Fassade der Unterkunft – Abend/Nacht

Bewertungen von First Hotel Grand Odense

4 out of 5
First Hotel Grand Odense
Jernbanegade 18, Odense

Bewertungen

8,8

Hervorragend

501 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
367 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
86 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
28 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
19 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,4/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Frank

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

8/10 – Gut

Günther

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel mit Verbesserungspotenzial
Die Lage zu den Sehenswürdigkeiten und in die Innenstadt zum Essen war optimal. Zimmer sehr hellhörig. Man hörte den Lift von nebenan. Duschvorhang im Bad ist ekelig und unhygienisch. Keine Möglichkeiten der Kofferauflage im Zimmer. Frühstück sehr gut mit großem Angebot.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Martin Larsen am 22. Aug. 2023
Dear Günther,Thank you for taking the time to share your experience with us at First Hotel Grand. We are so glad to hear that you liked our location.We regret to hear that your stay was not as enjoyable as we expected it to be due to the noise from the elevator and the dirty bathroom. We take our guests' feedback very seriously and will work on improving the things that you have mentioned.We hope that despite the noise and the dissatisfaction with the cleanliness of the bathroom, you still had a pleasant stay. We are grateful for your feedback and we hope that you will come back and stay with us the next time you visit.Warm regards,Martin LarsenFirst Hotel Grand

8/10 – Gut

Jens

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

8/10 – Gut

Katrin

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr nachhaltig angerichtetes Frühstücksbuffet. Große Auswahl - auch für Glutenunverträglichkeit und Laktoseintolleranz.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von TG am 6. Feb. 2023
Dear KatrinThank you very much for your visit.We are very happy that you enjoyed our large and well sorted breakfast buffet.Kind regardsTeam Grand

10/10 – Hervorragend

Jens

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023

6/10 – Okay

Markus

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022

8/10 – Gut

Uniqorn

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gutes Business Hotel!
Mondänes Hotel in zentraler Lage. ETwas in die Jahre gekommen, aber sauber und ordentlich. Sehr freundlicher Service und gutes Essen!
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von MH am 10. Okt. 2022
Dear UniqornThank you so much for sharing your experience with us. We are happy to hear that you had a lovely stay, and that you enjoyed our historically old hotel. We hope to see you again another time. Best regards Mette; First Hotel Grand

8/10 – Gut

Bernd

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Innenstadtnähe, freundliches Personal,
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von MH am 25. Aug. 2022
Dear BerndThank you for your visit and for taking the time to reviewing us afterwards. This is highly appreciated.Kind regardsMette - First Hotel Grand

10/10 – Hervorragend

Jessica

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

6/10 – Okay

Florian

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Das Hotel macht einen gehobenen Eindruck. Leider hat das Zimmer diesen Eindruck nicht wiedergegeben. Keine Steckdosen im oberen bereich. Man muss unter den Tisch kriechen um sein Handyladegerät anschließen zu können. Die Wanne hatte unansehnliche Beschädigungen. Das Fenster war alt und nicht schallisoliert. Nachts wurde man permanent wegen lautstarken Personengruppen wach die am Hotel vorbei liefen. Es wurden scheinbar deshalb Ohrstöpsel im Zimmer vom Hotel hinterlegt. Positiv war das sehr gute Kingsizebett, nette Personal und Frühstücksbuffet. Allgemein hat das Preisleistungsverhältniss leider nicht gestimmt.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022
Antwort von Louise – First Hotel Grand am 19. Juni 2022
Dear Florian. Thank you for sharing your review. We will take your points into consideration and are glad to hear that you over all enjoyed your stay. Best regards

10/10 – Hervorragend

Rainer

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfekte Lage - große, ruhige Zimmer - Perfekt
Sehr freundliches Personal. Große, saubere und ruhige Zimmer mit ebenfalls großem Badezimmer. Das Frühstücksbuffet ließ keine Wünsche offen. Alles perfekt! Beste Lage in der Innenstadt.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2022

10/10 – Hervorragend

Karina

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021

10/10 – Hervorragend

Pia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Beautiful common spaces
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von ML am 21. Mai 2024
Dear Pia,Thank you for your review of your recent stay at First Hotel Grand. We are delighted to hear that you found our common spaces beautiful. We take great pride in maintaining the charm of our historic hotel while ensuring everything is modernized for our guests' comfort.If you ever need assistance with anything during your stay, feel free to reach out to our reception team. We look forward to welcoming you back the next time you are in Odense.Best regards,Martin LarsenFirst Hotel Grand

