Am Strand, Liegestühle, Strandtücher, Windsurfen

Bewertungen von Riu Jalisco - All Inclusive

3.5 out of 5
Riu Jalisco - All Inclusive
Av. De los Cocoteros, sn-Lote K, Nuevo Vallarta, NAY

Bewertungen

7,8

Gut

435 von insgesamt 1170 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
348 von insgesamt 1170 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
193 von insgesamt 1170 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
110 von insgesamt 1170 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
84 von insgesamt 1170 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,0/10

Sauberkeit

8,2/10

Personal & Service

7,6/10

Ausstattung

7,6/10

Zustand der Unterkunft

8,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Laura

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
El personal muy atento pero salieron cucarachas y tecuejos en la habitación y otras partes del hotel. La playa muy linda
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Angelica

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I really liked everything, we had a great time.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Sabas José Luis Pérez

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente estado
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Jose Gustavo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excelente
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Angelica M

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Family friendly
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

BERENICE

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Marisol ixtlacihuatl

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Ausstattung
Las albercas estas un poco descuidadas, muchos azulejos desprendidos, las piedras falsas se les ven el hule espuma, el agua estaba muy sucia. El personal muy atento. Una estancia muy agradable
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Online Reputation Manager am 20. Mai 2024
Apreciada Marisol ixtlacihuatl,Muchas gracias por sus bonitas palabras y por su fantástica valoración.¡Estamos muy contentos de que haya pasado unas buenas vacaciones con nosotros!Esperamos volver a darle la bienvenida, muy pronto, en alguna de nuestras instalaciones.Con nuestros mejores deseos, quedamos a su entera disposición.Cordialmente, Hotel Riu JaliscoOnline Reputation Manager

10/10 – Hervorragend

Kateryna

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very good hotel to have a vacation with children. A lot of different fun during the day. Quite good food.
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Liubov

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 10 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Frank

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

andrea

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024

2/10 – Ungenügend

Jonathan Damian

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Esta bn chafa
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Online Reputation Manager am 15. Mai 2024
Estimado/a Jonathan Damian,Muchas gracias por elegir Riu.Esperamos sinceramente tener la oportunidad de darle la bienvenida de nuevo para una experiencia más satisfactoria.Quedamos atentamente,Hotel Riu JaliscoOnline Reputation Manager

6/10 – Okay

Jose Alfredo

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
No es lo que uno esperaba de un Riu, ya nos habiamos hospedado antes en otro Riu y por eso seleccionamos Riu de nuevo, pero quedo muy por debajo de nuestras expectativas. La habitacion tenia una litera y la cama de arriba tenia Telaranas, si correcto, no se cuanto tiempo tenian sin cambiar las sabanas. La cortina no cerraba bien, y se metia la luz al cuarto por la manana, no funcionaba la plancha, no servia el control de la TV, y la opcion y variedad de comida la verdad estaba muy escasa. No era lo que esperaba.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hotel Riu Jalisco am 15. Mai 2024
Estimado José Alfredo,Gracias por tomarse el tiempo para darnos su opinión sobre su estancia en nuestro hotel.Sentimos mucho su insatisfacción y siempre deseamos que nuestros huéspedes tengan una experiencia agradable.Hemos tomado nota de su reseña para asegurarnos de que podemos trabajar para mejorar nuestro servicio y oferta en el hotel en consecuencia. Atentamente,Hotel Riu JaliscoOnline Reputation Management

8/10 – Gut

Mayra Janet

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Fabian

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My family and I had a blast! We can’t wait to be back next year. Staff was amazing, food was great and the dos X amber on tap was cold and refreshing. See you next year RIU and every year after that!
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Online Reputation Manager am 9. Mai 2024
Dear Fabian,Thank you very much for your review, as the opinion of our guests is very important to us.We are very pleased to hear that you enjoyed your stay with us and we sincerely hope to welcome you again soon in one of our facilities.Yours faithfully,Hotel Riu JaliscoOnline Reputation Manager

8/10 – Gut

Rosalba

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
I loved the Friday party but didn’t like how there was no pool service for drinks nor any area to get snacks also many smokers around
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Online Reputation Manager am 9. Mai 2024
Dear Rosalba,We are very pleased to hear that we lived up to your wishes in terms of the points you have made.Please have no doubt, as we will follow up on your comments and address them with the relevant departments.We hope that you will come back to enjoy your stay with us very soon.We look forward to welcoming you!Yours faithfully,Hotel Riu JaliscoOnline Reputation Manager

8/10 – Gut

MArina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 11 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Andrea

