Hochwertige Bettwaren, Minibar, Zimmersafe, individuell dekoriert

Bewertungen von Shangri-La Nanjing

5 out of 5
Shangri-La Nanjing
329 Zhongyang Road, Nanjing, Jiangsu

Bewertungen

9,0

Wunderbar

90 von insgesamt 145 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
35 von insgesamt 145 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
14 von insgesamt 145 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
3 von insgesamt 145 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 145 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,4/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

7,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wir waren geschäftlich in diesem Hotel und es war wirklich super! Sehr schöne Zimmer und sehr nettes Personal!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2017

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zentral, Metro & Einkaufsmöglichkeiten um die ecke
Empfangen und nach Prüfung meiner Unterlagen wurde mir nur kurz versucht ein Upgrade anzubieten unbekannten Preises. Ohne dies anzunehmen bekam ich dennoch ein Zimmer im 33 Stock was sehr angenehm war mit Blick auf den See/Park.

10/10 – Hervorragend

Chin Hei

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Ann am 12. Apr. 2024
尊敬的宾客,感谢您选择入住南京香格里拉。很高兴得知您对此次入住感到满意。南京香格里拉真诚期待您的再次光临!

10/10 – Hervorragend

Yiu Chung

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Ann am 20. März 2024
尊敬的宾客,感谢您选择入住南京香格里拉。很高兴得知您对此次入住感到满意,能得到您的赞扬和肯定,我们倍感荣幸。南京香格里拉真诚期待您的再次光临!

10/10 – Hervorragend

YUNG

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
房間床鋪太小
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Ann am 20. März 2024
尊敬的宾客,感谢您选择入住南京香格里拉。酒店有双床房、大床房和特大床房三种房型可选,最大床铺尺寸为2.03m2.14m,欢迎您下次前来入住体验。我们真诚期待您的再次光临!

8/10 – Gut

Tsz Fung

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
spacious room, nice view, friendly staff.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023

8/10 – Gut

Chun

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Overall a clean & wonderful hotel although some facilities are getting old
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

8/10 – Gut

Wan Qing, vancouver

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

8/10 – Gut

Da Qing

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
总之不错,但灯光比其他香格里点亮,非常刺眼,最好跟其他店靠拢
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
非常好的住宿体验,工作人员很热情,保洁人员纵培培、姜爱霞打扰卫生很彻底
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

10/10 – Hervorragend

Tony

Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
卫生堪忧
入住之后发现漱口杯倒扣之下居然有根头发残留在杯垫上,并且卫生间有虫子。卫生堪忧!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022
Antwort von Ann am 24. Feb. 2022
尊敬的宾客,感谢您选择入住南京香格里拉。首先非常感谢您百忙之中抽出宝贵的时间与我们分享您的入住体验,很遗憾此次入住未能让您满意,您有关酒店房间卫生的反馈我们已作记录并分享给酒店相关部门。请相信我们真诚聆听您的反馈以便改进,我们会加强酒店员工培训,提高服务质量,确保所有员工都能体现应有的专业素养并遵循香格里拉标准,为每一位宾客带来完美的入住体验。对于我们的清洁服务带给您的不便,再次向您致歉。南京香格里拉真诚期待您的再次光临,感受我们的改进之处!

6/10 – Okay

XIAO YAN

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021

8/10 – Gut

KAR KIT

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Must Try!
So far so good!
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2021

8/10 – Gut

Ka

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
品牌酒店 有質量保證
離地鐵站很近,約4分鐘,附近幾乎沒有餐館和便利商店,只能夠美團。 住3天,酒店為我們升級,高層房可以看到玄武湖,景觀很好,而且房間很乾淨。 登記的員工大部分不太熱情也不算友善,工作比較刻板。
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020
Antwort von James am 5. Nov. 2020
尊敬的客人,感谢光临南京香格里拉大酒店。非常感谢您百忙之中抽出宝贵的时间给我们用心的反馈,很高兴得知您满意酒店的位置和环境,能得到您的赞扬和肯定,我们倍感荣幸。同时我们会加强酒店员工培训,提高服务质量,让所有员工都能体现应有的专业素养并遵循香格里拉的标准。让每一位客人喜出望外是我们的服务宗旨,我们真诚期待您的再次光临!

