3 Außenpools, Sonnenschirme, Liegestühle

Bewertungen von Meliá Nassau Beach - All Inclusive

4 out of 5
Meliá Nassau Beach - All Inclusive
1 West Bay Street - Cable Street, Nassau, New Providence

Bewertungen

7,2

Gut

247 von insgesamt 999 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
331 von insgesamt 999 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
219 von insgesamt 999 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
113 von insgesamt 999 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
89 von insgesamt 999 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,6/10

Sauberkeit

7,4/10

Personal & Service

7,0/10

Ausstattung

7,0/10

Zustand der Unterkunft

10/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2020
Antwort von Melverne Williamson am 24. März 2020
WOW! Thank you for rating! We truly appreciate your feedback! Looking forward to hosting you on your next visit! Warm Regards,

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Zimmer war nicht sauber. Bettlaken war dreckig. Essen war nur lauwarm im Market Place.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Guest Experience Manager am 28. Dez. 2019
186/5000 Lieber Gast, Vielen Dank für die Bewertung unseres Resorts und wir entschuldigen uns für die nicht erfüllten Erwartungen. Unser Management wird weiterhin nach Verbesserungsmöglichkeiten suchen. Herzliche Grüße, Guest Experience Manager

6/10 – Okay

Tobias, Freiburg

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Personal & Service
1. Zimmer: insgesamt ok, AC auf einer Stufe nur regulierbar, Minibar nicht gefüllt, Bad sauber, Betten ok, Flat, Föhn, Balkon. 2. Hotel: soweit ordentlich, Kleinigkeiten zu machen, Teppiche stinken, Level (wie VIP für bessere Liegen am Strand, Premiumalk, Zimmer ab Stock 7-9 usw) muss extra gebucht werden, viele Aktivitäten wie zB. Zigarren rollen, Zumba, DJ, Volleyball, Programm für Kinder. WLAN am Strand nicht überall, Aufzug ging nicht immer, Shuttle zum Casino inkl., 3. Essen: RESERVIEREN!!!! Market Place: Buffett, ok, Lange Wartezeit Grill: Mittags zum Snacken ausreichend Aqua: Italienisch voll ok Nikkei: asiatisch, ok bis naja Tapas: genial Mexikaner nicht probiert 4. Personal: wahrlich „in der Ruhe liegt die Kraft“.... manche Kellner unmöglich, manche genial. Zimmer immer ordentlich. Barleute sehr nett (va. gegen kleines Trinkgeld). 5. Pools: 2 Kinder/Familienpools, 1 Erwachsenenpool mit Bar (Bar offen bis ca 18.30 Uhr), 2 Hot Tubs, sauber. 6. Strand: sehr schön, Liegen unbedingt um 7 Uhr reservieren ;) 7. insgesamt: Ankunft: das schrecklichste Zimmer auf Erden-> Beschwerde Rezeption> neues, gutes Zimmer Essen: 2 Tage Restaurants ausgebucht -> Beschwerde Supervisor -> Buchung möglich Man kann es da gut aushalten und 5/6 nette Tage verbringen.. mit guten und weniger guten Dingen eines Hotels. Keinen deutschen Luxusurlaub erwarten ;)
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2019

8/10 – Gut

Luca

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019
Antwort von Guest Experience Manager am 20. Aug. 2019
Dear Luca, Thank you for the rating. Regards, Cecilia Sit

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
- Traumhafter Strand - Essen O.K. - Zimmer sauber & neu - Freundliches Personal
Aufenthalt von 9 Nächten im Mai 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Top Hotel, super Qualitätsrestaurant, Preis-Leistung perfekt. Tolle Poolanlage und superschöner Strand
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2019
Antwort von Guest Experience Manager am 4. Mai 2019
Dear Guest, We love your comments, thank you for the excellent rating. Warm regards, Cecilia Sit Guest Experience Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019
Antwort von GuestExp-Kenisha am 31. Jan. 2019
Thank you for your review!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All inclusive
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Guest Service Center Management am 11. Mai 2021
Dear Guest, Thank you very much for your rating and support. We are looking foward to welcoming you back soon. Kind regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2020
Antwort von Guest Service Center Management am 30. März 2021
Dear Guest, Thank you very much for your rating and visit. We are looking forward to welcoming you back soon. Kind regards

8/10 – Gut

Julie, Ny

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Loved it I just wish they had more things to do at midnight on weekends
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2019
Antwort von Melia Nassau am 31. Okt. 2020
Thank you for your response. We hope you enjoyed the entertainment during the evenings.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im April 2020
Antwort von Melvern Williamson am 9. Apr. 2020
Good day, Please give us more information as we would welcome your feedback. Warm regards,

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im März 2020
Antwort von Melvern Williamson am 6. Apr. 2020
Dear Anonymous, can we be of assistance?

