Innenpool, Außenpool (je nach Saison geöffnet), Sonnenschirme

Bewertungen von Wyndham Grand Novi Vinodolski Resort

3.5 out of 5
Wyndham Grand Novi Vinodolski Resort
Hrastic 15, Novi Vinodolski

Bewertungen

7,2

Gut

21 von insgesamt 97 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
38 von insgesamt 97 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
20 von insgesamt 97 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
12 von insgesamt 97 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
6 von insgesamt 97 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6,8/10

Sauberkeit

7,0/10

Personal & Service

6,8/10

Ausstattung

6,6/10

Zustand der Unterkunft

6,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Martin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Schöne Anlage/freundliches Personal
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Wyndham Grand Novi Vinodolski Resort am 3. Okt. 2023
Lieber Herr Martin, vielen Dank für Ihre tolle Bewertung. Wir freuen uns zu lesen, dass Ihnen die Lage des Resorts und nettes Personal gefallen hat. Wir hoffen, Sie bald wieder in unserem Resort begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen

8/10 – Gut

Johann

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2023
Antwort von Wyndham Grand Novi Vinodolski Resort team am 28. Juni 2023
Dear Johann, thank you for taking time to leave us your nice review. We are happy to see that you were satisfied with your stay and we hope we will welcome you in our Resort once again. With kind regards,

8/10 – Gut

Alexander

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2022
Antwort von WGNR team am 31. Mai 2023
Dear Alexander, Thank you very much for posting your candid review. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. We hope we will welcome you again in our resort in the near future and offer you a better experience. Kind regards, WGNR team

6/10 – Okay

Iwona

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
In the evening no wlan, ants in the room and in the kitchen
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
Antwort von WGNR team am 31. Mai 2023
Dear Iwona, Thank you for taking the time to leave us your comment that we really appreciate. We are sorry to read that you were not completely satisfied with your stay with us. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. . Rest assured that we've forwarded your observation to the relevant department. We hope we will welcome you again to our resort in the near future and offer you a better experience.Kind regards, WGNR team

4/10 – Schlecht

Xenia, Frankfurt am Main

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Wir waren vor 12-13 Jahren schon mal da. Es war eine sehr schöne Anlage. Deshalb haben wir uns auch gefreut wieder unseren Urlaub dort zu verbringen. Leider war die Enttäuschung sehr groß, als wir angekommen sind. Alles ist sehr ungepflegt, kaputt und heruntergekommen.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2020
Antwort von Marwan Ragheb, General Manager am 14. Aug. 2020
Sehr geehrte Frau Xenia, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen hatten, Ihre Kommentare zu hinterlassen. Wir entschuldigen uns aufrichtig, dass wir Ihre Erwartungen nicht erfüllen konnten. Wir sind uns bewusst, dass das Hotel Gebrauchsspuren aufweist und renovierungsbedürftig ist. Leider wurden unsere Renovierungspläne aufgrund der Pandemie verschoben. Wir hoffen, dass wir Sie wieder begrüßen können, sobald wir das Hotel renoviert haben. Mit freundlichen Grüßen,

2/10 – Ungenügend

FamilieB, Frankfurt

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Anlage ist leider sehr heruntergekommen. Die Bilder sind alt oder sehr geschönt. Der Putz brökelt in der gesamten Anlage. Überall sieht man heraushängende Kabel sowie kaputte Platten bzw. Fliesen. Der Strand war sehr ungemütlich mit vielen Steinen. Der beworbene Sandstrand existiert quasi gar nicht. Vielmehr war das eine Baustelle, wo scheinbar das Geld ausgegangen ist. Das Wasser im Pool war zu kalt und der Whirlpool war gesperrt. Die Wohnung war sehr spartanisch ausgestattet. Wir hatten lediglich einen Teelöffel und erst auf Anfrage wurde uns ein vietes Glas zur Verfügung gestellt. Das Preis Leistungsverhältnis passt hier bei der Anlage nicht im Entferntesten. Lediglich das Appartment und die Ausstattungen waren zufriedenstellend. Würden da nicht nochmal buchen.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2020
Antwort von Marwan Ragheb, General Manager am 24. Juli 2020
Liebe FamilieB, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen hatten, Ihre Bewertung abzugeben. Es tut mir leid zu lesen, dass unser Resort Ihre allgemeinen Erwartungen nicht erfüllt hat. Leider mussten wir aufgrund der aktuellen Pandemie unsere geplanten Renovierungsarbeiten verschieben. Wir sind auch nicht in der Lage, unseren üblichen Service anzubieten. Wir mussten einige unserer Dienste einstellen oder ändern, und der Whirlpool war, aufgrund der geltenden Vorschriften, keine Ausnahme. Ich freue mich zu lesen, dass Ihnen Ihre Apartment gefallen hat. Ich hoffe, dass wir die Gelegenheit haben, Sie nach Abschluss unserer Renovierungsarbeiten wieder in unserem Resort willkommen zu heißen und Ihre Vorstellung von uns zu ändern.

