Gemeinsame Küchenausstattung

Bewertungen von Milling Hotel Mini 11

2 out of 5
Milling Hotel Mini 11
Hans Tausens Gade 11, Odense

Bewertungen

6,8
152 von insgesamt 960 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
334 von insgesamt 960 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
277 von insgesamt 960 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
128 von insgesamt 960 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
69 von insgesamt 960 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,2/10

Sauberkeit

6,8/10

Personal & Service

6,6/10

Ausstattung

6,6/10

Zustand der Unterkunft

7,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gemütliche Unterkunft. Großes schönes Zimmer. Haben diese zur Übernachtung nach einer langen Autofahrt mitgenommen. Wir wurden sehr freundlich empfangen. Es empfiehlt sich bei Buchung am selben Tag vor der Anreise nochmal kurz anzurufen.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von Receptionen am 8. Mai 2019
Dear guest, Thank you so much for your kind words about our hotel and our staff. We are looking forward welcoming you again another time at Hotel Mini 11. Kind regards The reception

4/10 – Schlecht

Tom, Hannover

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel in Stadtkern Nähe
Die Zustände des Zimmers haben an eine Jugendherberge erinnert. Unterm Bett und in dem ecken sollte man nicht genauer gucken. Das Badezimmer sollte erneuert werden. Man konnte grad so auf Toilette gehen, es hat nach Toilette gestunken, die Tür im Bad und der Vorhang am Fenster haben geschimmelt.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2018

10/10 – Hervorragend

Ali

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Alexander

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes, teils renoviertes Zimmer.
Schönes Zimmer in sehr gutem Zustand. Angenehme Größe.

8/10 – Gut

Felix, Berlin

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Mondern mit minimalen Service
Dieses Hotel hat keine Lobby. Für eine Familie mit zwei Kindern war der Zimmer zu klein. So klein, das wenn das Schlafsofa aufgeschlagen ist, hat man kein Platz sich zu bewegen. Bescheidener Frühstück. Der Parkplatz, der versprochen wurde, was nicht verfügbar. Das Parken auf die Straße ohne Parkgebühren war nur zwischen 18 und 9 Uhr möglich. Schön war, dass die Küche zur Nutzen zu jeder Zeit offen stand. Der Tee und die Kaffe standen ebenfalls kostenfrei zur Verfügung. Unser Zimmer kann, meiner Meinung nach, eine Familie aus drei Personen gut nutzen. Im Bad, der auch klein war, wären paar Hacken oder eine Hängeregal schön. Vielen Dank.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

4/10 – Schlecht

Nico, Hamburg

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr einfaches Hotel in Zentrumsnähe
Es gab keine Rezeption, sondern nur einen Automaten mit Webcam, verbunden mit dem Nachbarhotel. Das gebuchte Doppelzimmer war nicht als solches hergerichtet. Es war lediglich ein Bett bezogen. Auf Nachfrage wurde erklärt, dass weitere Bettwäsche und Handtücher im Bettkasten des Schlafsofa ist. Wir mussten also das Bett noch selbst beziehen. Es stellte sich jedoch heraus, dass es weder einen Bezug für die Bettdecke, noch ein zweites Badehandtuch gab. Die Befestigung für den Duschkopf war kaputt. Die Balkon- bzw. Terassentür zum Hinterhof lies sich weder weit öffnen, geschweige denn komplett schließen. Die Verriegelung funktionierte nicht mehr. Insgesamt ein erbärmliches Preis/ Leistungsverhältnis.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Zustand der Unterkunft

4/10 – Schlecht

Karl, Oberösterreich

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Ist das Geld nicht Wert
Zwischenstopp um an einer Veranstaltung teil zu nehmen. Einziger Vorteil Nähe zur Innenstadt.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit

8/10 – Gut

Isabella, Hamburg

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
nettes Stadthotel in fußl Lage zur Fussgängerzone
das Ydes ist ein angenehmes kleines Hotel in guter Citylage. Sauber und geplegt mit gutem Frühstück. Preis-Leistungsverhältnis stimmt, wenn man dänische Verhältnisse zugrundelegt. Wir würden es wieder buchen.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Zweckmässig für Kurzaufenthalte
Empfang via "Video-Reception" (das Personal befindet sich in einem anderen Hotel in derselben Strasse). Bisschen ungewöhnlich, aber sehr freundlcih und zuvorkommend (hat u.a. Taxi-Reservation ohne Probleme übernommen). Die Zimmer sind klein, für einen längeren Aufenthalt ein wenig eng, für eine Nacht ok. Frühstück ist zum Teil im Partnerhotel (2 Minuten Fussweg). Lage gut und zentrumsnah. Preis-/Leistung insgesamt gut.

