Außenbereich

Bewertungen von Hotel Balka Strand

3 out of 5
Hotel Balka Strand
Boulevarden 9A, Balka, Nexo

Bewertungen

9,0

Wunderbar

84 von insgesamt 160 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
61 von insgesamt 160 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
13 von insgesamt 160 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
1 von insgesamt 160 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 160 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

8,2/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Nina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2022

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Haupthaus mit Restaurant und angeschlossenem Garten, mit Poolbereich. Sehr schön gepflegt. Gute Liegen/Auflagen am Pool. Outdoorschach. Tischtennis. Überdachte Sitzmöglichkeiten aussen. Unser Familienapartment befand sich in aneinandergereihten Bungalows und bestand aus einem Doppelzimmer mit Bad und Terrasse. Durch eine Verbindungstür getrennt ein Doppelapartment mit Küche Bad Schlafzimmer Terrasse. Beide Wohnheiten können entsprechend separat vermietet werden. Die Vorderseite der Bungalows hatte ganztägig sonne. Die andere Seite Schatten. Die Zimmer waren sauber, aber sehr abgewohnt und renovierungsbedürftig. Schmutzig und verschlissen waren die Vorhänge, mit toten Insekten. Auch die Haustürrahmen innen waren verschmutzt. Es roch muffig, doch lüften schlecht möglich ohne von Insekten geplagt zu werden. Der Badtürrahmen war hohl und darin wohnte eine fette schwarze Spinne!! Sehr enttäuschend war die Pflege der Terrassen. Es gab Tisch und Stühle aus Plaste, war ok. Nur haben die definitiv keinen Lappen zu sehen bekommen. Alles war eingesponnen und verdreckt. Der Boden voller Ameisen und Unkraut. Die Dachziegel und Holzzaun dick mit Flechten und Moos bewachsen. Hier ist im Winter / Frühjahr definitiv keine Instandsetzung und Ausbesserung erfolgt. Die absolute Krönung war jedich das schlechte Essen abends. Uns wurde empfohlen, Halbpension dazu zu buchen, 25 Euro pro Erwachsener am Tag. Das war ein riesiger Fehler. Ich rate jedem ab.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
Antwort von Charlotte/ der Rezeption am 19. Juni 2019
Sehr geehrter Gast, Danke, das Sie geschrieben haben. Wir werden unsere Terrassen durchgehen und uns bemühen - auch im Restaurant. Wir hoffen, dass wir Sie trotzdem wiedersehen möchten.

8/10 – Gut

Knut-Yngve Tommy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ett perfekt ställe ol höst open på Bornholm
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Jan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Finn, Receptionen am 22. Okt. 2023
Kære Jan,Mange tak for din bedømmelse, vi glæder os til at byde velkommen en anden gang

10/10 – Hervorragend

Pernille

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Else-Marie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Nadja, Receptionen am 16. Sept. 2023
Tak for jeres besøg, det glæder os at I havde et godt ophold. Vi håber at vi må byde velkommen igen.

10/10 – Hervorragend

Marianne

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Finn, Receptionen am 12. Sept. 2023
Tusind tak for din bedømmelse. Det sætter vi stor pris på. Det glæder os at I havde et godt ophold. Vi håber at byde jer velkommen en anden gang.

8/10 – Gut

Hans Julius

Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Finn, Receptionen am 12. Sept. 2023
Tak for jeres besøg, det glæder os at i havde et godt ophold. Vi håber vi må byde velkommen igen.

8/10 – Gut

Jesper

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Nadja/Receptionen am 30. Aug. 2023
Tak for besøget og feedbacken, den sætter vi stor pris på. Vi håber at vi må byde velkommen igen.

10/10 – Hervorragend

Michael

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Nadja/Receptionen am 30. Aug. 2023
Tak for jeres besøg og feedback, den sætter vi stor pris på. Det glæder os at I havde et godt ophold. Vi håber at vi må byde velkommen igen.

6/10 – Okay

Henning

Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von Nadja/Receptionen am 10. Juli 2023
Tak for jeres besøg og feedback. Den sætter vi stor pris på.Vi håber at I havde et godt ophold, og at vi må byde velkommen igen en anden gang.

10/10 – Hervorragend

Carola

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Nadja/Receptionen am 5. Juni 2023
Kære CarolaTak for jeres besøg og din feedback. Den sætter vi stor pris på. Det glæder os at I havde et godt ophold og vi håber at vi må byde jer velkommen igen.

10/10 – Hervorragend

Andreas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Nadja/Receptionen am 23. Mai 2023
Tak for jeres besøg og feedback, den sætter vi stor pris på. Vi håber at vi må byde velkommen igen.