10/10 – Hervorragend

Annette

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gut, Erwartungen voll erfüllt!
Grosse Anlage, guter Standard, Frühstück sehr gut, Service gut. Zu Fuss ca. 20 min vom Ortskern entfernt.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von Spiros Ioannou, General Manager am 14. Okt. 2019
Dear Annette, Thank you for taking time to tell us about your experience at Wyndham Grand Novi Vinodolski Resort. I am very pleased to see that you enjoyed your stay and that you liked the location, standard, breakfast and the service. I hope we will have an opportunity to welcome you again some time. Best regards, Spiros Ioannou, General Manager

8/10 – Gut

dagmar, Austria

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von Spiros Ioannou, General Manager am 22. Aug. 2019
Dear Guest, Thank you for your excellent review. I hope we will have an opportunity to welcome you back some day soon. Best regards, Spiros Ioannou, General Manager

2/10 – Ungenügend

Logha L

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Thank you, but no thank you
Beautiful main lobby and spa. The view from the terrace (main lobby) is amazing, but the rooms (we had one in those houses/apartments) was not clean at all, the floor wet and it was smelling and it was very humid. We booked very short notice 6pm on the road but had to wait 1 hour and 40 minutes to get the room. We could access the room short before 8pm only. The service person were not attentive at all. When we came to the entrance (arrival and departure) they stepped away instead helping us with the luggage... we left the very morning asap. Return rate: 0
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Spiros Ioannou, General Manager am 19. Aug. 2019
Dear Guest, I am glad to see that you liked our lobby area and the spa. However, I am sorry to see that you were not satisfied with the cleanliness of the room and that you were not pleased by our staff 's attitude. Let me say that we get in general very positive comments about our professionalism. However, rest assured that your thoughts will be delivered to the relevant departments. Despite the inconveniences I hope we will have the opportunity to welcome you again and offer you a better experience. With kind regards, Spiros Ioannou, General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von Spiros Ioannou, General Manager am 16. Aug. 2019
Dear Guest, Thank you for your review. I am happy to see that you were satisfied with your stay at the resort. I hope we will have an opportunity to welcome you again some day soon. Best regards, Spiros Ioannou, General Manager

8/10 – Gut

Alexander

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Top
Super gerne wieder
Aufenthalt von 10 Nächten im Juli 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
An sich schönes Hotel, aber renovierungsbedürftig. Essen war sehr gut! Lage ebenfalls super!
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 9 Nächten im Juli 2019
Antwort von General Manager am 18. Juli 2019
Dear guest, Thank you for posting your review. I hope that you had a great travel experience here at our resort and that will visit us again. Best regards, Spiros Ioannou

2/10 – Ungenügend

Robert

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr schlecht geführtes Resort
Wir waren das letzte mal von ca 6jahren im resort. Seit der Neueröffnung ist nicht fertig gebaut. Die Zimmer und Apartment werden nicht instand gehalten und nicht richtig sauber gehalten. Das Management ist hochnäsig, arrogant und läuft den ganzen Tag zwischen den Badegästen rum und kümmern sich um nichts ausser ihre privaten Gäste. Leider, schade um die schöne Anlage Gruss RT
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019

2/10 – Ungenügend

Sandra

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
Antwort von Spiros Ioannou, General Manager am 26. Juni 2019
Dear Sandra, I was very sorry to see that you were dissatisfied with your stay at our resort. We would appreciate you input on what we could do to improve your experience. Please feel free to send us an email to guest.relations@wyndhamgrandnoviresort.com. Thank you.

6/10 – Okay

Marija, Baar

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel/Apartments direkt am Meer
Meine Kinder und ich konnten die Ferien relaxen. Sandy beach ist nicht vorhanden. Steiniger Strand! Barfuss Baden nicht empfehlenswert. Das bargeldlose Zahlen ist praktisch, das Geld konnte so im Safe bleiben.
Strand
Blick vom Balkon
Strand
Strand

6/10 – Okay

Tracey

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Teure Zimmer, wenig Service
LAGE perfekt, Angestellte nicht besonders freundlich. Zimmer Sauber beim Ankunft! Dann müssten wir um 18:00 am Abend nachfragen wann jemand kommt die Zimmer zu sauber! Zimmer kosten viel und das Service fehlt!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Lage und Einrichtungen super - Mietpreis zu hoch
Die Lage ist unvergleichbar. Die Zimmer etwas "abgewohnt". Unter der Wohnzimmercouch finden sich Zigarettenkippen.

4/10 – Schlecht

Richi, Steiermark

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Moderne Anlage aber unfreundlich an der Rezeption!
Das Apartment haben wir erst, wie in der Hotelbeschreibung angekündigt, um 16:00 Uhr bekommen, darauf wurden wir aber sehr unfreundlich hingewiesen und es wurde uns keine Alternative für den dazwischenliegenden Aufenthalt angeboten. So haben wir das noch nie in einem Hotel erlebt! Die Anlage ist sehr modern gestaltet aber inzwischen veraltet und an vielen Orten ungepflegt. Das Essen, das man an den Pools bestellen kann ist einfach grauslich! Die Lampe im Badezimmer hatte sich gelöst und hat nur mehr am Kabel gehangen, ich habe dies mit dem Handy fotografiert und in der Rezeption gemeldet - repariert wurde es in der ganzen Woche nicht( fünf Sterne Hotel !!!).
Kinderpool bei Nacht
Blick aus dem Apartment
oberer Pool
oberer Pool

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Hübsches Apparthotel an schönem Strand
Schöne Anlage an einem ruhigen und schönen Strand. Viele Pools, Restaurants und Bars. Die klimatisireten Appartmants sind grundsätzlich schön, groß und gut ausgestattet. ABER: Leider ist das Service katastrophal! Keine Seife im Bad, Handtücher werden nicht gewechselt. Nach dreimaliger Reklamation haben wir aufgegeben. WiFi war die ganze Woche lang nicht verfügbar. Personal konnte nur teilweise Deutsch -- Echt traurig für ein 5-Sterne Hotel.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Pro und Contra
Pro: schönes Hotel, gutes Angebot, sehr nettes und bemühtes Personal, schöne Wohnungen. Contra: Außerhalb der Hauptsaison führen Restaurants auf Sparflamme. Volle Bezahlung aber halbe Leistung. Zimmermädchen benötigen entweder eine Schulung oder ein Alibi was sie den ganzen Tag gemacht haben. Richtig Sauber war es nie.

8/10 – Gut

Bernhard, Weyregg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schöne am Strand gelegene Hotelanlage
Das Hotel hat uns sehr gefallen.Mit seinen schönen Swimmingpools ,sowie dem Kinderclub war für uns der Urlaub sehr erholsam.Die Gegend und das Klima muss man einfach geniesen.

8/10 – Gut

Mike, Aschaffenburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Für kroatische Verhältnisse sehr gut, aber...
Die Appartement sind sehr gr0ßzügig bemessen und bei Buchung mit Preisnachlaß auch jeden Euro Wert (der Standard bzw. Internetpreis ist zu hoch). Wenn man in den vorhandenen Bewertungen zwischen den Zeilen liest, kann man sich auf die negativen Dinge gut einstellen! Man sollte aber nicht mit dem deutschen Maß bewerten. Es gibt Bereiche, die jederzeit 5 Sterne verdient haben, aber auch einige Bereiche mit nur 3 Sternen. Man kann sich die 10.- € zum Parken sparen, ein Hund über 6 kg kostet gar 25.- €/Tag und das Essen für Frühstück/Abendessen ist außerhalb besser und günstiger zu haben! Trotzdem würden wir wieder kommen.... Personal sehr hilfsbereit!!