10/10 – Hervorragend

Sten, Tønder

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Theo

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Prima hotel voor een nachty
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von ML am 16. Mai 2024
Dear Theo,Thank you for your review of your recent stay at First Hotel Grand. We are delighted to hear that you found our hotel great for a night.At First Hotel Grand, we aim to preserve the charm of our historic building while also providing modern amenities for our guests' comfort. We are pleased to offer competitive pricing compared to other hotels in the city.Our central location makes it convenient for guests to explore the city, with various shops, attractions, and restaurants within walking distance. Should you ever need assistance during your stay, our reception team is always available to help.Once again, thank you for your review. We hope to be able to accommodate you again next time you are in Odense.Best regards,Martin LarsenFirst Hotel Grand

8/10 – Gut

yin fung

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
職員有禮.地點近景點徒步可到.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von ML am 13. Mai 2024
Dear Yin Fung,Thank you for your review of your recent stay at First Hotel Grand. We're glad to hear that you found our staff courteous and enjoyed our central location near attractions.We strive to offer a convenient location close to many attractions that are easily reached on foot. Should you need any assistance during your stay, feel free to reach out to our reception.Once again, thank you for your review. We hope to be able to accommodate you again next time you are in Odense.Best regards,Martin LarsenFirst Hotel Grand

8/10 – Gut

Traci

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
We had a toilet unit right outside our only window. which made our room smell. The couch was very old and misshaped. The bathroom had very little water pressure in the sink and when you turned on the shower the drain would stink up the whole room. We were in the newer part 412 and while it was comfy I wouldn’t stay there in the hot month.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von ML am 6. Mai 2024
Dear Traci,Thank you for your review of your recent stay at First Hotel Grand.We're sorry to hear about the challenges you experienced during your stay. Your feedback is valuable to us, and we will address the issues you mentioned to improve our guest experience. Please know that you can always reach out to our reception team for any assistance during your stay.Once again, thank you for your review. We hope to be able to accommodate you again next time you are in Odense.Best regards,Martin LarsenFirst Hotel Grand

10/10 – Hervorragend

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel combined with helpful and pleasant staff—great combo.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von ML am 17. Apr. 2024
Dear David,Thank you for your review of your recent stay at First Hotel Grand. We are thrilled to hear that you found our hotel beautiful and our staff helpful and pleasant—it's indeed a great combo!We strive to provide a welcoming atmosphere combined with excellent service. Should you need assistance during your stay, please do not hesitate to reach out to our reception.Once again, thank you for your review. We hope to be able to accommodate you again next time you are in Odense.Best regards,Martin LarsenFirst Hotel Grand

10/10 – Hervorragend

Lars

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Rigtig hyggeligt hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Kazuhiro

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The atmosphere was sober and European classic style was very good. Breakfast was also good.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von ML am 4. März 2024
Dear Kazuhiro,Thank you for your review of your recent stay at First Hotel Grand. We are pleased to hear that you enjoyed the sober atmosphere and European classic style of our hotel. It's great to know that you found the breakfast to your liking as well.If you ever need assistance or have any special requests during your stay, please don't hesitate to reach out to our reception.Once again, thank you for your review. We hope to be able to accommodate you again next time you are in Odense.Best regards,Martin LarsenFirst Hotel Grand

10/10 – Hervorragend

Bo Nygaard

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Et fantastisk byhotel med styr på fortiden og nutiden. En ægte tidslomme med fornemmelser tilbage til århundredeskiftet og et skarpt blik på den moderne gæst. Super service og en cocktailbar på højeste niveau. Klart anbefalelsesværdigt - jeg kommer igen.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von ML am 12. März 2024
Kære Bo Nygaard,Tusind tak for din anmeldelse af First Hotel Grand. Vi er glade for at høre, at du nød den unikke atmosfære og den moderne service under dit besøg hos os. Det glæder os, at du fandt vores tidslomme af et hotel med fornemmelser tilbage til århundredeskiftet. Vi ser frem til at byde dig velkommen igen.De bedste hilsner,Martin LarsenFirst Hotel Grand