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I loved my stay here. Would definitely come back!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Online Reputation Manager am 9. Mai 2024
Dear Andrea,Thank you for taking the time to give us your valued feedback following your stay at our hotel. We are happy to hear that you had a lovely time at our hotel! We look forward to sharing another great experience with you soon. Have a lovely day. Hotel Riu JaliscoOnline Reputation Manager

10/10 – Hervorragend

Gina Veronica

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice clean property. Food options were plentiful.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Online Reputation Manager am 9. Mai 2024
Dear Gina Veronica,We are pleased with your feedback and would especially like to say how much we appreciate you sharing it with our future guests.Please know that we are here, and we continue to improve every day, so that when you return you will have an even better experience than the one you had.Yours faithfully,Hotel Riu JaliscoOnline Reputation Manager

4/10 – Schlecht

Molly

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Unfortunately this was the worst all-inclusive I’ve been to. The dining options had limited hours, at times during the day there was NOTHING available. No food allowed on the beach or pool areas, as well as no servers. Breakfast was not available until 7:00am, no coffee or tea even available - which are typically in the lobby. The food was essentially the same at all the restaurants, even though they had different themes. My friend chose this place due to the vegan/vegetarian options - THAT WERE NONEXISTENT. Not many of the employees (other than the front desk) spoke English, so basic communication was difficult - and ignored. One employee (Nuria) seemed to enjoy being caddy to guests. I spoke to the desk immediately about her rude behavior - which was also completely ignored. For so many reasons I would never stay there again. Very disappointing for a RIU Property.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Hotel Riu Jalisco Online Reputation Manager am 6. Mai 2024
Dear Molly,Thank you for taking the time to provide us your feedback on your stay at our property.In our pursuit of excellence, it certainly saddens us to learn that you were left disappointed with some aspects of your experience. Nevertheless, we have already informed the management of your discomfort.We would like to highlight that our Front desk is multilingual, however, it is possible that in the event of hiring new staff, some might still be in training and do not have a level as high as the rest. If guests have difficulty making themselves understood, they always have the option to talk to our management team, who will be delighted to attend their needs.We hope we have the opportunity to welcome you again.Best Regards,Hotel Riu JaliscoOnline Reputation Manager

10/10 – Hervorragend

Ievgen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very good place
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Hotel Riu Jalisco Online Reputation Manager am 6. Mai 2024
Dear Ievgen,We are so grateful to read that you gave us the opportunity to prove that all the positive reviews that we have, are based on the reality of our hotel and the result of the work of our lovely staff.Wishing to host you again very soon!Kindest wishes, Ievgen!Hotel Riu JaliscoOnline Reputation Manager

8/10 – Gut

Rex Jerome Best

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The property is generally in good shape and the staff was very nice and cheery. Food options were good and you could ask for "top shelf" drinks instead of the well drinks. It is a bit of a walk to get to the beach and pool areas but it is a nice walk. It is geared to a younger crowd that likes to party. I stayed here for 8 days while working in the area and would stay again. Some maintenance is needed. My sliding door to my balcony would not open correctly and I would have to lift it off the rails to get it to open. In room drink service is performed every two days but I had to run my service person down a couple of times to get water and drinks resupplied.
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2024
Antwort von Online Reputation Manager am 3. Mai 2024
Dear Rex Jerome Best,Thank you for your review and for spending time with us.We're glad we were able to live up to the expectations you had of us.However, please rest assured that your words will be taken into account as we understand that there is always room for improvement.It would be great to welcome you soon again! Until then, we wish you all the best.Hotel Riu JaliscoOnline Reputation Manager

8/10 – Gut

ALICIA PORTUGAL

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything was good. The food was very good. The property is like it shows on the pictures very nice and private area. The only thing I didn’t like is that if you’re not American looking, you do get a little bit of discrimination from the workers.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Online Reputation Manager am 2. Mai 2024
Dear ALICIA PORTUGAL,On behalf of the whole team, we thank you for your positive feedback, as it is very motivating for us to know that we are moving in the right direction.It is very important to us that all our guests feel welcome in our resort and are treated equally regardless of their country of origin, age or religion. We are sorry to hear that you have left our resort thinking otherwise.We hope that you will choose us again soon to spend a few days with us for another unforgettable experience.Yours faithfully,Hotel Riu JaliscoOnline Reputation Manager