10/10 – Hervorragend

Marta, Fulda, Deutschland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
entspannter Urlaub für jedermann
Sehr schöne und gepflegte Anlage. Große und gut ausgestattete Räume. Freundliches und kompetentes Personal. Sehr guter Service. Sowohl für Familien mit Kindern als auch für kinderlose Paare und Singles geeignet.

4/10 – Schlecht

Eldar

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Unfortunately, our stay at this “5 star” resort was less than ideal. We were disappointed the second we stepped inside. As you walk around the property, you can see that general maintenance is not a priority to management. We arrived a few hours before check in and wanted to take advantage of the amenities, but the pool was cold and the hot tub lukewarm. When we were able to check in, we were told that we were given a complimentary upgrade to a room with a sea view, and were completely underwhelmed when we walked in. The second we opened the door, there was a strong odor that hit us, the wallpaper and amenities were outdated, and overall, not what we were expecting. We would have cancelled the reservation altogether but didn’t have a refund option.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Wyndham Grand Novi Vinodolski Resort team am 6. Okt. 2023
Dear Mr. Eldar, thank you for your feedback. We are sorry to hear that you were not satisfied with your stay at our resort. We apologize for these inconveniences. Please rest assured that your observations will be forwarded to the relevant departments. Likewise, we are aware of needed renovations, but this year we have not had enough time for a complete renovation due to COVID and its consequences. For that very reason, we reduced prices so they could match current condition of the resort. However, we will work hard on our growth and we sincerely hope that we will welcome you again. Kind regards, WGNR Team

4/10 – Schlecht

Mikael

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Stort hotell som tyvärr börjar förfalla, mycket av delarna var avstängda och det märktes att pengar sparades in på underhåll
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Feodor

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very nice place, it has an hotel and "an apartment" part. Property is huge, has multiple pools, private beach and access to public one. Some things are still closed but its ahuge place. AC works fine, service is good and polite. For me its a place to get back to.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von Wyndham Novi Vinodolski am 24. Juli 2023
Dear Feodor,Thank you for your wonderful review. We are glad to see that you enjoyed your stay and the facilities and services offered here at Wyndham Grand Novi VInodolski Resort. We hope you will visit us again soon.Best regards.

10/10 – Hervorragend

RR

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Utmärkt!
Super bra hotell. Men många poler och fin strand. Perfekt ställe att åka till med eller utan barn.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Wyndham Novi Vinodolski am 24. Juli 2023
Dear RR,Thank you for your wonderful review. We are glad to see that you enjoyed your stay here at Wyndham Grand Novi VInodolski Resort and we hope you will visit us again soon.Best regards.

10/10 – Hervorragend

Cathy Jessie

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2022
Antwort von WGNR team am 31. Mai 2023
Dear Cathy Jessie, Let us thank you for taking time to post your superb review regarding your recent stay at Wyndham Grand Novi Vinodolski Resort. We hope we will welcome you again in our resort in the near future. With kind regards, Wyndham Grand Novi Vinodolski Resort team.

6/10 – Okay

Agnes

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
Antwort von WGNR team am 31. Mai 2023
Dear Agnes, Thank you very much for your honest review. We are very sorry that you were not satisfied with your stay. Rest assured that we have forwarded your comments to the relevant departments. We hope that in the future, when these plans come true, you will once again give us the opportunity to welcome you and leave a much better impression on you. Best regards, WGNR-team

6/10 – Okay

Irina

Aufenthalt von 6 Nächten im August 2022
Antwort von WGNR team am 31. Mai 2023
Dear Irina, Thank you very much for your review. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. We hope we will welcome you again in our resort in the near future and offer you a better experience. Kind regards, WGNR team

8/10 – Gut

Amalie

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von WGNR team am 31. Mai 2023
Dear Amalie, Thank you very much for your candid review. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. We hope we will welcome you again in our resort in the near future and offer you a better experience. Kind regards, WGNR team

