6/10
Ausstattung
8,6/10
Zustand der Unterkunft
9,0/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
29. Juli 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2018
10/10 – Hervorragend
???
23. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
???
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
James Howard
13. Mai 2024
Gut: Zustand der Unterkunft
James Howard
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
6/10 – Okay
Oshiro
21. Apr. 2024
Oshiro
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
10/10 – Hervorragend
JURI
15. Apr. 2024
JURI
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
YUMIKO
15. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
YUMIKO
Aufenthalt von 16 Nächten im März 2024
10/10 – Hervorragend
TOSHIYA
11. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
大型ショッピングセンターも隣接しており、とても便利です。
sueka
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
8/10 – Gut
HIDENARI
29. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
キレイでした
HIDENARI
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
27. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
大浴場があるし、便利。
サンエーから近くで、雑多感がなく、便利なおもろまちエリアで移動に便利。大浴場が良かった。
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Peter
20. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Peter
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Hung En
Mit der Familie gereist
13. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hung En
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
JIANN-RONG
8. Feb. 2024
JIANN-RONG
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Mei Ching
27. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good Experience
very nice and comfortable
Mei Ching
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Front Desk : Bhoran am 6. Feb. 2024
Thankyou for staying at Almont Hotel Naha Omoromachi.we are very thrilled to hear that you enjoyed during your stay .we are looking forward to see you again.
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
26. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
浴場很舒服,地點很方便
WAI-HON
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von FRONT DESK : BHORAN am 27. Feb. 2024
Thankyou for staying at Almont Hotel Naha Omoromachi.We are very delighted to hear that you enjoyed our hot spa . There is a big shopping centre next to our buliding it is also very conveinent for shopping souvenir too.Thankyou for sharing your experiences with us.We are looking forward to see you again.
8/10 – Gut
Junyu
Mit der Familie gereist
18. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room is clean and comfortable for single person. Room not very spacious but space is ample for me. Hotel is right beside naha main place shopping mall which offer free parking and near to monorail. Parking available at 1100 yen(payable every night). The breakfast buffet is great with lots of food choices at a fee at 1760 yen.
Junyu
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024
Antwort von Front Desk : Bhoran am 6. Feb. 2024
Thankyou for staying at Almont Hotel Naha Omoromachi.we are sorry to hear that your accommodation didn't meet your expectations . If you feel your room space is small then we have various types of wider room if you have a chance, please consider next time you visit.Thankyou for taking your time to share your experience with us .We are looking forward to see you again.
8/10 – Gut
JUN XIAN
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
15. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
JUN XIAN
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
8/10 – Gut
Alan
Mit der Familie gereist
10. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Location is good, near san-a main place. Service is good
Alan
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024
Antwort von Front Desk: Bhoran am 11. Jan. 2024
Thankyou for staying at Almont Hotel Naha Omoromachi.We are very thrilled to hear that you were satisfied during your stay.we are looking forward to see you again.
4/10 – Schlecht
hiroaki
Mit einer Gruppe gereist
10. Jan. 2024
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Thankyou for staying at Almont Hotel Naha Omoromachi.We are really sorry to hear inconvenient about mineral water. we don't sell the water bottle but if you need the mineral water we have vending machine in 6th floor. please use our vending machine on the next time you stay.we are looking forward to see you again in upcoming days.Thankyou for your co-operation
10/10 – Hervorragend
勝重
1. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
satoshi
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
8/10 – Gut
See Yu
Mit der Familie gereist
11. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good
Tidy and clean. Good front desk service. A bit small for a room of 4 people.
See Yu
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Front Desk: Nguyen am 25. Dez. 2023
Thank you for staying at Almont Hotel Naha Omoromachi.We offer a bigger room for 4 guest, which is Deluxe Twin Room. Please take this into consideration next time.We look forward to seeing you next time.
8/10 – Gut
HOI LUN
7. Dez. 2023
HOI LUN
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
8/10 – Gut
YOSHIHARU
Geschäftlich gereist
5. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Yayoi
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
8/10 – Gut
Cheng Yu
Mit der Familie gereist
21. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Cheng Yu
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
10/10 – Hervorragend
Hiroko
Mit der Familie gereist
16. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is my second time with this hotel.
This time I was lucky enough to book a twin room.
The room was very clean and comfortable.
The amenities at this hotel are great
This hotel also has a Japanese-style public bath, which is very nice.
This hotel is located in a very convenient location, close to San-A and convenience stores.
I am big fan of this hotel so I’ll be beck next year for sure!!
Hiroko
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Front:MATSUKAWA am 22. Okt. 2023
Thank you for always using Almont Hotel Naha Omoromachi.We are glad that you were satisfied with the breakfast, large public bath, and location.I look forward to seeing you next year.
10/10 – Hervorragend
Hiroko
14. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hiroko
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
10/10 – Hervorragend
ヒロシ
14. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
ヒロシ
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
10/10 – Hervorragend
KAZUMI
13. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
KAZUMI
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
10/10 – Hervorragend
JONGSOO
Geschäftlich gereist
1. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
JONGSOO
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2023
6/10 – Okay
Yuri
29. Sept. 2023
Gut: Ausstattung
おもろまち駅より近く、ショッピングモールも近いため、利用しやすかった。
Yuri
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
10/10 – Hervorragend
kanako
26. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
kanako
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
6/10 – Okay
Hiroko
5. Sept. 2023
Hiroko
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
10/10 – Hervorragend
Na Keum
Mit dem Partner gereist
3. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The employee was very nice. Its a small room but clean not too bad staying for one night. The shower water pressure is very strong 👍. They have parking but its payed parking and very small.
Na Keum
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Front : Bhoran am 9. Jan. 2024
Thankyou for staying at Almont Hotel Naha Omoromachi.we are very happy to hear that you like our staff services. .The room you have stayed was semi-double room if you want more wider room then we have Deluxe Double room Please take into your considersation for your next visit.Regarding the parking there is space available for up to 30 cars.If you feel our parking space is small then we have coin parking near to our hotel you can use on your next stay.we are waiting to see you again in upcoming days.Thankyou for your co-operation.
8/10 – Gut
Man Chung
1. Sept. 2023
Man Chung
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
10/10 – Hervorragend
Hsiao Ling
Mit der Familie gereist
19. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hsiao Ling
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
2/10 – Ungenügend
???
Mit der Familie gereist
15. Aug. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft