Lobby

Bewertungen von Crowne Plaza City Center Ningbo, an IHG Hotel

4.5 out of 5
Crowne Plaza City Center Ningbo, an IHG Hotel
129 Yaohang Street, Ningbo, Zhejiang

Bewertungen

8,4

Sehr gut

130 von insgesamt 320 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
138 von insgesamt 320 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
34 von insgesamt 320 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
14 von insgesamt 320 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 von insgesamt 320 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

7,8/10

Ausstattung

8,2/10

Zustand der Unterkunft

6,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Das Hotel ist ein bisschen in die Jahre gekommen, aber ist noch ok.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2018

10/10 – Hervorragend

marco, Hildesheim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel, BUT...
was a quite good hotel for a business trip. nice rooms, clean, good breakfast. but the fitness room was more or less a catastrophy. only a few machines, which were extemely old and half of them were not working at all. for such kind of hotel a full no-go at all.

8/10 – Gut

Daniel, Rheinfelden / AG - Schweiz

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gute Lage, super Preis & schöne grosse Zimmer ...
Gutes Mittelklasse Hotel in bester (Inner City) Lage, zu einem aeusserst günstigen Preis, grosse Zimmer, das Bett war etwas hart aber alles andere war prima ... Ich kann das Crowne Plaza Hotel dementsprechend nur empfehlen!

10/10 – Hervorragend

Jixin, Nepean

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Chui Ni

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
酒店在市中心內 位置很方便
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von cici am 1. Feb. 2024
尊敬的宾客,您好!非常荣幸您选择莅临宁波凯洲皇冠假日酒店,并获得愉悦的入住之旅。十分感谢您细心的点评,所有的用心在这一刻都化为了值得,您的评价将激发我们全体员工更好的完善每一个服务细节。真诚期盼您的下一次光临!

10/10 – Hervorragend

amit

10/10 – Hervorragend

Colin

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

6/10 – Okay

Sebastian Danker

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Værelserne er ved at være slidte, specielt badeværelset. Man kan høre naboværelset Men alt i alt et ok Hotel med god placering i centrum
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

6/10 – Okay

SUK HAN

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
The hotel needs renovations.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Dominic

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023

10/10 – Hervorragend

Erik

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice location centrally in Ningbo, older hotel which have gone through a nice renovation.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von Hannah am 25. Okt. 2021
Please accept greetings from Crowne Plaza NingBo.Thank you very much for your comments! We sincerely look forward to your next visit.

8/10 – Gut

YI CHENG

Mit einer Gruppe gereist
马马虎虎的酒店
酒店的位置是可以的但是酒店的早餐比较混乱
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2021
Antwort von 市场传讯Echo am 19. Apr. 2021
尊敬的宾客,您好!请接受来自宁波凯洲皇冠假日酒店的诚挚问候!很遗憾我们的早餐未能达到您的预期,最近都是出游季,酒店有很多团队入住,给您造成不好的体验实在很抱歉!您的意见已经及时反馈给了相关部门,希望能通过用心的服务来弥补这些不足。感谢您的包容和理解,希望您能继续关注和支持我们,期待再一次与您相遇时能带给您带来更好的体验!

8/10 – Gut

chenghong

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2020

8/10 – Gut

kim

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2020
Antwort von Echo Chen am 21. Juli 2020
Thank you for choosing to stay with us for your recent trip to Ningbo. We are pleased to hear of your enjoyable stay. We look forward to hearing from you and to welcoming you back to Crowne Plaza City Center Ningbo in the near future.

8/10 – Gut

Shilin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very nice hotel, staff and location. Good service
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2020
Antwort von Echo Chen am 23. Juni 2020
Dear Guest, Greetings from Crowne Plaza Ningbo! Thank you very much for the great review sharing your delightful experience. We are pleased and encouraged from your high appraisal. Please be assured that we will definitely keep on seeking for ways to improve our services to ensure the best experiences that all guests can have with us.