8/10 – Gut

Aurelie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
En famille
Personnel au top ! Au petit soin pour nous Hôtel très joli Malheureusement les piscines en plein août sont froides très peu de monde se baignent dans les 7 piscines que comprend l’hôtel
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
Antwort von WGNR team am 3. Juni 2023
Dear Guest, Thank you for taking time to tell us about your experience at our resort. We are happy to read that you were satisfied with our friendly staff. We must emphasize that our outdoor pools are not heated and the temperature of the water depends on the weather condition. Please rest assured that your thoughts will be delivered to the relevant departments. Despite the inconveniences I hope we will have the opportunity to welcome you again and offer you a better experience. With kind regards, WGNR team

6/10 – Okay

Roberta

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
La struttura è molto decadente e ha visto tempi decisamente migliori. Sarebbe molto bella ma veramente trascurata.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von WGNR team am 31. Mai 2023
Dear Roberta, Thank you for taking the time to leave us your comment that we really appreciate. We are sorry to read that you were not completely satisfied with your stay with us. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. . Rest assured that we've forwarded your observation to the relevant department. We hope we will welcome you again to our resort in the near future and offer you a better experience.Kind regards, WGNR team

4/10 – Schlecht

Arthur

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Déception totale !
5 étoile sur le panneau a l’arrivée mais…! Ça vaut pas plus que 2,5! L’ensemble de l’hôtel est dans l’état. Le personnel donne aucune information. Pour trouver le chemin de la plage c’est un vrais « tomb raider »! Il faut chercher dans les couloirs mal éclairés sur plusieurs niveaux et avec un peut de chance nous avons le récompense-la plage. Pas de parasol 4 jours sur 6 a cause du vent et sur les consignes du directeur (justifié que pour un jour). Tous les soirs à 19h le personnel ramasse les chaise long. Parking 10€/nuit, c’est exagéré vu le prix du séjour. La climatisation à fonctionné qu’un jour dans la chambre. Pas de clim dans le reste de l’établissement non plus (resto, bar, hall…) Loin, tres loin des 5 étoiles et peu accueillant dans l’ensemble! Le lit très inconfortable, mal au dos dès la première nuit!
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2022
Antwort von WGNR team am 5. Juni 2023
Thank you for your comment, we are sorry that we did not meet your expectations. We will forward your comment to the management. Kind regards

4/10 – Schlecht

Laurent

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hôtel à éviter !!!
Cet hôtel est probablement un des pires que je connaissent. C'est "soi-disant" un 4 étoiles mais il ne correspond même pas au niveau de confort d'un trois étoiles. Une partie de l'hôtel (proche de la plage) est carrément à l'abandon. La partie de l'hôtel où nous logions, semblait avoir été refaite mais visiblement pas par des professionnels. Il y a tellement de malfaçons et d'illogismes dans l'agencement de la chambre que je ne peux pas tout citer ici. La porte de la salle de bain ne ferme pas (le cadre est cassé). Dans la salle de bain : - le lavabo n'est plus fixé au mur et bascule en avant - il n'y a aucun endroit pour poser ses affaires, ni crochet, ni porte-serviette, ni étagère (il faut tout déposer au sol) - la douche est sans rideau (=innondation de la sdb à chaque utilisation). Il n'y a d'ailleurs aucun endroit pour étendre le linge (ni dans la salle de bain, ni dans la chambre ni même sur le balcon), étrange pour un hôtel avec une plage... Les points positifs sont : la situation géographique (accès à la mer) et la gentillesse du personnel.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2022
Antwort von WGNR team am 5. Juni 2023
Thank you for your comment, we are sorry that we did not meet your expectations. We will forward your comment to the management. Kind Regards

4/10 – Schlecht

Erik

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
Antwort von WGNR team am 31. Mai 2023
Dear Erik, Thank you for taking the time to leave us your comment that we really appreciate. We are sorry to read that you were not completely satisfied with your stay with us. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. We hope we will welcome you again to our resort in the near future and offer you a better experience.Kind regards, WGNR team

6/10 – Okay

László

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2021
Antwort von General Manager am 13. Juli 2021
Dear László, Thank you for grading your stay here at Wyndham Grand Novi Vinodolski Resort. I see that we were not able to fulfill your expectations and I would love to know what we could have done to make your experience better. Please write to me to gm@wyndhamgrandnoviresort.com. Best regards,