6/10 – Okay

Tine

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Pris og kvalitet hænger sammen
Det er jo billigt så ingen store forventninger. Men at skulle hente nøglekort på et helt andet hotel var okay men træls da kortet ikke virkede. Måtte tilbage til det andet hotel 3 gange inden de måtte erkende at noget var galt. Fik så et nyt værelse som de kaldte opgradering. Hvis det var en opgradering er jeg glad for jeg ikke så det første værelse. Til prisen matcher det forventninger men lidt for mange stejle trapper til min smag. Men god kundeservice og høflig betjening. Men vil nok vælge at betale lidt mere en anden gang for det blev til mange ture mellem de to hoteller (ejer af samme kæde)
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Receptionen am 22. Feb. 2024
Tak for din feedback. Vi beklager at dit nøglekort ikke virkede, det skal selvfølgelig altid virke. Mini 11 er et ubemandet hotel, det fremgår også når man booker et værelse. Hvis man ikke ønsker det, må man booke på vores søsterhotel Milling Windsor.Vi er glade for at du var tilfreds med vores service, det er vores største opgave.

6/10 – Okay

Keld

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Annelouise am 21. März 2024
Kære Keld,Tusind tak for din feedback! Vi bliver altid så glade i receptionen når vi hører at vores gæster har haft en god oplevelse hos os. Vi håber at vi kan gøre det endnu bedre en anden gang.Venlig hilsenAnnelouiseReceptionMilling Hotel Mini 11

10/10 – Hervorragend

Tina

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Annelouise am 30. Jan. 2024
Kære Tina, Tusind tak for din feedback! Vi bliver altid så glade i receptionen når vi hører at vores gæster har haft en god oplevelse hos os. Vi håber at vi kan gøre det lige så godt en anden gang. Venlig hilsenAnnelouiseReceptionMilling Hotel Windsor

10/10 – Hervorragend

Eda

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Annelouise am 30. Jan. 2024
Kære Eda, Tusind tak for din feedback! Vi bliver altid så glade i receptionen når vi hører at vores gæster har haft en god oplevelse hos os. Vi håber at vi kan gøre det lige så godt en anden gang. Venlig hilsenAnnelouiseReceptionMilling Hotel Windsor

4/10 – Schlecht

Jacob

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Receptionen, Mini 11 am 17. Feb. 2024
Kære Jacob,Mange tak for din feedback. Jeg er ked af at høre at du ikke havde en god oplevelse hos os, og jeg håber at vi kan gøre det bedre fremover. Venlig hilsenReceptionMilling Hotel Mini 11

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Annelouise am 17. Feb. 2024
Hej, Hej Natasja,Tusind tak for din feedback! Vi bliver altid så glade i receptionen når vi hører at vores gæster har haft en god oplevelse hos os. Vi håber at vi kan gøre det endnu bedre en anden gang.Venlig hilsenAnnelouiseReceptionMilling Hotel Windsor

10/10 – Hervorragend

Vali

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Annelouise am 4. Feb. 2024
Kære Vali, Tusind tak for din feedback! Vi bliver altid så glade i receptionen når vi hører at vores gæster har haft en god oplevelse hos os. Vi håber at vi kan gøre det lige så godt en anden gang. Venlig hilsenAnnelouiseReceptionMilling Hotel Mini 11

8/10 – Gut

Anne

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dejligt ophold
Rigtig fin oplevelse. Alt var Ok incl. en rigtig god morgenmad.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Annelouise am 10. Jan. 2024
Kære Anne, Tusind tak for din feedback! Vi bliver altid så glade i receptionen når vi hører at vores gæster har haft en god oplevelse hos os. Vi håber at vi kan gøre det endnu bedre en anden gang.Venlig hilsenAnnelouiseReceptionMilling Hotel Mini 11