6/10 – Okay

Teresa

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Sandra

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
El lobby necesita una remodelacion
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Online Reputation Manager am 30. Apr. 2024
Apreciada Sandra,Recibimos con gran satisfacción su valoración favorable, la cual indica que su paso por nuestro hotel fue disfrutable y memorable. Nos encantaría darle la bienvenida de nuevo y esforzarnos por ofrecerle una experiencia aún más gratificante. ¡Esperamos verle pronto!Cordialmente, Hotel Riu JaliscoOnline Reputation Manager

10/10 – Hervorragend

Eduardo Miguel

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Antonio ,Ernesto was my favorite people of all times wonderful customer service
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Online Reputation Manager am 30. Apr. 2024
Dear Eduardo Miguel, We cannot be more grateful for taking the time to write such a positive review of your recent stay with us at the Hotel Riu Jalisco.It is great for us to realize that you enjoyed your stay with us. Certainly, word of mouth is very important to us, so your comments are greatly appreciated. We look forward to welcoming you back on your next visit to our beautiful place.Kind regardsHotel Riu JaliscoOnline Reputation Manager

8/10 – Gut

Eduardo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Imelda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Patricia, ROLLING MEADOWS

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Laura Liset

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Emile Adrien, Tustin

Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nothing to complain 👍❤️
Aufenthalt von 9 Nächten im April 2024
Antwort von Online Reputation Manager am 30. Apr. 2024
Dear Emile Adrien,we appreciate you taking the time to share your great review here!We are happy to know that you were so pleased with our service. We look forward to hosting you again in the near future. We wish you all the best,Hotel Riu JaliscoOnline Reputation Manager

8/10 – Gut

Maria

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy bien
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Online Reputation Manager am 25. Apr. 2024
Apreciada Maria,¡Gracias por su maravillosa reseña! Nos complace saber que disfrutó de nuestras instalaciones y servicios. Nuestro objetivo es brindar una experiencia inolvidable a cada uno de nuestros huéspedes, y saber que lo logramos nos motiva aún más. Esperamos darle la bienvenida nuevamente pronto.Cordialmente, Hotel Riu JaliscoOnline Reputation Manager

10/10 – Hervorragend

Kyle, Corona

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Liked the amenities.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Hotel Riu Jalisco Online Reputation Manager am 24. Apr. 2024
Dear Kyle,We thank you very much for leaving your comment after your stay at our hotel and for your brilliant review.It was very nice to welcome you and we would love to do it again.Wishing you a fantastic day, Kyle.Caring Greetings,Hotel Riu JaliscoOnline Reputation Manager

10/10 – Hervorragend

Miguel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Riu is our favorite Hotels
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Online Reputation Manager am 24. Apr. 2024
Dear Miguel,We were very pleased to read your kind remarks and to know that you have rated so positively various aspects of the hotel which have contributed to your experience being a very good one indeed.We hope that you will visit us again soon and that we will be able to offer you another unforgettable experience.We look forward to seeing you!Yours faithfully,Hotel Riu JaliscoOnline Reputation Manager

10/10 – Hervorragend

martha

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Todo muy ordenado y rico limpio
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Online Reputation Manager am 24. Apr. 2024
Apreciada martha,Gracias por su comentario,¡Nos llena de felicidad saber que su experiencia en nuestro hotel fue estuvo a la altura de sus expectativas!Nuestro equipo se esfuerza día a día para garantizar que cada huésped se sienta como en casa. Esperamos tener el privilegio de recibirlo nuevamente y superar sus expectativas una vez más.Cordialmente, Hotel Riu JaliscoOnline Reputation Manager

6/10 – Okay

ender

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Siento que se enfocan mucho en las personas americanas , tanto en los shows como en el área de los restaurantes les dan mucho mejor trato no hay igualdad
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Online Reputation Manager am 22. Apr. 2024
Apreciad@ ender,Gracias por su reseña, Para nosotros es primordial que cada uno de nuestros huéspedes se sienta acogido y valorado por igual, sin distinción de nacionalidad, edad o creencias religiosas. Nos apena profundamente que su experiencia no haya reflejado este principio y que haya tenido una percepción distinta al abandonar nuestras instalaciones.Nos gustaría que volviera a brindarnos la oportunidad de recibirle en alguna de nuestras instalaciones y, poder así presentarle, la maravillosa experiencia que estamos acostumbrados a ofrecer 100% satisfactoria.Cordialmente, Hotel Riu JaliscoOnline Reputation Manager

8/10 – Gut

Roberto

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Hotel Riu Jalisco Online Reputation Manager am 22. Apr. 2024
Dear Roberto,We are thrilled to know you enjoyed your stay.Thank you very much for being our guest.Have a beautiful day, Roberto!Wishing to see you again very soon.Caring Regards,Hotel Riu JaliscoOnline Reputation Manager