8/10 – Gut

arshad

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2020
Antwort von Marwan Ragheb, General Manager am 14. Aug. 2020
Dear Arshad, Thank you for leaving your rating of your stay here with us at Wyndham Grand Novi Vinodolski Resort. We hope you will visit us again soon. Best regards,

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Very Dated. Room was very run down. Entire property very old nothing like the pictures that are online. Only great thing was the staff very nice and accommodating. There was nothing close to walk too and taxi service was not available so only restaurant was the one at the hotel, food was just okay
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Spiros Ioannou, General Manager am 14. Okt. 2019
Dear Guest, Thank you for taking time to tell us about your experience at our resort. I am sorry to see that you weren't satisfied with the state of the resort. Unfortunately, this year we haven't had enough time for a complete renovation due to the delay in re-branding the property. However, it is a pleasure to announce that we will be implementing many upgrades to the resort and renovating it for the next season. Please rest assured, I will forward your observations to the relevant departments. I am happy to see that you liked our nice and accommodating staff. and I hope we will have an opportunity to welcome you again in our new and improved resort. Best regards, Spiros Ioannou, General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2019
Antwort von Spiros Ioannou, General Manager am 23. Sept. 2019
Dear Guest, Thank you for your excellent review. I am happy to see that you enjoyed your stay at Wyndham Grand Novi Vinodolski Resort and I hope we will have an opportunity to welcome you again. Best regards, Spiros Ioannou, General Manager

4/10 – Schlecht

Algirdas

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Avoid this hotel
It was confusing experience. Hotel is 5 stars but apartments are 4 stars. I would rate no more than 2 star hotel. It might be hard to manage hotel during peak but that should not be problem of visitors. All in all it was very overpriced hotel and would not recommend it to anyone(You can get better service for less). Apartments are located on separate building from main hotel and entrance looks like entrance to spooky house. No light in the evening. Peeled paints and crumbling walls near entrance. Holders in the bathroom were not fixed and broken. That not working TV, welcome to museum of History. Electric sockets should not be trying to jump out of wall. Furniture in bathroom was waterlogged and hiding them under towels is not the best idea. Room was never cleaned during our 3 night stay and probably just some partial cleaning before arriving(used toilet paper tube in the hallway was it a welcome gift?) We arrived after midday we were given cards to use towels next to pool. We went to pools area and found staff member sitting with nose in the phone with sign no towels available... If you want cocktail go to main bar or outside of hotel as in other areas they know how to make only Mojito. If you order something they might forget your order and after hour will ask again and will try to charge you twice. Good things: Kids entertaining team, variety of pools, pizzaiolo near pools area. All in all overpriced hotel.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von Spiros Ioannou, General Manager am 30. Aug. 2019
Dear Algirdas, Thank you for taking time to tell us about your experience at our resort. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. As the resort was re-branded at the end of April 2019, when hotel was already opening, so unfortunately this year we haven't had enough time for a complete renovation. However, it is a pleasure to announce that we will be implementing many upgrades to the resort and renovating it for the next season. I am also sorry to hear that you were not pleased by our staff 's attitude and service. Let me say that we get in general very positive comments about our professionalism. However rest assured that your thoughts will be delivered to the relevant departments.On the other hand, I am glad to see that you liked the kids animation, pools and our pizzaiolo at Sea Breeze restaurant. 2. We hope that we can convince you to change your mind about another visit to our resort. Please reach out to us if you would be willing to give us a chance to turn your experience around. With much appreciation Spiros Ioannou, General Manager

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Pass on this place
For the price we expected it to be really nice. Seems the property was in need of repairs, paint etc. looked way nicer in the photos. Also we had lunch by the pool and it wasn’t anything terrific. My husband ordered a sandwich and it came with a chicken nugget inside of it! My kids could have made a better lunch.😂 Oh and they have chairs in the beach...plastic and mostly broken. Better to spend your hard earned money elsewhere!
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von Spiros Ioannou, General Manager am 26. Aug. 2019
Dear Guest, Thank you for taking time to tell us about your experience at our resort. I am sorry to see that your experience didn't meet your expectations. Unfortunately, this year we haven't had enough time for a complete renovation due to the delay in re-branding the property. However, it is a pleasure to announce that we will be implementing many upgrades to the property and renovating it for the next season. Please rest assured that your observations will be forwarded to the relevant departments. Despite the inconveniences I hope we will have the opportunity to welcome you again and offer you a better experience. With kind regards, Spiros Ioannou, General Manager