8/10 – Gut

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Annelouise am 10. Jan. 2024
Kære Michael,Tusind tak for din feedback! Vi bliver altid så glade i receptionen når vi hører at vores gæster har haft en god oplevelse hos os. Vi håber at vi kan gøre det endnu bedre en anden gang.Venlig hilsenAnnelouiseReceptionMilling Hotel Mini 11

10/10 – Hervorragend

Claus

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Glimrende til prisen
Værelset var småt, men fint og rent. Perfekt til 1 person.Jeg havde behov for tidlig check in, og ankom endda lidt før 14. Det var fint.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Annelouise am 3. Jan. 2024
Kære Claus, Tusind tak for din feedback! Vi bliver altid så glade i receptionen når vi hører at vores gæster har haft en god oplevelse hos os. Vi håber at vi kan gøre det lige så godt en anden gang. Venlig hilsenAnnelouiseReceptionMilling Hotel Mini 11

6/10 – Okay

Per

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Havde problemer med en radiator som larmede og hjorde vi måtte skifte værelse og hotel natten til søndag. Det var lidt træls at få ødelagt en nattesøvn - men servicen var ok.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

6/10 – Okay

Dorthe

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Annelouise am 3. Jan. 2024
Kære Dorthe,Tusind tak for din feedback! Vi bliver altid så glade i receptionen når vi hører at vores gæster har haft en god oplevelse hos os. Vi håber at vi kan gøre det endnu bedre en anden gang.Venlig hilsenAnnelouiseReceptionMilling Hotel Mini 11

8/10 – Gut

Wasim

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Annelouise am 3. Jan. 2024
Kære Wasim, Tusind tak for din feedback! Vi bliver altid så glade i receptionen når vi hører at vores gæster har haft en god oplevelse hos os. Vi håber at vi kan gøre det endnu bedre en anden gang.Venlig hilsenAnnelouiseReceptionMilling Hotel Mini 11

8/10 – Gut

Erik

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Annelouise am 18. Nov. 2023
Kære Erik, Tusind tak for din feedback! Vi bliver altid så glade i receptionen når vi hører at vores gæster har haft en god oplevelse hos os. Vi håber at vi kan gøre det endnu bedre en anden gang.Venlig hilsenAnnelouiseReceptionMilling Hotel Mini 11

8/10 – Gut

Elmer

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Småt men godt :-)
Det eneste jeg kunne have af anmærkninger er, at der var gåafstand til morgen buffet - ellers et hyggeligt sted, midt i Odense C.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Annelouise am 13. Nov. 2023
Kære Elmer, Tusind tak for din feedback! Vi bliver altid så glade i receptionen når vi hører at vores gæster har haft en god oplevelse hos os. Vi håber at vi kan gøre det endnu bedre en anden gang.Venlig hilsenAnnelouiseReceptionMilling Hotel Mini 11

10/10 – Hervorragend

Finn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Receptionen am 13. Nov. 2023
Hej Finn,Tusind tak for din feedback! Vi bliver altid så glade i receptionen når vi hører at vores gæster har haft en god oplevelse hos os. Vi håber at vi kan gøre det endnu bedre en anden gang.Venlig hilsenTrine ReceptionMilling Hotel Mini11

8/10 – Gut

Eva

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Kortvarigt hotelophold
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Annelouise am 27. Okt. 2023
Kære Eva,Tusind tak for din feedback! Vi bliver altid så glade i receptionen når vi hører at vores gæster har haft en god oplevelse hos os. Vi håber at vi kan gøre det endnu bedre en anden gang.Venlig hilsenAnnelouiseReceptionMilling Hotel Mini 11

8/10 – Gut

Bo

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Annelouise am 27. Okt. 2023
Kære Bo, Tusind tak for din feedback! Vi bliver altid så glade i receptionen når vi hører at vores gæster har haft en god oplevelse hos os. Vi håber at vi kan gøre det endnu bedre en anden gang.Venlig hilsenAnnelouiseReceptionMilling Hotel Mini 11