2/10 – Ungenügend

Sarah

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Closed resort, ignoring request for refund
We arrived on a Sunday, and were told that our stay would be cut short due to closong on Wednesday. No restaurants were open. Just the buffet. No amenities, snorkel gear, etc. Tuesday at 10am we were told to leave by noon. I have not been refunded the 4 nights we had already paid for, and haven't been told they will be refunded or that I'll be compensated in any way. Hotels.com contacted them too, but were told to call back. Phones aren't being answered. Emails ignored. I have emailed the Reservations email as well as the general email address.
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2020
Antwort von Melvern Williamson am 30. März 2020
Dear Sarah, Please accept my apology for the delay in response. Please note, due to COVID 19, the resort operation has been suspended. The resort is closed. We understand your urgency to have this matter resolved and we ask for your patience during this time. All emails will be answered. Warm regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We really enjoyed our four night stay. Pretty much everything was good except the room cleanness. Buffet was decent, service was very friendly. Overall happy, would definitely be back.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2020
Antwort von Melvern Williamson am 27. März 2020
Dear Anonymous, Thank you for such a wonderful review. We truly appreciate you taking the time to comment. We will ensure to share the areas you mentioned with the team. We hope to see you back soon. Warm regards,

10/10 – Hervorragend

Hernandez, Boston

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We enjoyed our stay. Everyone was very accommodating and super friendly! It was our daughters birthday and everyone made her feel so special! The team is wonderful, definitely looking forward to stay there again.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2020
Antwort von Melvern Williamson am 24. März 2020
Dear Hernandez, Thank you for stay with us and taking the time to give a comments. We hope you will come back and see us soon. Warm regards,

10/10 – Hervorragend

Michelle, Fort Worth

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I'd definitely go back. The food was amazing. Everyone went above and beyond
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2020
Antwort von Melvern Williamson am 24. März 2020
Dear Michelle, Thank you for giving us a post and we hope to see you back real soon. Warm regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was great, so friendly and welcoming. The room was clean and spacious.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2020
Antwort von Melvern Williamson am 24. März 2020
Dear Anonymous, Thank you for such a wonderful post. We do hope you will come back and see us very soon as we would love to welcome you. warm regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was excellent and due to how large the resort is there is something for everyone...
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2020
Antwort von Melvern Williamson am 24. März 2020
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to give us such a wonderful post. We look forward to having you back with us. Warm regard,

10/10 – Hervorragend

Leroy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I love everything thing, the comfort thr friendly staff the service was excellent
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von Melvern Williamson am 24. März 2020
Dear Leroy, Thank you for a wonderful post. We are happy your choose to stay with us and hope to see you back soon. Warm regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im März 2020
Antwort von Melverne Williamson am 24. März 2020
Thank you so much for your rating! We look forward to your next vacation with us in Paradise. Warm Regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Variety of restaurants was perfect, pools and hot tubs were great. Proximity to the beach was amazing.
Aufenthalt von 10 Nächten im März 2020
Antwort von Melverne Williams am 24. März 2020
Thank you soo much for your amazing review! We are so elated that you gave us 5 stars! We look forward to hosting you again in the future. Warm Regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I love the view right outside our room of the pools and the ocean I believe that so many of the rooms have this view. The beaches were clean there were plenty of chairs around for all the pools and the beach. I frequently saw the staff cleaning is this virus is going around I do think it could use a little bit more updating as far as the carpet goes. Cleaning the chairs and inside the room and the curtains seem to be needing cleaned on the cushions.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2020
Antwort von Melvern Williamson am 24. März 2020
Dear Anonymous, Thank you for sharing your post with us. We sincerely appreciate you giving a wonderful review. Thank you for noticing the staff taking precaution due to the outbreak. We hope to see you when this is all behind us. Warm regards,

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2020
Antwort von Melverne Williamson am 25. März 2020
Thank you for your comments. As a resort we strive to provide exceptional service to all of our guests and we regret that we fell short in this instance. Please note that we will use your feedback as a training opportunity to improve our operations in the future. We trust that you will allow us another opportunity to regain your confidence on a future stay with us. Warm Regards,

