Fassade der Unterkunft – Abend/Nacht

Bewertungen von Fairhaven Guest Accommodation

2 out of 5
Fairhaven Guest Accommodation
19 Meadow Rd., Nottingham, England

Bewertungen

8,6

Hervorragend

51 von insgesamt 108 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
47 von insgesamt 108 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
3 von insgesamt 108 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
1 von insgesamt 108 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
6 von insgesamt 108 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

8,2/10

Zustand der Unterkunft

8,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

philip

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good location, excellent hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Tad am 13. Mai 2024
Thank you Philip and we hope to be of service again!

6/10 – Okay

Chloe

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Tad am 16. Jan. 2024
Thank you Chloe.

10/10 – Hervorragend

Abhinandan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

2/10 – Ungenügend

Anesu

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Worst host ever. Will never go back even if you pay me.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Tad am 15. Dez. 2023
Dear Anesu,We're sorry you feel this way. However, please note we take breaking of our house rules seriously with 0 tolerance policy. You have passed the front door code and room keys to other people who were not registered with reception and were trespassing compromising the security of our guests and premises which will not be tolerated as the security of our guests is of utmost importance to us.

2/10 – Ungenügend

Randy

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Atrocious treatment from manager
The host was very unprofessional belittling guest treating us like kids. All he wanted was our money and didn’t care about our comfort
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Tad am 14. Dez. 2023
Dear Guest, We are trading in this market from near 20 yeras and never treat our guest as a kids. House rules are principals for guest and staff safety and overall property as well. We cannot accept no respect to these rules specially if you confirm booking term & conditions.Single room is for one person only!

10/10 – Hervorragend

Nicholas

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Basic but clean and quiet - amazing breakfast!
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Tad am 29. Nov. 2023
Thank you, Nicholas!We hope to be of service again.

10/10 – Hervorragend

Kenneth

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great stay
We stayed for two nights the hotel was clean and the breakfast was cooked to order. The gentleman who served us was king and very polite. If I was coming back to Nottingham I would definitely stay again.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Tad am 29. Nov. 2023
Dear Kenneth,Thank you for sharing your experience.We are always welcome and happy when guestswould back again.

10/10 – Hervorragend

Alexander

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Helpful friendly staff and good location. As others have said, great English breakfast.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Tad am 22. Sept. 2023
Thank you for your review and we hope to be of service again.

8/10 – Gut

ASHA M ALI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Short and Comfortable.
I had to check in at midnight and was nervous there wouldn't be any service available but I was received well regardless of the inconvenient hours. The room was clean and comfortable and the staff was very warm and professional.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von tad am 29. Okt. 2023
Thank you, Asha and we hope to be of service again!

8/10 – Gut

Trevor

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

8/10 – Gut

Plo

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good location, just a short walk from Beeston Station. Building is old and a little run down outside, but is well maintained inside. Stairs were a bit steep (no lift). Room was small but fine for one person and was clean and well equipped. Breakfast was excellent. Very good value overall
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

8/10 – Gut

Andrew

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A good value hotel
The hotel was clean and tidy and the proprieter welcoming and friendly. Excellent value, the only issue was that the attic room was stupidly hot. The hotel did provide a fan though and they can't help the weather. Breakfast was decent too. Thank you
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

8/10 – Gut

Janet

Gut: Ausstattung
Staff are lovely, very friendly. Great breakfast and just what I needed for overnight stay x
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

8/10 – Gut

Steven

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Cheap
Cheap place to stay so dont expect luxury. had everything i needed for a quick stop over mid way
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

10/10 – Hervorragend

Scott

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great value and friendly host

10/10 – Hervorragend

Carl

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent hotel, the room was very clean and tidy, plus a free cooked full English breakfast, with juice, tea and toast included in the price! FIVE STARS!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Tad am 13. Juni 2023
Thank you Carl!We hope to be of service again!

10/10 – Hervorragend

Trevor

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Tad am 8. Juni 2023
Thank you Trevor and we hope to be of service again!

8/10 – Gut

Ian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Friendly helpful staff, clean rooms, comfortable bed and great breakfast.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Tad am 8. Juni 2023
All ways welcome! Thank you!

10/10 – Hervorragend

Michael

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Tad am 13. Juni 2023
Thank you Michael,Allways welcome!

8/10 – Gut

Robert

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Tad am 8. Juni 2023
Dear Robert,Thank you very much for sharing your experience at ouraccommodation. We hope to be of service again.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Tad am 11. März 2023
Thank you very much and we hope to be of service again!

10/10 – Hervorragend

Antony

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Jackie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect stay
Quiet, relaxing, very nice staff. No negatives. Just perfect.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
Antwort von Tad am 20. Feb. 2023
Thank you Jacke and we hope to be of service again!

10/10 – Hervorragend

Roger

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von Tad. am 1. Feb. 2023
Thank you and we hope to be of service again!