10/10 – Hervorragend

Annette Mühring

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Det var fint. Vi fik ikke bedre værelse inden vi fik anvist i første omgang. Det kalder jeg er super service
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Annelouise am 27. Okt. 2023
Kære Annette, Tusind tak for din feedback! Vi bliver altid så glade i receptionen når vi hører at vores gæster har haft en god oplevelse hos os. Vi håber at vi kan gøre det lige så godt en anden gang. Venlig hilsenAnnelouiseReceptionMilling Hotel Mini 11

8/10 – Gut

Thanja

Mit dem Partner gereist
.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Annelouise am 16. Okt. 2023
Dear Thanja, Thank you so much for your feedback! We're glad to hear you had a nice time staying with us, and we hope to do even better in the future. Kind regardsAnnelouiseReceptionMilling Hotel Mini 11

8/10 – Gut

Torbjörn

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Annelouise am 14. Okt. 2023
Kære Torbjörn,Tusind tak for din feedback! Vi bliver altid så glade i receptionen når vi hører at vores gæster har haft en god oplevelse hos os. Vi håber at vi kan gøre det endnu bedre en anden gang.Venlig hilsenAnnelouiseReceptionMilling Hotel Mini 11

6/10 – Okay

Sandra

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The rooms are super basic. The bathroom has only liquid soap and ours was out! We were in the annex that had construction. The noise didn’t bother. The walls are super thin and you can hear the next door folks. The bathroom aNd shower were one space. Super small …
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Receptionen am 27. Okt. 2023
Dear Sandra, Thank you for your feedback. I'm sorry to hear you didn't have a nice time staying with us. I've passed your comments on to my manager, and we will do what we can to address the issues.Kind regardsMilling Hotel Mini 11

2/10 – Ungenügend

Inna

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Receptionen, Hotel Windsor am 8. Nov. 2023
Tak for din feedback. Vi er ærgelige over at opholdet ikke levede op til deres forventninger. Receptionen på Hotel Windsor står altid klar til at hjælpe med de problemer de oplevede. I ønskes en god dag.

10/10 – Hervorragend

Hans Christian

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Annelouise am 22. Sept. 2023
Kære Hans Christian, Tusind tak for din feedback! Vi bliver altid så glade i receptionen når vi hører at vores gæster har haft en god oplevelse hos os. Vi håber at vi kan gøre det lige så godt en anden gang. Venlig hilsenAnnelouiseReceptionMilling Hotel Mini 11

8/10 – Gut

Pelle

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Annelouise am 18. Sept. 2023
Kære Pelle,Tusind tak for din feedback! Vi bliver altid så glade i receptionen når vi hører at vores gæster har haft en god oplevelse hos os. Vi håber at vi kan gøre det endnu bedre en anden gang.Venlig hilsenAnnelouiseReceptionMilling Hotel Mini 11

2/10 – Ungenügend

Peter Mikael

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Støj og støj og slidt
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Annelouise am 18. Sept. 2023
Kære Peter,Mange tak for din feedback. Jeg er ked af at høre at du ikke havde en god oplevelse hos os. Jeg har givet din kommentar videre til min chef og så håber jeg at vi kan forbedre os til en anden gang. Venlig hilsenAnnelouiseReceptionMilling Hotel Mini 11

4/10 – Schlecht

Laila

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Håndværker fra kl 6 søndag morgen!
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Annelouise am 11. Sept. 2023
Dear Laila,Thank you for your feedback. I'm sorry to hear you didn't have a nice time staying with us, and I will be sure to pass your comments on to my boss, so that we might do better next time. Kind regardsAnnelouiseReceptionMilling Hotel Windsor

6/10 – Okay

Vina p

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Receptionen, Mini 11 am 12. Sept. 2023
Kære Vina,Tak for din anmeldelse, den sætter vi pris på.Med venlig hilsen

4/10 – Schlecht

Lars

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
...det var forfærdeligt varmt - øverste etage - ingen AC ej heller ventilator...og ingen elevator og tv meget lille - generelt skuffende
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Annelouise am 25. Aug. 2023
Kære Lars,Mange tak for din feedback. Jeg er ked af at du ikke havde en god oplevelse hos os. Jeg lover at jeg tager dine kommentarer med videre så vi forhåbentligt kan gøre det bedre en anden gang.Venlig hilsenAnnelouiseReceptionMilling Hotel Mini 11