10/10 – Hervorragend

Melinda Anahi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Moise

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Ausstattung
t comfortable. The food from the restaurants are good but not great however the main buffet has so much variety and really good tasting foods
Aufenthalt von 9 Nächten im April 2024
Antwort von Online Reputation Manager am 22. Apr. 2024
Dear Moise,Thank you so much for choosing Riu Hotels & Resorts and for sharing your experience! We are very happy to hear that we were able to meet your expectations and you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back in the near future!Best wishes, Hotel Riu JaliscoOnline Reputation Manager

4/10 – Schlecht

Lisa

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Araceli

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I liked the shows they have, good food very friendly staff.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Hotel Riu Jalisco Online Reputation Manager am 19. Apr. 2024
Dear Araceli,Thank you very much for choosing us.Your compliments are very much appreciated, our reward is your kind review with the confirmation of a job well done. We will continue to work in order to improve and we would love to welcome you again soon, Araceli.Kindest wishes!Hotel Riu JaliscoOnline Reputation Manager

8/10 – Gut

FRANCISCO JAVIER

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lugar seguro para niños
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Online Reputation Manager am 19. Apr. 2024
Apreciado FRANCISCO JAVIER,Qué alegría leer su maravillosa valoración, pues, nos alegramos mucho de conocer que haya disfrutado tanto de nuestro alojamiento.Ya sabe dónde encontrarnos en sus siguientes visitas. Ojalá nos vuelva a elegir una vez más.Cordialmente, Hotel Riu JaliscoOnline Reputation Manager

8/10 – Gut

Patricia

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Robyn

Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Gustavo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Diana

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff at Riu Jalisco was amazing. Very attentive and friendly. This resort is extremely family friendly and my kids really enjoyed it. The rooms aren’t great but they aren’t bad either and are on the smaller side. I would definitely go back.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Online Reputation Manager am 12. Apr. 2024
Dear Diana,We are grateful for your words.It is of the utmost importance that our guests feel at home with us.Our goal is to know that you enjoyed your holiday in our facilities and we note that we really succeeded.We look forward to seeing you again at any of our facilities and we are looking forward to providing you with the 100% satisfactory service that characterises us so much.Yours faithfully,Hotel Riu JaliscoOnline Reputation Manager

10/10 – Hervorragend

Hung Ming, IRVINE

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
safe and quiet
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Online Reputation Manager am 11. Apr. 2024
Dear Hung Ming,It is wonderful to know that you have enjoyed your stay with us so much.It has been a pleasure hosting you and thank you for taking the time to review your recent stay at the hotel.We hope to see you again soon!All the bestYours faithfully,Hotel Riu JaliscoOnline Reputation Manager

4/10 – Schlecht

Haydee

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff was very friendly.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Hotel Riu Jalisco Online Reputation Manager am 9. Apr. 2024
Dear Haydee,It is very rewarding to read your positive comments, since our staff do their best to make our guests’ stay as pleasant as possible.However, we will forward your ratings for further acknowledgement.Hoping to welcome you again.Best Regards,Hotel Riu JaliscoOnline Reputation Manager

6/10 – Okay

Natividad

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024

6/10 – Okay

Ester, San Pedro

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Overall, our stay was average. Good parts about the hotel - Appearance and location , the pool is great for families and they offer a variety of restaurants. Bad parts about the hotel - The hallways are noisy at night and when people come late after a night of celebrating, when they slam the door you can hear it 5 rooms away! My 10 yrs. old Daughter had a bad experience with eating salmon and got a bone stuck in her throat. When we notified the waiter (Salvador) he stated, "What's wrong, doesn't she know how to eat?" - Not good customer service!! Lack of empathy on his part. We had to contact the hotel doctor for assistance. Having already stayed at the RIU - Las Americas & Riu Cancun & Riu Republica - this resort is lacking by comparison. We enjoyed our stay but were not completely satisfied.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Online Reputation Manager am 8. Apr. 2024
Dear Ester,Thank you for taking the time to leave us a review.Since our number one priority is providing excellent services and as we make every effort to meet our guests’ expectations, we truly regret that you experienced the mentioned issues during your time with us, as this certainly does not line up with the standards to which we wish to hold ourselves.We shall share your words with the corresponding department and we really hope that there were also many positive aspects of your stay and you allow us the opportunity to host you again soon and share a better experience! We remain with warm regards, Hotel Riu JaliscoOnline Reputation Manager