Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
90 von insgesamt 145 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
90
35 von insgesamt 145 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
35
14 von insgesamt 145 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
14
3 von insgesamt 145 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
3
3 von insgesamt 145 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
3
9,2/10
Sauberkeit
8,8/10
Personal & Service
8,4/10
Ausstattung
9,0/10
Zustand der Unterkunft
7,8/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
2. Juni 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wir waren geschäftlich in diesem Hotel und es war wirklich super! Sehr schöne Zimmer und sehr nettes Personal!
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2017
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
21. Feb. 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zentral, Metro & Einkaufsmöglichkeiten um die ecke
Empfangen und nach Prüfung meiner Unterlagen wurde mir nur kurz versucht ein Upgrade anzubieten unbekannten Preises.
Ohne dies anzunehmen bekam ich dennoch ein Zimmer im 33 Stock was sehr angenehm war mit Blick auf den See/Park.
Verifizierter Reisender
10/10 – Hervorragend
Chin Hei
6. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Moden and comfortable
Very conveniant for Nanjing railway station, 1 stop. Clean modern hotel comfortable spacious rooms, fod to cater to all tastes, Little nightlife close by so very quiet.
Patrick
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von James am 13. Aug. 2020
Dear guest, thank you so much for sharing with us your recent stay at Shangri-La Hotel, Nanjing. We are very happy to hear that you are satisfied with location, facilities and food. We will certainly share your kind words with the broader team. I look forward to welcoming you back very soon for another delightful stay.
8/10 – Gut
JUNJIE
Mit der Familie gereist
31. Mai 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
JUNJIE
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2020
2/10 – Ungenügend
Verifizierter Reisender
22. März 2020
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020
10/10 – Hervorragend
Man Yuk Esther
Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
30. Dez. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Should be the best one in 南京, but most of them are trainee
Man Yuk Esther
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
8/10 – Gut
shuqin
19. Dez. 2019
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
shuqin
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit einer Gruppe gereist
16. Dez. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Paul
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von James am 16. Dez. 2019
Dear guest, thank you very much for choosing Shangri-La Hotel, Nanjing to stay. Glad to known that you have a enjoyable time in hotel. We look forward to welcoming you back very soon for another delightful stay!
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
14. Nov. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019
Antwort von James am 21. Nov. 2019
Dear guest, thank to for staying at Shangri-La Hotel, Nanjing and for sharing your experience with us. Glad to know that you are satisfied with our hotel. We look forward to welcoming you back soon for another delightful stay!
2/10 – Ungenügend
Verifizierter Reisender
5. Nov. 2019
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Dear guest, thank you for staying at Shangri-La Hotel, Nanjing and for sharing your experience with us. We are so sorry that you are not satisfied with our hotel. At the same time, we also hope you can leave us some specific suggestions, please be assured that we sincerely listen to your comments for improvement. We are looking forward to welcoming you back soon.
10/10 – Hervorragend
Gary
Mit dem Partner gereist
13. Okt. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Large room with a great view. Quality bed sheets and linen. The large bathroom is pampering
Gary
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von James am 14. Okt. 2019
Dear guest, thank you very much for staying with us at Shangri-La Hotel, Nanjing and for sharing your experience. It is great to hear that you enjoyed your stay at the hotel. We will certainly share your kind words with the team. We very much look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future!
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
11. Okt. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von James am 16. Okt. 2019
Dear Guest, thank you so much for staying at Shangri-La Hotel, Nanjing with us. Glad to know that you had a wonderful time in the hotel. We look forward to welcoming you back very soon for another delightful stay!
10/10 – Hervorragend
PCK, Hong Kong, China
Mit der Familie gereist
23. Sept. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Close to metro station
Great staff with excellent hospitality
All facilities in the hotel in good working order
Cleanliness is first class
Food served in their restaurants are delicious
PCK
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von James am 26. Sept. 2019
Dear guest, thank you so much for sharing with us your recent stay at Shangri-La Hotel, Nanjing. We are very happy to hear that you are satisfied with our hotel, we will certainly share your kind words with the broader team. I look forward to welcoming you back very soon for another delightful stay.