2/10 – Ungenügend

Matteo

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Annelouise am 24. Aug. 2023
Dear Matteo,Thank you for your feedback. I'm sorry to hear you didn't have a nice time staying with us, and I will be sure to pass your comments on to my boss, so that we might do better next time. Kind regardsAnnelouiseReceptionMilling Hotel Mini 11

8/10 – Gut

Majbritt

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Annelouise am 24. Aug. 2023
Kære Majbritt,Tusind tak for din feedback! Vi bliver altid så glade i receptionen når vi hører at vores gæster har haft en god oplevelse hos os. Vi håber at vi kan gøre det endnu bedre en anden gang.Venlig hilsenAnnelouiseReceptionMilling Hotel Windsor

6/10 – Okay

Marianne

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Jeg havde bestilt et værelse med to enkelte senge, men fik et værelse i kælderen med en dobbelt seng og en enkelt seng, værelset var meget mørkt, så jeg gik i receptionen og fik et nyt værelse og det var på loftet med en dobbelt seng, så det var heller ikke det jeg havde bestilt. Parkeringen var heller ikke iorden, vi skulle betale 17 kr i timen altså 21/2 dag, som man kan lægge oven i hotellet, så det er mange penge for pensionister, hotellet skal gøre opmærksom på at der ikke er fri parkering, mvh Marianne rosenkrantz østergaard
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Annelouise am 16. Aug. 2023
Kære Marianne, Tak for din feedback. Jeg er ked af at høre at du ikke havde en god oplevelse hos os. Mht. værelset er vi godt klar over at værelserne i kælderen skal opdateres og vi er i gang med at planlægge renoveringen af hotellet. Jeg er ked af at du heller ikke var tilfreds med det nye værelse I fik tildelt, men jeres første værelse var desværre det sidste af slagsen vi havde tilbage. Mht. parkering, så er det allerede specificeret under hotellets faciliteter at der ikke er gratis parkering tilknyttet hotellet. Venlig hilsenAnnelouiseReceptionMilling Hotel Mini 11

10/10 – Hervorragend

PIA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Annelouise am 17. Aug. 2023
Kære Pia,Tusind tak for din feedback! Vi bliver altid så glade i receptionen når vi hører at vores gæster har haft en god oplevelse hos os. Vi håber at vi kan gøre det lige så godt en anden gang. Venlig hilsenAnnelouiseReceptionMilling Hotel Mini 11

8/10 – Gut

Karina

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tilfreds
Godt gammelt hotel, et soveværelset, dog er badet slidt med en del lugt når man har badet. Personalet er venlige og morgenmaden er god. Larm fra nogle andre gæster i gården hver nat. Vi boede i værelse 25 og vil tilføje at i nok skal skrive der er en stejl trappe op til værelset og det ikke er en stue etage som der blev sagt. Men alt i alt hvis vi kommer til Fyn igen bruger vi gerne hotellet igen.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Annelouise am 14. Aug. 2023
Kære Karina,Tusind tak for din feedback! Vi bliver altid så glade i receptionen når vi hører at vores gæster har haft en god oplevelse hos os. Jeg har taget dine kommentarer ang. værelse 25 videre til min chef og så håber jeg at vi kan gøre det endnu bedre en anden gang.Venlig hilsenAnnelouiseReceptionMilling Hotel Mini 11

8/10 – Gut

Ernst kristiansen

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Annelouise am 14. Aug. 2023
Kære Ernst,Tusind tak for din feedback! Vi bliver altid så glade i receptionen når vi hører at vores gæster har haft en god oplevelse hos os. Vi håber at vi kan gøre det endnu bedre en anden gang.Venlig hilsenAnnelouiseReceptionMilling Hotel Mini 11

8/10 – Gut

CLAIRE

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Receptionen am 8. Aug. 2023
Dear Claire,Thank you very much for your kind feedback. We are happy to hear, that you enjoyed staying with us!