10/10 – Hervorragend

Siri Alexandra

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2020

4/10 – Schlecht

User

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The hotel looks pretty old. Carpets looked dirty and furniture's are not properly arranged. I couldn't find a socket for my power adapter beside the desk.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2020
Antwort von ShallyLi am 13. Jan. 2020
Dear guest, Thank you for staying with us and taking your time to review our property. Your comments regard to the carpets and furniture have been documented and will certainly be looked into. We appreciate your feedback as this is our best resource for improving guest experience. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future where we are sure you will have a comfortable stay. Thank you! Best Regards Shally Li General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
nice hotel
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von ShallyL am 26. Dez. 2019
Dear guest, Thank you for choosing Crowne Plaza City Center Ningbo. I am happy to hear you thoroughly enjoyed your stay with us, as well as the prime location of the hotel. It is our pleasure to provided you with attentive service and comfortable stay environment. Thank you for your feedback and we are looking forward to welcoming you back soon. Best Regards Shally Li General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
크라운 플라자 시티 센터 닝보 호텔 후기
전체적으로 아주 만족 합니다. 다만 공항 무료 셔틀 버스의 경우 하루전 예약을 해야 하는데, 이에 대한 안내가 미흡해서 활용을 못했습니다. 안내에 조금더 신경써 주셨으면 합니다. 그리고, 이 부분은 호텔스닷컴에도 사전에 전화로 문의 드렸었지만, 유료 안내만 해주셨을 뿐 무료 셔틀에 대한 안내는 없었기에 제 입장에서는 더욱 혼선이 생겼었습니다. 호텔스닷컴에서도 안내에 대한 개선 부탁 드립니다. 그 외에는 아주 만족 합니다.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019

8/10 – Gut

truman cheung

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019

2/10 – Ungenügend

Marc

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Concrete Beds
Unfortunately the beds are like concrete slabs. Even by asian standards. A/C is inoperative during winter even though the rooms are very stuffy. Need to copy the Westin 'Heavenly' Beds
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Shally Li am 11. Dez. 2019
Dear Guest , Thanks for sharing your valuable feedback with regards to our hotel guest room. We are very sorry that you experienced inconvenience due to the bed and air-condition. Your comments have been documented and will certainly be looked into. We appreciate your feedback as this is our best resource for improving guest experience. We hope to have the pleasure of welcoming you back to Crowne Plaza City Center Ningbo in the future where we are sure you will have a better experience. Thank you! Best Regards Shally Li General Manager

8/10 – Gut

Takao

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

10/10 – Hervorragend

Dung

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice front desk staff.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von JudyZ am 28. Nov. 2019
Thank you for sharing your wonderful reviews. We are deeply grateful for your very high praise of our staff in regards to them being extremely courteous and professional. Thanks again for your trust and recommendation to our hotel and we will continuously to provide you with extraordinary and beyond-expectation services.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

10/10 – Hervorragend

Keith

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good all round hotel
Great business hotel in a perfect location🙂🙂
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von JudyZ am 18. Nov. 2019
Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay with us at Crowne Plaza City Center Ningbo. Located in the center of the city, the hotel owns easier access to airport, railway station, metro line No. 1 and No. 1 2 as well as bus lines to famous scenic spots. Thank you for your feedback and we are looking forward to welcoming you back soon.

4/10 – Schlecht

Wing Hung Sammy

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
no air condition in room
Two nights stay, change room after complaining no air condition in room no. 1610, second room no. 1108, both no air condition in room.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von JudyZ am 11. Nov. 2019
Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay with us at Crowne Plaza City Center Ningbo. Our sincere apology for not being able to resolve this before you leaving the hotel. Please be ensured that we will look into the air-condition issue . We hope that despite your disappointment on this occasion, you will allow us the opportunity to serve you again in the near future.