10/10 – Hervorragend

Alexander

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Best place.
Very good, comfortable hotel with many pools and sea beach.
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2019
Antwort von Spiros Ioannou, General Manager am 23. Aug. 2019
Dear Alexander, Thank you for your excellent review. I am happy to see that you enjoyed your stay at our resort, especially that you liked our numerous pools and the beach. I hope we will have an opportunity to welcome you again some day soon. Best regards, Spiros Ioannou, General Manager

8/10 – Gut

Natale

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Struttura bellissima x quello che offre sarebbe un 5 stelle x quello che offre ma x come è tenuta è già tanto dargli un 3 stelle pulizie in appartamento scarse alcune piscine con ruggine e muschio cornicioni rotti ecc ecc
Aufenthalt von 10 Nächten im August 2019
Antwort von Spiros Ioannou, General Manager am 22. Aug. 2019
Dear Natale, Thank you for taking time to tell us about your experience at our resort. I am happy to se that you enjoyed your stay with us. I am particularly pleased that you like our offer. However i am unhappy to read that you were not satisfied with the cleanliness. Rest assured that your observation will be forwarded to the relevant department. I hope we will have an opportunity to welcome you again some time soon. Best regards, Spiros Ioannou, General Manager

8/10 – Gut

kerry

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
So much potential but needs work.
The apartments are super worn and furniture broken and stained. Kitchens are missing basic items like soap, sponge, dish towel, kettle, etc. The majority of the staff seems to be laCking in hospitality training - especially for what is considered a resort property. Many were dismissive and rude. Sad because there is so much potential. Wyndham recently purchased the property and promises a refresh soon. Great area. Amazing clean beaches.nice pools. Breakfast was great with many choices and decent quality.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von Spiros Ioannou, General Manager am 22. Aug. 2019
Dear Guest, Thank you for taking time to tell us about your experience at our resort. I am happy to see that you enjoyed your holiday with us and that you liked our clean beaches, pools and breakfast offer. As you said, the Management of Wyndham Hotels & Resorts took over just recently, unfortunately there wasn't much time to invest in renovations due to delay in re branding. We have big investment plans for this winter as we fully intend to bring this resort up to the high standards of Wyndham Grand, which is the most luxurious brand of the Wyndham group. I hope we will have an opportunity to welcome you again some time soon. With kind regards, Spiros Ioannou, General Manager

4/10 – Schlecht

Bogdan

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Quite a fantastic place to come, the complex is full of facilities to join, nevertheless service quality so something I couldn’t understand as a costumer that has been in many locations in the world. Room cleaning was not scheduled a per my knowledge, we had to continuously call reception for things like pillows, brooms, soap and towels. Then internet service was good the first day then intermittent, family not happy. On top of this, room furniture and other utilities just too basic. I think needs more attention from service management or maintenance department. Attention- location is fantastic but house service and conditions need an uplift
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2019
Antwort von Spiros Ioannou, General Manager am 20. Aug. 2019
Dear Bogdan, Thank you for taking time to tell us about your experience with us. I am happy to see that you liked our resort and all of the facilities. On the other hand, I am sorry to see that we didn't match your expectations regarding the service. Rest assured that your thoughts will be delivered to the relevant departments. This year we haven't had enough time for a complete renovation due to the delay in rebranding the property. However, it is a pleasure to announce that we will be implementing many upgrades to the property and renovating it for the next season. Despite the inconveniences we hope we will have the opportunity to welcome you and offer you a better experience. With kind regards, Spiros Ioannou, General Manager

8/10 – Gut

Ben

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Beaulifull view and swimming pools with acceptional water views
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2019
Antwort von General Manager am 14. Aug. 2019
Dear Ben, Thank you for the positive feedback. I am very happy to see that you loved the views offered throughout the resort and that you enjoyed our swimming pools. I hope you will visit us again soon! Best regards, Spiros Ioannou

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2019
Antwort von General Manager am 13. Aug. 2019
Dear guest, Thank you for a lovely review. I hope you had a great time here at Wyndham Grand Novi Vinodolski Resort and that you will visit us again soon. Best regards, Spiros Ioannou