10/10 – Hervorragend
chunhung
17. Sept. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Clean and good service. Breakfast needs an improvement.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von James am 16. Aug. 2019
Dear guest, thank you for coming to Shangri-La Hotel, Nanjing and for sharing your experience with us. We are so sorry to hear that you are not satisfied with breakfast. Be assured that your comments have received our highest attention. In fact, the Guest satisfaction is our highest mission and we are looking forward to welcoming you back soon.
10/10 – Hervorragend
JINGXIU
15. Juli 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
WUN MING
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von James am 2. Juli 2019
Dear Guest, Thank you for coming to Shangri-La Hotel, Nanjing. We know that you are mostly fine with this stay. Please ensure that we will keep high service standard. At the same time, we hope that you can leave us specific opinions, so that we can clearly know the shortcomings of our work and point out the direction of our progress. Sincerely look forward to welcoming you back very soon for another delightful stay.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
18. Juni 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von James am 19. Juni 2019
Thank you so much for sharing with us your recent stay at Shangri-La Hotel, Nanjing. I look forward to welcoming you back very soon for another delightful stay.
10/10 – Hervorragend
CHUN HONG
15. Juni 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
CHUN HONG
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
Antwort von James am 17. Juni 2019
Thank you so much for sharing with us your recent stay at Shangri-La Hotel, Nanjing. I look forward to welcoming you back very soon for another delightful stay.
8/10 – Gut
YONG HEE
11. Juni 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
YONG HEE
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
Antwort von James Liu am 14. Juni 2019
Dear Guest,Thank you so much for sharing with us your recent stay at Shangri-La Hotel, Nanjing. I look forward to welcoming you back very soon for another delightful stay.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
14. Mai 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent comfort
Friendly staff, excellent comfort and service.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von molly zhu am 15. Mai 2019
Dear guest, thank you so much for choosing our Shangri-La Hotel, Nanjing. We are very happy to know that you really enjoy your stay at our hotel. I look forward to welcoming you back very soon for another delightful stay.
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
14. Mai 2019
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019
Antwort von molly zhu am 15. Mai 2019
Dear guest, we thank you very much for staying with us at Shangri-La Hotel, Nanjing. It is great to hear that you enjoyed your stay at the hotel. We very much look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future!
10/10 – Hervorragend
Moonjin
13. Mai 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Moonjin
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von molly zhu am 14. Mai 2019
Dear guest, we thank you very much for choosing Shangri-La Hotel, Nanjing to stay and for sharing your experience with us. We are very delighted to know that you enjoyed your time in our hotel. We look forward to welcoming you back very soon.
8/10 – Gut
Polly
11. Mai 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Polly
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von molly zhu am 13. Mai 2019
Dear guest, thank you so much for sharing with us your recent stay at Shangri-La Hotel, Nanjing. We are very happy to know that you are satisfied with our service and room. I look forward to welcoming you back very soon for another delightful stay
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
4. Mai 2019
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Forgot put shower gel carpet dirty no view dusty everywhere
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von molly zhu am 5. Mai 2019
We are sorry for the inconvenience that you encountered during your last visit and that the room did not meet your expectations. Be assured that your comments have received our highest attention. In fact, the Guest satisfaction is our highest mission and we are looking forward to welcoming you back soon
10/10 – Hervorragend
YOONSEOK
3. Mai 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
편리하고 친절하고 숙박에 충분이 좋았습니다.
YOONSEOK
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
10/10 – Hervorragend
JIHYE
26. Apr. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
JIHYE
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von molly zhu am 26. Apr. 2019
Dear Guest,
Thank you so much for sharing with us your recent stay at Shangri-La Hotel, Nanjing. We look forward to welcoming you back very soon for another delightful stay.