8/10 – Gut

Patrick

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Moden and comfortable
Very conveniant for Nanjing railway station, 1 stop. Clean modern hotel comfortable spacious rooms, fod to cater to all tastes, Little nightlife close by so very quiet.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von James am 13. Aug. 2020
Dear guest, thank you so much for sharing with us your recent stay at Shangri-La Hotel, Nanjing. We are very happy to hear that you are satisfied with location, facilities and food. We will certainly share your kind words with the broader team. I look forward to welcoming you back very soon for another delightful stay.

8/10 – Gut

JUNJIE

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2020

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020

10/10 – Hervorragend

Man Yuk Esther

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Should be the best one in 南京, but most of them are trainee
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019

8/10 – Gut

shuqin

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
酒店住宿舒適、有幾間不同美食的餐廳
酒店地方附近去景點很方便,房間空間足夠,茶水供應足夠,整理房間快捷。接待處人員有礼及有親切笑容。酒店內有間中色餐館~灶南江,食物美味、特色、价錢相宜!
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von James am 19. Dez. 2019
尊敬的客人,感谢光临南京香格里拉大酒店。非常感谢您百忙之中抽出宝贵的时间给我们用心的反馈,很高兴得知您满意酒店的服务和餐厅,能得到您的赞扬和肯定,我们倍感荣幸。让每一位客人喜出望外是我们的服务宗旨,我们真诚期待您的再次光临!

10/10 – Hervorragend

Paul

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von James am 16. Dez. 2019
Dear guest, thank you very much for choosing Shangri-La Hotel, Nanjing to stay. Glad to known that you have a enjoyable time in hotel. We look forward to welcoming you back very soon for another delightful stay!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019
Antwort von James am 21. Nov. 2019
Dear guest, thank to for staying at Shangri-La Hotel, Nanjing and for sharing your experience with us. Glad to know that you are satisfied with our hotel. We look forward to welcoming you back soon for another delightful stay!

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
poor………………………………………………………………………………………………………………………trouble
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von James am 7. Nov. 2019
Dear guest, thank you for staying at Shangri-La Hotel, Nanjing and for sharing your experience with us. We are so sorry that you are not satisfied with our hotel. At the same time, we also hope you can leave us some specific suggestions, please be assured that we sincerely listen to your comments for improvement. We are looking forward to welcoming you back soon.

10/10 – Hervorragend

Gary

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Large room with a great view. Quality bed sheets and linen. The large bathroom is pampering
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von James am 14. Okt. 2019
Dear guest, thank you very much for staying with us at Shangri-La Hotel, Nanjing and for sharing your experience. It is great to hear that you enjoyed your stay at the hotel. We will certainly share your kind words with the team. We very much look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von James am 16. Okt. 2019
Dear Guest, thank you so much for staying at Shangri-La Hotel, Nanjing with us. Glad to know that you had a wonderful time in the hotel. We look forward to welcoming you back very soon for another delightful stay!

10/10 – Hervorragend

PCK, Hong Kong, China

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Close to metro station Great staff with excellent hospitality All facilities in the hotel in good working order Cleanliness is first class Food served in their restaurants are delicious
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von James am 26. Sept. 2019
Dear guest, thank you so much for sharing with us your recent stay at Shangri-La Hotel, Nanjing. We are very happy to hear that you are satisfied with our hotel, we will certainly share your kind words with the broader team. I look forward to welcoming you back very soon for another delightful stay.

10/10 – Hervorragend

chunhung

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
你一定不會失望的酒店.
真是好酒店.離地鐵又近,走路就到玄武湖,旁邊還有一段明代城牆.服務更是不用說, 我因為要換衣服,所以較晚退房,他們沒收我任何費用.我一定會再來住的.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von James am 2. Okt. 2019
尊敬的客人,感谢选择入住南京香格里拉大酒店。非常感谢您百忙之中抽出宝贵的时间给我们用心的反馈,酒店位于城区中心地带,毗邻南京火车站和地铁站,举步可到达玄武湖。很高兴得知您满意酒店的位置和服务,您的满意和支持是我们不断进步的动力,能得到您的赞扬和肯定,我们倍感荣幸。让每一位客人喜出望外是我们的服务宗旨,我们真诚期待您的再次光临!