8/10 – Gut

Terri

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
close to shopping plaza
it is a pleasant surprise, price is great, check in is fast. staffs are nice. and best of all, it is right next to the shopping plaza. will stay there again.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von JudyZ am 5. Nov. 2019
Thank you for sharing your wonderful reviews. Walking around 5 minutes from the hotel entrance, you will be arriving Tianyi Square where you can find lots of restaurants, stores ,supermarket and cinema for your entertainment. Thanks again for your trust and recommendation to our hotel and we will continuously to provide you with extraordinary and beyond-expectation services.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The room and service are good. The quality of the food material of breakfast not ideal.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von JudyZ am 4. Nov. 2019
Thank you for the kind review of your stay. Your comments about the breakfast has been documented and will certainly be looked into. Feedback like yours is very valuable to us and enables us to monitor our standards, which on this occasion regretfully has failed to meet your expectations. Please accept our sincerest apologies for this incident. We hope that this experience will not deter you to visit us again in the near future. We look forward to welcoming you back to our hotel again. Thank you!

8/10 – Gut

HECTOR

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Se recomendar
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019

8/10 – Gut

LunChing

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
房間設施老舊,套房沙發感覺有年份了
雖房間室內設備新穎度不滿意,但位置對面就是大商場,美食匯集沒啥好挑剔
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von JudyZ am 5. Nov. 2019
尊敬的宾客,感谢您入住宁波凯洲皇冠假日酒店,并且分享您的入住体验。我们很高兴获悉您对酒店地理位置满意。我们会继续更新硬件设施,以提供更加优质入住环境。酒店团队恭候您的再次入住!

10/10 – Hervorragend

joseph

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

jenny

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

10/10 – Hervorragend

jenny

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

10/10 – Hervorragend

jenny

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
很好,住的舒服,干净。
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

8/10 – Gut

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dejligt ophold på super hotel
Dejligt hotel centralt beliggende, store fine værelser, god service. Live musik i baren om aftenen var super. Morgenmad var der stort udvalg, og der var også til dem der ikke er så vild med asiatisk morgen mad, men syntes ikke at det var helt i top. Men samlet set et godt ophold. Sjov detalje med roomservice der leveres af en robot, kræver dog wipay.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von JudyZ am 16. Sept. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. We are pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.

10/10 – Hervorragend

Javier

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect
Conveniently placed, modern, with all desired facilities and friendly and cooperative staff
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von JudyZ am 9. Sept. 2019
Thank you for taking the time to share your valuable feedback with us. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us and that our guest room and service made your stay experience more memorable. We look forward to hearing from you and to welcoming you back to Crowne Plaza City Center Ningbo in the near future.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great stat in Ningbo
Really good
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von JudyZ am 9. Sept. 2019
Thank you for choosing to stay with us for your recent trip to Ningbo. We are pleased to hear of your enjoyable stay. We look forward to hearing from you and to welcoming you back to Crowne Plaza City Center Ningbo in the near future.

10/10 – Hervorragend

CHENG TSE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
前檯服務人員提供非常好服務. 附近生活機能環境非常好. 房間乾淨 早餐豐富
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The hotel has two part south which is very old and north which is better than the south, all online reservation they will be checked in the south Staff does not speak English at all Staff very freindly
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von JudyZ am 10. Sept. 2019
Thank you for your candid review. We apologize that your recent stay did not meet expectations. We appreciate your comments and will share these with our team so that we can continue to improve our services. We do hope to have the opportunity to welcome you back in the future, so that we can provide a better experience.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Old Hotel but Excellent Service
Hotel just next Tiayni square ( Shopping centre) Had some Indian option in Breakfast & Dinner that was biggest Plus for Veg person like me. During My stay Room AC was not working properly same was attended with full honesty , tempratures were checked , Since it cannot be repaired then my room was upgraded on same floor. Hotel AC was quite good , Room tempratures can be achieved as low as 21 Deg C, not like some other Chinese hotel were it is set lowest 24 Deg. However Scope of improvement in WIFI speed which was hovering around 8Mbps only
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von JudyZ am 10. Sept. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. We are pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.

10/10 – Hervorragend

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019

10/10 – Hervorragend

Andrew

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Crowne plaza Ningbo
Nice comfortable hotel, staff are friendly and speak English.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
Antwort von JudyZ am 10. Sept. 2019
Thank you so much for your review of our hotel.We are pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The outdated hotel needs urgently renovation
Very worn down
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019

10/10 – Hervorragend

Ong

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019

10/10 – Hervorragend

Ong

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019