10/10 – Hervorragend

Peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Charme og sjæl
Charme og sjæl med sans for detaljer. God service. Rummelige værelser. Rigtig god morgenmad og for den sags skyld menuen i restauranten i det hele taget.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Anna

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Daniel

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Morten

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Christina Munk

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Sammy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Sanne Mussa

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Best breakfast ever
Thank you for a lovely stay. We felt like home. The breakfast buffet is the best, we ever had at a hotel in Denmark. Small advice would be to provide a non-pork solution in addition to the warm section with eggs.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von ML am 19. Feb. 2024
Dear Sanne Mussa,Thank you for your kind review! We are delighted to hear that you felt at home during your stay at First Hotel Grand. We are thrilled that you enjoyed our breakfast buffet and appreciate your suggestion for a non-pork solution.We will definitely take your feedback into consideration. We look forward to welcoming you back in the future.Best regards,Martin LarsenFirst Hotel Grand

8/10 – Gut

Merethe

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

2/10 – Ungenügend

Astrid

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Natasha

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lækker morgenmad
Rigtig fint hotel i centrum af Odense. Beliggenhed helt i Tom. Hyggelige omgivelser på hotellet, god service og rigtig lækker morgenmad buffet.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von ML am 19. Feb. 2024
Kære Natasha,Tusind tak for din anmeldelse af First Hotel Grand. Vi er glade for at høre, at du nød vores beliggenhed i centrum af Odense samt de hyggelige omgivelser på hotellet. Det er fantastisk at vide, at vores morgenmad buffet og service levede op til dine forventninger.Igen mange tak for din anmeldelse, og vi glæder os til at byde dig velkommen næste gang du besøger Odense.De bedste hilsner,Martin LarsenFirst Hotel Grand

10/10 – Hervorragend

Kristoffer

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Benny

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Trine

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

6/10 – Okay

Betina

Mit der Familie gereist
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Annette Mühring

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Trine

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Marie-Louise

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fantastisk Hotel. God beliggenhed, søde og hjælpsomme personaler.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von ML am 14. Feb. 2024
Kære Marie-Louise,Tak for din fantastiske anmeldelse! Vi er glade for at høre, at du nød dit ophold på First Hotel Grand. Hvis du har yderligere spørgsmål eller bekymringer, er du altid velkommen til at kontakte receptionen.Venlig hilsen,Martin Larsen

8/10 – Gut

Cecilie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Super fint hotel.
Super fint hotel, med super lækker morgenmad, lækre værelser og lækre fællesområder. Vi oplevede dog begge morgner at der ingen ledige border var og de border der var ledige var ikke gjort rene. Vi nævnte dette for tjeneren men der gik alligevel 10 minutter før der blev gjort et bord klar. En masse larm fra gaden, men det rørte dog ikke os ;)
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von ML am 14. Feb. 2024
Kære Cecilie,Tak for din anmeldelse af First Hotel Grand. Vi er glade for at høre, at du nød vores lækre morgenmad og værelserne.Vi undskylder for udfordringerne med borde til morgenmaden. Vi vil arbejde på at forbedre vores service og rengøring for at undgå lignende situationer i fremtiden.Det er fantastisk at høre, at gadelarmen ikke påvirkede dit ophold. Vi arbejder hårdt for at sikre en fredelig atmosfære trods vores centrale beliggenhed.Du er altid velkommen til at kontakte receptionen, hvis du har yderligere bekymringer eller har brug for hjælp.Venlig hilsen,Martin Larsen First Hotel Grand

8/10 – Gut

Christian

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Jesper

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Klaus

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Klaus Rune

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Ester

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Fint hotell med en stor potential. Småsaker behöver rustas upp. Inga roliga kuddar, täcken & extremt slitna möbler i rummet. Ett stort plus var frukosten & den vackra matsalen.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von ML am 8. Feb. 2024
Dear Traveler,Thank you for your feedback on your recent stay at First Hotel Grand. We appreciate your comments on our breakfast and beautiful dining room.We are sorry to hear that you found the pillows, blankets, and furniture in your room to be not up to your expectations.It's great to hear that you enjoyed our breakfast. If you have any specific concerns or require assistance during your stay, please don't hesitate to reach out to our reception. We are here to ensure you have a comfortable stay.Best regards,Martin LarsenFirst Hotel Grand

8/10 – Gut

Melina

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024