8/10 – Gut

jing

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
没有大床给了我双人床的房间,我一个人住觉得怪怪的
房间的位置有点嘈,安排在电梯口,其它的都还可以
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von James am 16. Sept. 2019
尊敬的客人,感谢选择入住南京香格里拉大酒店。非常感谢您百忙之中抽出宝贵的时间给我们反馈,很遗憾此次入住未能让您满意,对此我们深感抱歉。您的反馈我们已作记录并分享给前厅部,请相信我们真诚聆听您的反馈以便改进,我们会在您下一次到来的时候尽量在您订房的基础上为您安排满意的房间。让每一位客人喜出望外是我们的服务宗旨,我们真诚期待您的再次光临!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Clean and good service. Breakfast needs an improvement.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von James am 16. Aug. 2019
Dear guest, thank you for coming to Shangri-La Hotel, Nanjing and for sharing your experience with us. We are so sorry to hear that you are not satisfied with breakfast. Be assured that your comments have received our highest attention. In fact, the Guest satisfaction is our highest mission and we are looking forward to welcoming you back soon.

10/10 – Hervorragend

JINGXIU

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von James am 18. Juli 2019
尊敬的客人,感谢入住南京香格里拉大酒店!您的满意和支持是我们不断进步的无限动力,能得到您的赞扬和肯定,我们倍感荣幸,真诚期待您的再次光临!

8/10 – Gut

WUN MING

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von James am 2. Juli 2019
Dear Guest, Thank you for coming to Shangri-La Hotel, Nanjing. We know that you are mostly fine with this stay. Please ensure that we will keep high service standard. At the same time, we hope that you can leave us specific opinions, so that we can clearly know the shortcomings of our work and point out the direction of our progress. Sincerely look forward to welcoming you back very soon for another delightful stay.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von James am 19. Juni 2019
Thank you so much for sharing with us your recent stay at Shangri-La Hotel, Nanjing. I look forward to welcoming you back very soon for another delightful stay.

10/10 – Hervorragend

CHUN HONG

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
Antwort von James am 17. Juni 2019
Thank you so much for sharing with us your recent stay at Shangri-La Hotel, Nanjing. I look forward to welcoming you back very soon for another delightful stay.

8/10 – Gut

YONG HEE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
Antwort von James Liu am 14. Juni 2019
Dear Guest,Thank you so much for sharing with us your recent stay at Shangri-La Hotel, Nanjing. I look forward to welcoming you back very soon for another delightful stay.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent comfort
Friendly staff, excellent comfort and service.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von molly zhu am 15. Mai 2019
Dear guest, thank you so much for choosing our Shangri-La Hotel, Nanjing. We are very happy to know that you really enjoy your stay at our hotel. I look forward to welcoming you back very soon for another delightful stay.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019
Antwort von molly zhu am 15. Mai 2019
Dear guest, we thank you very much for staying with us at Shangri-La Hotel, Nanjing. It is great to hear that you enjoyed your stay at the hotel. We very much look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future!

10/10 – Hervorragend

Moonjin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von molly zhu am 14. Mai 2019
Dear guest, we thank you very much for choosing Shangri-La Hotel, Nanjing to stay and for sharing your experience with us. We are very delighted to know that you enjoyed your time in our hotel. We look forward to welcoming you back very soon.