6/10 – Okay

L, New York

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Food was poor. Fairly basic Nicer restaurants needed to book few days ahead for decent time. Still not that exciting and wanted extra for decent dishes.... If you drink worth going all inclusive: if not disappointed Room dated and needed some improvements. Cold tap didn’t work, broken. No full length wardrobe. No conditioner (whole hotel ran out) and tight on replenishing toiletries and water
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2020
Antwort von Melverne Williamson am 24. März 2020
Dear L, Thank you for taking the time to share you review from you recent stay with us. We are disappointed that you did not enjoy your stay and restaurants. As a resort we strive to provide exceptional service and we regret that we fell short in this instance. We will definitely use your feedback as a training opportunity to further enhance our resort in the future. Once again we thank you for staying with us. Warm Regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2020
Antwort von Melverne Williamson am 25. März 2020
Thank you for your review. We truly appreciate you taking the time to write us regarding your stay. We look forward to hosting you again in the future. Warm Regards,

6/10 – Okay

KatGee, Boca Raton,FL

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
We were given a room with a view of the construction going on and A tiny view of the water. The front desk staff and dinner reservations staff were rude and extremely unfriendly. To get a dinner reservation is almost impossible so you’ll probably eat at the market place a lot which is bland buffet style foods. If you do get a chance eat at the Mexican restaurant that was delicious and the waiter was great. Also if you happen to get crappy whether like we did with all the heavy winds don’t even count on the pool being heated. Oh yeah and it’s not so family friendly. That hotel was more for young kids and singles.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2020
Antwort von Melverne Williamson am 24. März 2020
Dear KatGee, Thank you so much for taking the time to give us such as detailed review. We truly appreciate your feedback. As a resort we strive to provide exceptional service to all of our guests and we regret that we fell short in this instance. This feedback will be shared to enhance training across the property. We are happy that you enjoyed the cuisine at our Mexican restaurant. We trust that you will allow us another Warm Regards

6/10 – Okay

Karina, New York

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Like the beach , boardwalk, the nearby market open to resort guess , like the pool and the benches fo seating by the beach and pool , like the pool garden lunch and options , like the inside bar and upstairs bar . Didn’t like the pool bar drinks , didn’t like that for Meliá resort while it advertises didn’t have spring breakers resort was packed with young college age adults pre adults that took up entire resort amenities, bar was mostly unreachable , certain drinks ran out and was surprised they didn’t offer top shelf liquor was not the Meliá experience I am used to and priced paid for having spring breakers onsite was over priced . However resort is beautiful but quality of food and liquor could be better for Meliá reputations .
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von Melverne Williamson am 24. März 2020
Dear Karina, Thank you for your detailed review. We are delighted that you enjoyed the beach, boardwalk, pools and garden. We apologize for any inconveniences experienced during your visit. We will use your feedback to improve our operations in the future. Warm Regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
For what I paid I thought the hotel was clean and had all the amenities I expected. My only complaint is that multiple times during the week they claimed to run out of water bottles and felt like I had to pull teeth to get water.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2020
Antwort von Melverne Williamson am 24. März 2020
Thank you for your detailed review regarding your stay with us. We sincerely apologize for any misunderstanding regarding the distribution of our water bottles. This information has been shared with the respective management team as a training opportunity to prevent reoccurrences in the future. Warm Regards,

8/10 – Gut

Lexy, New York

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property was beautiful, however at times I felt the staff could have been a little more pleasant and accommodating to their guests.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2020
Antwort von Melverne Williamson am 24. März 2020
Dear Lexy, Thank you for much for taking the time to share your feedback with us from your recent stay. We are elated that you enjoyed our property and the atmosphere. We will certainly use you feedback regarding our associated for training purposes. We hope that you will allow us to regain your confidence in this regard on your next visit. Warm Regards,

10/10 – Hervorragend

Nicole, Brooklyn, NY

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I loved the Melia, we stayed there for six days and enjoyed every second. Such a great all inclusive resort. The food was great, so was the property and the amenities. I definitely would stay again.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2020
Antwort von Melverne Williamson am 24. März 2020
WOW! Thank you for your awesome review! We truly appreciate you taking the time to share about your stay with us. We pride ourselves in providing exceptional service to all of our guests and are delighted that you enjoyed your stay with us in Paradise! Looking forward to your next visit! Warm Regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2020
Antwort von Melverne Wiliamson am 24. März 2020
WOW! 5 STARS! Thank you for your awesome rating! Looking forward to you next stay with us! Warm Regards,

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2020
Antwort von Melverne Williamson am 25. März 2020
Thank you so much for your review. We truly appreciate your rating. Warm Regards,

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2020
Antwort von Guest Experience Manager am 5. März 2020
Dear Guest, Thank you for your feedback. Warm regards, Cecilia Sit Guest Experience Manager

6/10 – Okay

HV, Toronto

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful beach area, facilities were well maintained. Staff service could be better. More often than expected, the staff seemed stand-offish or indifferent. A handful of them were friendly and helpful however.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2020
Antwort von Melverne Williamson am 24. März 2020
Thank you for your review from you recent stay with us at Melia Nassau Beach. We are delighted that you enjoyed our pristine beached and facilities. We will definitely use your feedback to enhance training amongst our associates. We look forward to hosting you again on another visit. Warm Regards,