10/10 – Hervorragend

Jerker

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Nadja/Receptionen am 22. Mai 2023
Tak for besøget og jeres feedback, den sætter vi stor pris på. Vi håber at vi må byde velkommen igen.

8/10 – Gut

Knud

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Nadja/Receptionen am 22. Mai 2023
Tak for besøget og jeres feedback, den sætter vi stor pris på. Vi håber at vi må byde velkommen igen.

10/10 – Hervorragend

Lotte

Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Nadja/Receptionen am 10. Mai 2023
Tak for besøget og feedbacken. Den sætter vi stor pris på. Vi håber at vi må byde velkommen igen en anden gang.

10/10 – Hervorragend

Flemming

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Kan anbefales
Fantatisk personale og service 😊
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Nadja, Receptionen am 26. Apr. 2023
Tak for dit besøg og din feedback, den sætter vi stor pris på.Vi håber at vi må byde velkommen igen.

8/10 – Gut

Poul Erik

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Nadja, Receptionen am 26. Apr. 2023
Tak for jeres besøg og jeres feedback, den sætter vi stor pris på.Vi håber at vi må byde velkommen igen.

10/10 – Hervorragend

Kirsten Meyer

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023
Antwort von Nadja/Receptionen am 16. Apr. 2023
Tak for besøget og din feedback, den sætter vi stor pris på. Vi håber at vi må byde velkommen igen en anden gang.

10/10 – Hervorragend

Anne-Mette

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Forår på hotel Balka strand
God komfort i lejligheden. God beliggenhed tæt på strand og kyststi. Dejlig morgenmad. Kontakt og tilbagemeldinger til hotellet før ankomsten kunne have været bedre; men alt var OK under opholdet.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2023
Antwort von Nadja, Receptionen am 9. Apr. 2023
Tak for jeres besøg og jeres feedback, den sætter vi pris på.Vi håber at vi må byde jer velkommen en anden gang.

8/10 – Gut

Jan Ole

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023
Antwort von Nadja, Receptionen am 9. Apr. 2023
Tak for jeres besøg og din feedback, den sætter vi stor pris på. Vi håber at vi må byde velkommen en anden gang.

10/10 – Hervorragend

Annette

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Nadja, Receptionen am 9. Apr. 2023
Tak for jeres besøg og din feedback, den sætter vi stor pris på. Vi håber at vi må byde velkommen en anden.

6/10 – Okay

Johnny

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Hygge tur til Bornholm
Venlige mennesker god studielejlighed som var ren og pæn. Personalet i restauranten var søde men jeg må sige at aftensmaden som blev serveret til bestilt halvpension, lod noget tilbage at ønske. Det var hvis man skal være flink lidt bedre end kedeligt. Der var hverken noget for øjnene eller smagsløgene lidt ærgerligt da restauranten ikke var voldsomt overfyldt. Det lykkedes også at servere den samme dessert 2 gange på 3 dage da der kun var 2 at vælge imellem. Morgenmaden som buffet var fin og som den skulle være. Vi vil gerne komme igen for stedet er fint, men det bliver kun med morgenmad og ingen halvpension.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Nadja, Receptionen am 9. Apr. 2023
Tak for jeres besøg og feedback, den sætter vi stor pris på. Jeres kommentarer er videregivet til vores køkken. Vi håber at vi må byde velkommen en anden gang.

10/10 – Hervorragend

Kirstine Sideroff

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Nadja, Receptionen am 9. Apr. 2023
Tak for besøget og din feedback, den sætter vi stor pris på.Vi håber at vi må byde velkommen igen en anden gang.

10/10 – Hervorragend

Helene

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Man kan bara säga väldigtbra
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Nadja/Receptionen am 31. Okt. 2022
Tak for jeres besøg og feedback, den sætter vi stor pris på. Vi håber at vi må byde jer velkommen igen.

4/10 – Schlecht

Jens

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Nadja/Receptionen am 29. Okt. 2022
Tak for jeres besøg og feedback, den sætter vi stor pris på. Vi ville meget gerne have haft en begrundelse for kun at give os 4 ud af 10, så vi kan forbedre os.Vi håber at vi må byde jer velkommen igen.

6/10 – Okay

Moussa

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Nadja/Front desk am 29. Okt. 2022
Thank you for staying with us and thank you for your feedback, we appreciate it.We hope that we can welcome you again.

8/10 – Gut

Jens Bang

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dejligt hotel
Dejligt hotel, venligt og hjælpsomt personale. Rent og pænt
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Nadja/Receptionen am 29. Okt. 2022
Tak for jeres besøg og feedback, den sætter vi stor pris på.Vi håber at vi må byde velkommen igen.

8/10 – Gut

Olle

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Nadja/Receptionen am 26. Okt. 2022
Tak for besøget og din feedback, den sætter vi stor pris på.Vi håber at vi må byde velkommen igen.