10/10 – Hervorragend
Tiffany
24. Apr. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tiffany
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von molly zhu am 26. Apr. 2019
Dear Guest,
Thank you so much for sharing with us your recent stay at Shangri-La Hotel, Nanjing. I look forward to welcoming you back very soon for another delightful stay.
10/10 – Hervorragend
Shu
14. Apr. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Shu
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von molly zhu am 16. Apr. 2019
Dear guest, Thank you so much for choosing our Shangri-La Hotel, Nanjing. It is great to hear that you enjoyed your stay at the hotel. We very much look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future!
10/10 – Hervorragend
Gayle
8. Apr. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gayle
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
Antwort von molly zhu am 9. Apr. 2019
Dear guest, we thank you very much for staying with us at Shangri-La Hotel, Nanjing and for sharing your experience. It is great to hear that you enjoyed your stay at the hotel. We very much look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future!
6/10 – Okay
CHENGPIN
1. Apr. 2019
Gut: Sauberkeit
Nice hotel, but need more friendly dinner waiting.
It’s not efficient to arrange guests for dinner waiting line up. It’s not comfortable to have conversations with the 2F dinner restaurant staff while consulting waiting related issues.
CHENGPIN
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von molly zhu am 1. Apr. 2019
Dear guest,
We are sorry for the inconvenience that you encountered at our Cafe Xuan restaurant. Be assured that your comments have received our highest attention and the management will arrange the indeed training about the service and communications skills to our colleagues. In fact, the guest satisfaction is our highest mission and we are looking forward to welcoming you back soon.
8/10 – Gut
YEONG BIAN
25. März 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Livery good Chinese cuisine. Finest dining.
Llllllll
YEONG BIAN
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von molly zhu am 27. März 2019
Dear guest, thank you for choosing our Shangri-La Hotel, Nanjing. We are very happy to hear that you like our Jiangnan Wok traditional Chinese Huaiyang cuisine. Jiangnan wok is also one of the member of restaurants of France 'La Liste-1000 TOP outstanding restaurants'. We will certainly share your kind words with the team. I look forward to welcoming you back very soon for another delightful meal or stay.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
8. März 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great experience for this trip when travel in Nanjing
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2019
Antwort von molly zhu am 14. März 2019
Dear guest, we thank you for choosing Shangri-La Hotel, Nanjing. Very glad to hear that you enjoy your stay here and have a nice trip. We very much look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future!
8/10 – Gut
Huei Ling
28. Feb. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Huei Ling
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von Molly Zhu am 4. März 2019
Dear guest, we thank you very much for staying with us at Shangri-La Hotel, Nanjing and for sharing your experience. It is great to hear that you enjoyed your stay at the hotel. We very much look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future!
10/10 – Hervorragend
Jang Hyung
18. Feb. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
상그리라 호텔 이용기
상그릴라 호텔은 전반적으로 위생이나 청결상태가 아주 좋다.
직원들의 서비스도 좋고 친절하다.
그리고 조시도 좋은 편이며 운동을 좋아한다면 헬스클럽,수영장,사우나등의 시설이 잘 갖추어져 있어서 편안한 휴식을 취할수 있다.
근처에 호수를 감싸고 있는 성곽이 있어서 산책하고 사색하기에 좋은 장소이다.
여기에 묶는다면 적극 추천한다.
Jang Hyung
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von Molly Zhu am 21. Feb. 2019
존경하는 손님이 안녕하십니까. 남경 샹그리라 호텔 선택주셔서 감사합니다 . 이번에 먼족한 입주를 알 수있고 아름다운 추억을 드시는 것이 우리의 영광이라고 생각합니다. 우리는 손님의 칭찬을 동료들에게 전하겠습니다. 이것은 우리에게 격려 와 응원이 가장 좋은 것입니다. 다시 손님의 입주 진심으로 기대합니다.