8/10 – Gut

Polly

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von molly zhu am 13. Mai 2019
Dear guest, thank you so much for sharing with us your recent stay at Shangri-La Hotel, Nanjing. We are very happy to know that you are satisfied with our service and room. I look forward to welcoming you back very soon for another delightful stay

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Forgot put shower gel carpet dirty no view dusty everywhere
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von molly zhu am 5. Mai 2019
We are sorry for the inconvenience that you encountered during your last visit and that the room did not meet your expectations. Be assured that your comments have received our highest attention. In fact, the Guest satisfaction is our highest mission and we are looking forward to welcoming you back soon

10/10 – Hervorragend

YOONSEOK

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
편리하고 친절하고 숙박에 충분이 좋았습니다.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019

10/10 – Hervorragend

JIHYE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von molly zhu am 26. Apr. 2019
Dear Guest, Thank you so much for sharing with us your recent stay at Shangri-La Hotel, Nanjing. We look forward to welcoming you back very soon for another delightful stay.

10/10 – Hervorragend

Tiffany

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von molly zhu am 26. Apr. 2019
Dear Guest, Thank you so much for sharing with us your recent stay at Shangri-La Hotel, Nanjing. I look forward to welcoming you back very soon for another delightful stay.

10/10 – Hervorragend

Shu

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von molly zhu am 16. Apr. 2019
Dear guest, Thank you so much for choosing our Shangri-La Hotel, Nanjing. It is great to hear that you enjoyed your stay at the hotel. We very much look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future!

10/10 – Hervorragend

Gayle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
Antwort von molly zhu am 9. Apr. 2019
Dear guest, we thank you very much for staying with us at Shangri-La Hotel, Nanjing and for sharing your experience. It is great to hear that you enjoyed your stay at the hotel. We very much look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future!

6/10 – Okay

CHENGPIN

Gut: Sauberkeit
Nice hotel, but need more friendly dinner waiting.
It’s not efficient to arrange guests for dinner waiting line up. It’s not comfortable to have conversations with the 2F dinner restaurant staff while consulting waiting related issues.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von molly zhu am 1. Apr. 2019
Dear guest, We are sorry for the inconvenience that you encountered at our Cafe Xuan restaurant. Be assured that your comments have received our highest attention and the management will arrange the indeed training about the service and communications skills to our colleagues. In fact, the guest satisfaction is our highest mission and we are looking forward to welcoming you back soon.

8/10 – Gut

YEONG BIAN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Livery good Chinese cuisine. Finest dining.
Llllllll
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von molly zhu am 27. März 2019
Dear guest, thank you for choosing our Shangri-La Hotel, Nanjing. We are very happy to hear that you like our Jiangnan Wok traditional Chinese Huaiyang cuisine. Jiangnan wok is also one of the member of restaurants of France 'La Liste-1000 TOP outstanding restaurants'. We will certainly share your kind words with the team. I look forward to welcoming you back very soon for another delightful meal or stay.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great experience for this trip when travel in Nanjing
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2019
Antwort von molly zhu am 14. März 2019
Dear guest, we thank you for choosing Shangri-La Hotel, Nanjing. Very glad to hear that you enjoy your stay here and have a nice trip. We very much look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future!

8/10 – Gut

Huei Ling

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von Molly Zhu am 4. März 2019
Dear guest, we thank you very much for staying with us at Shangri-La Hotel, Nanjing and for sharing your experience. It is great to hear that you enjoyed your stay at the hotel. We very much look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future!

10/10 – Hervorragend

Jang Hyung

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
상그리라 호텔 이용기
상그릴라 호텔은 전반적으로 위생이나 청결상태가 아주 좋다. 직원들의 서비스도 좋고 친절하다. 그리고 조시도 좋은 편이며 운동을 좋아한다면 헬스클럽,수영장,사우나등의 시설이 잘 갖추어져 있어서 편안한 휴식을 취할수 있다. 근처에 호수를 감싸고 있는 성곽이 있어서 산책하고 사색하기에 좋은 장소이다. 여기에 묶는다면 적극 추천한다.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von Molly Zhu am 21. Feb. 2019
존경하는 손님이 안녕하십니까. 남경 샹그리라 호텔 선택주셔서 감사합니다 . 이번에 먼족한 입주를 알 수있고 아름다운 추억을 드시는 것이 우리의 영광이라고 생각합니다. 우리는 손님의 칭찬을 동료들에게 전하겠습니다. 이것은 우리에게 격려 와 응원이 가장 좋은 것입니다. 다시 손님의 입주 진심으로 기대합니다.