10/10 – Hervorragend

Angela

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022

8/10 – Gut

Marian

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022

8/10 – Gut

Kay

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Dianne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Would stay again
The hotel was clean, the owner was friendly. The breakfast was ex excellent
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Tad am 4. Okt. 2022
Thank you Dianne your review is like a note for our job.We hope to be of service again.

10/10 – Hervorragend

Manuel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2022

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Tad am 13. Sept. 2022
Thank you very much and we hope to be of service again!

8/10 – Gut

lyndy

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

10/10 – Hervorragend

Paul

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great VFM
Extremely happy with my stay considering the price paid for an ensuite single room with free parking. Rooms were basic but clean and had everything you need. There might not be much flexibility on check-in & breakfast times, but the hotel is run by a couple so I guess they do need some time off - also when I phoned the owner he was helpful and happy to let me leave my car the morning I arrived, before returning to check in later. Would definitely stay again at these prices.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Tad am 5. Juli 2022
Dear Paul, Thank you very much for sharing your experience at our bnb. We hope to be of service again.

10/10 – Hervorragend

Paula

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very pleasant stay
Very pleasant stay. Easy travel into Nottingham , just 5 minutes by train. Staff at the hotel very friendly and helpful. Breakfast was excellent , would recommend 👍
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Tad am 11. Juni 2022
Thank you Paula we hope to be of service again.

8/10 – Gut

Reece

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Carol

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022
Antwort von Tad am 2. Juni 2022
Thank you very much and we hope to be of service again.

10/10 – Hervorragend

Simon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Great room
Very friendly thoughtful host. No problems at all. Ideal for a traveling triathlete that is away early morning
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von Tad am 19. Mai 2022
Thank you Simon and hope will see you again!

10/10 – Hervorragend

Niall

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von Tad am 12. Mai 2022
Thank you and we hope to be of service again!

2/10 – Ungenügend

Jo

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Really unhelpful when I rang…chose not to stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022

10/10 – Hervorragend

PAUL

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Three hundred yards from Beeston railway station. Regular trains to Nottingham, Derby and Leicester. Excellent pubs in Beeston. Comfortable bed friendly staff. Enjoyed my four night stay. Highly recommened.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Tad am 21. Dez. 2021
Thank you Paul and we hope to be of service again!!!

8/10 – Gut

Daniel

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beds were comfy. Free Wifi. Had everything needed. Only criticism was room were abit small and shower had only cold water
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021

10/10 – Hervorragend

Yin Hang

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Tad am 16. Nov. 2021
Thank you Yin, we hope to be of service again!

8/10 – Gut

Gary

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von Tad am 2. Nov. 2021
Thank you and we hope to be of service again!

10/10 – Hervorragend

Pradipganesh

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Approachable friendly attitude
Owner was friendly and approachable attitude. Very humble and accommodated my request to change the bed in my room. Good breakfast. Overall good experience.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Tad am 26. Okt. 2021
Thank you and we hope to be of service again!!!

10/10 – Hervorragend

Matteo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von Tad am 2. Nov. 2021
Hope see you again....many thanks!

8/10 – Gut

Trudi

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fine
Fine, the room was too hot, but we just opened the window.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von Tad am 2. Nov. 2021
Always welcome and we hope to be of service again!

8/10 – Gut

Steven

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Tad am 2. Nov. 2021
Thank you Steven.

8/10 – Gut

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021

2/10 – Ungenügend

GBOYEGA

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Extremely poor quality of service
worst customer service, tge manager was so horrible. i got to the hotel earlier than check-in time he refused to let me into the reception. I stayed in my car for 7 hours. At a point i wated to use the toilet i begged him. he made me had a wee inside my car. It was raining heavily this guy is evil, people like him are not good for hospitality business. the whole 3 night i spent in there my room was not cleaned in a single day. Rubbish hotel they are
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2021
Antwort von Tad am 1. Okt. 2021
Dear guest, I'm sad to read this review.. I'm also super surprised by your words considering all of the services we offer were explained to you over the phone when you rang the day before your arrival (which are also listed on the website when booking). Referring to the phone conversation you were informed that our reception is strictly open from 3pm not 7am as you requested, we are a small family run B&B and cannot offer 24/7 reception service or early check-ins as we also have to clean the premises from the previous night's stays. I would also like to comment on the fact that your room was not cleaned, due to the Covid-19 pandemic we can no longer offer everyday service and we only clean rooms on request during a guests stay (which is explained in the description when booking as well as at the hotel reception and at the entrance), this also prohibits us from allowing people the use of our public toilets to ensure safety of our staff and other guests staying with us. Therefore all I can say is that your comments are unjust and frankly untrue, all of your negative comments could have been avoided if you would only read the description of the property when making your reservation.

10/10 – Hervorragend

Colin

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly , clean and easy to find. Value for money .
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021
Antwort von Tad am 30. Sept. 2021
Thank you Colin and we hope to be of service again.

4/10 – Schlecht

Jessica

Verbesserungswürdig: Personal & Service
The staff start shout at me over a misunderstanding.
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2021
Antwort von Tad am 30. Sept. 2021
We are very sorry for this, but we do not tolerate any behavior of guests who do not respect the basic rules.