10/10 – Hervorragend

Maria

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Nadja/Receptionen am 24. Okt. 2022
Tak for besøget og din feedback, den sætter vi stor pris på.Vi håber at vi måbe byde velkommen igen.

10/10 – Hervorragend

Leif

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Nadja/Receptionen am 20. Okt. 2022
Tak for jeres besøg og feedback, den sætter vi stor pris på.Vi håber at vi må byde jer velkommen igen.

10/10 – Hervorragend

Lau

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Mona Receptionen am 10. Sept. 2022
Tak for at du brugte tid på at anmelde os

8/10 – Gut

Jonas

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Finn/Receptionen am 3. Aug. 2022
Mange tak for din anmeldelse.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von Mona Receptionen am 27. Juli 2022
Tusind tak for at bruge tid på at anmelde os

10/10 – Hervorragend

Jeppe

Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2022
Antwort von Mona Receptionen am 27. Juli 2022
Hej Jeppe Mange tak for at du tog dig tid til at anmelde Hotel Balka Strand :)

8/10 – Gut

Eva

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
Antwort von Nadja/Receptionen am 25. Juli 2022
Tak for jeres besøg og feedback, den sætter vi stor pris på. Vi håber at vi må byde velkommen igen en anden gang.

10/10 – Hervorragend

Karin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von Nadja/Receptionen am 22. Juli 2022
Tak for jeres besøg og feedback, den sæter vi stor pris på. Vi håber at kunne byde jer velkommen igen en anden gang.

8/10 – Gut

Stig

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von Nadja/Receptionen am 17. Juli 2022
Tak for dit ophold, og din feedback, det sætter vi stor pris på. Vi håber at vi må byde velkommen en anden gang.

8/10 – Gut

Pedro

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von Nadja/Receptionen am 15. Juli 2022
Tak fordi du overnattede hos os, vi sætter stor pris på din feedback.

6/10 – Okay

Claus

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
Antwort von Nadja/Receptionen am 13. Juli 2022
Tak for din feedbanck, den sætter vi stor pris på.

8/10 – Gut

Petra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von Mona Receptionen am 7. Juli 2022
Tak for at du tog dig tid til at anmelde dit ophold det er vi meget glade for god aften Venlig hilsen Mona

10/10 – Hervorragend

Johanna

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Mona Receptionen am 8. Juli 2022
Hej Johanna Tusind tak for at du bruger tid på at anmelde Hotel BAlka Strand Mvh Mona

8/10 – Gut

Ruben

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022
Antwort von Nadja/Receptionen am 30. Juni 2022
Tak for din feedback, det sætter vi stor pris på. Vi takker for besøget, på gensyn.

6/10 – Okay

Ann-Marie

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Nadja/Receptionen am 30. Juni 2022
Tak for din feedback, det sætter vi stor pris på. Vi takker for besøget - på gensyn.

10/10 – Hervorragend

Bo-Arne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022
Antwort von Nadja/Receptionen am 28. Juni 2022
Tak for jeres besøg og feedback, det sætter vi stor pris på. Vi håber at vi må byde velkommen igen en anden gang.

10/10 – Hervorragend

Elisabeth

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mycket bra, fin pool, lunch ok men önskar fler val! Rum med litet kök och kylskåp var toppen, cyklar att hyra, städa gärna lampan i badrummet, trevlig personal. Bordtennis, biljard finns vid poolen. Mkt bra hotell men ligger lite off till andra restauranger och butiker.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022
Antwort von Nadja/Receptionen am 28. Juni 2022
Tak for jeres besøg og feedback, det sætter vi stor pris på. Vi håber at vi må byde velkommen igen en anden gang.

8/10 – Gut

Kerstin

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022
Antwort von Nadja/Receptionen am 28. Juni 2022
Tak for jeres besøg og din feedback, det sætter vi stor pris på. Vi håber at vi må byde velkommen igen en anden gang.

10/10 – Hervorragend

Stefan

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Nadja/Receptionen am 26. Juni 2022
Tak for din feedback, det sætter vi stor pris på. Vi takker for besøget - på gensyn.

6/10 – Okay

Klaus

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Vi spiste på hotellet en aften hvor der var buffet men maden var alt for kryderet. Og da vi først stod op kl 8.30 så var de retter som skulle være varme på morgenbuffeten kolde så det synes vi er for dårligt
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022
Antwort von Nadja/Receptionen am 15. Juni 2022
Tak for din feedback, vi sætter stor pris på den, og har viderebragt dine kommentarer. Tak for jeres besøg, vi håber at vi må byde velkommen en anden gang.

10/10 – Hervorragend

Nina

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von Nadja/Receptionen am 17. Mai 2022
Tak, fordi du overnattede hos os. Vi sætter stor pris på din feedback!