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
This resort had little entertainment and the buffet was very low quality food. The longer we stayed, the worse it got. Construction outside our room was very loud - couldn't open glass doors.
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2020
Antwort von Melverne Williamson am 24. März 2020
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We will use this feedback to improve our operations moving forward. We trust that you will allow us to regain your confidence in the future. Warm Regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von Guest Experience Manager am 3. März 2020
Dear guest, Thank you for your support. We appreciate having you as our guest. Warm regards, Cecilia Sit Guest Experience Manager

8/10 – Gut

Tom, Ohio

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was clean in the room and though out the Hotel the food was good and seem to be fresh . The shops were nice the beach was outstanding and well kept .
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2020
Antwort von Guest Experience Manager am 5. März 2020
Dear Tom, We really appreciate your feedback and hope to have you again in the future. Sincerely, Cecilia Sit Guest Experience Manager

10/10 – Hervorragend

Chris, Wichita, Kansas

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Spent a four day family vacation here, and really liked this place. I'm not sure I understand all of the complaints I see. It isn't a 5 star resort, but it's not advertised to be a 5 star resort. The rooms were more than adequate, especially considering you don't go to the Bahamas to sit in your room. Food was good, service was good as well. Had no problem getting reservations to any of the restaurant. We made restaurant reservations for the entire trip on the first day. Pools were great, and so was the beach. We would definitely go back here again.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2020
Antwort von Melverne Williamson am 24. März 2020
Dear Chris, Wow! 5 stars! Thank you so much for taking the time to provide such a detailed review! We truly appreciate your loyalty and look forward to hosting you again on your next visit. Warm Regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wonderful property. Was charged $130 for “guests we must have had over for lunch” even tho we had no guests and were part of the all inclusive. Other than that it was a wonderful stay.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2020
Antwort von Melverne Williamson am 25. März 2020
Thank you for taking the time to share your review with us. We sincerely apologize for the miscommunication regarding the lunch charge. We are so delighted to hear that you did not allow this to mar your vacation experience with us. Looking forward to hosting you on your next visit. Warm Regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2020
Antwort von Guest Experience Manager am 3. März 2020
Dear Guest, We are so happy that you have enjoyed your stay. Thank you for choosing our resort. Warm regards, Cecilia Sit Guest Experience Manager Warm regards, Cecilia Sit

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2020
Antwort von Guest Experience Manager am 5. März 2020
Dear Guest, We appreciate you rating our resort. Thank you for choosing us. Warm regards, Cecilia Sit Guest Experience Manager

8/10 – Gut

Liz, Morristown nj

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Check in was very accommodating getting us adjoining rooms for our family
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von Guest Experience Manager am 26. Feb. 2020
Dear Liz, Thank you very much for your wonderful feedback. Hope to see you and the family again in the future. Regards, Cecilia Sit Guest Experience Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2020
Antwort von Guest Experience Manager am 26. Feb. 2020
Dear Guest, Thank you for rating our resort. Warm regards, Cecilia Sit Guest Experience Manager

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2020
Antwort von Guest Experience Manager am 26. Feb. 2020
Dear Guest, We appreciate you giving us a ratin and we apologize for not meeting your expectations. Sincerely, Cecilia Sit Guest Experience Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice property. Friendly staff. Food was ok. Nothing special.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2020
Antwort von Guest Experience Manager am 26. Feb. 2020
Dear Guest, We appreciate you rating our resort, your feedback is important to us. Warm regards, Cecilia Sit Guest Experience Manager

8/10 – Gut

AB, Colorado Springs

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beach, Cleanliness, restaurants were great Bathrooms are clean but old-fashioned, needs upgrade
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2020
Antwort von Guest Experience Manager am 21. Feb. 2020
Dear AB, Thank you for providing us with feedback. We appreciate you. Warm regards, Cecilia Sit Guest Experience Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The beach was amazing. The staff was great, super friendly and accommodating. The location was beautiful
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2020
Antwort von Guest Experience Manager am 21. Feb. 2020
Dear Guest, We are glad to have provided you with a wonderful stay. Thank you for sharing. Sincerely, Cecilia Sit Guest Experience Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von Guest Experience Manager am 21. Feb. 2020
Dear Guest, We appreciate you rating our resort. Thank you. Warm regards, Cecilia Sit Guest Experience Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2020
Antwort von Guest Experience Manager am 21. Feb. 2020
Dear Guest, Thank you for the wonderful review. Regards, Cecilia Sit Guest Experience Manager